هزینه لاپاراسکوپی در بیمارستان میلاد

هزینه لاپاراسکوپی در بیمارستان میلاد

اگر قصد انجام لاپاروسکوپی دارید و میخواهید از هزینه لاپاراسکوپی در بیمارستان میلاد مطلع شوید، در این مقاله قصد داریم به بررسی عوامل موثر بر این مسئله و همچنین چگونگی انجام این آزمایش بپردازیم.

هزینه لاپاراسکوپی در بیمارستان میلاد
هزینه لاپاراسکوپی در بیمارستان میلاد

میدانیم که امروزه توجه کردن به سلامت فردی بخصوص در حوزه زنان مسئله ای بسیار حائز اهمیت است. زنان به عنوان بخش مهمی از جامعه لازم است که مدام به انجام آزمایش های دوره ای پرداخته و این آزمایش ها هرکدام برای تشخیص انواع بیماری ها، سندروم ها و مشکلات دیگر موثر است.

البته انجام چکاپ های دوره ای مسئله ای نیست که تنها در زنان مهم باشد بلکه انجام چکاپ های دوره ای برای مرد و زن اهمیت بالایی دارد و لازم است که حتما این موضوع را مدنظر داشته باشند.

زنان باید به سلامت خود توجه داشته باشند

مسئله مهم بعدی این است که زنان نه تنها به عنوان بخش مهمی از جامعه، بلکه به عنوان مادران آینده نیز لازم است به سلامت خود توجه داشته باشند چرا که گاها بیماری های حوزه زنان ممکن است بر نوزادان نیز تاثیرگذار باشد و به همین دلیل هم توجه و اهمیت مراجعه به پزشک متخصص برای انجام تمامی آزمایش های دوره و دریافت بهترین مشاوره ها و راهنمایی ها حائز اهمیت است.

آنچه قصد داریم بگوییم این است که شاید انجام آزمایش ها هزینه هایی هم در پی داشته باشد، اما هیچگاه نمیتوانیم بگوییم که این هزینه ها بر سلامت فرد و پیشگیری از بیماری های حوزه زنان اولویت داشته و از اهمیت بالاتری برخوردار است.

اما شاید برای شما مهم باشد که بدانید این هزنیه ها ازکجا تعیین شده و چه عوامل و فاکتورهایی بر این هزینه ها موثرند. این هزینه ها معمولا برای چه آیتم هایی پرداخت میشود و درنهایت شما با حساب هر کدام از این هزینه ها، چه میزان مبلغی را برای انجام لاپاروسکوپی پرداخت کنید.

در این مقاله ما قصد داریم بطور مفصل به بیماری های مربوط به حوزه زنان، اهمیت توجه به سلامتی در زنان و بسیاری از موارد بپردازیم و در نهایت نیز به هزینه لاپاراسکوپی در بیمارستان میلاد بپردازیم و کلیه فاکتورهای موثر بر این عمل را برای شما بیان کنیم. همچنین قصد داریم به شما بگوییم:

_ چرا سلامت زنان اهمیت دارد؟

_دلیل ایجاد تخصص زنان چیست

_زنان در معرض چه بیماریهایی قرار دارند؟

_چرا توجه به پیشگیری بیماری ها در زنان مهم است؟

_نقش انجام تست های دوره ای در پیشگیری بیماری ها

_چرا باید تست های دوره ای توسط پزشک متخصص انجام شود.

_معمولا تست های دوره ای شامل کدام افراد میشود؟

_درصد خطا در تست ها و آزمایش های دوره ای زنان چقدر است؟

_رایج ترین مشکلاتی که زنان با آن مواجه هستند؟

_ زنان و سرطان های مربوط به آن ها.

_چرا مراجعه به متخصص برای زنان مهم است

_ انتخاب بهترین متخصص زنان

_ هزینه ویزیت متخصص زنان

_برای ویزیت متخصص زنان به کجا مراجعه کنیم؟

_ بیمارستان میلاد را بیشتر بشناسیم

+چرا بیمارستان میلاد بهترین مکان برای ویزیت متخصص زنان است؟

_انواع عمل های حوزه تخصصی زنان

_عمل لاپاروسکوپی چیست؟

_انواع عمل های لاپاروسکوپی

_میزان اثر بخشی عمل لاپاروسکوپی

_مزایای انجام عمل لاپاروسکوپی

+انجام عمل لاپاروسکوپی در بیمارستان میلاد

+بهترین متخصص زنان برای انجام عمل لاپاروسکوپی

+ویژگی های بهترین بیمارستان برای انجام عمل لاپاروسکوپی

+ هزینه لاپاراسکوپی در بیمارستان میلاد

چرا سلامت زنان اهمیت دارد؟

مسئله اصلی این نیست که سلامت زنان مهم است، بلکه مسئله اصلی این است که سلامت هر فردی مهم است.

درواقع در جامعه سلامت تک تک افراد اهمیت دارد چرا که گاها این سلامت فردی میتواند به سلامت جامعه اثر گذار باشد. سلامت زنان مهم است چرا که سلامتی آن هم به عنوان یک فرد اهمیت دارد و هم سلامتی وی به سلامتی نوزاد وابسته است.

با توجه به سلامت فردی می‌توان از اکثر بیماری هایی که روزانه در خطر ابتلا به آنها هستیم در امان بمانیم، گاهی برخی از بیماری ها با تداوم بی‌توجهی ما به سلامت ایجاد می‌شوند. چه در دراز مدت و چه در کوتاه مدت توجه به سلامت فردی تاثیر خود را بر زندگی مان خواهد گذاشت.

افراد بالغ خود میتوانند این توجه و اهمیت به سلامت خود را رعایت کنند و در انجام آن دقت به خرج دهند، اما کودکان خود به تنهایی نمیتوانند تا به سلامت فردی خود توجه داشته باشند بنابراین والدین آگاه آنها باید در این خصوص به آنها توجه داشته باشند.

حفظ سلامت

در واقع انسان ها برای اینکه بتوانند سلامت خود را حفظ و ثابت کنند ناچار به این هستند که  به سلامت فردی خود توجه داشته باشند، پیش ازینکه غذایی بخورند از سالم بودن آن مطمئن شوند، قبل از اینکه در محیطی زندگی کنند از بهداشتی بودن آن مطمئن شوند و…

زنان باردار علاوه بر خود سلامت فرد ديگری را نیز تحت تاثیر قرار میدهند بنابراین دو شخص محسوب میشوند که باید به سلامت و مراقبت هردوی آنها دقت و توجه را اعمال کرد. همچنین لازم است این موضوع را در نظر بگیرید که معمولا برای رعایت بهتر سلامت در زنان، مراجعه به متخصص و دریافت مشاوره و راهنمایی های لازم است متخصصین این حوزه میتواند تاثیر زیادی در بهبود بیماری های احتمالی در فرد داشته باشد که توجه به این موضوع با توجهی که به سلامت خود نشان میدهد یکسان است.

حفظ سلامت
حفظ سلامت

دلیل ایجاد تخصص زنان

شاید در گذشته مشکلات مربوط به سلامتی فرد با مراجعه به پزشکانی که بصورت عمومی نسبت به یک سری از بیماری ها آشنایی داشتند انجام میشد و رفته رفته با پیشرفت علم پزشکی و تاسیس شاخه های تخصصی مختلف در علم پزشکی، این مورد توسعه بیشتری پیدا کرده باشد.

اما امروزه تخصص زنان به دلایل دیگری محبوبیت بیشتری پیدا میکند و هرچه میگذرد هم توجه بیشتری به این مورد میشود.

تخصص زنان عمدتا به دلیل توجهی که جامعه نسبت به نقش مهم و فعال زنان داشت ایجاد و همچنین زنان به لحاظ جسمی تفاوت های مهمی با مردان دارند که باعث میشود که بسیاری از بیماری هایی که در زنان وجود دارد منحصر به فرد باشد.

زنان به عنوان یک قشر فعال در هر کشور

درحقیقت، زنان به عنوان یک قشر فعال در هر کشور و جامعه ای، جمعیتی بالغ بر نصف هر جامعه را تشکیل میدهند. از طرفی هم به دلیل اینکه زنان حساسیت های بدنی بیشتر دارند، لازم است که برای مشکلات مختلف خود حتما به دکتر زنان مراجعه کنند.

برای مثال مشکلاتی که در دستگاه تناسلی و یا مشکلاتی که مربوط به دستگاه تولید مثلی است به دلیل حساسیت بسیار بالایی که دارد لازم است که حتما توسط پزشکان متخصص در این زمینه معاینه و ویزیت شود.

بانوان معمولا در طول زندگی خود بارها دچار تحولات مختلف هورمونی و جسمی متفاوتی رو به رو میشوند که این تحولات لازم است که تحت نظر متخصص زنان انجام شود.  در گذشته این مسئله کمرنگ تر بود و در بسیاری از جوامع کمتر توسعه یافته، زنان به دلایل مختلف نمیتوانستند برای حل مشکلات خود به پزشکان مراجعه کرده و مشکلات خود را بیان کنند. این مسئله باعث میشد که رفته رفته این مشکلات بیشتر اوت کرده و درنهایت منجر به مرگ بیمار میشد.

اما با ایجاد رشته زنان و تخصص زنان و زایمان، این مسئله به کلی تغییر کرد و امروزه زنان میتوانند به راحتی و بدون مشکل به پزشک متخصص خود مراجعه کرده و مشکلات خود را بیان کنند. البته همچنان در برخی از کشور ها مردان هم میتوانند در این حیطه فعالیت کنند ولی عمدتا متخصصان این حرفه، پزشکان متخصص زن هستند.

زنان به عنوان یک قشر فعال در هر کشور
زنان به عنوان یک قشر فعال در هر کشور

زنان در معرض چه بیماریهایی قرار دارند؟

همانطور که گفته شد، وضعیت جسمانی زنان متفاوت از مردان است و عملکرد دستگاه های مختلف و بخصوص دستگاه تولید مثلی در زنان متفاوت از  مردان میباشد. در کنار این موارد، بیماریهایی که زنان با آن دست و پنجه نرم میکنند هم گاها منحصر به زنان بوده و شامل مردان نمیشود. این بیماری های میتواند شامل عرضه ها، کیست ها و سندروم های مختلف است  و حتی در بحث سرطان ها نیز، در زنان سرطان هایی متفاوت از مردان وجود دارد که شامل سرطان های تخمدان و دهانه رحم و… میشود.

