هزینه عمل لابیاپلاستی در کرج

هزینه عمل لابیاپلاستی در کرج

در این مقاله با موضوع هزینه عمل لابیاپلاستی در کرج با شما دوستان عزیز همراه هستیم.

هزینه عمل لابیاپلاستی در کرج
هزینه عمل لابیاپلاستی در کرج

هزینه عمل لابیاپلاستی در کرج با توجه به موارد خاصی تعیین می گردد و دقت در میزان هزینه به افراد کمک می کند که عمل لابیا پلاستی را با آگاهی بیشتری انجام دهند و با این اقدام از عمل خود لذت ببرند.

در ادامه به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

آیا در مورد عمل لابیا پلاستی اطلاع دارید؟ منظور از عمل لابیا پلاستی چیست؟

آیا در ناحیه تناسلی انواع مختلفی از لابیا وجود دارد؟ در عمل لابیا پلاستی چه تغییری در لابیاها صورت می گیرد؟

به چه دلایلی خانم ها متقاضی انجام عمل لابیا پلاستی هستند؟

آیا روش عمل لابیا پلاستی شیوه های مختلفی دارد؟

مزیت های انجام دادن عمل لابیا پلاستی کدام موارد می باشند؟

آیا برای انجام دادن عمل لابیا پلاستی نیاز به داشتن سن خاصی می باشد؟

آیا عمل لابیا پلاستی زمان زیادی طول می کشد؟ مدت زمان انجام این عمل توسط متخصص چند ساعت می باشد؟

آیا انجام دادن عمل لابیا پلاستی در خانم ها خطراتی به همراه دارد؟

اقدامات مهم قبل از عمل لابیا پلاستی کدام موارد می باشند؟

بعد از انجام دادن عمل لابیا پلاستی در نظر گرفتن چه اقداماتی ضرورت دارد؟

آیا انجام دادن عمل لابیا پلاستی در حین زایمان امکان پذیر است؟

آیا درد عمل لابیا پلاستی قابل تحمل است؟

انجام دادن عمل لابیا پلاستی چه تأثیری بر کیفیت رابطه جنسی می گذارد؟

انجام دادن عمل لابیا پلاستی در چه افرادی ممنوع می باشد؟

آیا انجام دادن عمل لابیا پلاستی برای دختران باکره مشکلی ایجاد می کند؟

آیا عمل لابیا پلاستی نیاز به دوره نقاهت طولانی مدتی دارد؟

آیا بعد از عمل لابیا پلاستی مراجعه مجدد به پزشک اهمیت دارد؟

هزینه انجام دادن عمل لابیاپلاستی به چه میزانی است؟ عوامل موثر بر هزینه کدام موارد می باشند؟

نکات مهمی را که خانم ها بعد از عمل لابیا پلاستی باید در نظر بگیرند کدام موارد می باشند؟

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه عمل لابیاپلاستی در کرج با ما همراه باشید.

آیا در مورد عمل لابیا پلاستی اطلاع دارید؟ منظور از عمل لابیا پلاستی چیست؟

در سال های گذشته خانم های زیادی بودند که مشکلات جنسی خاصی مربوط به ناحیه تناسلی داشتند، اما به دلیل شرایط ویژه خود نمی توانستند با افراد دیگر این مسأله را مطرح کنند و در خیلی از موارد دردهای شدیدی را در این ناحیه تجربه می کردند، اما از شیوه درمان آگاه نبودند.

امروزه با افزایش دادن تکنولوژی و پیشرفت خاص علم در زمینه های مختلف، می توانیم ببینیم که افراد با شناختی که از روش عمل لابیا پلاستی پیدا کرده اند، با آگاهی بیشتری این عمل را انجام می دهند.

لابیا پلاستی را روشی می دانند که هدف اصلی آن افزایش بیشتر زیبایی ناحیه واژن می باشد. معمولا در روش لابیا پلاستی جراح متخصص لابیاهای مینور ناحیه واژن را کوتاه کرده و از این طریق ظاهر زیباتری را به این قسمت می دهد.

در حال حاضر در کل دنیا این روش دارای طرفداران خیلی زیادی است و دلیل اصلی که برای این میزان استقبال وجود دارد، مربوط به نتیجه عمل است، از آنجایی که این روش توسط متخصصان صورت می گیرد، درصد خطای آن به شدت کاهش می یابد و نتیجه رضایت بخش آن مد نظر افراد زیادی است.

موفق ترین عمل ها در حوزه زیبایی

در ایران نیز این روش طرفداران خاص خود را دارد و از موفق ترین عمل هایی در نظر گرفته می شود که در حیطه زیبایی توسط متخصص انجام می گیرد.

عمل لابیا پلاستی را به نوعی یک عمل زیبایی می دانند، یک روش جراحی خاص که در آن متخصص تلاش می کند، لبه خارجی واژن را از طریق جراحی تغییر دهد و معمولا در این عمل لبه داخلی ناحیه واژن تغییر داده می شود.

با توجه به آماری که در این زمینه به دست آمده است، خانم هایی که عمل لابیا پلاستی را انجام می دهند، به نوعی تمایل دارند، لبه داخلی واژن یا طول لبه را تغییر بدهند.

در صورتی که بیمار بخواهد، در جراحی لابیا پلاستی می تواند همراه با کوتاه کردن لابیا توسط متخصص اگر در ناحیه کلیتوریس مقدار اضافی وجود دارد، این پوست اضافه را برداشت.

موفق ترین عمل ها در حوزه زیبایی
موفق ترین عمل ها در حوزه زیبایی

آیا در ناحیه تناسلی انواع مختلفی از لابیا وجود دارد؟ در عمل لابیا پلاستی چه تغییری در لابیاها صورت می گیرد؟

در ناحیه تناسلی خانم ها دو لابیا وجود دارد، لابیای ماژور که همان لابیای بیرونی می باشد که دو لایه پوستی را شامل می شود و تا ناحیه پرینه این قسمت تداوم دارد، معمولا ساختار لابیای ماژور به گونه ای است که از ناحیه تناسلی محافظت می کند

و پوشش دهی این نقاط را انجام می دهد و به این صورت از ساختارهای حساس بدن خانم ها محافظت می کند، معمولا بخش هایی که از طریق لابیای ماژور مراقبت و نگه داری می شوند، مربوط به دهانه واژن و همچنین کلیتوریس است، لابیای بیرونی می تواند پوشش دهی لابیای مینور را انجام دهد.

لابیای مینور که به عنوان لابیای درونی نیز معروف است، دو سطح پوستی دارد که این سطوح پوستی در دهانه واژن و در میان لابیای بزرگ قرار گرفته است.

جالب توجه این است که لابیای مینور بر عکس لابیای ماژور در خانم ها دارای رنگ متفاوتی می باشد، همچنین این نوع لابیا اندازه های مختلفی در ناحیه تناسلی خانم ها دارد و در همه افراد سایز یکسانی ندارد، به همین دلیل افرادی که در زمینه لابیای مینور و اندازه آن مشکل دارند، تلاش می کنند، با استفاده از عمل لابیا پلاستی زیر نظر متخصص آگاه تغییرات لازم را اعمال کرده و مشکلات موجود کاهش یابد.

در هنگام عمل لابیا پلاستی متخصص با استفاده از تخصص و مهارت بالای خود اندازه لابیای مینور را کوتاه کرده تا از این طریق بهبودی بیمار حاصل شود.

آیا در ناحیه تناسلی انواع مختلفی از لابیا وجود دارد؟ در عمل لابیا پلاستی چه تغییری در لابیاها صورت می گیرد؟
آیا در ناحیه تناسلی انواع مختلفی از لابیا وجود دارد؟ در عمل لابیا پلاستی چه تغییری در لابیاها صورت می گیرد؟

به چه دلایلی خانم ها متقاضی انجام عمل لابیا پلاستی هستند؟

همان طور که اشاره شد، آناتومی لابیا و شکل کلی لابیا در خانم ها اعم از دختران و زنان با همدیگر فرق دارد و در خیلی از موارد این نوع لابیا ممکن است، در طول زمان تغییراتی کرده و خانم ها را درگیر مشکلاتی می کند.

