متخصص زنان خوب در پاسداران

متخصص زنان خوب در پاسداران

در این مقاله سعی داریم در مورد ویژگی های یک متخصص زنان خوب در پاسداران توضیحاتی را برای آشنایی بیشتر شما بدهیم.

متخصص زنان خوب در پاسداران
متخصص زنان خوب در پاسداران

متخصص زنان وظایف مختلفی دارد، که در راستای سلامتی بانوان است. متخصص زنان خوب با داشتن تجربه و معرفی بیمار به بیمارستان های که از تجهیزات و ابزارهای پیشرفته و مدرن استفاده شده است، می تواند بیماری ها و جراحی های زیبایی را برای کلیه بانوان انجام داده و همچنین به سلامتی بانوان کمک به سزایی را به کار بگیرند.

متخصص زنان خوب در پاسداران
متخصص زنان خوب در پاسداران

رشته ی که متخصص زنان و زایمان برای به دست آوردن تخصص خود می گذرانند به عنوان یک رشته ی تخصصی بالینی است، که باید در این زمینه دوره ی تخصص خود را به طور کامل گذرانده باشند.

این رشته ی بالینی برای پیشگیری از بیماری های مختلف در زنان، تشخیص بیماری، درمان و بررسی بیماری های که در زنان شایع است، مثل دستگاه تولید مثل زنان و پستان و همچنین موارد دیگر که باعث شده سلامتی بانوان به خطر بیفتد را شامل می شود.

این رشته برای انواع جراحی های زنان و زایمان های طبیعی و سزارین اطلاعاتی را در اختیار افرادی که تمایل دارند، این رشته را برای تخصص خود انتخاب کنند، اطلاعات کامل و جامعی را در اختیار آنها قرار می دهد.

در ادامه به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

  1. متخصص زنان چه کارهایی انجام می دهد؟
  2. چه دوره هایی را پزشک زنان می گذارند؟
  3. ویژگی متخصص زنان چیست؟
  4. مهارت متخصص زنان چیست؟
  5. وظایف پزشک جراح متخصص زنان خوب در پاسداران چیست؟
  6. بیماری هایی که متخصص زنان درمان میکند؟
  7. علائم ناباروری در بانوان طبق تشخیص پزشک متخصص خوب در پاسداران چیست؟
  8. آیا برای چکاپ دوران بارداری باید به متخصص زنان مراجعه کرد؟
  9. چه جراحی هایی که متخصص زنان خوب در پاسداران انجام می دهند؟

متخصص زنان

متخصص زنان خوب پزشکی است، که بعد از اینکه دوره های دستیاری را پشت سر گذاشتند و تخصص خود در زمینه ی زنان به دست آورند و مهارت های لازم برای انواع جراحی ها در زنان و پیشگیری از روند بیمار در آنها کسب کردند، حالا این متخصصان می توانند برای بیماران خود هر نوع بیماری را که مربوط به زنان باشد، را به طور کامل و دقیق تشخیص داده که این تشخیص می توانند در زمینه ی تولید مثل، پستان، بارداری، ناباروری می باشد.

متخصص زنان
متخصص زنان

یک متخصص زنان خوب در پاسداران می تواند آموزشهای لازم و مراقبت های که بانوان باید برای سلامتی خود انجام دهند، را به طور کامل به بیماران خود ارائه می دهد، که دکتر ایروانی یکی از بهترین متخصصان در حوزه ی زنان است، که می تواند به درمان و سلامتی بانوان کمک به سزایی را انجام دهد.

افراد علاقه مند به تخصص زنان و زایمان

افرادی که علاقمند هستند، که تخصص خود را در حوزه ی زنان و زایمان به دست آورند، باید بدانند که مدت زمان دستیاری در این رشته چهار سال است، که در این مدت تجربه و تبحر کافی را به دست می آورند.یکی از مهارت هایی که در این رشته پزشکان کسب کرده اند، و مرتبط به رشته ی تخصص آنهاست گذراندن دوره ی مامایی است.

مواردی که در مامایی پزشکان باید به آن توجه کنند، جلسات مشاوره ی تنظیم خانواده، مشاوره و آگاهی دادن به بیماران قبل از بارداری، مراقبت های که در دوران بارداری باید برای بیمار انجام دهند،

و هم چنین مراقبت های قبل و بعد از زایمان بانوان، زایمان طبیعی و یا سزارین، جراحی که در حین زایمان برای بیمار انجام می شود، و افرادی که دوران بارداری پرخطری را سپری می کنند، تمامی این موارد مرتبط به پزشک مامایی می شود.

افراد علاقه مند به تخصص زنان و زایمان
افراد علاقه مند به تخصص زنان و زایمان

دوره هایی که پزشک زنان می گذراند

پزشکان زنان برای اینکه تخصص خود را به طور کامل سپری کنند، در دوران دستیاری مامایی خود موارد دیگری را انجام می دهند، نظیر:

-زایمان های واژینال با کمک فورسپس و یا وکیوم به کمک پزشکان مامایی صورت می گیرد.

دوره هایی که پزشک زنان می گذراند
دوره هایی که پزشک زنان می گذراند

– متخصصان مامایی زایمان های واژینال بریچ و چند قلویی که بانوان به آن مبتلا هستند، را نیز انجام می دهند، و در این مدت به بیمار کمک های زیادی را برای درمان انجام می دهند.

– بانوانی که سقط های پشت سرهم داشته اند و باید استراحت های آنها به صورت استراحت مطلق باشد، این ماما های همیار با بیمار هستند.

افرادی که دچار پارگی در حین زایمان و کورتاژ شده اند

– افرادی که زایمان طبیعی داشته اند و دچار پارگی در حین زایمان و کورتاژ شده اند، در کنار متخصص زنان آموزش های لازم را تجربه و دوره ی دستیاری خود را برای به دست آوردن تخصص پشت سر می گذارند.

-بی حسی و بیهوشی بانوان در اتاق عمل توسط دستیاران مامایی انجام می شود.

تمامی این موارد را پزشکان متخصص زنان خوب در دوره ی دستیاری مامایی خود انجام می دهند، تا در این زمینه تخصص خود را به طور کامل به دست آورده و با انجام عملی این مراحل در اتاق عمل در کنار متخصص زنان آمادگی خود را برای جراحی های که در آینده باید انجام دهند، آماده می کنند.

دکتر ایروانی با گذراندن تمامی این دستیاری ها در حوزه ی زنان توانسته است، تخصص خود را در انجام جراحی ها و زیبایی دستگاه تناسلی در بانوان به دست آورد به عنوان بهترین متخصص زنان شناخته شود.

افرادی که دچار پارگی در حین زایمان و کورتاژ شده اند
افرادی که دچار پارگی در حین زایمان و کورتاژ شده اند

ویژگی های متخصص زنان خوب در پاسداران

یک پزشک متخصص زنان و زایمان باید از اولین جلسه با بیمار خود یک ارتباط صمیمانه و خوبی را برقرار کند تا بتواند اعتماد بیمار را به خود جلب کند. این ارتباط باعث شده که فرد به طور کامل از مشکلات جسمی خود در ناحیه ی تناسلی توضیحات کاملی را به پزشک متخصص خود بدهد،

با شرح بیماری پزشک متخصص زنان خوب می تواند نوع بیماری را تشخیص داده و درمان بیماری را برای سلامتی بیمار شروع کند. پزشک متخصص زنان خوب باید کسب موفقیت های که برای درمان و جراحی بیماران خود انجام داده است، خیلی در رده ی بالای باشد، تا بتواند از این طریق بیماران زیادی را برای درمان خود جلب کند.