با این وجود ما به این نتیجه میرسیم که زنان در معرض بیماری های مختلفی قرار دارند که لازم است حتما برای درمان آن ها به متخصصان زنان مراجعه کنند.

در این بین متخصصان زنان حضور دارند تا در درمان بیماری های مختلفی که مربوط به زنان میباشد به آن ها مشاوره ها، راهنمایی های تخصصی و درمان های مختلف را ارائه دهند.

متخصص زنان بصورت تخصصی به مشکلاتی از این دست که مربوط به زنان میشود میپردازد

متخصص زنان بصورت تخصصی به مسائل و مشکلاتی از این دست که مربوط به زنان میشود میپردازد. همچنین بیماری هایی مانند سرطان های مربوط به بانوان مانند سرطان دهانه رحم، سرطان های واژینال، تخمدان ها و… از مواردی است که در حیطه تخصصی پزشکان زنان میباشد.

متخصصان زنان، برای درمان موارد دیگری مانند کیست های تخمدان و رحم و همچنین عفونت های دستگاه تولید مثلی و تناسلی زنان نیز فعالیت میکنند. به همین منظور کسانی که دچار مشکلاتی مانند پیچ خوردگی تخمدان، مقاربت های دردناک، تشخیص سرطان ها و کیست ها و عفونت های مختلف هستند میتوانند برای درمان مشکلات خود به پزشک زنان مراجعه کنند.

دوران بارداری در زنان یک دوران بسیار حساس است و از طرفی بدن زنان در این دوران مشکلات و مسائل مختلفی را به همراه دارد. به همین منظور هم متخصصان زنان و زایمان در این حیطه نیز فعالیت میکنند. معمولا در دوران بارداری به منظور پیشگیری از مشکلاتی که ممکن است برای سلامت مادر و یا جنین ایجاد شود، زنان تحت نظر متخصصان قرار میگیرند.

معمولا از زمان تشخیص بارداری تا پس از زایمان، بازه زمانی ای است که زنان تحت نظر متخصص هستند. این مسئله با توجه به دلایلی که در مطالب قبلی بیان کردیم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است چرا که ارتباط مستقیمی با سلامت مادر و فرزند دارد.

متخصص زنان بصورت تخصصی به مشکلاتی از این دست که مربوط به زنان میشود میپردازد
متخصص زنان بصورت تخصصی به مشکلاتی از این دست که مربوط به زنان میشود میپردازد

چرا توجه به پیشگیری بیماری ها در زنان مهم است؟

معمولا بسیاری از بیماری هایی که در زنان وجود دارد باعث میشود که بعد ها بیشتر از پیش اوت کرده و حتی اگر جلوی آن ها گرفته نشود، بیماری به نوزاد آسیب زده و مشکلاتی برای مادر و فرزند ایجاد کند.

به همین دلیل هم معمولا توجه بیشتری به پیشگیری بیماری ها در زنان میشود چرا که این بیماری ها ممکن است با سلامت نوزاد نیز در ارتباط باشد. معمولا در طول دوره بارداری، به دلیل وابستگی شدیدی که سلامت نوزاد به سلامت مادر دارد، این مسئله اهمیت بیشتری پیدا میکند تا مادر پیش از شروع بارداری، به چکاپ ها و انجام معاینات و تست های مختلف بپردازد و نسبت به سلامت خود اطمینان خاطر پیدا کند.

معمولا زنان در این دوران با بیماری هایی مانند اکلامپسی و پره اکلامپسی، سقط خود به خودی، جدا شدن جفت، پارگی کیسه و… وجود دارد که گاها این مشکلات ریشه در دوران پیش از بارداری دارد و علت آن بیشتر متوجه سلامت خود فرد است.

توجه بسیاری به انجام آزمایشات دوره ای

به همین دلیل هم معمولا توجه بسیاری به انجام آزمایشات دوره ای و چکاپ های مختلف در زنان میشود چرا که این آزمایش ها معمولا احتمال وجود یا پیشرفت بیماری را مشخص کرده و حتی برای سلامت فرد نیز اهمیت بالایی دارد. معمولا این مشکلات را معمولا میتوان با پزشکان متخصص زنان مطرح کرده و برای درمان آن ها نزد متخصص اقدام کرد.

برای درمان این مشکلات و حتی پیشگیری از گسترش آن هم راه حل های درمانی مختلفی وجود دارد از جمله استفاده از دارو و تغییر سبک زندگی یا حتی استفاده از عمل های جراحی با میزان تهاجم های مختلف. یکی از این عمل ها، عمل لاپاروسکوپی میباشد که ما قصد داریم در این مقاله به بررسی خود عمل و هزینه لاپاراسکوپی در بیمارستان میلاد بیشتر بپردازیم.

توجه بسیاری به انجام آزمایشات دوره ای
توجه بسیاری به انجام آزمایشات دوره ای

پیشنهاد می کنیم از مقاله هزینه عمل لاپاراسکوپی رحم دوشاخ دیدن کنید.

_نقش انجام تست های دوره ای در پیشگیری بیماری ها

حال لازم است بدانیم که چکاپ های دوره ای چگونه باعث پیشگیری از بیماری ها میشود.

معمولا افراد دچار بیماری هایی میشوند که یا دوره های نهفتگی داشته و یا به مرور زمان اثرات خود را نشان میدهد و یا زمانی اثر خود را نشان میدهد که اقدام کردن برای درمان آن میتواند سخت و پر هزینه و حتی گاها غیرقابل درمان باشد.

این مشکل در زنان اهمیت بیشتری دارد چرا که همانطور که گفته شد زنان نه تنها سلامت خود، بلکه سلامت نوزاد نیز به آن ها وابسته است و برای داشتن نوزادی سالم تر لازم است که حتما نسبت به سلامت خود توجه بیشتری نشان بدهند.

این موضوع تا حدی به بیماری های مختلفی دارد که پزشکان متخصص به این بیماری ها آشنایی بیشتری دارند. ازجمله این بیماری ها میتوان انواع سرطان ها در زنان را نام برد که اگر به موقع تشخیص داده شوند میتوانند از بروز مسائل مختلفی تا حد امکان جلوگیری کنند.

انجام چکاب های دوره ای

برای جلوگیری از همه ی این خسارات جبران ناپذیر میتوان با انجام چکاب های دوره ای و منظم از این خطرات تا حد زیادی جلوگيري کرد.

انجام چکاپ در هرفردی حائز اهمیت است به عبارتی هرفردی در هر سنی نیاز به چپکاب خاصی دارد، سنین مختلف در معرض آسیب های مختلفی هستند که انجام چکاپ در هر کدام از این مقاطع مهم و ضروری است.

همچنین فاصله بین دو چکاپ هم در سنین مختلف متفاوت است و توجه به جنس مرد و زن نیز در چکاپی که انجام میدهیم تأثیر دارد که باید به آنها دقت کنیم.

معمولا پزشک های متخصص اقدام به انجام تست ها و جکاپ های دوره ای برای زنان میکنند تا بتوانند به موقع نسبت به واکنش نشان دادن به این بیماری ها اقدام کنند.

انجام چکاب های دوره ای
انجام چکاب های دوره ای

چرا باید تست های دوره ای توسط پزشک متخصص انجام شود.

اگر تست ها و آزمایشات دوره ای توسط پزشک متخصص انجام شود، به دلیل اینکه معمولا اطلاعات مربوط به این آزمایش ها توسط پزشک مربوطه به ثبت میرسد و به دلیل آشنایی کافی که پزشک به بیماری های تخصصی حوزه زنان دارد، میتوان انتظار داشت که اقدام بهتر و موثرتری برای پیشگیری از بیماری و درمان آن انجام بدهد.

بهرحال شناخت پزشک از بیماری ها و علائم آن ها و نشانه هایی که ممکن است در تست ها و آزمایش ها از خود نشان بدهد هم اهمیت بسیاری در جلوگیری از پیشرفت بیماری خواهد داشت.

شناخت علائم بیماری و تشخیص صحیح که معمولا توسط پزشک متخصص بهتر انجام میشود، درنهایت میتواند به پیشگیری هرچه سریعتر بیماری منجر شود

و همچنین معمولا پزشکان متخصص زنان، با توجه به شناختی که نسبت به فرد داشته و اطلاعاتی که در دوره های قبلی در پرونده سلامت فرد ثبت کرده است، میتواند با توجه به وضعیت جسمی شخص بهترین راه حل درمانی را ارائه داده یا حتی درصورتی که شخص نیاز به انجام عمل جراحی داشته باشد، در این زمینه بهترین خدمات را به وی ارائه بدهد.

متخصص میداند که برای هر بیماری با توجه به شرایط بیمار چه داروهایی تجویز کند

همچنین متخصص میداند که برای هر بیماری با توجه به شرایط بیمار چه داروهایی تجویز کند. برای مثال زنان باردار اگر به بیماری مبتلا شوند، دکتر متخصص سعی میکند داروهایی که تجویز میکند برای جنین مضر نباشد و به آن آسیبی نزند، در این مورد خاص شاید پزشک به سلامت جنین و مادر به یک اندازه توجه کند اما ازآنجا که جنین در معرض شرایط پر خطرتری است سعی در آن دارد که با تجویز داروها هم سلامت مادر را به خطر نیندازد و هم جنین را نجات دهد.

افرادی با شرایط خاصی مثل: بیماران مسن، افرادی که چند بیماری زمینه ای باهم دارند، برای مثال فشار خون و بیماری قلبی که علت و معلول یکدیگر هستند و همچنین زنان باردار هرگز نباید با تجویز خود و یا اطرافیان به درمان بیماری های خود بپردازند.

شما میتوانید برای انجام چکاپ ها و آزمایش های دوره ای به دکتر ایروانی متخصص زنان مراجعه کنید. دکتر ایروانی با بهره گیری از بهترین و به روز ترین تجهیزات آزمایش گاهای و آسان ترین روش های نمونه گیری، بهترین و دقیق ترین تشخیص را از بیماری به فرد ارائه داده و میتواند بهترین درمان را برای شخص آغاز کند.