یکی از تغییرات اصلی لابیا در خانم ها در هنگام بارداری و زایمان است، در خیلی از موارد خانم ها دارای لب های واژن بزرگ می باشند و این قسمت از بدن ناهموارتر نمایش داده می شود و امکان این که مشکلات خاصی در خانم ها به وجود آید افزایش می یابد و در خیلی از موارد آنها را اذیت می کند.

در مواردی که در ناحیه تناسلی خانم ها بافت عضلانی خاصی وجود داشته باشد تا حد زیادی ناهموار بوده یا در این قسمت چین و چروک های زیادی مشاهده شود، ممکن است، در زیبایی ناحیه تناسلی خانم ها مشکل ایجاد گردد

و دغدغه زیادی در ارتباط با این چین و چروک در خانم ها شکل بگیرد و این افراد در ارتباط با زیبایی خود حس اعتماد به نفس کمتری دارند و از برقراری رابطه با شریک جنسی خود می ترسند.

خیلی از خانم ها که در آنها لابیا شکل خاصی ندارد، یا از اندازه لابیای خود ناراضی می باشند، ممکن است، در ارتباط با زیبایی ناحیه تناسلی خود شک کنند و از این طریق اعتماد به نفس در آنها کاهش می یابد، یا این افراد در مقابل شریک خود به شدت احساس خجالت می کنند و حس خوبی از رابطه ندارند.

تجربه کردن درد در رابطه جنسی

تجربه کردن درد در مواردی که رابطه جنسی با همسر برقرار می شود، نیز در خیلی از موارد خانم ها را اذیت می کند و این درد در افراد افزایش بیشتری می یابد و باعث می شود که آنها از رابطه خود لذتی نبرند و مشکلاتی در این زمینه داشته باشند.

این درد توانایی یک رابطه خوب و با کیفیت بین طرفین را از بین می برد و از شکل گیری رابطه خوب جلوگیری کرده و خانم ها رابطه لذت بخشی را با شریک جنسی خود تجربه نمی کنند.

در برخی از موارد در خانم هایی که دارای لابیای بزرگ هستند، در آنها جریان ادراری پخش خواهد شد و این افراد را ترغیب به حل این مشکل می کند.

در مواردی که اندازه لابیا در خانم ها بزرگ باشد، ممکن است، در مواقعی که این افراد لباس های تنگ بپوشند، قسمت لابیا در لباس آنها نمایان شود و برجسته بودن این ناحیه از بدن مشکلاتی را برای افراد به وجود می آورد و درد این ناحیه افزایش می یابد.

در خیلی از مواقع خانم ها برای این که درد شدیدی را تجربه نکنند، یا این قسمت از بدن آنها در لباس نمایان نشود، ممکن است، بخواهند که لباس های آزاد را بیشتر به کار برند و از این طریق در انتخاب لباسی که دوست دارند و تمایل به پوشیدن آنها دارند، محدودیت شدید به وجود می آید و این افراد نمی توانند لباس های مورد علاقه خود را بپوشند.

تحریک مزمن به دلیل لابیای بزرگ

در بعضی از خانم ها مشکل حادتر است و این افراد با ناحیه تناسلی خاصی که لابیای بزرگ دارد، در طول روز تحریک مزمن می شوند و در مواردی که کار و فعالیتی را انجام می دهند، ناراحتی را تجربه می کنند

این افراد در زمینه فعالیت های روزمره عادی زندگی خود نیز مشکل دارند و تجربه این درد و تحریک مزمن باعث می شود که آنها درگیر محدودیت هایی شوند.

تحریک مزمن به دلیل لابیای بزرگ
تحریک مزمن به دلیل لابیای بزرگ

دلیلی که خانم ها انجام عمل لابیا پلاستی را در نظر می گیرند، به همین موارد بر می گردد و خوشبختانه تمامی این مشکلات که در زمینه لابیای بزرگ و ناهموار برای خانم ها ایجاد می شود، با عمل لابیا پلاستی قابل حل است، البته در صورتی که این روش توسط متخصصان این حرفه صورت گیرد و معمولا این عمل به شکل سرپایی انجام می پذیرد.

در کل از دلایل اصلی که زنان برای عمل لابیا پلاستی در نظر می گیرند، مربوط به این موارد است:

افرادی که ترجیح می دهند، در ناحیه تناسلی ظاهری زیبا و تمیز داشته باشند، نیز می توانند، عمل لابیا پلاستی را به کار برند تا هدف آنها با انجام این کار امکان پذیر شود.

عدم تقارن واژن

در خانم هایی که در ناحیه تناسلی عدم تقارن واژن مشاهده می شود، نیز با اصلاح کردن این مشکل از طریق عمل لابیا پلاستی، می توان به ثمرات مهمی دست یافت و این مشکلات اصلاح شود.

خانم هایی که در ناحیه تناسلی دردهایی تجربه می کنند و لابیای بزرگ دارند، ممکن است، در حین فعالیت هایی چون دوچرخه سواری و اسب سواری و. . . این مشکل آنها را بیشتر اذیت کند و این درد بیشتر احساس شود، در حال حاضر با استفاده از عمل لابیا پلاستی درمان این مشکلات امکان پذیر است و بعد از این عمل خانم ها قادرند ورزش های مورد علاقه خود را ادامه دهند و مشکلی در این زمینه ندارند.

عدم تقارن واژن
عدم تقارن واژن

در خیلی از موارد خانم هایی هستند که در ناحیه کلیتوریس پوست اضافه دارند و این مورد باعث می شود که کلیتوریس کمتر تحریک شود و زنان در برقراری رابطه با شریک جنسی لذت زیادی را تجربه نکنند، برای حل این مشکل می توان از روش عمل لابیا پلاستی استفاده کرد و از این طریق مشکلات موجود را کاهش داد.

در مواقعی که خانم ها ورزش کرده و در ناحیه تناسلی سایش شدیدی را تجربه می کنند، با انجام دادن عمل لابیا پلاستی این نوع مشکلات از بین می رود.

عدم تقارن واژن
عدم تقارن واژن

احساس سوزش نیز از مواردی است که خانم ها را در حین انجام ورزش و فعالیت های خاص درگیر می کند، برخی از خانم ها احساس کشیدگی را در ناحیه تناسلی و لابیا دارند و خوشبختانه با عمل لابیا پلاستی می توان، این نوع احساس ها را برطرف کرده و با عمل خاص نتیجه مناسب را دریافت کرد.

آیا روش عمل لابیا پلاستی شیوه های مختلفی دارد؟

در حال حاضر روش های مختلفی وجود دارد که متخصصان برای انجام دادن لابیا پلاستی به کار می برند، در روش  Trimپزشک متخصص تلاش می کند که لب های داخلی واژن را کلامپ کرده و از این طریق برش هایی در ناحیه واژن به وجود می آید که شکل لابیا را تغییر می دهد و بعد از آن لبه های واژن بخیه زده می گردد و از این طریق شکل لابیا به نوعی می شود که متخصص برای بیمار مد نظر دارد.

دادن برش در این زمینه و مهارت پزشک اهمیت زیادی داشته تا تقارن را در این ناحیه برقرار کند و مشکلات خانم ها کاهش یابد. جراحی با روش  trim یک ساعت زمان می برد و بعد از آن افراد می توانند به فعالیت های خود برگردند و زندگی خود را ادامه دهند.

از دیگر روش های مهم انجام دادن عمل لابیا پلاستی و تکنیکی که متخصص به کار می برد، مربوط به شیوه ی  wedge می شود، در لابیا پلاستی متخصص با ایجاد کردن یک برش شکل V اقدامات مهم را برای عمل لابیا پلاستی انجام می دهد و در این قسمت لبه های لابیای مینور تغییر داده می شود.