دکتر ایروانی یکی از بهترین پزشکانی است، که با بررسی نوع بیماری و تشخیص دقیق می تواند بیماری را درمان و عوارضی را ممکن است، در آینده برای بیمار بیشتر به آن دچار شود، را درمان و شناسایی کند.

از ویژگی های دیگر متخصص زنان خوب رازداری در مورد بیمار خود است. پزشک متخصص باید پرونده ی که شرح حال بیمار در آن به طور کامل بیان شده است، را در اختیار هیچ کس قرار نداده، انجام رازداری از سمت پزشک متخصص زنان خوب در پاسداران باعث شده که بیمار نسبت به پزشک خود اعتماد و اطمینان بیشتر داشته باشد

و از مشکلات بیماری خود که مرتبط به دستگاه تناسلی است، را به طور کامل شرح داده و از درمان خود اطمینان داشته باشد، که دکتر ایروانی در بین بیماران خود توانسته است، این رازداری را جلب کرده و بیماران زیادی نزد این متخصص زنان خوب در پاسداران بیماری خود را درمان کرده و به سلامتی کامل برسند.

ویژگی های متخصص زنان خوب در پاسداران
ویژگی های متخصص زنان خوب در پاسداران

اصلی ترین خدمت پزشک زنان

یکی از اصلی ترین و پرکاربردترین کارهایی را که پزشک متخصص زنان خوب در پاسداران می تواند برای بیماران خود انجام دهد، قدرت و تصمیم گیری دقیق در بیماری های مختلفی است، که برای بانوان در قسمت دستگاه تناسلی به وجود می آید.

پزشک متخصص زنان بیماران خود را به انجام دادن نکات بهداشتی تشویق می کنند، که انجام این کارها سبب شده که سلامتی بیشتر بانوان در ناحیه ی تناسلی بیشتر شده و آنها با توجه به شرایط روحی و جسمی بانوان بهترین و مناسب ترین راه را برای درمان و سلامتی آنها انتخاب می کنند، دکتر ایروانی توانسته است، با انجام نکات بهداشتی و سلامتی برای بیماران خود در این حوزه موفقیت های زیادی را کسب کند.

یکی دیگر از ویژگی های که لازمه ی یک متخصص زنان خوب است، داشتن اخلاق پزشکی در این حیطه ی درمانی می باشد. داشتن اخلاق پزشکی به این معناست که صدمه ای به بیمار در صورت تشخیص اشتباه و یا با غفلت در یک لحظه برای بیمار به وجود نیامده باشد،

و اگر هم درصدی این مشکل برای بیمار به وجود آمد تمام تلاش خود را برای سلامتی بیمار به کار بگیرد و بتواند مراقبت های که باعث برگشت سلامتی بیمار می شود، را از قبل بیشتر انجام دهد.

یک متخصص زنان خوب در پاسداران برای جلوگیری از بروز بیماری های متخلف در بانوان ضوابطی را از قبل تعیین کرده اند، و در جلسات حضوری با بانوان آنها را از مراقبتهای درمانی و بهداشتی که برای سلامتی آنها امری واجب محسوب می شود، آشنا می کنند.

مهارتهای که یک متخصص زنان در پاسداران

-یکی از هدف هایی که متخصص زنان باید آن را دنبال کند کمک کردن به بانوان برای درمان و سلامتی دستگاه تناسلی است، که از بروز بیماری های در این ناحیه جلوگیری شود.

– این متخصصان باید در زمینه ی پزشکی، آناتومی و همچنین فیزیولوژی علاقه داشته و مهارت و دانش کافی را برای درمان بیماری به دست آورده باشد.

– باید پزشک بتواند یک رابطه ی خوب و صمیمانه را با بیمار خود برقرار کند تا اعتماد بیمار را به خود جلب کرده و بیمار یک شرح کاملی از بیماری خود به پزشک متخصص بدهد.

مهارتهای که یک متخصص زنان در پاسداران
مهارتهای که یک متخصص زنان در پاسداران

– پزشک باید این مهارت را داشته باشد، که بیمار را آرام کرده و از نظر روانی با صحبت کردن با بیمار در مورد بیماری او را آرام و نرم کرده و از این طریق اعتماد و اطمینان بیماران را به خود جلب کند.

– پزشک متخصص زنان خوب باید بتواند پرسنلی را که در اتاق عمل با وی همراه هستند، را طوری انتخاب کنند، که از یک مهارت کافی برخوردار بوده و همچنین بتواند مدیریت و سامان بخشی کرده و همه را تحت نظر خود قرار دهد، تا بهترین جراحی را برای بیمار انجام دهند.

– پزشک متخصص زنان خوب باید این مهارت را داشته باشد، که در برابر فشار کاری بهترین و مناسب ترین گزینه را برای سلامتی بیماران خود انتخاب کند.

انتخاب بهترین درمان

– یکی از اصلی ترین اهدافی را که یک متخصص زنان خوب باید انجام دهد، این است، که بهترین درمان را که مطابق با استاندارد های پزشکی است، را برای بیمار انتخاب و جراحی را انجام دهد.

– یک متخصص زنان خوب باید اطلاعات پزشکی خود و مهارت های را که در زمینه ی جراحی های زنان است، را به روز کرده تا از این طریق بتواند بیماری های جدیدی را که در دستگاه تناسلی بانوان به وجود می آید را درمان کرده و سلامتی آنها را برای ادامه ی یک زندگی بهتر و سالم تر ارائه دهد.

– پزشک متخصص زنان خوب باید دارای مهارت زیادی در هماهنگی دست و چشم در حین انجام عمل و معاینات بیمار داشته باشد.

– متخصص زنان از مهارت آموزش به ماما های که به تازگی وارد این حوزه شده اند، و دوره ی دستیاری را پشت سر میگذارند را داشته باشند، و همچنین این پزشکان بتوانند نظارت و رسیدگی کامل بر کارکنان بخش خود را داشته باشند.

دکتر ایروانی یکی از پزشکان متخصص زنان خوب در این حوزه بوده که توانسته است، مهارت ها و توانایی های که یک پزشک متخصص باید داشته باشد، را به دست گرفته و بانوانی زیادی برای درمان های خود به این پزشک متخصص مراجعه می کنند.

انتخاب بهترین درمان
انتخاب بهترین درمان

 وظایف پزشک جراح متخصص زنان خوب در پاسداران

-یکی از وظایف اصلی این پزشکان دقیق ترین و به موقع تشخیص دادن نوع بیماری در بانوان است.

– یک پزشک متخصص زنان خوب در پاسداران باید این قابلیت و توانایی را داشته باشد، که بهترین روش جراحی را که برای بیمار مطلوب است، را انتخاب کرده تا روند درمانی سریع تر انجام شود.

– پزشک متخصص زنان باید مناسب ترین گزینه برای جراحی بیماران را انتخاب کند.

– بعد از اینکه جراحی انجام شد نظارت بر بیمار و پیگیری های مکرر برای درمان سریعتر بیمار بر عهده ی پزشک متخصص است.

دکتر ایروانی به عنوان یکی از متخصص زنان برگزیده ای است، که دارای تمامی ویژگی های که در بالا توضیح داده ایم می باشد، و سالهای متوالی توانسته است، به عنوان بهترین پزشک و جراح متخصص زنان و زایمان در تهران شناخته شود، این متخصص زنان خوب در پاسداران توانسته اعتماد و رضایت بیشتری از بیماران خود را جلب کند.