متخصص میداند که برای هر بیماری با توجه به شرایط بیمار چه داروهایی تجویز کند
متخصص میداند که برای هر بیماری با توجه به شرایط بیمار چه داروهایی تجویز کند

معمولا تست های دوره ای شامل کدام افراد میشود؟

شاید بهتر باشد بگوییم که همه افراد. انجام چکاپ های دوره ای تنها مناسب یک شخص یا یک جنس نمیباشد بلکه همه افراد باید در تمام دوره های زندگی خود و حدالامکان بصورت چندماه به چندماه و یا بصورت سالانه برای انجام چکاپ های دوره ای و انجام آزمایشات مختلف به پزشک متخصص مراجعه کنند.

این چکاپ ها مزیت ها و اهمیت های بسیاری دارد و باعث میشود که شخص بسیار زودتر از اینکه بیماری خاصی در فرد اوت کند، نسبت به پیشگیری و درمان آن اقدام کند.

اما اینکه بدانیم دقیقا چه افرادی لازم است که چکاپ های دوره ای را در دوره های کوتاه تری انجام بدهند، معمولا آنطور که پزشکان توصیه کرده اند، بهتر است که چکاپ ها در دوره های کوتاه مدت برای افرادی که بیماری های زمینه ای داشته یا حساسیت خاصی دارند انجام شود.

همچنین افرادی که در معرض بیماری های مختلف بوده یا در خانواده آن ها بصورت موروثی بیماری هایی وجود داشته است هم لازم است که در بازه های زمانی کوتاه مدت نسبت به انجام تست های دوره ای اقدام کنند.

معمولا این تست ها میتواند برای زنان اهمیتی حیاتی تر داشته باشد

معمولا این تست ها میتواند برای زنان اهمیتی حیاتی تر داشته باشد. زنان معمولا برای انجام تست های دوره ای در اولویت قرار دارند چرا که در طول دوره زندگی خود، مراحل مختلفی از جمله بارداری، قاعدگی و… را طی میکنند.

زنان هم لازم است در سنین مختلف برای انجام تست های دوره ای اقدام کنند و این تست ها معمولا پیش از دوره بارداری و همچنین در حین دوره بارداری نیز لازم است که حتما برای تست ها و آزمایش های دوره ای اقدام کنند تا نسبت به سلامت خود و نوزاد اطمینان کافی داشته باشند.

لازم است بدانید که این تست ها درصورتی که اشکالی در نتایج آن ها وجود داشته باشد، توسط عمل های جراحی مختلف و راه های درمانی نظیر دارو درمانی به خوبی قابل رفع است که از جمله این عمل ها میتوان به عمل لاپاروسکوپی اشاره کرد که قصد داریم جلوتر به هزینه لاپاراسکوپی در بیمارستان میلاد بیشتر بپردازیم.

معمولا این تست ها میتواند برای زنان اهمیتی حیاتی تر داشته باشد
معمولا این تست ها میتواند برای زنان اهمیتی حیاتی تر داشته باشد

درصد خطا در تست ها و آزمایش های دوره ای زنان چقدر است؟

این موضوع کاملا به نوع تست و آزمایشی که انجام میدهید و همچنین عواملی مانند تجهیزات و شخصی که کار نمونه برداری و آزمایش را انجام میدهد مربوط میشود.

اگر شما اقدام به انجام تست در شرایطی کنید که تجهیزات دقت کافی نداشته باشند یا شخصی که اقدام به نمونه گیری میکند، به میزان کافی نمونه برداری نکرده باشد و متصدی آزمایشگاه نیز در کار خود دقت کافی نداشته باشد، در اصل سه فاکتور مهم برای بالابردن دقت در نمونه برداری ها در تست ها و آزمایش های دوره ای رعایت نشده است که هرکدام سهم مشخصی در پایین تر بردن کیفیت نمونه گیری و آزمایش خواهد داشت.

با کاهش میزان دقت آزمایش ها، شاهد این مسئله هستیم که این آزمایش ها دیگر کارکرد مناسبی نداشته چرا که عملا تشخیص پزشک را دچار اشتباه میکند.

تشخیص اشتباه هم در پیشگیری و هم در درمان بیماری میتواند مشکلات بسیاری برای پزشک و بیمار به همراه داشته باشد که درنتیجه به کل فرآیند درمان نا موفق خواهد بود.

این مسئله با سلامت بیمار و گاها نوزاد ارتباط مستقیمی دارد

این مسئله با سلامت بیمار و گاها نوزاد ارتباط مستقیمی دارد و لازم است که به آن توجه کنید. به همین دلیل هم معمولا توسط پزشکان این مورد بیشتر توصیه شده است که حتما برای نمونه برداری و ازمایشات خود به مطمئن ترین مکان و نزد متخصصان مراجعه کنید تا امکان خطا در تشخیص آزمایش ها وجود نداشته باشد.

بطور کلی اگر کلیه فاکتورهای گفته شده در بالا به خوبی رعایت شده باشد، میتوان انتظار داشت که نتایج آزمایش با دقت بالا و بدون خطا به بیمار ارائه شود و شخص نگرانی از بابت میزان احتمال وجود خطا در نتایج آزمایشات و روند درمانی نخواهد داشت.

لازم است حتما این مورد را در نظر داشته باشید که انجام آزمایش با نظارت پزشک متخصص بسیار حائز اهمیت است بنابراین لازم است که حتما برای انجام آزمایش به پزشک متخصص آشنا به اصول این کار مراجعه کنید.

یکی از پزشکانی که به عنوان بهترین های این امر شناخته میشوند، دکتر ایروانی میباشد که در امر پیشگیری و درمان بیماریهای تخصصی حوزه زنان فعالیت میکنند. دکتر ایروانی به عنوان متخصص زنان کلیه فرآیند های انجام تست های مختلف و نمونه برداری مانند تست پاپ اسمیر را به بهترین و با دقت ترین شکل ممکن انجام داده و میتوان اطمینان داد که روش های درمانی پیشنهاد شده توسط ایشان همواره از موثر ترن درمان هاست.

این مسئله با سلامت بیمار و گاها نوزاد ارتباط مستقیمی دارد
این مسئله با سلامت بیمار و گاها نوزاد ارتباط مستقیمی دارد

زنان و سرطان های مربوط به آن ها

لازم است به این مورد توجه ویژه ای داشته باشیم که سرطان های بسیاری در حوزه زنان و نوزادان وجود دارد که این سرطان ها عمدتا تنها در زنان وجود دارد و یا احتمال رخ دادن این عارضه ها در مردان بسیار پایین است.

این موضوع بیشتر به دلیل تفاوت های جسمی زنان و مردان و همچنین تفاوت هایی است که دستگاه های درونی زنان و مردان دارند اهمیت دارد.

از جمله این سرطان ها میتوان به سرطان های مربوط به رحم، تیروئید، تخمدان وجود دارد که بصورت تخصصی به سرطان های حوزه زنان اختصاص دارد. از طرفی هم برخی سرطان ها وجود دارد که مانند سرطان پستان درصد رخ دادن آن در زنان بسیار بیشتر از مردان است.

شرایط و شانس ابتلا به سرطان در زنان مختلف با توجه به شرایط جسمی و سنی هم اهمیت زیادی دارد

البته شرایط و شانس ابتلا به سرطان در زنان مختلف با توجه به شرایط جسمی و سنی هم اهمیت زیادی دارد. مانند سرطان دهانه رحم یکی از سرطان های شایع در زنان است و بعد از سرطان سینه دومین سرطان شایع محسوب میشود و البته رخ دادن این مشکل هم شرایط مختلفی دارد که در زنان با شرایط جسمی مختلف متفاوت است.

این سرطان حدود 6 درصد سرطان زنان را تشکیل میدهند و علت این سرطان با ویروس زگیل تناسلی رابطه نزدیکی دارند.

همچنین مواردی مانند سرطان تیروئید نیز وجود دارد که این سرطان هم مانند سرطان پستان در زنان بیشتر از مردان رخ میدهد و شانس زنان در ابتلا به این نوع سرطان 2 تا 4 درصد بیشتر از مردان است.

علت بروز این سرطان به روشنی مشخص نیست و البته درمان آن راحتر از سایر سرطان ها است اما باید به نشانه ها و علائم آن توجه کرد.

سرطان تخمدان هم از سرطان های رایج در زنان است که این نوع سرطان معمولا در سنین بالاتر از 50 سال بروز میکند و باید بدانیم که بارداری و زایمان خطر بروز این سرطان را کاهش می‌دهد.

این کاهش خطر به حدود 40 درصد می‌رسد، یعنی بعد از بارداری و زایمان خطر ابتلا به این سرطان به 40 درصد کاهش میابد.

شرایط و شانس ابتلا به سرطان در زنان مختلف با توجه به شرایط جسمی و سنی هم اهمیت زیادی دارد
شرایط و شانس ابتلا به سرطان در زنان مختلف با توجه به شرایط جسمی و سنی هم اهمیت زیادی دارد

چرا مراجعه به متخصص برای زنان مهم است

بیماری های بسیاری وجود دارد که هرکدام عوارض و مشکلات و ناراحتی های بسیاری برای بدن ایجاد میکنند. این بیماری ها از یک سو باعث میشوند که فرد از زندگی روزمره خود باز بماند و از سوی دیگر هم ممکن است درموارد حاد سلامتی فرد را به خطر بیاندازد.

واقعیت این است که اکثر بیماری ها و عارضه هایی که ما دچار آن ها میشویم معمولا به وسیله راه هایی که پزشکان متخصص در اختیار ما میگذارند و با درمان مناسب و صحیح برطرف میشود. اما این مسئله کمتر مورد توجه همه ما قرار میگیرد.

بسیاری از افراد هم خود به تنهایی اقدام به حل مشکلات و عارضه های مرتبط با سلامتی خود میکنند درحالی که بسیاری از داروهایی که بصورت خودسرانه تجویز میشود درنهایت یا اثرگذاری لازم را نداشته یا فرد را بیشتر درگیر مشکلات و عارضه های مختلف میکند.