در این متد معمولا اکثریت بافت های مرکزی که از بین برده می شوند، مربوط به ناحیه لابیای مینور است. پزشکانی که از این تکنیک استفاده می کنند، نیاز دارند که زمان طولانی تری را برای انجام عمل بیماران خود در نظر بگیرند و داشتن مهارت بالا در زمینه استفاده از این تکنیک اهمیت دارد، به همین دلیل متخصصانی که این روش را به کار می برند دارای مهارت بالایی هستند و برای کمک به بیماران خود اقدامات لازم را انجام می دهند.

برای انجام روش wedge پزشک نیاز به صرف زمان بیشتری دارد، ولی نتیجه ای که افراد از درمان خود دریافت می کنند، بهتر است.

مزیت های انجام دادن عمل لابیا پلاستی کدام موارد می باشند؟

عمل لابیا پلاستی را برخی از افراد برای زیبایی بهتر ناحیه واژن انجام می دهند، اما برخی از افراد این کار را در نظر می گیرند تا از این طریق مشکلات فیزیکی در آنها کاهش یابد و تحقیقات مختلف در زمینه عمل لابیا پلاستی مشخص کرده که این روش به راحتی می تواند تأثیرات خیلی خاصی را بر زندگی انسان ها ایجاد کند.

مزیت های اصلی روش عمل لابیا پلاستی به این موارد بر می گردد:

ظاهر واژن زیباتر می شود، واز این طریق حس اعتماد به نفس در خانم ها به میزان زیادی افزایش می یابد.

مزیت دیگر عمل لابیا پلاستی مربوط به برجستگی های ناحیه تناسلی است که با انجام روش لابیا پلاستی، این نوع برجستگی ها کاهش می یابد و خانم ها با خیالی آسوده می توانند، لباس های مورد علاقه و زیبای خود را بپوشند.

اگر در مورد عمل لابیاپلاستی در اصفهان اطلاعاتی ندارید حتما این مطلب را ببینید.

افزایش دادن کیفیت رابطه جنسی

مزیت روش لابیاپلاستی به افزایش دادن کیفیت رابطه جنسی برای هر دو طرف مربوط می شود.

در مواردی که در لبه های واژن عدم تقارن وجود داشته باشد، با این شیوه می توان این عدم تقارن را اصلاح کرده و افراد در شرایط بهتری زندگی کنند.

در مواردی که خانم ها درد را در لب های واژن خود احساس می کنند، با این شیوه می توانند از تجربه کردن درد شدید دور شوند.

مزیت دیگر عمل لابیا پلاستی مربوط به تحریک شدن بیشتر ناحیه کلیتوریس می باشد.

با انجام این روش خانم ها در رعایت کردن نکات مهم بهداشتی مشکلی ندارند و با سهولت بیشتری قادر هستند، این اقدامات را در نظر بگیرند.

اگر در برخی از افراد تحریک مزمن وجود داشته باشد، با انجام دادن این شیوه مشکلات مربوط به تحریک مزمن از بین می رود و خیلی از خانم ها با اطلاع از مزیت های خاص روش عمل لابیا پلاستی ترجیح می دهند که این شیوه را به کار برند.

افزایش دادن کیفیت رابطه جنسی
افزایش دادن کیفیت رابطه جنسی

آیا برای انجام دادن عمل لابیا پلاستی نیاز به داشتن سن خاصی می باشد؟

همه می دانیم که رشد جسمی در افراد متفاوت است و همه افراد در یک زمان به بلوغ جنسی نمی رسند و همچنین خانم ها به صورت متفاوت پیر می شوند و این مسأله به موارد خاصی ربط دارد، به همین دلیل در هیچ فردی نمی توان سن خاصی را برای انجام دادن عمل لابیا پلاستی در نظر گرفت و بهتر این است که خانم ها با توجه به معاینات پزشک این عمل و تکنیک خاص را به کار برند.

در کل پزشکان باور دارند که روش لابیا پلاستی برای خانم هایی که بیشتر از بیست سال سن داشته باشند، مشکلی ندارد و این افراد بودن هیچ گونه محدودیتی قادرند این عمل را انجام دهند.

متخصصان برای افراد چهل و همچنین پنجاه ساله نیز روش عمل لابیا پلاستی را بدون مشکل می دانند، اما توصیه پزشکان این است که خانم ها بعد از سن پنجاه سالگی روش لابیا پلاستی را به کار نبرند و دلیل اصلی ایجاد محدودیت در افراد پنجاه سال به بالا مربوط به شرایط جسمی آنها است

ترمیم ناحیه تناسلی در خانم های مسن

در خانم هایی که سنشان بیشتر شود، ترمیم یافتن ناحیه تناسلی بعد از عمل لابیا پلاستی دیرتر صورت می گیرد و بخیه ها دیرتر بهبود می یابد و ممکن است، خانم ها در این زمینه تا بهبودی کامل اذیت شوند،

زیرا زمان بیشتری را به استراحت اختصاص می دهند و باید مراقبت های بیشتری را در نظر بگیرند، همچنین عفونت های بیشتری در این خانم ها ایجاد می شود.

در ارتباط با دخترانی که سنشان کمتر از بیست سال می باشد، نیز این عمل پیشنهاد نمی شود، زیرا در این افراد ناحیه لابیا همانند دیگر اعضای بدن در حال رشد است و بعد از انجام دادن عمل لابیا پلاستی ممکن است، مجددا لابیاها رشد کرده و این عمل با مشکل مواجه شود،

زیرا نتیجه عمل با رشد لابیاها از بین می رود و خانم ها از انجام عمل خود پشیمان می شوند. توصیه پزشکان این است که خانم هایی که زیر بیست سال سن دارند، انجام دادن لابیا پلاستی را به تعویق بندازند و تا سن بالاتر این کار را در نظر نگیرند.

ترمیم ناحیه تناسلی در خانم های مسن
ترمیم ناحیه تناسلی در خانم های مسن

آیا عمل لابیا پلاستی زمان زیادی طول می کشد؟ مدت زمان انجام این عمل توسط متخصص چند ساعت می باشد؟

عمل لابیا پلاستی مدت زمان خاصی را نیاز دارد و اطلاع از زمان عمل به بیماران کمک می کند که با آگاهی بیشتری عمل را انجام دهند و تایم خاصی را برای این کار در نظر بگیرند.

بهتر است، قبل از انجام دادن روش لابیا پلاستی خانم ها یک جلسه مشاوره را در مطب و کلینیک های تخصصی پزشکان داشته باشند و با متخصص مورد نظر در ارتباط با شیوه عمل و مزیت های انجام دادن عمل لابیا پلاستی مشورت کنند،

زیرا در این جلسه متخصص به صورت کامل شیوه ای که برای جراحی بیمار به کار می برد را برای خانم ها توضیح می دهد و از همان ابتدا در مورد عمل لابیا پلاستی و اقدامات قبل از عمل توضیحات لازم را به آنها ارائه خواهد داد.

متخصص، همچنین توضیحات دیگری را در جلسه اول قبل از عمل به بیماران ارائه می دهد تا با خیالی آسوده تر و بدون استرس عمل لابیا پلاستی را انجام داده و نتیجه بهتری کسب شود. این که در حین جراحی لابیا پلاستی چه اتفاقی می افتد و بعد از عمل لابیا پلاستی چه کارهایی باید انجام شود، در همان جلسه اول به صورت کامل برای خانم ها ارائه می گردد.

در بیشتر عمل ها روش بی حسی استفاده می شود

در بیشتر عمل هایی که برای بیمار انجام می شود، روش بی حسی را به کار می برند و استفاده از این شیوه با استفاده از بی حسی زمان کمی طول می کشد و افراد به راحتی می توانند بعد از عمل لابیا پلاستی به خانه بروند و نیازی به بستری شدن در بیمارستان ندارند.