همانطور که میدانید سلامت جسمی و روحی در بانوان یکی از مهم ترین کارهای ست که نقش به سزایی در زندگی روزمره آنان دارد، چون بانوان به عنوان اصلی ترین هسته ی یک خانواده به حساب می آیند. بانوان باید بیماری هایی که ممکن است، برای آنها به مرور زمان پیش بیاید را بشناسند

و همچنین راه های پیشگیری و جلوگیری از آنها را آموزش دیده باشند. از شایع ترین بیماری هایی که زنان به آن دچار می شوند، و باید توسط متخصص زنان خوب مداوا و تحت درمان قرار بگیرند، بیماری های زیر میباشد که دکتر ایروانی توضیحاتی را برای آگاهی بیشتر به شما بانوان ارائه می دهد.

 وظایف پزشک جراح متخصص زنان خوب در پاسداران
وظایف پزشک جراح متخصص زنان خوب در پاسداران

بیماری دستگاه تناسلی در بانوان

یکی از بیماری های شایع که در تمام بانوان به آن دچار می شوند، بیماری دستگاه تناسلی است، که به صورت ترشحات قارچی، بیماری های که به صورت التهابی در ناحیه لگن هستند،

زگیل تناسلی و همچنین عفونت های ادراری را شامل می شود. بانوان برای اینکه به این مشکلات کمتر دچار شوند، بهتر است، که بهداشت فردی را کاملا رعایت کرده تا از بروز این مشکلات در ناحیه تناسلی جلوگیری شود،

بنابراین در صورت هر نوع بروز از این مشکلات در بانوان می توانند، به پزشک متخصص زنان خوب در پاسداران مراجعه کرده و بیماری خود را به طور کامل با دکتر خود در میان بگذارند.

پزشک برای درمان بیماران داروهای را تجویز می کند و به آنها توصیه می کند که بهداشت فردی را خیلی بیشتر نسبت به گذشته رعایت کرده تا زودتر به سلامتی خود دست بیابند.

بیماری دستگاه تناسلی در بانوان
بیماری دستگاه تناسلی در بانوان

دومین بیماری شایع در بانوان سرطان تخمدان است.

امروزه یکی از شایع ترین بیماری هایی که در بین بانوان رواج پیدا کرده است، بیماری سرطان تخمدان است. این بیماری جزء پنج بیماری شایع در بانوان است، که هیچ علائمی نداشته و متخصصان به عنوان قاتل خاموش در زنان آن را نامگذاری کرده اند.

پزشک متخصص زنان خوب در پاسداران با معرفی علائم این بیماری به بانوان هشدار داده است، که در صورت بروز هر کدام از این علائم سریع به دکتر زنان مراجعه کرده و درمان خود را شروع کنند، که این علائم شامل نفخ از ناحیه شکم، افرادی که درد زیادی را در ناحیه شکم دارند،

مشکل در بلعیدن غذا

بانوانی که در زمان بلعیدن غذا دچار مشکل میشوند، بانوانی که بیش از حد نرمال دستشویی می روند، و از بارزترین مشکل در بانوان احساس خستگی بیش از حد است، که تمامی این موارد علائم بیماری سرطان تخمدان در بانوان می باشد، که پزشک متخصص به تمامی بیماران خود متذکر می شوند.

این علائم زمانی در بیمار نمایان می شود، که سرطان خیلی پیشرفته و پزشک برای درمان با مشکلاتی زیادی روبرو می شود.

بهترین کاری که تمامی بانوان می توانند برای پیشگیری از این بیماری انجام دهند، این است، که سالی یکبار به پزشک متخصص زنان خوب در پاسداران مراجعه کرده و توسط پزشک معاینات خود را انجام دهند، تا از وضعیت دستگاه تناسلی خود اطلاع داشته باشند.

با این کار بانوان می توانند از سلامت جسمی خود اطلاع داشته و قبل از اینکه بیماری پیشرفت زیادی در بیمار بکند درمان را به موقع انجام داده، دکتر ایروانی پزشک متخصص زنان بهترین انتخاب برای تمامی بانوان را معاینات سالیانه ی بیماران می داند که می تواند درمان و مراقبت های که بانوان برای دستگاه تناسلی خود باید انجام دهند، کمک به سزایی را داشته باشد.

سومین بیماری شایع در بانوان سرطان رحم است.

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی بیماری های گوناگون در تمام افراد بیشتر شده و افراد را دچار مشکل

می کند. یکی دیگر از شایع ترین بیماری های بانوان بیماری سرطان رحم است. این بیماری که از طریق یک جهش ژنتیکی در سلولهای رحم بانوان رخ می دهد، ایجاد شده است.

اگر بانوان برای چکاپ خود به طور منظم تحت درمان قرار بگیرند و این بیماری توسط پزشک متخصص زنان خوب سریع تشخیص داده شود، این قول را می توان به بانوان داد که حدود نود و پنج درصد از بیماران با مصرف منظم دارو های خود می توانند به درمان خود کمک کنند.

یکی از علائمی که بانوان باید خیلی به آن توجه کنند، خونریزی و ترشحات غیر عادی و بیش از حد در بانوان است، که در ناحیه واژن رخ می دهد، این بانوان ممکن است، در طول روز از ناحیه ی لگن دچار درد شدیدی شوند، که اگر هر کدام از این علائم در بیماران نمایان شد با مراجعه به پزشک متخصص زنان خوب مراجعه کرده و درمان خود را شروع می کنند.

با تحقیقاتی که پزشکان به دست آورده اند به این نتیجه رسیده اند که این بیماری در بین جوانان بسیار شایع تر بوده است. امروزه سرطان رحم در بین بانوان روند صعودی داشته و روز به روز به بانوانی که به این مشکل دچار شده اند، افزوده می شود.

انجام معاینات سالیانه

بانوان با انجام معاینات سالیانه ی خود می توانند از بروز هر نوع بیماری از ناحیه تناسلی آگاه شده و تحت نظر پزشک متخصص قرار بگیرند.

شما با مراجعات منظم به دکتر ایروانی می توانید از نظر سلامت جسمی خود اطلاع داشته و از بروز بیماری های متعدد جلوگیری کنید.

انجام معاینات سالیانه
انجام معاینات سالیانه

چهارمین بیماری شایع در بین بانوان سرطان سینه است.

سرطان سینه در بین بانوان روز به روز شایع تر شده است. در بعضی از موارد این بیماری در مردان هم مشاهده شده است، ولی در مجموع این بیماری در بین بانوان شایع تر بوده است.علائمی که در بیماری سرطان سینه مشاهده می شود،

شامل بروز توده ی بزرگ در سینه، ترشح و یا خونریزی که از قسمت نوک سینه است، تغییر در پوست سینه ی بانوان و همچنین بزرگ شدن غده ی لنفاوی زیر بغل از علائم سرطان سینه در بانوان می باشد.

مراجعه سریع به پزشک

بانوان با مراجعه سریع به پزشک و مطرح کردن کامل مشکل خود می توانند به درمان سریع خود کمک کنند، و با مصرف داروهایی که پزشک به آنها تجویز کرده است، به بهبود و سلامتی جسمی خود کمک زیادی بکنند.

بانوان با شناسایی دقیق در مورد پزشک می توانند بهترین متخصص زنان خوب را انتخاب کرده و مراقبت ها و درمان خود را نزد این پزشک انجام دهند.

بیماران قبل از اینکه پزشک خود را انتخاب کنند، باید یک تحقیق جامعی در مورد بهترین دکتر داشته باشند، تا بتوانند بهترین انتخاب را در مورد دکتر زنان خود انجام دهند.

یکی از مواردی که در انتخاب پزشک متخصص باید مورد تحقیق کنیم، داشتن مدرک تخصص و اعتماد داشتن به قدرت و قابلیت یک پزشک است، که هر دوی این موارد برای انتخاب پزشک از اهمیت زیادی برخوردار است.