وجود یک فرد متخصص در این زمینه در کنار افراد، بخصوص افرادی که بیماری های مرتبط با تخصص زنان و زایمان دارند، میتواند تا حد زیادی به فرد کمک کند تا از راه درمانی صحیح و کامل برای درمان بیماری خود استفاده کند.

متخصص زنان آشنایی کافی نسبت به تکنیک های مختلف درمان بیماری های مختلف زنان دارد

متخصص زنان معمولا آشنایی کافی نسبت به تکنیک های مختلف درمان بیماری های مختلف زنان دارد. به همین دلیل هم ضروری است که حتما یک متخصص زنان در درمان مشکلات و بیماری های مختلف مربوط به زنان، همراهتان باشد.

بسیاری از فرایند های درمانی امروزه با کمک پیشگیری هایی که انجام میشود به خوبی پیش میرود و دلیل آن هم میتواند کمک به بهبودی سریعتر فرد باشد که پیشگیری کردن از بیماری میتواند درمان آن را آسان تر کند.

معمولا پزشکان توصیه میکنند که افرادی که بیماری هایی در هر زمینه ای دارند به متخصص آن مراجعه کنند و این موضوع در رابطه با زنان هم اهمیت بالایی دارد چرا که همانطور که گفته شد، بیماری ها و سرطان هایی که در زنان رخ میدهد معمولا تفاوت هایی با مردان دارد.

متخصص زنان آشنایی کافی نسبت به تکنیک های مختلف درمان بیماری های مختلف زنان دارد
متخصص زنان آشنایی کافی نسبت به تکنیک های مختلف درمان بیماری های مختلف زنان دارد

انتخاب بهترین متخصص زنان

اولین مسئله هنگام مراجعه به متخصص زنان، این موضوع است که بهترین متخصص زنان برای انجام امور مربوط ب هسلامت زنان چه کسی است و چگونه میتوانید بهترین متخصص زنان را بشناسید.

درحقیقت اینکه شما بخواهید برای درمان بیماری خود به بهترین متخصصان مراجعه کنید مسئله ای است که اهمیت بسیاری دارد و همواره بهترین ها ویژگی هایی دارند که بهتر است این ویژگی ها را بشناسیم.

اول اینکه سعی کنید به یاد داشته باشید که مسئله مربوط به سلامت شما، مسئله ای نیست که بخواهید آن را هرجایی پیگیری کنید بلکه باید نزد متخصصین و البته بهترین متخصصین این موضوع پیگیری شود.

عموما بهترین متخصصان در حوزه زنان لازم است که حتما شناخت کافی نسبت به علم روز و به روز ترین تجهیزات روز دنیا داشته باشند یا دسترسی کافی به این تجهیزات برای درمان هرچه بهتر بیماری های مربوط به زنان داشته باشند.

عموما مشکلات مربوط به زنان نیازمند دستگاه ها و تجهیزاتی مانند دستگاه های عکس برداری، سونوگرافی، لوازم مربوط به نمونه برداری مانند ابزار تست پاپ اسمیر و لاپاروسکوپی میباشد.

در کنار اینکه یک متخصص زنان بهتر است از این ابزار به خوبی استفاده کند، باید به این تجهیزات دسترسی داشته باشد و در کلینیک خود از آن ها استفاده کند.

علم پزشکی

علم پزشکی علمی است که درحال حاضر هم درحال تکامل پیدا کردن است و هرچه جلوتر میرویم، پیشرفت های بیشتری در این علم حاصل میشود و از طرفی هم بیشتر به تکامل میرسد. به همین دلیل هم معمولا متخصصین که بیشتر نسبت به علم روز اطلاعات دارند مورد توجه قرار گرفته و یکی از ملاک های بهترین بودن آشنایی به مطالب روز علم پزشکی است.

علم پزشکی
علم پزشکی

پزشکان معمولا دوره های مختلفی را طی میکنند تا در رابطه با بیماری های مختلف حوزه زنان و عمل های جراحی در زمینه های مختلف اطلاعات جامع و تخصصی کسب کنند.

به همین دلیل، توجه به طی شدن دوره های تخصصی ، بخصوص در زمینه ای مربوط به بیماری شخص توسط پزشک یکی از اصلی ترین مواردی است که به عنوان ویژگی های بهترین متخصص زنان شناخته میشود.

معمولا زنان لازم است تا در طول دوره های مختلف به چکاپ های دوره ای پرداخته و به پزشک مراجعه کنند. به همین دلیل هم لازم است که حتما پزشک متخصص زنان مدنظر شما، در دسترس بوده و بتوانید بخصوص در دوره های مربوط به بارداری به وی مراجعه کنید.

زنان در طول عمر خود دائما نیازمند مراجعه به پزشک متخصص در زمینه زنان هستند

توجه داشته باشید که زنان در طول عمر خود دائما نیازمند مراجعه به پزشک متخصص در زمینه زنان هستند و به همین دلیل هم لازم است که تا حد امکان فقط به یک پزشک که شما اطلاعات کافی نسبت به بیماری و ویژگی های جسمی شما دارد و در طول تمام دوره های مختلف اطلاعات پزشکی شما را ثبت کرده است مراجعه کنید.

با توجه به گفته های فوق، همچنان لازم است که پزشک شما اطلاعات کافی و به روز نسبت به درمان بیماری های مختلف حوزه زنان داشته باشد.

بهرحال روند های درمانی جدیدتر و به روزتر میتواند برای بیماران بسیار سریعتر، راحت تر، کم تهاجم تر و در نتیجه موثر تر و موفق تر باشد. به همین دلیل هم بیماران همواره ترجیح میدهند در زمینه علوم پزشکی به دنبال راه حل هایی جدید و به روز باشند تا اینکه از شیوه های قدیمی برای درمان مشکلات و بیماری های خود استفاده کنند.

زنان در طول عمر خود دائما نیازمند مراجعه به پزشک متخصص در زمینه زنان هستند
زنان در طول عمر خود دائما نیازمند مراجعه به پزشک متخصص در زمینه زنان هستند

هزینه ویزیت متخصص زنان

تخصص زنان تنها اطلاعات به روز و آشنایی به تجهیزات نیست، بلکه هزینه هایی هم در بردارد که معمولا هزینه های جلسات مختلف چکاپ دوره ای و عمل های آن هم بخش مهمی از انتخاب درمان بیماری های حوزه زنان میباشد.

بیماری های حوزه زنان و هزینه های مربوط به آن کاملا وابسته به بیماری و شرایط شما و امکاناتی که لازم است برای شما فراهم شود میباشد. ما نمیتوانیم بگوییم که هر پزشکی که هزینه های بیشتری از شما درخواست میکند، قطعا کار بهتری هم برای شما ارائه میدهد چرا که این مسئله با علم و دانش و تخصص پزشک مرتبط است و نه هزینه های درخواست شده.

از طرفی هم برآورد هزینه انجام جلسات چکاپ های دوره ای مربوط به زنان هم امری مشکل است چرا که این مسئله به بیماری شما و تعداد جلسات شما مرتبط است. اما میتوان گفت که چه عواملی میتواند بر هزینه درمان بیماری های حوزه زنان و ویزیت پزشک موثر باشد.

هزینه های درمان بصورت جلسه ای محاسبه میشود

آنچه مشخص است این است که معمولا هزینه های درمان بصورت جلسه ای محاسبه میشود. ممکن است طبق نظر پزشک شما نیاز به طی کردن چند دوره نمونه برداری و عکس برداری داشته باشید. معمولا در این شرایط هزینه چکاپ ها و نمونه برداری ها بصورت جلسه ای از شما اخذ میشود.

در این بین دستگاه ها و تجهیزاتی که پزشک متخصص برای شما استفاده میکند را هم درنظر بگیرید چرا که بسیاری از دستگاه ها و تجهیزات پزشکی هستند که به دلایل مختلفی استفاده از آن ها هزینه های مختلفی خواهد داشت.

از طرفی هم مسئله ای مانند عمل های جراحی نیز شامل هزینه های درمانی خواهد شد و بدیهی است که باید این مورد را در هزینه های درمان خود درنظر بگیرید. پزشک متخصص شما با توجه به علمی که نسبت به انجام عمل های جراحی حوزه زنان دارد، میداند که دقیقا برای بیماری شما چه راه درمانی موثر است و معمولا در انتخاب عمل جراحی هزینه اهمیت کمتری دارد و مهمترین شاخص، عملکرد بهتر در جراحی است.

پزشک متخصص ممکن است برای انجام عمل جراحی شما هزینه های مختلفی از شما درخواست کند که این هزینه ها بسته به سختی و آسانی عمل از بیمار اخذ میشود. همچنین برخی از عمل ها بصورت سرپایی و با دستگاه های آسان تری انجام میشوند که این عمل ها معمولا هزینه های کمتری برای بیمار در بر خواهد داشت.

هزینه لاپاراسکوپی در بیمارستان میلاد وابسته به موارد مختلفی است

هزینه لاپاراسکوپی در بیمارستان میلاد وابسته به موارد مختلفی از جمله دستگاه لاپاروسکوپی مورد استفاده، نوع عمل لاپاروسکوپی و میزان سختی و آسانی عمل دارد و همچنین دیگر امکانات بیمارستانی نیز میتواند در هزینه لاپاراسکوپی در بیمارستان میلاد موثر باشد.

در این بین دکتر ایروانی با توجه به تخصص هایی که در حوزه زنان و زایمان دارد، سعی داشته تا به عنوان بهترین متخصص زنان، تا حد امکان بهترین هزینه ها را در مقابل بیشترین کیفیتی که ارائه میدهد از بیماران اخذ کرده و با توجه به متد های روز دنیا عمل لاپاروسکوپی شما را به انجام برساند. در ادامه بیشتر به مباحث مربوط به عمل لاپاروسکوپی در بیمارستان میلاد و هزینه های مربوط به آن میپردازیم.

هزینه لاپاراسکوپی در بیمارستان میلاد وابسته به موارد مختلفی است
هزینه لاپاراسکوپی در بیمارستان میلاد وابسته به موارد مختلفی است

برای ویزیت متخصص زنان به کجا مراجعه کنیم؟

متخصصان زن امروزه باتوجه به نیاز جامعه گسترش زیادی یافتند و هرکدام بر حسب دانش و تجربه ای که دارند مشغول خدمت به جامعه هستند.