زمان خاصی که برای انجام عمل لابیا پلاستی در نظر گرفته می شود، مدت زمان محدودی است و خانم ها در روزی که جراح مشخص می کند، برای انجام این عمل زیبایی در محل مورد نظر حضور می یابند. مدت زمانی که برای عمل لابیا پلاستی وجود دارد، تقریبا یک ساعت است

اما اگر بیماران نیاز به اقداماتی چون عمل های زیبایی دیگر داشته باشند، ممکن است، این عمل دو ساعت یا کمی بیشتر نیز طول بکشد. با توجه به این که عمل لابیا پلاستی بر اساس بی حسی موضعی صورت می گیرد، افراد بعد از آن قادرند به خانه برگشته و مشکلی ندارند.

در کل انجام دادن عمل لابیا پلاستی توسط متخصص زمان زیادی طول نمی کشد و پزشک در حدود یک تا دو ساعت قادر است، عمل را در نظر بگیرد.

در بیشتر عمل ها روش بی حسی استفاده می شود
در بیشتر عمل ها روش بی حسی استفاده می شود

آیا انجام دادن عمل لابیا پلاستی در خانم ها خطراتی به همراه دارد؟

خوشبختانه روش لابیا پلاستی را از جمله روش های ایمن و مناسب برای انجام دادن جراحی لابیای مینور و ماژور می دانند که بی خطر می باشد و خطراتی را برای بیمار به همراه ندارد و همین مسأله افراد بیشتری را ترغیب می کند که این عمل خاص را به کار برند تا ظاهر مناسب تری داشته باشند.

در صورتی که روش جراحی لابیا پلاستی از طریق متخصصان و جراحان با تجربه انجام شود، خطرات در آن به شدت کاهش می یابد و بیمار اصلا در معرض آسیبی قرار نمی گیرد و بدون ایجاد هیچ گونه عوارضی این عمل در نظر گرفته می شود.

در مواردی که خانم ها بدون آگاهی لازم از شناخت پزشکان این حیطه، برای درمان مشکلات ناحیه تناسلی مراجعه کنند، ممکن است که در معرض خطراتی قرار بگیرند و آسیب های جبران ناپذیری به این ناحیه وارد شود، یا عوارض ناشی از عمل به شدت افزایش یابد.

بهتر این است، خانم ها قبل از انجام عمل لابیا پلاستی، به دنبال کسب اطلاعات در مورد بهترین پزشک باشند و بعد از یافتن متخصص این حیطه برای درمان اقدام کنند. در صورتی که روش لابیا پلاستی با استفاده از پزشکان با مهارت صورت گیرد، خانم ها می توانند تجربه شیرینی را داشته باشند و بعد از انجام این عمل از زندگی خود بیشتر لذت ببرند.

آیا انجام دادن عمل لابیا پلاستی در خانم ها خطراتی به همراه دارد؟
آیا انجام دادن عمل لابیا پلاستی در خانم ها خطراتی به همراه دارد؟

اقدامات مهم قبل از عمل لابیا پلاستی کدام موارد می باشند؟

افرادی که قصد انجام دادن عمل لابیا پلاستی را دارند، بهتر است، قبل از عمل اقدامات خاصی را در نظر بگیرند تا نتیجه مناسب تری را از کار خود دریافت کنند.

افرادی که در بدن دارای مشکلات و مسائل ایمنی خاصی هستند و به دلایل مختلفی نیاز دارند که داروهایی را برای درمان بیماری خود به کار برند، بهتر است قبل از انجام عمل لابیا پلاستی، تحت بررسی قرار بگیرند و بعد از دریافت نتیجه آزمایشات مهم، این عمل انجام می شود.

خانم های زیادی هستند که به صورت مرتب داروی آسپرین استفاده می کنند و این ماده به شدت بر بدن به ویژه بر خون تأثیر می گذارد، بهتر این است که خانم ها از هفت روز قبل از عمل لابیا پلاستی این نوع داروها را مصرف نکرده و از این طریق به حفظ سلامتی خود کمک کنند.

شما در حال مطالعه مقاله هزینه عمل لابیاپلاستی در کرج هستید.

مصرف داروهای خاص و مشکل در انعقاد خون

داروهای خاصی وجود دارند که در زمینه انعقاد خون مشکل ایجاد می کنند و بهتر این است که قبل از عمل لابیا پلاستی استفاده از این نوع داروها متوقف شود.

برخی ویتامین ها هستند که انعقاد خون را در بیماران ایجاد می کنند و در صورت استفاده قبل از عمل مشکلات خاصی را به وجود می آورد، قبل از عمل بهتر است، با متخصص در ارتباط با داروهای زمینه ای و. . . مشورت کرده و مصرف داروهایی که برای آنها در حین عمل آسیب هایی را به همراه دارد، به تعویق انداخت.

البته برخی داروها هستند که مصرف مداوم آنها در بیماران اهمیت دارد و این افراد نمی توانند به صورت خود سرانه داروهای خاص خود را قطع کنند، در چنین مواردی بهتر است، افراد داروهای خاصی را که برای عمل لابیا پلاستی ضرر دارد، مصرف نکرده و در صورت نیاز از طریق متخصص داروهای جایگزین مفیدی را انتخاب کنند.

برخی بیماری های زمینه ای همانند بیماری کلیه نیز قبل از عمل باید به متخصص لابیا پلاستی اعلام گردد.

مصرف داروهای خاص و مشکل در انعقاد خون
مصرف داروهای خاص و مشکل در انعقاد خون

بعد از انجام دادن عمل لابیا پلاستی در نظر گرفتن چه اقداماتی ضرورت دارد؟

خانم هایی که روش عمل لابیا پلاستی را به کار می برند نیاز دارند که مراقبت های خاصی را برای این کار در نظر بگیرند تا نتیجه بهتر و موثرتری را از روش لابیا پلاستی خود دریافت کنند.

خوشبختانه بهبودی که بعد از روش جراحی لابیا پلاستی ایجاد می شود، خیلی سریع می باشد و این عمل مشکلی را برای افراد به وجود نمی آورد، بهبودی بعد از روش لابیا پلاستی در زمان کوتاهی اتفاق می افتد، البته در مواردی که بیماران نکات مهم را برای مراقبت های لازم در چند روز اول بعد از عمل در نظر بگیرند و به سلامتی خود اهمیت دهند.

موارد مهمی وجود دارد که اگر خانم ها بعد از عمل لابیا پلاستی در نظر بگیرند، نتیجه بهتری را از عمل خود دریافت می کنند و راحت تر می توانند به فعالیت های خود برگردند.

بهتر این است که خانم ها در روز اول بعد از انجام دادن عمل لابیا پلاستی اگر در ناحیه واژن ورمی مشاهده می کنند، برای کاهش دادن این میزان ورم، کمپرس یخ را به کار برند، همچنین کمپرس یخ برای تمیز کردن ناحیه تناسلی به کار برده می شود تا از این طریق بتوان ناحیه تناسلی را در طول روز و بعد از عمل لابیا پلاستی تمیزتر نگه داشت.

ورم در ناحیه تناسلی در چند روز اول عادی است

در دو سه روز اولی که افراد عمل لابیا پلاستی را انجام می دهند، احساس کردن درد کم یا داشتن مقداری ورم در ناحیه تناسلی کاملا عادی است و خانم ها در این زمینه نباید نگرانی داشته باشند، لازم به ذکر است که این میزان درد در صورتی که افزایش نیابد، برای بیماران مشکلی ایجاد نمی کند و نگرانی خاصی در مورد ورم محدود در ناحیه تناسلی احساس نمی شود.

در مواقعی که درد و ورم ناحیه تناسلی بعد از عمل آنها کاهش نیابد و این درد شدت بیشتری بیابد، خانم ها می توانند با استفاده از داروهای مسکنی که پزشک برای آنها تجویز می کند، درد را کنترل کرده و با قرص های مسکن و داروهای خاص این درد در آنها کاهش داده می شود

البته مصرف کردن قرص و داروهای دیگر تنها با تجویز پزشک باید صورت گیرد و بیماران بعد از مشورت با پزشک دارویی را استفاده کنند، زیرا برخی داروهای مسکن بر بدن تأثیر گذاشته و مشکلات بیشتری را برای بیماران به وجود می آورد.