تجربه متخصص زنان خوب در پاسداران

متخصص زنان خوب در پاسداران باید تجربه و تبحر زیاد در انجام جراحی های زنان داشته باشد، تا از این طریق بیمار به پزشک خود اعتماد و اطمینان کرده و درمان و همچنین مراقبت های خود را برای سلامتی بیشتر انجام دهد.

یک پزشک متخصص زنان خوب مثل سرکار خانم دکتر ایروانی تمام سعی خود را کرده است، که با بهره گیری از بهترین روش ها مشکلات و بیماری های که در بانوان شایع است، را بررسی کرده و بهترین تشخیص را برای درمان بیماران خود بدهد که انجام این کارها مستلزم تعامل با بیمارانی است، که برای درمان خود به مطب مراجعه می کنند، که از مهم ترین ویژگی های متخصص زنان خوب می باشد.

شیوه ی برخورد متخصص زنان و زایمان

یکی از مهم ترین عواملی که باعث می شود، که شما بهترین پزشک را برای درمان خود انتخاب کنید، شیوه ی برخورد متخصص زنان و زایمان است، که با بیماران خود دارد، زیرا بانوان به دلیل مشکلاتی که در ناحیه تناسلی برای آنها پیش می آیند از عنوان کردن آن شرم دارند، و این احساس شرم و خجالت باعث شده که به طور کامل بیماری خود را عنوان نکنند،

بنابراین با انتخاب بهترین متخصص زنان خوب می توانند بهترین و مناسب ترین انتخاب را برای پزشک خود انجام دهند، تا در مورد انواع بیماری ها به شما کمک به سزایی کرده و درمان در کوتاهترین زمان صورت بگیرد.

یکی از بیماری های که توسط پزشک متخصص زنان تشخیص داده می شود، و درمان بیماران توسط پزشک صورت می گیرد، درمان ناباروری است. زمانی ناباروی در بانوان رخ می دهد، که زوجین بعد از مدت یکسال بدون اینکه جلوگیری داشته باشند، باردار نشده و پزشک تشخیص ناباروری را در این بیماران می دهد.

طبق تحقیقاتی که متخصص زنان به دست آورده اند، به این نتیجه رسیده اند که حدود ده تا پانزده درصد از زوجین کشور ما به ناباروری دچار هستند. پزشک متخصص زنان خوب علائمی که باعث ناباروری در بانوان شده است، را این طور بیان کرده اند، که:

علائم ناباروری در بانوان طبق تشخیص پزشک متخصص خوب در پاسداران

-یکی از علت هایی که باعث شده ناباروری در بانوان زیاد شایع شود، آندومتریوز میباشد.

– مشکلات و اختلالات در تخمک گذاری در بانوان سبب شده که ناباروری در بانوان بیشتر شود.

– بانوانی که از نظر دستگاه ایمنی بدن دچار مشکل شده اند.

– بانوانی که لوله های رحم آنها دچار اختلالات شده است، و اگر درمان خود را زودتر شروع کنند، ناباروری آنها دیگر قابل درمان نخواهد بود.

– مشکلاتی که در ناحیه دستگاه تناسلی بانوان در قسمت گردن رحم به وجود می آید باعث ناباروری در بانوان می شود.

یکی از نشانه های ناباروری در بانوان به این صورت است، که زوجینی که بعد از گذشت یکسال که هیچ جلوگیری را برای بچه دار شدن خود نداشته و با مطرح کردن مشکل خود نزد پزشک متخصص زنان خوب و طبق تشخیص دقیق دکتر به این نتیجه رسیده اند که بیمار آنها دچار ناباروری شده است.

علت ناباروری در بانوان از نظر دکتر ایروانی این است، که ناتوان بودن یکی از زوجین به باروری در مدت زمانی که برای بچه دار شدن خود اقدام کرده اند، و در این مدت به نتیجه ی مطلوبی نرسیده اند را بیان می کند وگرنه ناباروری در بانوان هیچ علامتی دیگر نداشته است.

علائم ناباروری در بانوان طبق تشخیص پزشک متخصص خوب در پاسداران
علائم ناباروری در بانوان طبق تشخیص پزشک متخصص خوب در پاسداران

علائم ناباروری در بانوان

-بانوانی که در سن بالا اقدام به حاملگی می کنند، و این افزایش سن سبب شده که درصد باروری در این بانوان خیلی پایین تر بیاید. طبق تحقیقاتی که متخصصین زنان و زایمان انجام داده اند، به این نتیجه رسیده اند که بانوانی که سن آنها بالای چهل سال است، از میزان باروری آنها نسبت به بانوانی که در سن پایین تر اقدام به باروری می کنند، خیلی کمتر بوده است.

– در بانوانی که دوره قاعدگی آنها برای مدت طولانی قطع شده باشد، و این قاعدگی ماهیانه به صورت منظم انجام نشود، یکی از نشانه های دیگر ناباروری در بانوان است.

– بعضی از بانوان دوران قاعدگی خیلی سخت و دردناکی دارند، و یا اینکه قاعدگی ماهیانه آنها به صورت نامنظم انجام می شود، یکی از نشانه های ناباروری در بانوان است.

باروری های همراه با سقط

– بانوانی که چندین باروری داشته اند و این باروری های آنها با سقط همراه بوده است، و یا اینکه در هنگام رابطه جنسی خود با درد شدیدی همراه هستند، خونریزی های مکرر،بانوانی که در ناحیه لگن درد زیادی داشته و تحمل آن خیلی سخت باشد، از نشانه هایی است، که ناباروری در بانوان را بالا می برد.

– بانوانی که در ناحیه لگن دچار عفونت های مزمن شده اند.

– بعضی از بانوان با اینکه باروری در سن کم را تجربه کرده اند، و دچار سقط های مکرر می شوند، که این سقط جنین یکی از نشانه های ناباروری در بانوان است.

– بانوانی که دچار اختلال تخمک گذاری هستند، که متخصص زنان خوب به این نتیجه رسیده اند که این اختلال ریشه ی ژنتیکی در بانوان داشته است.

بانوانی که دوران قاعدگی آنها به مدت چهل روز و یا بیشتر بوده است

– بانوانی که دوران قاعدگی آنها به مدت چهل روز و یا بیشتر بوده است، ( به مدت دو ماه ) طبق نظر دکتر ایروانی دکتر زنان و زایمان یکی از نشانه های ناباروری بوده است.

– بانوانی که در سن زیر چهل سالگی دچار یائسگی زود هنگام می شوند. یائسگی در بانوان به این معنی است، که زودتر از زمانی که باید قاعدگی صورت بگیرد، این افراد دوران قاعدگی آنها قطع شده و دیگر پریود نمی شوند.

پزشک متخصص زنان خوب با تحقیقاتی که انجام داده اند، به این نتیجه رسیده اند، بانوانی که به دخانیات مصرف می کنند، شیمی درمانی در بانوان، پرتو درمانی در بانوان که برای درمان خود انجام می دهند، بانوانی که دچار بیماری سیستم ایمنی بدن مانند ایدز هستند، باعث بروز یائسگی زودتر از موعد شده اند.

بهتر است، بدانید که افرادی که یائسگی زود هنگام دچار می شوند، باروری آنها از نظر پزشکان صفر بوده است، و به هیچ عنوان امکان اینکه این بانوان باردار شوند، وجود ندارد. تمام این علائم در بانوان طبق تشخیص پزشک متخصص زنان از مواردی است، که بانوان نابارور می شوند.