زنان هم با توجه به نیاز هایی که دارند به این متخصصین مراجعه می‌کنند و تحت مراقبت های پزشکی قرار می‌گیرند.

مراجعه به یک متخصص برای بیمار از اهمیت بالایی برخوردار است و بیماران سعی دارند که به پزشکی مراجعه کنند که از نظر سابقه کاری و محل خدمت در سطح بالا، قابل اعتماد و مطمئن باشد.

به همین دلیل هم در مرحله اول بیمار لازم است که حتما به یک متخصص برای پیگیری سلامت خود مراجعه کند. پس از این مرحله، لازم است که فرد کلینیک و بیمارستانی که قصد دارد برای انجام ویزیت خود به آن مراجعه کند را در نظر بگیرد.

در واقع محلی که قرار است ویزیت توسط پزشک انجام شود، باید به لحاظ امکانات نمونه برداری و امکانات آزمایشگاهی در سطح بالایی باشد چرا که این موضوع موجب میشود دقت عمل در آزمایشات و نمونه برداری ها افزایش پیدا کرده و درصد خطای نتایج آزمایشی نیز کمتر باشد.

تجهیزات به روز و پیشرفته

تجهیزات به روز و پیشرفته هم در این امر موثر است چرا که گاها نمونه برداری برای انجام ازمایش نیازمند تجهیزات و امکانات پیشرفته و به روز میباشد و لازم است که فرد حتما نسبت به این موضوع اطلاعات کافی کسب کند.

با توجه به اهمیت بالایی که مسئله بهداشت محیط به دلیل شیوع بیماری های مختلف دارد، مسئله بهداشت محیطی که قصد دارید به انجام آزمایش و نمونه برداری در آن بپردازید مسئله بسیار مهمی است.

به همین دلیل هم معمولا پیشنهاد میشود که در بیمارستان هایی که از عمومیت کمتری برخوردار است و همچنین، به لحاظ تمیزی و بهداشتی بودن، در سطح بالایی بوده است را انتخاب کنید تا از مشکلات و عارضه های احتمالی بعدی که به این دلیل ممکن است ایجاد شود جلوگیری کنید.

همه این ها یک سری فاکتورهای کلی است که به شما این امکان را میدهد تا بهترین مکان برای ویزیت متخصص زنان را انتخاب کنید.

تجهیزات به روز و پیشرفته
تجهیزات به روز و پیشرفته

دارای متخصصان مجرب و با سابقه

بیمارستان میلاد از جمله بیمارستان‌هایی هستند که در همه ی زمینه ها دارای متخصصان مجرب و با سابقه ای است که در کار خود بسیار مهارت دارند و آنرا به خوبی انجام می‌دهند.

بیمارستان میلاد با مجهز ترین امکانت و پیشرفته ترین ابزاری که میتوانند از آن بهره بگیرند در جهت درمان و گسترش آن گام مهمی را برمی‌دارند.

بخش زنان و یا درمانگاه زنان بیمارستان  میلاد دارای شیفت های کاری متفاوت است، که در هر کدام از این شیفت ها متخصصان مجربی فعالیت می‌کنند که دارای تخصص های متفاوت هستند و در زمینه ای که تخصص دارند ماهر هستند و کار خود را بخوبی انجام می‌دهند.

بنابراین این بیمارستان با داشتن این امکانات یکی از گزینه های بسیار مطلوب برای مراجعه به پزشک زنان است.

بخش زنان بیمارستان میلاد تهران

چرا که در بخش زنان بیمارستان میلاد تهران میتوانید متخصص زنان با دانش بالا و تخصص کافی را ویزیت کرده و از امکانات آزمایشگاهی و نمونه برداری این بخش استفاده کنید.

متخصصان این بخش باتوجه به وظیفه ای که دارند ارتباط نزدیکی با بیماران دارند و سعی میکنند که مشکلات درمانی آنها را با دقت انجام میدهند بنابراین اگر به متخصص زنان محتاج شدید، بخش زنان بیمارستان میلاد یک گزینه مناسب است.

انجام کلیه عمل های جراحی حوزه زنان

در این بخش کلیه عمل های جراحی حوزه زنان نیز با بهره گیری از به روز ترین تجهیزات دنیا انجام شده و این عمل ها معمولا موفقیت بالایی نیز داشته اند . همچنین سایر امکانات عمومی مانند امکانات بستری، طی کردن دوران نقاهت، آمادگی های پیش و پس از عمل جراحی و… نیز در سطح بالایی به بیماران عرضه شده و از این امکانات میتوانند نهایت استفاده را داشته باشند.

همین مسئله هم باعث شده است که درصد رضایت مراجعین بخش زنان بیمارستان میلاد بیشتر از دیگر مراکز درمانی باشد و این بیمارستان به یکی از سرشناس ترین بیمارستان های کشور در امر تخصص زنان تبدیل شود.

همچنین، در بحث هزینه ها هم میتوان انتظار داشت که هزینه های بخش زنان بیمارستان میلاد و همچنین، هزینه لاپاراسکوپی در بیمارستان میلاد هم در سطح قابل قبولی با توجه به کیفیت خدمات ارائه شده قرار داشته باشد که همین مسئله میتواند هزینه های نهایی انجام عمل را بکاهد.

در ادامه بیشتر به معرفی بیمارستان میلاد و بخش های مختلف آن و همچنین، هزینه لاپاراسکوپی در بیمارستان میلاد میپردازیم.

انجام کلیه عمل های جراحی حوزه زنان
انجام کلیه عمل های جراحی حوزه زنان

بیمارستان میلاد را بیشتر بشناسیم

در این بخش از مقاله سعی داریم تا پیش از آنکه به هزینه لاپاراسکوپی در بیمارستان میلاد بپردزایم، به بررسی و معرفی این بیمارستان مجهز و تخصصی برسیم.

بیمارستان میلاد یکی از مجهز ترین بیمارستان های خصوصی است که در تهران واقع شده.

این بیمارستان که در تیر سال 1380 افتتاح گردیده و در جهت تامین نیاز های درمانی کشور و افراد بیمه شده ی تامین اجتماعی گام مهمی برداشته است.

این بیمارستان از سری بیمارستان هایی است که درجهت حفظ تعهد در خدمت و البته داشتن یک رابطه درست و همدلانه با بیماران در سطح خوب و نسبتا بالایی قرار دارد.

بیمارستان میلاد علاوه بر توسعه در خدمات درمانی کشور، در جهت حفظ سلامت محیط نیز در حال کوشش است.

این بیمارستان با برنامه هایی که تدوین میکند تلاش دارد تا در جهت پیشگیری از انواع آلودگی های محیطی چون: آلودگی های خاکی، هوا و آب روش هایی را اجرا کند تا شاهد چنین آلودگی هایی نباشیم و محیط زیست را سالم و عاری از هرگونه آلودگی ها نگه داریم و با این کار جلوی انتشار بسیاری از بیماری ها را بگیریم.

بیمارستان میلاد دارای استاندارد بین المللی ISO است

بیمارستان میلاد دارای استاندارد بین المللی ISO است. بیمارستان میلاد دارای بخش های متفاوت و گوناگونی است، که در زیر به آنها می‌پردازیم:

بخش جراحي قلب، همانطور که میدانید از مهم ترین بخش های هر بیمارستانی، بخش  جراحي قلب آن است و تقریبا در همه ی بیمارستان ها این بخش وجود دارد.

دربخش قلب بیمارستان میلاد، انواع عمل های، AS, ASD, CABG, تعویض دریچه ها و پریکاردیال افیوژن انجام میگیرد.

تعداد 8 تخت مجهز به ونتیلاتور و مانیتورینگ کامل دارد. بخش POST ICU‌ در این بیمارستان محهز به 37 تخت است.

بخش آنژیوگرافی عروق مغزی، کرونر و پریفال، این بخش دارای سیستم آنژیوگرافی دیجیتال است. دارای دستگاه INOVA پیشرفته است که قابلیت آنژیوگرافی چرخشی دارد و همچنین دارای سیستم آنژیوگرافی دیجیتال، مغز و قلب و سایر عروق بدن است.

دارای 40 تخت بستری با مانیتورینگ کامل است

دارای 40 تخت بستری با مانیتورینگ کامل است. سیستم ديجيتال الکتروفیزیولوژی در این بخش برای تشخیص و درمان آریتمی های قلبی وجود دارد. این بخش همچنین دارای سیستم اکوکاردیوگرافی مری است و 72 پزشک که در آن فعالیت می‌کنند.

بخش های دیگر این بیمارستان شامل:

بخش NICU II ، بخش طب هسته ای و پلاسما فریزس هستند.

با گفته های فوق میتوانیم ادعا کنیم که بیمارستان میلاد یکی از مجرب ترین بیمارستان هایی است که می‌توانیم به آن مراجعه کنیم.

دارای 40 تخت بستری با مانیتورینگ کامل است
دارای 40 تخت بستری با مانیتورینگ کامل است

چرا بیمارستان میلاد بهترین مکان برای ویزیت متخصص زنان است؟

ما بیشتر از بیمارستان میلاد گفتیم و نسبت به بخش های مختلف و قدمت این بیمارستان نیز اطلاعاتی ارائه دادیم. نکته حائز اهمیت این است که بیمارستان میلاد یک بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی است و نکته مهم این است که ما برای درمان بیماری هی مختلف و بخصوص بیماری های حوزه زنان به متخصصین زنان مراجعه کنیم.

بیمارستان میلاد به عنوان یکی از مجهیز ترین بیمارستان های کشور و شهر تهران شناخته میشود که در زمینه های مختلف تخصصی و فوق تخصصی فعالیت میکند. پیشتر در عنوان مربوط به بهترین متخصص زنان گفتیم که زمانی که یک متخصص زنان دسترسی به تجهیزات روز دنیا داشته باشد میتواند تاثیر بیشتری در دقت انجام عمل و سرعت و کیفیت انجام عمل جراحی داشته باشد.