ورم در ناحیه تناسلی در چند روز اول عادی است
ورم در ناحیه تناسلی در چند روز اول عادی است

بهتر این است که خانم ها لباس های تنگ یا لباس های چسبان نپوشند و از این طریق تا بهبودی کامل این مورد را رعایت کنند.

پوشیدن لباس های تنگ بعد از بهبود زخم ها

پوشیدن لباس های تنگ بعد از بهبود زخم های ناحیه تناسلی مشکلی ندارد، اما اگر خانم ها در ماه اول بعد از عمل لابیا پلاستی لباس های چسبان بپوشند، ممکن است، به لابیاها فشار آورده و درد و ورم افزایش یابد، یا عفونت هایی در این ناحیه شکل گیرد و بیماران را درگیر مشکلات زیادی کند.

خیلی از خانم ها در مدت کمی می توانند، به فعالیت های عادی زندگی خود برگشته و فعالیت ها را از سر بگیرند، البته بهتر است، در چند روز اول بعد از عمل لابیا پلاستی مراقبت های خاص را انجام دهند و برای بهبودی سلامتی خود تلاش کنند، استراحت کردن در طول روز و به مدت چند ساعت می تواند شرایط بیماران را تغییر دهد و در زمان محدودتری نتیحه بهتری را از عمل خود دریافت کنند.

در روز اول بیماران به حمام نروند

در روز اول بهتر است، بیماران به حمام نروند و استراحت خاصی را برای خود در نظر بگیرند، اما بعد از بیست و چهار ساعت که از انجام عمل لابیا پلاستی می گذرد، معمولا رفتن به حمام برای بیماران منعی به همراه ندارد و این افراد با رعایت موارد بهداشتی می توانند به حمام بروند، البته از مالش دادن ناحیه تناسلی باید خودداری کرده و بیماران باید بدانند که انجام این کار مشکلاتی را برای آنها ایجاد می کند.

در هفته های اول که عمل لابیا پلاستی صورت می گیرد، لازم است که خانم ها از رفتن به اماکنی چون استخر و. . . خودداری کنند و مناسب تر است که بیماران از توصیه های مهم پزشکان برای بعد از عمل لابیا پلاستی آگاه شوند و تمامی این پیشنهادات را مد نظر قرار دهند و برای حفظ بهداشت ناحیه تناسلی خود اقدامات مهمی را انجام دهند.

نشستن در وان حمام بعد از عمل لابیا پلاستی برای خانم ها مشکلاتی ایجاد می کند و بهتر این است که تا بهبودی کامل این اقدام به تعویق افتد و خانم ها در وان ننشینند.

انجام دادن حمام های طولانی نیز برای خانم ها مشکلاتی ایجاد می کند و مناسب تر این است که خانم ها بعد از عمل لابیا پلاستی از این کار خودداری کنند.

در روز اول بیماران به حمام نروند
در روز اول بیماران به حمام نروند

خانم ها باید انجام دادن تمرینات ورزشی را بعد از عمل لابیا پلاستی به تعویق بیندازند و از فعالیت هایی که به صورت مستقیم به ناحیه تناسلی فشار وارد می کند، خودداری بکنند تا در این ناحیه سایش به وجود نیاید و مناسب تر این است که تا خوب شدن کامل خانم ها این نوع فعالیت ها ادامه نیابد.

توجه به توصیه های پزشک برای رابطه جنسی

برای انجام دادن رابطه جنسی خانم ها می توانند با دقت به توصیه های های پزشک و بعد از معاینه اولیه ای که در هفته اول پس از عمل صورت می گیرد، این اقدام را با شریک جنسی خود در نظر گرفته و مشکلی در این باره ایجاد نمی شود.

برای این که خانم ها نتیجه بهتری را از عمل لابیا پلاستی خود بگیرند، می توانند رابطه جنسی را با مقداری تاخیر همراه نمایند. در خیلی از خانم ها انجام دادن این رابطه بعد از سه تا چهار هفته مشکلی ندارد،

اما خانم هایی هستند که برای دریافت نتیجه بهتر نزدیک دو ماه صبر خواهند کرد و تا بهبودی کامل رابطه جنسی را به تعویق می اندازند. مناسب تر این است که ناحیه عمل لابیا پلاستی بهبود کامل یابد و سپس این رابطه شروع شود. تا آسیبی به ناحیه تناسلی و زخم های این قسمت وارد نشده و نتایج عمل بیشتر مشاهده گردد.

بعد از انجام عمل لابیا پلاستی خانم ها بهتر است، ساعاتی را به استراحت اختصاص دهند و اگر بتوانند در دو روز اول فعالیت های خود را کاهش داده و به استراحت بپردازند مناسب تر است.

به هیچ عنوان بعد از عمل لابیا پلاستی افراد نباید از پمادهای خاص استفاده کنند و به کار بردن پماد و کرم تنها باید با پیشنهاد پزشک باشد، در غیر این صورت این نوع داروها مشکلاتی را ایجاد می کند و استفاده بدون تجویز تأثیرات عمل را کاهش خواهد داد.

توجه به توصیه های پزشک برای رابطه جنسی
توجه به توصیه های پزشک برای رابطه جنسی

در زمان حمام کردن ننشینید

موقع حمام رفتن افراد نباید بنشینند و بهتر است، این فعالیت را به شکل ایستاده در نظر بگیرند.

از مواد غذایی خاصی که دارای ویتامین های مقوی هستند، بیماران می توانند استفاده کنند، در ارتباط با این که چه مواد غذایی خاصی به بهبود دادن زخم ها کمک خواهد کرد، مشورت کردن با پزشکان متخصص اهمیت زیادی دارد.

برای کاهش دادن ورمی که بعد از عمل لابیا پلاستی وجود دارد، می توان مواد غذایی خاصی را به کار برد، البته در این زمینه باید متخصصی که عمل را انجام داده است، مواد غذایی مناسب برای بهبود بیمار را پیشنهاد کند و بیماران بهتر است، در این مدت از غذاهای پرچرب یا هر گونه غذای پر نمک به میزان زیادی استفاده نکنند و در زمینه صرف غذا نکات مهم را در نظر بگیرند.

بهتر است، در چند هفته اول بعد از عمل لابیا پلاستی خانم ها از غذاهایی استفاده کنند که به این طریق یبوست در آنها کاهش یابد.

لازم به ذکر است که در هر فردی این نوع توصیه ها متفاوت است و بهتر می باشد که بعد از انجام دادن عمل لابیا پلاستی پیشنهادات خاص از پزشک متخصص پرسیده شود تا با توجه به وضعیت جسمی بدن هر بیماری پیشنهادات ارائه گردد و خانم ها در این مورد مشکلی نداشته باشند.

پیشنهاداتی که برای بیماران در نظر گرفته می شود، در هر فردی متفاوت است و ممکن است، این نکات برای همه خانم ها قابلیت اجرای همزمان نداشته باشد، به همین دلیل باید مراقبت های لازم در نظر گرفته شود.

در زمان حمام کردن ننشینید
در زمان حمام کردن ننشینید

آیا انجام دادن عمل لابیا پلاستی در حین زایمان امکان پذیر است؟

خیلی از خانم ها ترجیح می دهند که عمل لابیا پلاستی را در حین انجام دادن زایمان توسط متخصص، در نظر بگیرند تا از این طریق به نتیجه مناسب در زمان خاص دست یابند و همزمان با بستری شدن در بیمارستان برای زایمان خود، این عمل زیبایی را نیز به کار برند.

در این زمینه لازم است، گفته شود که در هنگامی که خانم ها زایمان خود را انجام می دهند، معمولا خونریزی در بخش واژن به شدت زیاد است و اگر عمل لابیا پلاستی صورت بگیرد ممکن است، نتیجه مناسب از این کار دریافت نشود، زیرا در این هنگام افراد در ناحیه واژن ورم دارند و بزرگ بودن لابیاها به صورت دقیق مشخص نیست و متخصص با وجود ورم نمی تواند عدم تقارن لابیاها را در نظر بگیرد،

در حالی که بعد از زایمان این ورم کاهش می یابد و بهترین زمان این است که خانم ها بعد از چند ماه که از مدت زایمان آنها می گذرد عمل لابیا پلاستی را توسط متخصص انجام دهند.