بانوانی که دوران قاعدگی آنها به مدت چهل روز و یا بیشتر بوده است
بانوانی که دوران قاعدگی آنها به مدت چهل روز و یا بیشتر بوده است

طبق آماری که متخصصین زنان و زایمان به دست آورده اند، دلایل اصلی ناباروری در بانوان موارد زیر بیان کرده اند:

بیماری دیابت

دیابت در بانوان باعث شده که درصد باروری خیلی پایین بیاید و یا اینکه کلا این بانوان نابارور باشند. علت اصلی این ناباروری طبق نظری که دکتر ایروانی برای این بانوان داشته اند این است، که بیماری دیابت باعث شده که فرآیند تخمک گذاری که به صورت ماهیانه در بانوان انجام می شود، دچار اختلال شده و سبب بروز ناباروری در بانوان شود.

چسبندگی رحم

بانوانی که دچار چسبندگی رحم می شوند، در اثر انجام جراحی کورتاژ، جراحی در ناحیه ی لگن و رحم در بانوان، عفونت های مزمنی که در بانوان بر اثر رعایت نکردن بهداشت شخصی به وجود می آید، تمامی این جراحی ها که بانوان انجام می دهند، باعث شده ناباروری در بانوان صورت بگیرد.

کیست تخمدان یکی از نشانه های اصلی است، که باعث ناباروری شده است.

تنبلی تخمدان که سبب شده دوران قاعدگی بانوان به صورت نامنظم انجام شده و به مرور این تنبلی باعث ناباروری می شود.

چسبندگی رحم
چسبندگی رحم

اختلال در لوله ی فالوپ

بانوانی که لوله ی رحم آنها دچار اختلال شده باشد، ناباروری آنها نسبت به سایر افراد دیگر بیشتر بوده است.بعضی از بانوان دچار عفونت لوله رحم می شوند، که این عفونت به مرور زمان باعث ناباروری شده است.

طبق نظریه ی که دکتر ایروانی به بیماران خود داشته اند این بوده است، که نشانه ی عفونت لوله ی رحم به صورت تب و لرز در بانوان صورت می گیرد، که اگر بانوان این نشانه را داشتند با مراجعه زود هنگام خود به متخصص زنان خوب پاسداران می توانند عفونت خود را درمان کرده، ولی باید بدانند که با درمان عفونت این بانوان باز هم طمع یک بارداری لذت بخش را نمی توانند تجربه کنند.

نشانه هایی که در بالا توضیح دادیم از علامت های ناباروری در بانوان است، که در سن پایین می خواهند بارداری را تجربه کنند، و به دلیل وجود این بیماری ها در خود نمی توانند باردار شده و باید تحت درمان و مراقبت های پزشک متخصص زنان خوب برای سلامتی جسمی خود قرار بگیرند.

اختلال در لوله ی فالوپ
اختلال در لوله ی فالوپ

معالجه بیماری های دیگر توسط پزشک متخصص زنان

از بیماری های دیگری که توسط پزشک متخصص زنان خوب در پاسداران تشخیص و درمان می شود، شامل موارد زیر می باشد:

بانوانی که دوره ی ماهیانه ی نامنظمی را دارند

دکتر ایروانی با تحقیقاتی که انجام داده اند، به این نتیجه رسیده اند که بانوانی که دوران ماهانه ی آنها به صورت منظم انجام می شود، از بیماری های مختلفی که به مرور زمان ممکن است، برای آنها به وجود بیاید پیشگیری می کنند.

بانوانی که به نامنظم بودن این دوران اهمیت نمی دهند، و به متخصص زنان خوب مراجعه نمی کنند، باید بدانند که این افراد سبب می شوند، که انواع بیماری های نظیر افسردگی، استرس، کیست های تخمدان، سرطان، اختلالات هورمونی که کم کم به مرور زمان این بیماری ها در آنها به وجود می آید و برای بانوان مشکل ساز می شود، و باید درمانهای سختی را برای درمان خود انجام دهند، دچار می شوند.

اگر دوره ماهیانه بیش از ده روز باشد

دکتر ایروانی به بیماران تاکید می کند که اگر دوره ی ماهیانه ی آنها بیش از ده روز باشد، و هر ماه این مدت اضافه تر و نامنظم تر شود، باید بدانند که این علائم در آنها نگران کننده است، و باید حتما تحت درمان توسط متخصص زنان خوب قرار بگیرند تا بتوانند درمان خود را شروع کنند.

پزشک متخصص زنان برای اینکه درمان این بیماران را آغاز کند و تحت درمان قرار بگیرند برای آنها از آمپول های هورمونی و یا داروهای که سبب شود، این دوره ی ماهیانه در آنها منظم شود، را تجویز می کند.

طبق آماری که دکتر ایروانی به دست آورده اند به این نتیجه رسیده اند بانوانی که از نظر ژنتیکی به مادران خود رفته اند و مادران آنها از دوره ی قاعدگی نامنظم را به همراه داشته اند و شاید هر سه ماه یکبار پریود شوند، باعث شده که دختران آنها هم با این مشکل روبرو شوند، که ریشه وراثت در آنها تاثیرگذار است.

بانوانی که با این مشکل روبرو هستند، برای درمان خود و پیشگیری از بیماری های که در آینده ممکن است، برای آنها پیش بیاید باید به متخصص زنان مراجعه کرده و درمان خود را نزد این پزشکان انجام دهند.

اگر دوره ماهیانه بیش از ده روز باشد
اگر دوره ماهیانه بیش از ده روز باشد

دوران بارداری و متخصص زنان خوب در پاسداران

بانوانی که دوران بارداری خود را تجربه می کنند، باید برای چکاپ کلی و مراقبت های ماهیانه به یک متخصص زنان خوب مراجعه کرده تا از نظر روحی، جسمی و همچنین تغذیه ی مناسبی که برای این دوران باید انجام شود، مراجعه کنند. دوران باروری از دوران های بسیار حساس و تاثیرگذار بر بانوان است،

شاید دلیل حساس بودن این دوران این باشد، که هورمونهای بدن بانوان به شدت تغییر کرده و باعث شده است، که در این زمان به بیماری دیابت و یا فشار خون بالا دچار شوند، که باید به طور منظم هر ماه به پزشک مراجعه کرده و تحت درمان قرار بگیرند.

پزشک متخصص زنان خوب برای مادران باردار آزمایشاتی را که باید سر زمان معین انجام شود، را تجویز می کند که این آزمایش ها هم برای جنین و هم برای مادر مفید است، و با نتیجه ی به دست آمده از آزمایشات و مقایسه کردن آنها می توانند یک تشخیص دقیق و صحیح برای بیمار بدهند و از مشکلاتی که ممکن است، برای مادر و جنین پیش بیاید جلوگیری می کنند.

مراقبت های ماهانه ای که مادران باردار در نزد متخصص زنان خوب انجام می دهند، باعث شده که یک زایمان خوب و موفقیت آمیزی داشته باشند، و طعم مادر شدن را بچشند.

دوران بارداری و متخصص زنان خوب در پاسداران
دوران بارداری و متخصص زنان خوب در پاسداران

یائسگی و متخصص زنان خوب در پاسداران

بانوانی که بر این باورند که در دوران یائسگی دیگر نیازی به پزشک متخصص زنان ندارند، باید گفت که این طرز فکر کاملا اشتباه بود، مراجعه به متخصص زنان در هر سنی برای بانوان امری واجب است، که حتما باید تحت نظر قرار بگیرند. یکی از مواردی که بسیار حساس بوده و بانوانی باید حتما به متخصص زنان خوب مراجعه کنند، دوران یائسگی آنهاست.