عمل های جراحی مربوط به حوزه زنان گاها مرتبط با جان شخص و نوزاد است

عمل های جراحی مربوط به حوزه زنان گاها مرتبط با جان شخص و نوزاد است و به همین دلیل هم پیچیدگی های بالایی دارد. این پیچیدگی ها نیازمند تجهیزات دقیق و افراد متخصص است و به همین دلیل هم لزوم مراجعه به بیمارستانی مجهز و همچنین پزشکی متخصص در حوزه زنان الزام دارد.

همچنین درکنار امکانات تخصصی برای انجام عمل جراحی، لازم است یک سری امکانات عمومی برای بی هوشی و ریکاوری و… در اتاق عمل حاضر باشد و به همین دلیل هم بیمارستان تخصصی که عمل های جراحی در آن انجام میشود، درکنار تجهیزات تخصصی باید به تجهیزات عمومی نیز توجه داشته باشد.

سوابق درخشان بیمارستان میلاد

بیمارستان میلاد با توجه به سوابق درخشانی که در انجام عمل های جراحی در این بیمارستان داشته است، به عنوان یکی از بهترین بیمارستان های تهران و کشور شناخته میشود که تجهیزات عمومی لازم برای انجام عمل را داشته و این تجهیزات از جمله به روز ترین تجهیزات میباشند.

ویزیت متخصص زنان تنها به مراجعه و گفتگو با متخصص منتهی نمیشود بلکه تجهیزات و لوازمی برای انجام نمونه برداری و آزمایش لازم دارد که معمولا این آزمایش ها در محل و توسط پزشک انجام میشود.

سوابق درخشان بیمارستان میلاد
سوابق درخشان بیمارستان میلاد

نکته این است که بیمارستان باید به لحاظ تجهیزات نمونه برداری و آزمایشگاهی در درجه ای باشد که بتواند بهترین تشخیص و پیشگیری را برای درمان بیماری به بیمار ارائه دهد.

دقیق ترین تجهیزات آزمایشگاهی

بیمارستان میلاد از جمله بیمارستان هایی است که با دقیق ترین تجهیزات آزمایشگاهی و تشخیص بیماری که در اختیار دارد توانسته است بهترین عملکرد را در تشخیص بیماری ها داشته باشد.

همچنین، بیمارستان میلاد با کمک گرفتن از بهترین متخصصان فعال در حوزه زنان و زایمان، توانسته است کمک بسیاری به بیماران این زمینه داشته باشد که از جمله این تخصصین، دکتر ایروانی است که بهترین متخصص حوزه زنان شناخته میشود. به همین دلیل است که مراجعه به بیمارستان میلاد و ویزیت متخصص زنان در این بیمارستان راهکاری معقول برای درمان بیماری های حوزه زنان میباشد.

توجه داشته باشید که هزینه های مربوط به ویزیت متخصص زنان در بیمارستان میلاد و همچنین موارد مربوط به عمل های جراحی مانند هزینه لاپاراسکوپی در بیمارستان میلاد ، از کمترین هزینه های لازم برای ویزیت متخصصین و درمان بیماری های تخصصی شناخته میشود و از نظر هزینه نیز، مراجعه به بیمارستان میلاد برای ویزیت متخصص زنان میتواند به شما پیشنهاد میشود.

دقیق ترین تجهیزات آزمایشگاهی
دقیق ترین تجهیزات آزمایشگاهی

انواع عمل های حوزه تخصصی زنان

عمل های جراحي مخصوص به زنان عمل هایی هستند که توسط متخصص انجام می‌شوند.

یک خبر خوشحال کننده در زمینه انجام این عمل ها شاید این باشد که امروزه با استفاده از ابزار پیشرفته انجام این عمل ها بسیار آسان شده و یک متخصص ماهر می‌تواند با انجام چندین تکنیک و استفاده از ابزار پیشرفته و بروز کارهای بسیاری را انجام دهد.

میتوان گفت میموکتومی، تنها عمل جراحی که مورد تایید است تافیبروئید ها در زنان درمان شود و همزمان باروری شخص هم حفظ شود، اما باید توجه داشت که این عمل جراحی قدرت باروری شخص را کاهش می‌دهد.

این امکان وجود دارد که بعد از انجام عمل میموکتومی هم باز فیبروئید های جدید ظاهر شود و به همین دلیل گاهی برداشتن همه ی فیبروئید ها امکان پذیر نیست.

باید دقت داشته باشیم که بعد از انجام عمل میموکتومی عمل زایمان فقط بصورت سزارین امکان پذیر است و این برای جلوگیری از جراحاتی است که ممکن است طی زایمان طبیعی به محلی که عمل میموکتومی انجام گرفته، وارد شود.

عمل میموکتومی انواعی دارد:

هیسترکتومی، این عمل جراحی برای برداشتن رحم و خارج کردن آن از بدن است.

با انجام این کار از بارداری هایی که ممکن است شخص در آینده با آنها مواجه شود جلوگیری می‌کند و علائمی مانند، فشار و خونریزی ناشی از فیبروئید ها را جلوگیری می‌کند.

عمل هیسترکتومی خود دو نوع است:

هیسترکتومی کلی و هیسترکتومی بالای رحمی

هیسترکتومی کلی:

طی این عمل کل رحم از جمله سرویکس های رحم که در قسمت پائین رحم قرار دارند برداشته می‌شوند.

هیسترکتومی بالای رحمی:

در این عمل هیسترکتومی، قسمت پائینی رحم که شامل دهانه رحم میباشد برداشته نمیشود و فقط قسمت بالای رحم برداشته می‌شود.

باید توجه کنیم که انجام این عمل جراحی برای زنانی که سابقه بیماری پاپ اسمیر را دارند و یا درد های خاص لگنی را متحمل هستند مناسب نیست.

این عمل از مزیت هایی که دارند این است که دوره نقاهت و بهبود آن مدت کوتاه تری دارد و فرایند جراحي نیز سریعتر انجام میگیرد.

لاپاراسکوپی:

عمل لاپاراسکوپی، یک جایگزین برای جراحی های داخلی بشمار می‌رود، که از این عمل برای برداشتن رحم نیز استفاده می‌شود.

در این عمل جراحی، فرد را بیهوش می‌کنند و توسط گاز کربن دی اکسید که بوسیله یک برش کوچک که در ناف و یا دیگر نقاط شکم ایجاد میشود به داخل شکم وارد می‌شود تا بدین شکل متخصص زنان بتواند داخل شکم را ببیند.

این عمل بوسیله یک تلسکوپ کوچک که لاپاراسکوپ نام دارد انجام میشود. با این ابزار متخصص زنان می‌تواند به راحتی اندام هایی از جمله، اندام های تناسلی، رحم، تخمدان ها و لوله های فالوپ را ببینید.

در ادامه بیشتر با این عمل و همچنین هزینه لاپاراسکوپی در بیمارستان میلاد آشنا میشویم.

لاپاراسکوپی:
لاپاراسکوپی:

عمل لاپاروسکوپی چیست؟

درحقیقت میتوان از لاپاراسکوپی به عنوان یک تکنیک خاص یاد کرد. همانطور که پیش از این گفتیم عمل های جراحي امروزه بیشتر بر پایه همین تکنیک ها استوار هستند و کمتر در جراحي ها جراحات شدید صورت می‌گیرد و این را مدیون علم و پیشرفت آن هستیم.

در روش های سنتی و قدیمی برای جراحی معمولا همان قسمت از بدن را که می‌خواستند عمل جراحی انجام بدهند با تیغ جراحی برش بزرگی را در پوست ایجاد می‌کردند و اصطلاحا به این عمل ها، عمل های جراحي باز گفته می‌شود.

اما در روش جراحي لاپاراسکوپی، بجای برش های بزرگ و عمیق، برش های کوچکی به اندازه ی نیم اینچ در پوست ایجاد می‌شوند که به این نوع جراحی نیز اصطلاحا، جراحي بسته می‌گویند.

برای انجام این جراحي از یک ابزار استفاده میشود که لاپاراسکوپ نام دارد.

لاپاراسکوپ یک تیغه تقریبا بلند و نازک است

لاپاراسکوپ یک تیغه تقریبا بلند و نازک است که بوسیله برش کوچکی که ایجاد شده به داخل بدن وارد می‌شود. این تیغه بلند و باریک دارای یک دوربین است که متخصصین می‌توانند با استفاده از آن اندام های داخلی بدن را با دید بازتری مشاهده کنند.

این دوربین بوسیله‌ی یک صفحه مانیتور بزرگ تصویر را به پزشکان مربوطه ارائه می‌دهد و به این طریق این متخصصین اندام هایی را که دارای نقص و یا مشکل هستند میابند و آنها را با انجام جراحي های مناسب خودشان درمان میکنند.

برای انجام این جراحي ها معمولا ابزار های دیگری هم وارد بدن می‌شوند و بوسیله ی آنها عمل جراحی صورت می‌گیرد. گاهی نیز، این ابزار ها همراه با لاپاراسکوپ اولیه و توسط همان برش اولیه وارد بدن می‌شوند، که در این صورت به این عمل لاپاراسکوپ اولیه نامیده میشود.

لاپاراسکوپ یک تیغه تقریبا بلند و نازک است
لاپاراسکوپ یک تیغه تقریبا بلند و نازک است

انواع عمل های لاپاروسکوپی

میکرو لاپاروسکوپی:

یکی از عمل های های جراحي لاپاراسکوپی است. از این عمل جراحی برای یافتن موقعیت درد استفاده می‌شود. در بیماری ها و مشکلاتی که زنان با آنها مواجه هستند اغلب یافتن محل درد بسیار دشوار است، و باید توجه داشته باشیم که در بسیاری از عمل های جراحي که انجام میشود فرد بیمار تقریبا خواب و بیهوش است و نمی‌توان علت درد را به راحتی تشخیص داد. استفاده از این عمل جراحی میتواند به ردیابی موقعیت درد کمک کند.

برداشتن اندومتریوزها بوسیله روش لاپاراسکوپی:

قطع شدن و یا برداشتن اندومتریوز، هنگامیکه بیماری به بافت های عمیق نفوذ کرده است بهترین نتایج را به دنبال دارد.

برداشتن کیست های تخمدانی بوسیله لاپاراسکوپی:

کیست های تخمدانی که قطری بیشتر از 10 سانتی متر دارند بوسیله لاپاراسکوپ برداشته می‌شوند.  کیست های بزرگتر را هم میتوان با استفاده از لاپاراسکوپ از بدن خارج کرد.