آیا انجام دادن عمل لابیا پلاستی در حین زایمان امکان پذیر است؟
آیا انجام دادن عمل لابیا پلاستی در حین زایمان امکان پذیر است؟

آیا درد عمل لابیا پلاستی قابل تحمل است؟

خیلی از افرادی که می خواهند عمل لابیا پلاستی را انجام دهند، قبل از تعیین زمان مشخص برای عمل استرس زیادی دارند و تصور می کنند که عمل لابیا پلاستی جراحی خطرناک و دردناکی می باشد.

عصب های حسی که در ناحیه واژن وجود دارد، خیلی زیاد هستند و بیشتر افراد با توجه به حساسیت زیاد ناحیه تناسلی احساس درد شدیدی می کنند و در خیلی از موارد این عمل را متخصصان با استفاده از بی حسی انجام می دهند و سعی دارند، بدون درد عمل لابیا پلاستی را برای بیمار در نظر بگیرند تا از این طریق خانم های بیشتری ترغیب به این عمل شوند.

انجام دادن عمل لابیا پلاستی چه تأثیری بر کیفیت رابطه جنسی می گذارد؟

خیلی از خانم ها این تصور را دارند که با انجام دادن عمل لابیا پلاستی میل جنسی در آنها شدیدا کم می شود و این افراد حس خوبی را از رابطه خود دریافت نمی کنند.

عصب های جنسی موجود در ناحیه تناسلی زنان در قسمت های خاصی از واژن می باشد، یکی از این قسمت ها که در داخل واژن وجود دارد، باعث می شود که در حین انجام رابطه درون واژن بیشتر تحریک گردد، دومین قسمت از عصب های جنسی موجود در ناحیه تناسلی خانم ها، در بخش کلیتوریس است و از این طریق ارگاسم بیرونی در افراد شکل می گیرد.

در بخش لابیاها از جمله لابیای بزرگ و کوچک عصب های جنسی وجود نداشته و خانم ها می توانند اطمینان بیابند که عمل لابیا پلاستی هیچ گونه آسیبی را به رابطه جنسی آنها وارد نمی کند و کیفیت رابطه بهتر می شود.

خیلی از خانم ها که عمل لابیا پلاستی را انجام می دهند، اعتماد به نفس بیشتری را کسب می کنند و با داشتن زیبایی این ناحیه از بدن خود، از برقراری رابطه حس بهتری را دریافت خواهند کرد و بهبود رابطه جنسی در آنها ایجاد می شود.

بهبود یافتن رابطه جنسی

بهبود یافتن رابطه جنسی در خانم ها از دلایل مهمی می باشد که افراد برای انجام دادن عمل لابیا پلاستی در نظر می گیرند و در سرتاسر دنیا خیلی از افراد این عمل را به دلیل بالا بردن کیفیت رابطه جنسی خود، توسط متخصصان این حرفه به کار می برند.

در صورتی که خانمی عمل لابیا پلاستی را انجام می دهد، نیاز دارد که روابط جنسی را از همان ابتدای بعد از عمل در نظر نگیرد و زمان مشخصی را به این اقدام اختصاص دهد. بهتر این است، خانم ها تا بهبودی زخم های این ناحیه صبر کنند، بعد از یک ماه که از انجام عمل لابیا پلاستی می گذرد، خانم ها می توانند رابطه جنسی خود را با کیفیت مجددا در نظر بگیرند و استرسی در این زمینه نداشته باشند.

خیلی از خانم ها در ارتباط با حس خود بعد از برقراری رابطه جنسی نگران هستند و در حال حاضر این مسأله به دغدغه این افراد تبدیل شده است.

کلیتوریس

اصلی ترین اندامی که در خانم ها تحریک جنسی را بر عهده دارد، مربوط به کلیتوریس می باشد که این ناحیه دارای عصب های خیلی شدید حسی است.

در برخی از خانم ها که دارای لابیای بزرگ هستند، گوشت اضافه ای در ناحیه کلیتوریس وجود دارد که باعث کمتر شدن تحریک پذیری در زمان نزدیکی خانم ها با شریک جنسی می گردد که با کمک گرفتن از متد لابیا پلاستی می توان این لایه ی پوستی اضافی را برداشت و به این صورت کلیتوریس واضح تر و آشکارتر گردد و در افراد تحریک پذیری ادامه یابد.

برخی از خانم ها نیز ممکن است، به دلیل داشتن لابیاهای بزرگ در ناحیه تناسلی نتوانند به راحتی عمل دخول را داشته باشند، اما با استفاده از عمل لابیا پلاستی این لابیاها کوچک تر می شود و از این طریق نتیجه بهتری از کیفیت رابطه دریافت می شود.

همان طور که اشاره شد، شکل ظاهری اگر در قسمت ناحیه تناسلی تغییر کند، خانم ها با حس اعتماد به نفس بهتری رابطه برقرار می کنند و لذت جنسی بالاتری را تجربه خواهند کرد.

کلیتوریس
کلیتوریس

انجام دادن عمل لابیا پلاستی در چه افرادی ممنوع می باشد؟

عمل لابیا پلاستی را یک عمل زیبایی می دانند و برای انجام دادن این روش در افراد هیچ اجباری وجود ندارد، خوشبختانه این روش خاص در خیلی از افراد می تواند انجام گیرد و در خیلی از موارد منعی برای استفاده از این روش نمی باشد.

هر خانمی که در عنفوان جوانی و اوایل میانسالی قرار دارد و در مجموع از صحت جنسی و جسمی خاصی برخوردار می باشد، می تواند عمل لابیا پلاستی را به کار برد. برخی از این افراد به هیچ عنوان از ظاهر لابیای خود رضایت ندارند و به همین دلیل کاندیدای خاصی برای عمل لابیا پلاستی به حساب می آیند. ذکر این نکته الزامی است که در انجام عمل لابیا پلاستی اجباری وجود ندارد و تنها افرادی باید این کار را در نظر بگیرند که خودشان متقاضی جراحی هستند.

در موارد خاصی پیشنهاد پزشکان این است که عمل لابیا پلاستی را خانم ها به کار نبرند و مناسب تر می باشد، از انجام دادن این نوع جراحی جلوگیری شود، یا این روش به تایم دیگری در آینده موکول گردد.

بارداری و عمل لابیاپلاستی

افرادی که برای عمل لابیاپلاستی اقدام می کنند، بهتر است که باردار نباشند، زیرا انجام دادن روش لابیا پلاستی برای خانم های باردار مزیتی ندارد و در خیلی از موارد بارداری به بزرگ شدن لابیاها منجر می شود، اما بعد بارداری در این ناحیه کاهش مشاهده می گردد و نتیجه ای از عمل دریافت نمی شود.

لابیا پلاستی از طریق بی حسی موضعی برای بیماران صورت می گیرد و در خیلی از مواقع این داروی بی حسی عوارض شدیدی بر جنین دارد.

ممکن است، تغییرات خاصی از لحاظ هورمونی در بدن خانم های باردار ایجاد می شود و در ناحیه تناسلی لابیاها بزرگ شده و ورم آن افزایش یابد که البته در بیشتر موارد این نوع حالت ها موقتی است و پس از تمام شدن دوران بارداری و انجام دادن زایمان این مشکلات برطرف می شود.

از طرفی زایمان در خانم ها شکل لابیاها را تغییر می دهد و ممکن است، لابیا در زمان زایمان کشیدگی زیادی پیدا کند، با توجه به این موارد بهتر است که خانم ها در طول دوران حاملگی جراحی لابیا پلاستی را انجام ندهند و بعد از چند ماه و بهبودی کامل در این ناحیه، برای عمل خود اقدام کنند.