بیشتر بانوان از سن چهل و پنج سالگی تا پنجاه سالگی دچار یائسگی می شوند، که در این دوران ممکن است، عوارض نامطلوبی برای آنها به وجود بیاید.

دکتر ایروانی به این بانوان پیشنهاد می کنند، که برای جلوگیری از بیماری های که ممکن است، در دوران یائسگی برای آنها رخ بدهد سالی یکبار به متخصص زنان مراجعه کرده و آزمایشاتی را که پزشک برای آنها تجویز می کند نظیر پاپ اسمیر، ماموگرافی، و… را انجام داده و تحت نظر قرار بگیرند تا از سلامتی جسمی خود اطمینان پیدا کنند.

با توضیحاتی که در این مقاله به شما دادیم شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چه زمانی بانوان باید به متخصص زنان خوب پاسدارن مراجعه کنند.

سالی یکبار معاینات داخلی را انجام دهید

طبق تشخیص دکتر ایروانی انجام داده اند، و برای تمامی بانوانی متذکر شده اند، این است، که کلیه بانوان باید حتما سالی یکبار به مراکز بهداشت و یا مطب پزشک متخصص و همچنین به بیمارستانی که متخصصین زنان خوب و متبحر در آنجا حضور دارند، مراجعه کنند، و معاینات داخلی خود را انجام دهند.

پزشک متخصص زنان خوب علاوه بر اینکه معایناتی را که برای بانوان امری واجب است، را انجام می دهد، به بیماران خود روشهایی که باعث شده در شیوه ی صحیح زندگی آنها و همچنین مراقبت های بهداشتی که برای هر زنی واجب بوده است، را به طور کامل توضیح می دهند.

اگر در حین معایناتی که توسط پزشک متخصص زنان خوب انجام شد و به مورد مشکوکی در بیمار رسیدند این متخصصین آزمایشات لازمی را که برای بیمار لازم است، را تجویز می کند تا از این طریق بتوانند بهترین تشخیص و تجویز را برای بیمار داشته باشند،

بنابراین در مجموع باید گفت که هر بانوی ایرانی از کودکی تا هر سنی که باشند، ممکن است، دچار مشکلاتی از ناحیه تناسلی شوند، و نیاز به مراجعه به متخصص زنان و زایمان داشته باشند، و با انجام معاینات و آزمایشات می توانند درمان خود را برای سلامتی جسمی و روحی انجام دهند.

سالی یکبار معاینات داخلی را انجام دهید
سالی یکبار معاینات داخلی را انجام دهید

روش درمان متخصص زنان خوب در پاسداران

بیماری هایی که برای بانوان ممکن است، به وجود بیاید از بیماری های خاص است، که پزشک متخصص زنان برای تشخیص آنها باید از دستگاه های مدرن و پیشرفته استفاده کند و با انجام آزمایشات دقیق می توانند یک تشخیص دقیق و صحیحی را برای بیماران انجام دهند، تا از این طریق بیماری بانوان سریعتر درمان شده و به بهبودی کامل دست بیابند.

با کمک متخصص زنان خوب در پاسداران به وسیله ی تجهیزاتی که برای تشخیص بیماران استفاده می شود، می توانند نوع بیماری در بانوان را تشخیص داده و درمان را برای آنها آغاز کنند.

از متداولترین روشهای که پزشکان متخصص زنان برای تشخیص بیماری استفاده می کنند، می توان به این موارد را بیان کرد:

-انجام سونوگرافی های مختلف در بانوان برای تشخیص صحیح و دقیق نوع بیماری.

– انجام نمونه گیری از دهانه ی رحم با ابزاری به نام کولپوسکوپی انجام می شود.

– انجام نمونه گیری آندومتر.

– با کمک آندوسکوپ برای ارزیابی دقیق داخل رحم، هیستروسکوپی را انجام می دهند، تا از این طریق بتوانند بهترین تشخیص را انجام داده و درمان را برای بیمار شروع کنند.

– تشخیص دقیق با انجام عملیاتی که برای ناباروری توسط پزشک متخصص انجام می شود.

روش درمان متخصص زنان خوب در پاسداران
روش درمان متخصص زنان خوب در پاسداران

استفاده از لاپاراسکوپی

– با استفاده از لاپاراسکوپی می توانند نوع بیماری را تشخیص داده و یا با کمک لاپاراسکوپی جراحی که مرتبط به نوع بیماری در بانوان است، را انجام دهند، تا از این طریق بیماری در بانوان را درمان کنند.

– پزشک متخصص زنان خوب با انجام عمل های کوچک و یا بزرگ می توانند مشکلاتی را که برای بانوان به وجود آمده است، را درمان کرده و بهترین تشخیص و شیوه ی درمانی را برای بیماران خود تجویز کند.

بانوان باید به این نکته توجه کنند، که اگر در بازه ی زمانی مقرر به متخصص زنان مراجعه کنند، و معاینات خود را انجام دهند، پزشک می تواند با تجویز دارو و یا تمرینات ورزشی مناسب به درمان بیماری در بانوان کمک کرده و دیگر این افراد نیازی به جراحی های متعدد نداشته باشند

ولی بانوانی که به سلامتی خود توجهی ندارند، و به پزشک مراجعه نمی کنند، ممکن است، به بیماری های نظیر سرطان دچار شده باشند، و متوجه نشده باشند. همانطور که توضیح دادیم سرطان یک بیماری خاموش است، که ممکن است، پیشرفت زیادی در فرد کرده باشد، و فرد متوجه آن نشده باشد، و اگر بانوان به بیماری خود توجه نکنند

به طور مثال اگر به سرطان سینه دچار شده باشند، و با دارو مشکل آنها برطرف نشود، پزشک مجبور به برداشتن سینه می شود.

بنابراین بانوان با مشاهده ی کوچکترین علائم در خود باید به متخصص مراجعه کرده و آزمایشاتی را که برای سلامتی آنها لازم است، را انجام دهد.

جراحی توسط متخصص زنان خوب در پاسدارن

از جراحی های دیگری که توسط متخصص زنان خوب در پاسدارن انجام می شود، جراحی های متعدد که بانوان برای جوانسازی واژن انجام می دهند، را شامل می شود. جراحی زیباسازی واژن که توسط پزشک انجام می شود، شامل موارد زیر میباشد که عبارتند از:

جراحی توسط متخصص زنان خوب در پاسدارن
جراحی توسط متخصص زنان خوب در پاسدارن

واژینوپلاستی، لابیاپلاستی، افزایش G-SPOT، برداشتن پوست اضافی و یا روکش کلیتوریس، فرونو پلاستی، و رینوپلاستی، مونس پلاستی (این جراحی برای بانوانی است، که دچار افتادگی پوست شکم بر روی دستگاه تناسلی هستند). این جراحی های که بیان شد توسط یک متخصص خوب که تجربه و تبحر کافی را در این زمینه دارد، انجام می شود.

یکی از جراحی هایی که توسط متخصص زنان انجام می شود، جراحی لابیاپلاستی است، به این صورت که متخصص زنان لبه ی داخلی و بیرونی واژن را که دچار تغییر شده است، و از نظر ظاهری دچار مشکل شده است، را جراحی کرده و با انجام این عمل باعث زیبایی و سلامتی در بانوان می شوند.