بوسیله ی برش های کوچک در ناف، این کیست ها را از تخمدان ها جدا می‌کنند و آنها را از بدن خارج می‌کنند.

برداشتن چسبندگی و یا بافت های زخمی از طریق لاپاراسکوپی:

چسبندگی هایی که معمولا در درد های زیر شکم و لگن نقش دارند، بوسیله ی جراحي های لاپاروسکوپی مقدارشان را کاهش می‌دهند.

در چسبندگی های شدید، رسیدن به نتایج حاصل از بهبودی معمولا زمان زیادی را لازم داشته باشد.

فایده این جراحي ها این است که فرایند جراحي و دوره نقاهت در آنها سریعتر انجام میگیرد.

برداشتن لوله و تخمدان:

معمولا گاهی در زنان گاهی بر اثر بیماری های گوناگون و دیگر عوامل تخمدان ها انقدر درگیر شده اند که دیگر راهی برای نجات آنها نیست در اینصورت جراحي های لاپاروسکوپی یک راه موثر برای برداشتن تخمدان ها است.

میموکتومی به روش لاپاراسکوپی:

این عمل جز کم تهاجمی ترین تکنیک ها است که با استفاده از یک تلسکوپ کوچک به نام لاپاراسکوپ برای دیدن داخل شکم استفاده می‌شود.

برخی فیبرومها را میتوان با استفاده از لاپاراسکوپی خارج کرد.در این روش به همین شیوه عمل می‌شود.

جراحي تعلیق رحم با روش لاپاراسکوپی:

حدود تقریبا 20 درصد زنان، قسمت بالای رحم آنها که گردن رحم نیز خوانده می‌شود، به سمت استخوان کمری برگردانده شده است که به این حالت واژگونی رحم می‌گویند.

عمل لاپاروسکوپی هزینه هایی نیز دارد که بعضا این هزینه ها برای بیماران در اولویت قرار میگیرد. در ادامه هزینه لاپاراسکوپی در بیمارستان میلاد و همچنین میزان اثر بخشی و مزایای این عمل مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

جراحي تعلیق رحم با روش لاپاراسکوپی:
جراحي تعلیق رحم با روش لاپاراسکوپی:

میزان اثر بخشی عمل لاپاروسکوپی

اگر بخواهیم راجب اثر بخشی این عمل صحبت کنیم باید بگوییم که تقریبا این عمل دو برابر سایر عمل ها به روش های قدیمی اثربخش است.

این عمل جراحی بدون ایجاد برش های بزرگ در بدن انجام میگیرد معمولا برای دردهای مبهم شکمی، عمل های نازایی و سایر عمل ها استفاده می‌شود.

اثر بخشی این عمل های جراحي بسیار بالاتر از عمل های دیگر بوده.در عمل های جراحي که با شکاف های بزرگ ایجاد میشدند معمولا هم از نظر میزان دردی ک بیمار تحمل میکند و هم دوره ی نقاهت و بازگشت فرد به حالت عادی دارای اثربخشی ضعیفی هستند اما در عمل جراحی لاپاراسکوپی دیگر این ضعف وجود ندارد و با استفاده از ابزار پیشرفته امکان انجام سریع تر عمل جراحی و درمان آسان تر آن گام بزرگی برداشته شده است.

این عمل کاملا اثربخش بوده و به دلیل برداشتن بافت هایی که دچار مشکل شده اند، معمولا شانس برگشت پذیری بسیار کمی دارد. از طرفی هم این متد به عنوان یکی از متد ها بسیار کارا در بحث جراحی داخلی و جراحی زنان شناخته میشود که با حداقل میزان تهاجم، میتواند کمک بسیار زیادی به حل عارضه بیماری فرد کند و اثر بسیار خوبی نیز میگذارد.

اگر شما قصد دارید بیشتر در رابطه با هزینه لاپاراسکوپی در بیمارستان میلاد بدانید و همچنین، از میزان اثر بخشی عمل لاپاروسکوپی اطلاعات کافی کسب کنید، میتوانید با دکتر ایروانی متخصص زنان مشورت کرده و در این زمینه کلیه راهنمایی ها و مشاوره های لازم را از ایشان به عنوان بهترین متخصص زنان در امر انجام لاپاروسکوپی دریافت کنید.

مزایای انجام عمل لاپاروسکوپی

شاید از بزرگترین مزیت های این عمل این باشد که دیگر نیازی نیست همانند روش های قدیمی درجراحی، حتما محل جراحي را با برش های عمیق شکاف داده تا بتوانیم محل جراحي را بخوبی ببینیم، بلکه در این روش از جراحي با چند برش کوچک نیم اینچی هم میتوان محل جراحي را بخوبی مشاهده کرد و عمل جراحی را انجام داد.

این مزیت باعث شده که جای زخم تشکیل شده نسبت به سایر عمل های جراحي کوچک تر باشد. به دنبال این مزیت، سایر مزایا همچون کوتاه بودن دوره نقاهت و درمان، زودتر مرخص شدن از بیمارستان و بهبودی سریع نیز بوجود می آیند.

در عمل های جراحي لاپاروسکوپی معمولا میزان دردی که بیمار تحمل می‌کند کمتر از عمل های جراحي عادی است و این به این دلیل است که جای زخم ایجاد شده در بدن کمتر از حالت عادی است.

در واقع روش جراحي لاپاراسکوپی، دوره ی نقاهت و رسیدن به حالت عادی را در انواع بیماری ها به نصف میرساند و بعد از چند روز بعد از انجام این عمل میتوان به فعالیت های روزمره خود بپردازیم.

بنابراین میتوان گفت عمل های جراحي لاپاراسکوپی از جمله ی موفقیت های بشری هستند که با استفاده از آن نیازی به جراحی هایی با جراحات زیاد وجود ندارد و میتوان آنها را با چند برش کوچک به انجام رساند.

مزایای انجام عمل لاپاروسکوپی
مزایای انجام عمل لاپاروسکوپی

انجام عمل لاپاروسکوپی در بیمارستان میلاد

عمل لاپاروسکوپی، آسان نیست و پیچیدگی های مخصوص به خود را دارد. در حقیقت لازم است که دستگاه های مرتبط با عمل لاپاروسکوپی، پزشکان متخصص و همچنین دیگر تجهیزات عمومی و تخصصی برای انجام عمل لاپاروسکوپی هم از دیگر مواردی است که هنگام انجام عمل باید به آ« توجه کرد.

مهم این است که شما بدانید که این عمل را در کجا و در چه شرایطی انجام بدهید. البته ما در رابطه با این عمل و روش های انجام آن و شیوه های مختلف آن توضیحات بسیار زیاد و مفصلی ارائه دادیم.

نکته مهمی که در این بین است که بدانید که این عمل در کجا و در چه شرایطی انجام بشود بهتر است و اساسا چرا ما بیمارستان میلاد را برای انجام این عمل معرفی کردیم. بیمارستان میلاد همانطور که گفته شد بهترین و به روز ترین تجهیزات را در اختیار دارد.

همچنین مواردی نیز مانند هزینه لاپاروسکوپی در بیمارستان میلاد نیز از اولویت های مهمی است که باعث انتخاب این بیمارستان به عنوان پیشنهاد ما به شما برای انجام لاپاروسکوپی شده است.

این تجهیزات درکنار متخصصینی که در حوزه زنان و زایمان فعالیت میکنند و همچنین، تبهر و تسلطی که پزشک متخصص به انجام عمل لاپاروسکوپی دارد میتواند به موفقیت عمل و شانس نتیجه بخش بودن این عمل برای بیمار موثر باشد.

فرآیند های بعد از عمل لاپاروسکوپی

از انجام عمل و هزینه های لاپاروسکوپی در بیمارستان میلاد نیز بگذریم، لازم است که به این مورد هم توجه داشته باشید که تنها فرآیند عمل و هزینه های آن موثر نیست بلکه نکته موثر و مهم دیگری نیز وجود دارد و آن هم فرآیند های بعد از عمل لاپاروسکوپی است.

زمانی که عمل به اتمام برسد لازم است که مدت مشخصی در ریکاوری بگذرانید و همچنین مواردی مانند بستری شدن بیمار در بخش را هم باید درنظر بگیرید.

موارد دیگری نیز وجود دارد و آن هم امکانات بیمارستان در طول دوره بستری شخص در بیمارستان است. نکته دیگری که لازم است به عنوان اولویت های دیگر انتخاب بیمارستان میلاد درنظر بگیریم این است که این بیمارستان موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد که این موقعیت مکانی به بیمار و همراهان این امکان را میدهد که در طول دوره نقاهت و آماده شدن فرد، در بهترین اقامتگاه هایی که در فواصل نزدیک به هتل وجود دارند مستقر شوند.

معمولا برای کسانی که از شهر های دیگر برای انجام عمل های جراحی سفر میکنند، مسئله استقرار و سکونت داشتن در فواصل کمتر نسبت به بیمارستان اهمیت بسیار زیادی دارد.

آسایش و آرامش شخص

مهمترین مسئله این است که شخص در کلیه فرآیند های انجام عمل ازجمله قبل از عمل و تا بعد از عمل در بیمارستانی که مستقر شده است آسایش و آرامش کافی داشته باشد. پس از همه این موارد، امکانات عکس برداری و نمونه برداری بیمارستان برای تجزیه و تحلیل پیشرفت درمان نیز حائز اهمیت است.

باتوجه به موارد گفته شده، فاکتورهای مختلفی برای انتخاب بهترین جا برای انجام لاپاروسکوپی وجود دارد که ما بر حسب این موارد، بیمارستان میلاد را به عنوان بهترین بیمارستان برای انجام عمل لاپاروسکوپی پیشنهاد دادیم که هم از نظر دسترسی، امکانات، تخصص و هزینه لاپاراسکوپی در بیمارستان میلاد ، اطمینان کافی داشته باشید.