در زمان بارداری حجم لابیاها بیشتر می شود، اما این مسأله به دلیل تغییرات خاص هورمونی است و در مواردی این تغییرات افراد را درگیر می کند.

در انجام دادن عمل لابیا پلاستی لابیاها از این طریق کوتاه می شوند و مسلما بعد از زایمان این لابیا مجددا رشد نمی کند.

خانم های مبتلا به بیماری های تناسلی و زگیل

دسته دیگری از افرادی که لازم است، از انجام دادن عمل لابیاپلاستی خودداری کنند، مربوط به خانم هایی است که به بیماری های تناسلی و زگیل مبتلا هستند و افرادی که به این نوع بیماری ها مبتلا هستند، باید هر عمل زیبایی از جمله لابیا پلاستی را تا بهبودی کامل این بیماری ها، با تعویق و مقداری تاخیر همراه نموده و از انجام آن جلوگیری کنند.

دلیلی که برای منع عمل لابیا پلاستی در این افراد وجود دارد، مربوط به بیشتر شدن این نوع زخم و زگیل ها است، در خیلی از موارد ممکن است، اگر خانم ها زگیل تناسلی داشته باشند، اما روش لابیا پلاستی را انجام دهند، با افزایش زگیل در این ناحیه مواجه گردند.

خانم هایی که دارای سن بیشتر از 55 سال هستند، نیز بهتر است، روش لابیا پلاستی را به کار نبرند، زیرا بازسازی زخم ها با مشکلاتی مواجه می شود و امکان ایجاد خطرات احتمالی افزایش می یابد.

برخی خانم ها عفونت شدید را در ناحیه واژن خود تجربه می کنند، یا این افراد زخم های واژن دارند و برای درمان این زخم ها در زمان مشخص باید اقدام کنند تا بهتر بتوانند عمل زیبایی واژن یا لابیا پلاستی را به کار برند.

خانم های مبتلا به بیماری های تناسلی و زگیل
خانم های مبتلا به بیماری های تناسلی و زگیل

آیا انجام دادن عمل لابیا پلاستی برای دختران باکره مشکلی ایجاد می کند؟

خیلی از خانم هایی که باکره می باشند، دوست دارند که عمل لابیا پلاستی را انجام دهند، اما از آسیب رسیدن به پرده بکارت وحشت دارند، لازم به ذکر است که پرده بکارت خانم ها در درون دستگاه تناسلی می باشد و این ناحیه آسیبی نمی بیند، مگر در صورتی که جسمی به واژن وارد شود.

از آنجایی که عمل لابیا پلاستی به واژن وارد نمی شود و تنها بر قسمت لبه های واژن توسط متخصص انجام می پذیرد، پس دختران باکره می توانند اطمینان بیابند که این عمل اصلا ارتباطی با قسمت پرده بکارت در دستگاه تناسلی آ نها ندارد و این افراد نیز قادرند توسط جراح عمل لابیا پلاستی را انجام دهند.

به طور کلی می توان گفت: تمامی خانم ها می توانند عمل لابیا پلاستی را به کار ببرند، مگر افرادی که در این زمینه منع شده اند و نباید این نوع جراحی را در نظر بگیرند.

آیا انجام دادن عمل لابیا پلاستی برای دختران باکره مشکلی ایجاد می کند؟
آیا انجام دادن عمل لابیا پلاستی برای دختران باکره مشکلی ایجاد می کند؟

مخاطب گرامی شما در حال مشاهده پست هزینه عمل لابیاپلاستی در کرج هستید.

آیا عمل لابیا پلاستی نیاز به دوره نقاهت طولانی مدتی دارد؟

بر خلاف خیلی از عمل هایی که افراد انجام می دهند، عمل لابیا پلاستی یک عمل کاملا سبک شناخته می شود و دوره نقاهت آن خیلی کوتاه است، با توجه به این مورد خانم ها تنها بعد از چند روز استراحت به راحتی می توانند به فعالیت های خود برسند و بدون هیچ استرسی کار خود را ادامه دهند.

در خیلی از موارد بعد از سه روز خانم ها قادرند، از پله بالا رفته یا اقدامات خاصی چون رانندگی را انجام دهند.

مصرف کردن ویتامین های خاص که توسط متخصص تجویز می گردد، برای بهبودی کامل بیماران اهمیت دارد و این داروها در برخی از موارد باید تا چند ماه مصرف شوند.

خانم ها باید در نظر داشته باشند که بعد از عمل لابیا پلاستی نیازی ندارند که اعمال خاصی را در نظر بگیرند و با مراقبت های ساده ای که از جسم خود انجام می دهند و همچنین مصرف داروهای خاص، قادرند این دوره نقاهت را گذرانده و به بهبودی زودتر دست یابند.

دوره ترمیم عمل لابیا پلاستی در مدت کوتاهی است و بعد از انجام جراحی دوره ترمیم این عمل شروع خواهد شد. بعد از هر زخمی نیاز می باشد که دوره ترمیم نیز گذرانده شود و بیماران در این زمینه نیاز به صبر دارند تا نتیجه بهتری را از عمل خود دریافت کنند.

آیا عمل لابیا پلاستی نیاز به دوره نقاهت طولانی مدتی دارد؟
آیا عمل لابیا پلاستی نیاز به دوره نقاهت طولانی مدتی دارد؟

آیا بعد از عمل لابیا پلاستی مراجعه مجدد به پزشک اهمیت دارد؟

روش عمل لابیا پلاستی با بی حسی موضعی صورت می گیرد و در این زمینه خانم ها با در نظر گرفتن موارد مهم می توانند ظاهر زیبایی را برای خود ایجاد کنند.

بعد از عمل لابیا پلاستی تصور خیلی از افراد این است که بعد از عمل نیازی به مراجعه به دکتر نمی باشد و با استراحت کامل می توانند به سلامتی خود دست یابند.

پیشنهاد پزشکان این است که خانم ها بعد از عمل لابیا پلاستی در فرصت مناسب به متخصص مراجعه کنند، در این زمینه افراد می توانند بعد از یک هفته برای انجام دادن معاینه به مطب بروند و بعد از بهبودی در ماه اول نیز مراجعه به پزشک اهمیت دارد.

همه خانم ها بعد از عمل لابیا پلاستی در ماه اول نیاز دارند که به متخصص مراجعه کرده و معاینه را انجام دهند، اما در این زمینه افرادی هستند که باید زودتر به دکتر بروند. خانم هایی که در محل انجام عمل لابیا پلاستی ترشحات سبز یا زرد می بینند بهتر است، بعد از مشاهده این علائم سریعا به متخصص مربوطه مراجعه کرده تا معاینه شوند.

اگر در ناحیه واژن بوی بد احساس شود، نیز در اسرع وقت مراجعه به متخصص اهمیت دارد و خانم ها نباید تا زمان ویزیت خود صبر کنند، بلکه نیاز می باشد که سریع تر برای درمان این مشکلات، اقدامات مهم را انجام دهند.

در صورتی که خونریزی در ناحیه واژن بیشتر شود و درد قسمت تناسلی افزایش یابد، بهتر است که خانم ها به متخصص مورد نظر مراجعه کنند.

آیا بعد از عمل لابیا پلاستی مراجعه مجدد به پزشک اهمیت دارد؟
آیا بعد از عمل لابیا پلاستی مراجعه مجدد به پزشک اهمیت دارد؟

هزینه انجام دادن عمل لابیاپلاستی به چه میزانی است؟ عوامل موثر بر هزینه کدام موارد می باشند؟

عمل لابیا پلاستی یک روش زیبایی خاص است و انجام دادن آن در هر فردی متفاوت می باشد، به همین دلیل نمی توان به طور دقیق هزینه مشخصی را برای این عمل در نظر گرفت.

برای این که خانم ها بخواهند از هزینه دقیق انجام عمل لابیا پلاستی مطلع شوند، می توانند از طریق متخصصانی که برای عمل خود در نظر دارند، اقدام کنند تا از این طریق به صورت دقیق در ارتباط با هزینه جراحی و معاینه های مشخص در بازه های زمانی اطلاعات دقیقتری را بیابند.