علاقه به جراحی لابیاپلاستی

بیشتر بانوانی که به متخصصین مراجعه می کنند، و علاقمند به جراحی لابیاپلاستی هستند، از پزشک خود می خواهند که از نظر اندازه و همچنین طول لبه ی داخلی واژن خود را کمتر کرده تا از این طریق به زیبایی دستگاه تناسلی خود کمک کنند.این جراحی را که پزشک متخصص زنان انجام میدهد به دو صورت انجام می شود:

1)جراحی لابیا ماژور: لابیا ی قسمت بیرونی از دو لایه ی پوستی تشکیل شده است. که وظیفه ی این قسمت پوشش دهی و حفاظت از ساختار داخلی مثل: دهانه ی واژن، لابیا مینور و همچنین کلیتوریس بر عهده ی این بخش از دستگاه تناسلی در بانوان بوده است.

2) لابیا مینور یا لابیا داخلی: در هر سمت واژن در بانوان از 2 لایه ی پوستی تشکیل شده که میان آنها لابیا ماژور قرار دارد. لابیا مینور در میان بانوان از نظر شکل ظاهری رنگ و نوع اندازه با هم گوناگون بوده است. طبق تشخیص دکتر ایروانی در مورد لابیا مینور از کلیتوریس به سمت فوقانی از دو قسمت دهانه ی واژن کشیده می شود.

این دو جراحی که برای زیبایی قسمت واژن در بانوان است، توسط پزشک متخصص زنان خوب انجام می شود، که امروزه بسیاری از بانوان از این جراحی زیبایی استقبال کرده اند، و به متخصصین زنان مراجعه می کنند، و درمان خود را انجام می دهند.

جراحی واژن

جراحی به روش Trim:

متخصص زنان خوب در این جراحی لب های درونی کلامپ شده در بخش واژن و همچنین برش هایی که در این ناحیه ایجاد شده است، را به لبه های آن بخیه می کنند. این جراحی در اتاق عمل انجام شده و به مدت یک ساعت زمان بر بوده است، که به وسیله متخصص زنان انجام می شود.

جراحی به روش Wedge:

جراح متخصص برای لبه های لابیای مینور برش های را به صورت V شکل ایجاد می کند، بعد اقدام به برداشتن بافت در این ناحیه می کند که بیشترین بافت را از ناحیه مرکزی برمی دارند.

این نوع عمل نیز که توسط متخصص زنان انجام می شود، در اتاق عمل انجام شده و پزشک بیمار را کاملا بیهوش می کند،

به دلیل اینکه جراحی به مدت زمان زیادی احتیاج دارد، اما دکتر ایروانی طبق تحقیقاتی که در مورد این جراحی داشته اند به این نتیجه رسیده اند که این جراحی نسبت به جراحی Trim موفقیت آمیز تر و نتیجه ی بهتری را برای بیمار به همراه دارد.

برداشتن رحم

یکی دیگر از جراحی هایی که در بین متخصصین زنان شایع است، و این جراحی به عهده ی این جراحان است، برداشتن رحم در بانوان است، که توسط متخصص زنان خوب این عمل انجام میشود. برداشتن رحم یا همان هیسترکتومی در بانوانی که در سن میانسالی هستند، بیشتر رخ می دهد.

از علائم این بیماری در بانوان می توان به درد شدید در ناحیه ی لگن، خونریزی های پی در پی و شدید، نامنظم بودن دوران قاعدگی که بیشتر در بانوان بالای چهل سال رخ می دهد، و همچنین در بانوانی که به سرطان رحم دچار هستند، اشاره کرد.

متخصص زنان خوب در پاسداران با این نشانه ها در بیماران خود متوجه میشوند که برای درمان و بهبودی بانوان بهترین اقدام برداشتن رحم است، که باعث شده این علائم درمان و رفع شده و سلامتی جسمی آنها به طور کامل به دست بیاید.

طبق نتایجی که دکتر ایروانی انجام داده اند، به این نتیجه رسیده اند که بانوانی که دچار بیماری دیابت و یا فشارخون بالا هستند، داروهای که متخصصین زنان به آنها تجویز کرده اند، تا خونریزی آنها بهبود یابد، نتیجه ی نداده و اقدام به جراحی و برداشتن رحم در این بیماران می کنند،

که با انجام این جراحی بیماران سلامتی خود را سریعتر به دست آورده اند.

از علائم بیماری که متخصص مجبور به برداشتن رحم در بانوان می شود، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1)این جراحی برای بانوانی که دچار افتادگی رحم و یا مثانه هستند، انجام می شود، که با انجام این جراحی افتادگی دستگاه تناسلی در بانوان رفع می شود.

2)بانوانی که به بیماری بدخیمی سرطان رحم و یا دهانه ی رحم و همچنین سرطان تخمدان دچار شده اند، پزشک متخصص زنان خوب در پاسدارن به بیماران خود جراحی رحم را پیشنهاد می کنند، تا از روند پیشرفت توده های سرطانی در این بیماران جلوگیری شود.

بانوانی که به بیماری اندومتریوز دچار هستند

3)بانوانی که به بیماری اندومتریوز دچار هستند، پزشک به آنها جراحی رحم و تخمدان را پیشنهاد می کند.افرادی که به این بیماری دچار هستند، بافت های که در داخل رحم و یا لوله ها وجود دارند، رشد کرده و باعث شده که بیمار به دردهای غیرقابل تحمل در ناحیه لگن شده که این درد چند روز به شروع قاعدگی در بانوان ایجاد می شود، و پزشک متخصص تشخیص می دهد، که این بیماران با انجام جراحی و برداشتن رحم به درمان خود کمک کنند.

4)بانوانی که در دوران قاعدگی خود با دردهای شدیدی همراه هستند، و مسکن هایی که پزشک به آنها تجویز کرده است، فایده نداشت و به نتیجه نرسیده اند و متخصص زنان خوب در پاسداران تشخیص میدهند که این بیماران با انجام جراحی می توانند سلامتی و بهبودی خود را به دست آورند.

یکی از علائمی که متخصص زنان اقدام به جراحی در بانوان می کنند، زمانی است، که بانوان در هنگام زایمان خونریزی شدیدی داشته و این خونریزی به هیچ وسیله قطع نمی شود، که در این صورت جراح متخصص زنان برای جلوگیری از این خونریزی اقدام به برداشتن رحم می کند که این کار بیشتر برای سلامتی و نجات جان مادر صورت می گیرد.

بانوانی که به بیماری اندومتریوز دچار هستند
بانوانی که به بیماری اندومتریوز دچار هستند

متخصص زنان برای انجام جراحی برداشتن رحم به سه روش در بیماران اقدام می کند.

1)اولینی روشی که پزشک متخصص برای برداشتن رحم اقدام می کند این است، که از طریق شکم بیمار برشهای را بر روی شکم فرد ایجاد کرده و شروع به جراحی رحم می کند.

2) جراحی رحم از راه واژن است، بدون اینکه جراح روی شکم فرد برش های را ایجاد کند عمل را بر روی بیمار انجام می دهد، که این روش نسبت به روش قبلی بسیار موثرتر بوده است.

3) جراحی به وسیله ی لاپاراسکوپی که در این روش با کمترین برش در بیماران جراحی برداشتن رحم را آغاز می کنند. این جراحی بیشتر در بانوانی که شرایط خاصی را دارند، صورت می گیرد.

دکتر ایروانی بهترین و موثرترین جراحی را که برای برداشتن رحم انجام می شود، را جراحی از طریق واژن به بیماران خود پیشنهاد کرده است، که، البته این جراحی در صورتی که بیمار واجد الشرایط باشد، انجام به عمل می کنند، و جراحی را برای درمان بانوان انجام می دهند.