آسایش و آرامش شخص
آسایش و آرامش شخص

بهترین متخصص زنان برای انجام عمل لاپاروسکوپی

برای انجام عمل لاپاروسکوپی لازم است که این عمل توسط متخصصینی انجام شود که آشنایی کامل و تسلط کافی نسبت به دستگاه ها و تجهیزات این عمل داشته باشند. همانطور که گفتیم این عمل پیچیده است هرچند که به ظاهر عملی ساده باشد اما قطعا پیچیدگی ها و تبهر بسیاری لازم دارد. به همین دلیل هم تخصص و مهارت بالایی را میطلبد و لازم است که پزشک متخصصی که نسبت به انجام این عمل مبادرت میکند از بهترین های این رشته باشد.

نکته مهم این است که ما بدانیم که بهترین پزشک متخصصی که قرار است عمل لاپاروسکوپی را انجام بدهد چه ویژگی هایی داشته باشد و تا چه اندازه بر انجام این عمل تسلط داشته باشند.

اول اینکه پزشکی که مبادرت به انجام عمل لاپاروسکوپی میکند، لازم است که حتما دارای تخصص لازم در زمینه زنان و زایمان باشد. البته معمولا این عمل برای بیماری های مختلف ممکن است کاربرد داشته باشد اما در زمینه زنان قطعا متخصص زنان و زایمان باید به انجام عمل لاپاروسکوپی اقدام کند.

پزشک متخصص باید نسبت به انجام این عمل تجربه بسیاری زیادی داشته باشد. معمولا تجربه باعث میشود که تسلط شخص بسیار بالا باشد و این تسلط هم قطعا از تجربه بدست می آید.

پزشک با تجربه

پزشکی که تجربه کافی در انجام این عمل داشته باشد، قطعا میتواند ویژگی ها و شرایط مختلفی که ممکن است برای بیمار ایجاد شود را در نظر گرفته و در طول انجام عمل نیز تسلط بهتری بر عمل لاپاروسکوپی داشته باشد.

نکته مهم بعدی این است که متخصصی که برای انجام عمل لاپاروسکوپی اقدام میکند باید نسبت به کارکردن با تجهیزات به روز این عمل آشنایی داشته باشد. عمل لاپاروسکوپی بصورت روزانه با متد های مختلف به روز میشود و قطعا آشنایی با متد های جدید و کارکردن با دستگاه های جدید از ملزومات انجام این عمل میباشد.

بهرحال، پزشک متخصصی که بر انجام این عمل مبادرت میکند لازم است که حتما آشنایی کافی نسبت به تخصص زنان داشته باشد. آشنایی کامل و کافی نسبت به انجام این عمل هم به مراتب میتواند در تاثیر پذیری عمل و گرفتن نتیجه مثبت مفید و موثر باشد.

پزشک متخصصی که برای انجام این عمل به آن مراجعه میکنید لازم است که تمامی مشاوره های لازم و راهنمایی های کافی را برای بیمار ارائه بدهد. همچنین پس از انجام عمل هم نسبت به وضعیت بیمار اطلاع کسب کرده و روند پیشرفت درمان بیماری یا عارضه مورد نظر را مورد بررسی قرار دهد.

بهرحال برای انجام عمل لاپاروسکوپی، لازم است که جدای از فاکتورهایی مانند تجهیزات، امکانات و هزینه لاپاراسکوپی در بیمارستان میلاد ، نسبت به تخصص پزشکی که این عمل را انجام میدهد هم اطلاع کافی کسب کنید.

ویژگی های بهترین بیمارستان برای انجام عمل لاپاروسکوپی

هدف این است که برای انجام بهتر عمل لاپاروسکوپی، تا حد امکان به بهترین کلینیک و مرکز درمانی برای انجام این عمل مراجعه کنید. مسئله بسیار مهم این است که حتما عمل جراحی شما در بهترین بیمارستان و کلینیک انجام شود چرا که این مسئله باعث میشود که فرآیند عمل بهتر و بدون نگرانی و دغدغه طی شده و همچنین، فرآیند مربوط به ریکاوری و بازگشت سلامت فرد نیز پس از عمل به سرعت و با آسایش بیشتری طی شود.

ما قصد داریم در این قسمت از مقاله هزینه لاپاروسکوپی بیمارستان میلاد، به این مسئله بپردازیم که یک بیمارستان خوب برای انجام عمل لاپاروسکوپی چه ویژگی هایی داشته و چگونه میتوان بهترین بیمارستان را در بین تمام این موارد انتخاب کرد.

گزینه های بسیاری برای انتخاب بهترین بیمارستان برای انجام عمل لاپاروسکوپی وجود دارد اما همه این گزینه ها نمیتواند بهترین باشد.

ویژگی های بهترین بیمارستان برای انجام عمل لاپاروسکوپی
ویژگی های بهترین بیمارستان برای انجام عمل لاپاروسکوپی

بهترین بیمارستان در مرحله اول لازم است که متخصصین و پزشکان متخصص ماهر و کاربلد داشته باشد. بیمارستانی که قرار است عمل لاپاروسکوپی در آن انجام شود نیازمند یک تیم جراحی حرفه ای در این زمینه در آن مستقر باشد که این تیم لازم است که تخصص و تجربه بسیار بالایی داشته باشند.

امکانات و تجهیزات پیشرفته

بیمارستانی که برای انجام عمل لاپاروسکوپی انتخاب میکنیم بهتر است به لحاظ امکانات و تجهیزات بیمارستانی از پیشرفته ترین تجیهزات ممکن باشد. هرچه این تجهیزات دقیق تر، بهتر و حرفه ای تر باشد، به مراتب شانس را برای موفقیت عمل جراحی افزایش میدهد.

امکانات و تجهیزات پیشرفته
امکانات و تجهیزات پیشرفته

امروزه اکثر عمل های جراحی با کمک دستگاه ها و تجهیزات روز دنیا انجام میشود و هرچه این تجهیزات به روز تر باشد، معمولا عمل ها با موفقیت بیشتر به انجام میرسد. حال اینکه در عمل های مربوط به حوزه تخصصی زنان و بخصوص عمل لاپاروسکوپی که تمرکز بیشتری بر تجهیزات بیمارستانی در آن وجود داشته باشد، تجهیزات بیمارستانی میتواند نقش مهمی در این بین ایفا کند.

عمل لاپاروسکوپی نیازمند یک دوره استراحت و نقاهت در بیمارستان مورد نظر است

عمل لاپاروسکوپی معمولا نیازمند یک دوره استراحت و نقاهت در بیمارستان مورد نظر است و بهتر است که بیمارستان شرایط کافی برای نقاهتی آرام و با آسایش برای فرد فراهم کند. این شرایط میتواند شامل داشتن موقعیت مکانی آرام، محوطه و فضای باز کافی، شرایط اسکان همراهان بیمار و دسترسی مناسب باشد.

در این بین، بیمارستان میلاد با داشتن تمامی فاکتورهای فوق، میتواند به عنوان بهترین گزینه برای انجام عمل لاپاروسکوپی و دیگر عمل های جراحی مربوط به حوزه زنان به عنوان یکی از بهترین گزینه ها شناخته شود.

همچنین به لحاظ هزینه لاپاراسکوپی در بیمارستان میلاد هم معمولا این بیمارستان از جمله بهترین هایی است که هزینه ها و کیفیت خدماتی که به بیماران ارائه میدهد از جمله کم هزینه ترین و با کیفیت ترین بیمارستان ها میباشد.

عمل لاپاروسکوپی نیازمند یک دوره استراحت و نقاهت در بیمارستان مورد نظر است
عمل لاپاروسکوپی نیازمند یک دوره استراحت و نقاهت در بیمارستان مورد نظر است

هزینه لاپاراسکوپی در بیمارستان میلاد

از مهمترین فاکتورهایی که در انتخاب بیمارستان برای انجام عمل لاپاروسکوپی شناخته میشود، اولویت مهمی به نام هزینه است.

هزینه لاپاراسکوپی در بیمارستان میلاد به دلایل مختلف میتواند بسیار کم هزینه باشد.

از جمله این دلایل، میتوان به شرایط انجام عمل در این بیمارستان پرداخت. معمولا عمل های جراحی به دلیل حساسیت بالایی که برای فرد دارد در بیمارستان میلاد با کمک بهترین و زبده ترین متخصصین انجام میشود که در انجام عمل های جراحی متعدد و بخصوص عمل هایی که به بیماری شخص مرتبط است تجربه بسیار بالایی دارند.

همچنین معمولا تجهیزاتی که در بیمارستان میلاد مورد استفاده قرار میگیرد هم تا حد امکان سعی شده است که از به روز ترین آن ها باشد.

اما نکته مهم این است که این موارد با توجه به تاثیر بالایی که در سلامت شخص دارد و باعث بهتر شدن روال بهبودی فرد میشود، میتواند هزینه های بسیار پایینی برای شخص داشته باشد.

از جمله میتوان به هزینه هایی مناسب بستری و خدماتی که بیمارستان در دوران نقاهت برای شخص در نظر گرفته است اشاره کرد یا هزینه مناسبی که در قبال تجهیزات بسیار پیشرفته بیمارستان از شخص دریافت میکند که استفاده از این تجهیزات با بهترین قیمت محاسبه میشود.

خدمات بخش اداری بیمارستان بسیار سریع و بدون فوت وقت انجام میشود

خدمات بخش اداری بیمارستان بسیار سریع و بدون فوت وقت انجام میشود که همین زمان کم هم میتواند برای بیمار و همراهان به لحاظ مالی هزینه های کمتری در پی داشته باشد.

قطعا اسکان راحت تر در نزدیکی محل جراحی میتواند هزینه های نهایی کار را کاهش دهد که در مورد بیمارستان میلاد با توجه به شرایطی که برای اسکان همراهان داشته و همچنین، نزدیکی آن به محل های اقامت با قیمت های مناسب، باعث شده است که هزینه نهایی انجام عمل لاپاروسکوپی تا حد بسیار بالایی کاهش داشته باشد.

این ها همه درکنار مواردی مانند دارو ها، امکانات عمومی بیمارستان، هزینه کمتر ویزیت متخصصین و همچنین موفقیت بالای عمل های انجام شده در بیمارستان به دست متخصصینی که در این بیمارستان فعالیت میکنند، باعث شده است تا هزینه لاپاراسکوپی در بیمارستان میلاد تا حد امکان کاهش داشته باشد.

Share this post

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email