روش لابیا پلاستی را یک شیوه زیبایی می دانند و بیمه هزینه این روش را پرداخت نمی کند، به طور کلی شرکت های بیمه برای افرادی که عمل های زیبایی انجام می دهند، پوشش دهی بیمه در نظر نمی گیرند و این افراد نمی توانند، بیمه خود را برای پرداخت هزینه عمل لابیاپلاستی در کرج خود به کار برند، بلکه آنها نیاز دارند که هزینه عمل را به طور کامل و به صورت آزاد پرداخت کنند.

مسلما در ارتباط با عمل لابیا پلاستی نیز همانند تمامی عمل های دیگر خانم ها سوالاتی دارند و از جمله سوالات مهم آنها مربوط به هزینه ای است که برای انجام عمل لابیا پلاستی افراد باید پرداخت کنند.

تعیین هزینه عمل لابیاپلاستی در کرج به صورت دقیق برای تمامی افراد امکان پذیر نیست و عوامل زیادی هستند که بر این میزان تأثیر می گذارند.

شما در حال خواندن پست هزینه عمل لابیاپلاستی در کرج هستید.

هزینه عمل لابیاپلاستی نیز به عوامل زیادی بستگی دارد

هزینه عمل لابیاپلاستی در کرج نیز به عوامل زیادی بستگی دارد که از جمله این موارد می توان به شکل خاص واژن و فرم لابیاها به ویژه لابیای مینور در خانم ها اشاره کرد.

بهترین روشی که خانم ها می توانند از میزان هزینه دقیق اطلاع یابند، مراجعه به متخصص و پرسیدن سوالات در این زمینه است.

از عوامل مهمی که بر هزینه عمل لابیاپلاستی در کرج به شدت موثر است، مربوط به تکنیک جراحی می باشد که متخصص به کار می برد، در عرصه زیبایی نیز هر روز تکنیک های بهتر و جدیدتری به وجود می آیند و از این طریق تکنیک های قدیمی تری که متخصصان به کار می برند به روزتر می شود. با این تکنیک های خاص شرایط عمل در بیماران راحت تر صورت می گیرد و بهتر می توان عوارض عمل را کاهش داد، همچنین دست یافتن به بهبودی بعد از عمل لابیا پلاستی در بیماران آسان تر انجام می شود.

هزینه عمل لابیاپلاستی نیز به عوامل زیادی بستگی دارد
هزینه عمل لابیاپلاستی نیز به عوامل زیادی بستگی دارد

هر یک از تکنیک ها را متخصص با توجه به فرم لابیای خانم ها به کار می برد و در خیلی از موارد نیاز است که از تکنیک خاصی برای فرم لابیا استفاده شود.

شکل و فرم لابیای مینور

همان طور که اشاره شد، یکی از موارد مهم که به عنوان فاکتور موثر در هزینه لابیاپلاستی موثر است، مربوط به شکل و فرمی است که قسمت لابیای مینور دارد،

منظور از لابیای مینور لبه های داخلی واژن است که کوچک هستند و در هنگام انجام عمل لابیا پلاستی این لابیا کوتاه می شود تا خوش فرم تر گردد. ظاهری که این نوع لابیا دارد و همچنین ضخامت آن از موارد مهم در تعیین هزینه عمل لابیاپلاستی در کرج است. اندازه و فرمی که لابیای مینور دارد، نیز از مهم ترین عوامل خاصی است که بر هزینه تأثیر می گذارد.

لازم به ذکر است که تکنیک خاصی که برای عمل لابیا پلاستی در نظر گرفته می شود، با توجه به ظاهر لابیا مشخص خواهد شد.

مورد مهم دیگر در تعیین هزینه عمل لابیاپلاستی در کرج مربوط به برش هایی است که در حین جراحی صورت می گیرد.

در خیلی از موارد لابیاها تقارن ندارند، یا اندازه کلیتوریس به صورتی است که متخصص مجبور به انجام دادن عمل های دیگری است و در کنار عمل لابیا پلاستی این اقدامات را برای بیمار در نظر می گیرد، هدف خاص افراد برای انجام دادن عمل لابیا پلاستی زیبایی بیشتر ناحیه واژن است

و در خیلی از موارد متخصص بعد از کوتاه کردن قسمت لابیا احساس می کند که قسمت های دیگر در ناحیه تناسلی نیاز به تغییرات دارند و از طریق مشورت با بیماران این کار را برای آنها انجام می دهد و همین مورد هزینه را بیشتر خواهد کرد.

پوست کنار کلیتوریس

پوست کنار کلیتوریس از موارد مهمی است که در هنگام عمل لابیا پلاستی توسط متخصص تغییر داده می شود، همچنین تغییر دادن سایز کلیتوریس در این زمینه انجام می گیرد.

پوست کنار کلیتوریس
پوست کنار کلیتوریس

از دیگر پارامترهای اساسی در هزینه عمل لابیاپلاستی در کرج مربوط به مواد مصرفی است که متخصص در عمل به کار می برد، در خیلی از موارد نیاز به استفاده از نخ های خاصی است که در بدن قابلیت جذب دارند و بعد از انجام دادن عمل لابیا پلاستی برای خانم ها در این ناحیه از بدن ردی نمی ماند.

در برخی از موارد به همراه عمل لابیا پلاستی بیماران نیاز دارند که جراحی های دیگری را به کار برند تا مشکلات ناحیه تناسلی کاهش یابد و در این موارد هزینه عمل لابیاپلاستی در کرج افزایش می یابد.

مورد مهم دیگر در ارتباط با هزینه عمل لابیاپلاستی در کرج به ویزیت هایی بر می گردد که خانم ها قبل از عمل و بعد از آن نیاز دارند، در نظر بگیرند.

بعد از عمل لابیا پلاستی در هفته اول بیمار نیاز دارد که به پزشک مراجعه کرده و میزان ورم لابیاها بررسی شود، ویزیت بعدی که پس از عمل لابیا پلاستی صورت می گیرد، مربوط به ماه دوم است.

خیلی از افراد یکی از عوامل تأثیرگذار بر میزان هزینه عمل لابیاپلاستی در کرج را فراموش می کنند، محلی که عمل لابیا پلاستی در آن صورت می گیرد، از موارد مهم و موثر بر هزینه عمل است، در مواردی که عمل لابیا در بیمارستان انجام می شود، ممکن است، بر هزینه بیمار تأثیر بگذارد و افزایش هزینه را در پی داشته باشد

اما اگر این عمل سرپایی در کلینیک انجام شود، هزینه بیماران کاهش می یابد، زیرا متخصص با توجه به انتخاب عمل در مطب خود از افزایش یافتن هزینه بیماران جلوگیری می کند.

پوست کنار کلیتوریس
پوست کنار کلیتوریس

نکات مهمی که خانم ها بعد از عمل لابیا پلاستی باید در نظر بگیرند کدام موارد می باشند؟

بعد از انجام دادن این عمل افراد می توانند به منزل خود بروند.

به کار بردن هر گونه فعالیت بعد از عمل لابیا پلاستی امکان پذیر است.

تسکین دادن درد عمل لابیا پلاستی با مسکن امکان دارد.

بخیه های عمل لابیا پلاستی نیازی به کشیدن نداشته و به راحتی در بدن جذب می گردند.

ورم این ناحیه چیز خاصی نیست و خیلی زود کاهش می یابد.

با بی حسی موضعی این روش صورت می گیرد.

برای بیماران نیاز نیست که همراهی وجود داشته باشد و بدون حضور همراه این کار امکان پذیر است.

از اینکه تا پایان مقاله هزینه عمل لابیاپلاستی در کرج ما را همراهی کردید متشکریم و امیدواریم از خواندن پست هزینه عمل لابیاپلاستی در کرج نهایت استفاده را کرده باشید.

Share this post

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email