 

سوالات رایج متخصص زنان خوب در پاسداران

یکی از سوالات رایجی که بیشتر بانوان دارند، این است، که آیا ماما و یا متخصص زنان با هم چه فرقی دارند، که بانوان درمان را تحت نظر آنها انجام دهند، یا خیر؟

همانطور که میدانید بیشتر بیماری های که در زنان ایجاد می شود، و نیاز به جراحی دارد، توسط متخصص زنان صورت می گیرد،

زیرا این متخصصین دوره های عمومی و تخصصی را به طور کامل پشت سر گذاشته اند و تجربه های کافی را به دست آورده اند. این متخصصین در زمینه های آناتومی، فیزیولوژی و تغییرات هورمونی و جسمی در بانوان اطلاعات کافی را دارند، و به راحتی می توانند در زمان بروز مشکل برای بیمار بهترینی اقدام را انجام دهند،

ولی وظایفی که در حیطه ی ماما است، شامل مراقبت های قبل و بعد از بارداری در بانوان است، که طبق تجربه و آموزشهای که داده شده است، می تواند به بانوانی که در بیمارستان بستری هستند، کمک به سزایی بکند.یکی از اصلی ترین کارهای که یک ماما می تواند به بانوان بیمار کمک کند این است،

که زمان بستری شدن بانوان باردار در بیمارستان تمامی کارهای را که باید برای جراحی بیمار را آماده کنند، انجام می دهد.

ماما های عزیزی که در بیمارستان همراه بیمار و پزشک هستند، میتوانند به شیوه ی شیر دادن مادرانی که برای اولین بار مادر شدن را تجربه می کنند، کمک کنند، و به آنها آموزش لازم در این زمینه را بدهند.

ماما باید تمام مدتی که بیمار در بیمارستان بستری است، بررسی های لازم را برای بیمار انجام دهند، و اگر بیمار دچار مشکلی شد سریعا به متخصص اطلاع داده تا مشکل برطرف شده و بیمار تحت درمان قرار بگیرد.

آیا جراحی لابیاپلاستی که برای زیبایی واژن بانوان انجام می دهند، خطراتی را به همراه دارد؟

جراحان متخصص زنان خوب به بیمارانی که این تمایل دارند، این جراحی را انجام دهند، متذکر می شوند، که این عمل زیبایی از همه لحاظ ایمن بوده و کاملا بی خطر برای بانوان می باشد. این جراحی زیبایی توسط متخصصین مجرب و آموزش دیده انجام می شود، و پزشک این جراحی را یا در مطب پزشک و یا در کلینیک که پزشک آن را از همه لحاظ تایید می کند را انجام میدهند.

این عمل توسط متخصص زنان خوب که از جراحان مجرب و از دستگاه ها و ابزارهای پیشرفته و مدرن تشکیل شده است، انجام می شود.

فضای که پزشک برای این عمل در نظر گرفته است، کاملا بهداشتی و تمامی اصول ایمنی و سلامت بیمار در آن رعایت شده است. این مجموعه به بیماران کمک می کند که این جراحی زیبایی که در قسمت تناسلی است، به راحتی و در سریعترین زمان انجام شود.

آیا بانوانی که زایمان می کنند، می توانند بعد از زایمان خود از جراحی لابیا استفاده کنند؟

همانطور که میدانید زایمان برای بانوان با خونریزی زیادی در ناحیه ی واژن همراه است، و جراح متخصص زنان به این بانوان که تمایل دارند، از جراحی زیبایی استفاده کنند، پیشنهاد می کنند، که جراحی را به زمان دیگری می اندازند تا به نتیجه ی بهتری دست بیابند،

آیا بانوانی که زایمان می کنند، می توانند بعد از زایمان خود از جراحی لابیا استفاده کنند؟
آیا بانوانی که زایمان می کنند، می توانند بعد از زایمان خود از جراحی لابیا استفاده کنند؟

چون این جراحی لابیا پلاستی جزء عملهای زیبایی به حساب می آید و نیاز به استراحت بعد از عمل دارد. بهترین زمانی را که دکتر ایروانی برای این جراحی زیبایی در نظر گرفته است، دو ماه بعد از زایمان است، که این زمان بهترین موقع برای جراحی زیبایی است، که بانوان تمایل به انجام آن را دارند.

افرادی که جراحی لابیاپلاستی را توسط متخصص انجام می دهند، آیا می توانند از تزریق ژل برای حجیم کردن دو طرف لابیا و همچنین زیبایی بیکینی استفاده کنند؟

دکتر ایروانی در پاسخ به این سوال که برای تمامی بانوان پیش می آید این چنین پاسخ داده اند، که باید به این بیماران گفت که هر دو زیبایی را می توانند با هم انجام دهند. ایشان در ادامه ی پاسخ به این بیماران گفته اند که تزریق چربی و تزریق ژل در قسمت دستگاه تناسلی سبب شده که این ناحیه حجیم شده و مانند پروتز واژن نمایان شده و زیبایی این ناحیه را برای بانوان بیشتر کند.

افرادی که جراحی لابیاپلاستی را توسط متخصص انجام می دهند، آیا می توانند از تزریق ژل برای حجیم کردن دو طرف لابیا و همچنین زیبایی بیکینی استفاده کنند؟
افرادی که جراحی لابیاپلاستی را توسط متخصص انجام می دهند، آیا می توانند از تزریق ژل برای حجیم کردن دو طرف لابیا و همچنین زیبایی بیکینی استفاده کنند؟

نتیجه گیری

همانطور که در این مقاله به طور کامل توضیح داده ایم، تمام بانوان در هر رده ی سنی که هستند، برای سلامتی جسمی خود می توانند به متخصص زنان خوب در پاسداران مراجعه کنند.

دخترانی که به تازگی دچار قاعدگی می شوند، و این دوران درد و ناراحتی های خیلی زیادی را دارند، برای درمان خود می توانند به پزشک متخصص زنان مراجعه کرده تا پزشک متخصص برای آنها دارو و یا آمپول های که به عنوان تسکین درد استفاده می شود، را تجویز کند.

تمامی بانوان باید حتما سالی یک بار برای انجام معاینات و چکاپ دستگاه تناسلی خود و پیشگیری از بیماری ها به متخصص زنان مراجعه کنند.

متخصص زنان به تمامی بانوان برای اینکه دچار عفونت های دستگاه تناسلی نشوند، رعایت بهداشت را متذکر می شود. چکاپ کردن بانوان حتی سالی یکبار باعث شده که از بروز انواع بیماری ها نظیر سرطان سینه و سرطان رحم که در بین بانوان امروزه بسیار شایع شده است، جلوگیری شود.

بانوانی که خونریزی شدیدی دارند

بانوانی که خونریزی شدیدی داشته و با دارو های که پزشک به آنها تجاوز کرده است، بهبودی خود را به دست نیاورده اند پزشک متخصص زنان خوب در پاسداران به آنها عمل برداشتن رحم را پیشنهاد می کند تا سلامتی آنها زودتر به دست بیاید.

امروزه بعضی از بانوان هستند، که برای زیبایی و حجیم کردن واژن خود از انواع جراحی ها استفاده می کنند، که انجام این عمل زیبایی توسط متخصص زنان انجام می شود.

متخصص زنان خوب در پاسداران به بانوانی که قصد دارند، که بارداری را تجربه کنند، متذکر می شوند، که اگر تمایل دارند، که مادر شدن را تجربه کنند، بهتر است، این اقدام را قبل از چهل سالگی انجام دهند، چون با بالا رفتن سن هم بیماری در این بانوان بیشتر شده و هم ممکن است، که نابارور شوند،

که البته با پیشرفت علم و تکنولوژی بسیاری از متخصصین زنان توانسته اند مشکل ناباروری را در کشور حل کرده و این امکان را برای تمامی بانوان ایجاد کنند، که بتواند یک بارداری سالم و خوبی را پشت سر بگذرانند.

Share this post

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email