متخصص زنان برای درمان زگیل تناسلی در تهران

متخصص زنان برای درمان زگیل تناسلی در تهران

متخصص زنان برای درمان زگیل تناسلی در تهران حتما باید از میزان تجربه و تخصص کافی در به کارگیری روش های درمانی برخوردار باشد. زگیل تناسلی یکی از انواع بیماری هایی به شمار می آید که بر اثر مقاربت ایجاد شده و در میان افراد بسیار شایع است.

متخصص زنان برای درمان زگیل تناسلی در تهران
متخصص زنان برای درمان زگیل تناسلی در تهران

این نوع بیماری در بیشتر زنان رخ داده و آنها را تهدید می کند. در صورتی که زنان به آن مبتلا شوند و همچنین قصد بارداری داشته باشند، حتما باید برای درمان بیماری اقدام کنند.

به دلیل اینکه، با چشم پوشی از درمان به موقع زگیل تناسلی، این نوع بیماری به مرور زمان وسعت پیدا کرده و زنان را به بیماری های مزمنی از جمله سرطان دهانه رحم مبتلا خواهد کرد.

معمولا هنگامی که خانم ها در دوران بارداری هستند، زگیل تناسلی در آنها بروز پیدا می کند و تنها دلیل آن تغییرات هورمونی است.

برای اینکه شما را با بیماری زگیل تناسلی و تمامی موارد مربوط به آن آشنا کنیم، در این مقاله قصد داریم به پاسخ پرسش های زیر بپردازیم.

منظوراز زگیل تناسلی چیست؟

چند نوع زگیل تناسلی وجود دارد؟

دلیل اصلی ابتلا به بیماری زگیل تناسلی چیست؟

آیا باید به متخصص زنان برای درمان زگیل تناسلی در تهران مراجعه کنیم؟

چه عواملی در ابتلا به بیماری زگیل تناسلی موثر است؟

متخصص زنان برای درمان زگیل تناسلی در تهران رعایت چه نکاتی را ضروری می داند؟

بهترین متخصص زنان برای درمان زگیل تناسلی در تهران چه روش هایی را مورد استفاده قرار می دهد؟

آیا متخصص زنان برای درمان زگیل تناسلی در تهران، این ویروس را نوعی مانع در بارداری می داند؟

بیماری زگیل تناسلی در افراد چگونه ظاهر می شود؟

متخصص زنان برای درمان زگیل تناسلی در تهران چه عوارضی را پیش بینی می کند؟

از نظر متخصص زنان برای درمان زگیل تناسلی در تهران بهترین شیوه درمانی کدام است؟

چه زمانی بهترین متخصص زنان برای درمان زگیل تناسلی در تهران از روش تشخیص بیوپسی استفاده می کند؟

متخصص زنان برای درمان زگیل تناسلی در تهران چه داروهایی را تجویز خواهد کرد؟

آیا متخصص زنان برای درمان زگیل تناسلی در تهران تزریق واکسن را به بیماران توصیه می کند؟

چه علائم و نشانه های در فرد مبتلا به زگیل تناسلی دیده می شود؟

از نظر متخصص زنان برای درمان زگیل تناسلی در تهران چه راه هایی پیشگیری وجود دارد؟

متخصص زنان برای درمان زگیل تناسلی در تهران با لیزر هزینه را چگونه تعیین خواهد کرد؟

روش کرایوتراپی را متخصص زنان برای درمان زگیل تناسلی در تهران انجام می دهد؟

توصیه های مراقبتی پس از روش کرایوتراپی توسط متخصص زنان برای درمان زگیل تناسلی در تهران چیست؟

بهترین متخصص زنان برای درمان زگیل تناسلی در تهران از چه ویژگی هایی برخوردار است؟

متخصص زنان برای درمان زگیل تناسلی در تهران چه وظایفی دارد؟

قبل از مراجعه به متخصص زنان برای درمان زگیل تناسلی در تهران به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

منظور از بیماری زگیل تناسلی چیست؟

بیماری زگیل تناسلی یکی از انواع بیماری های عفونتی می باشد که کاملا واگیردار بوده و معمولا از طریق روابط جنسی منتقل می گردد. این نوع بیماری برای تمامی مردان و زنان ناراحتی های زیادی را ایجاد خواهد کرد. تمامی کسانی که از نظر مقاربتی فعال می باشند، بدون شک، دچار این ویروس خواهند شد.

منظور از بیماری زگیل تناسلی چیست؟
منظور از بیماری زگیل تناسلی چیست؟

تحقیقات نشان داد که زنان در مقایسه با مردان بیشتر به آن مبتلا می شوند. ویروس زگیل با درگیر کردن بافت های مرطوب قسمت اندام تناسلی ایجاد می شود.

گاهی اوقات زگیل ها بزرگ و در برخی موارد نیز کوچک هستند، به اندازه ای که به هیچ وقت قابل مشاهده و تشخیص نیستند.

ویروس پایلومای انسانی

عامل ایجاد زگیل تناسلی، مانند تمام زگیل هایی که بر روی قسمت های مختلف بدن ما رخ می دهد، ویروس پایلومای انسانی می باشد.

از آنجایی که این ویروس ممکن است، بیماری های مختلف دیگری از جمله سرطان را هم ایجاد کند توصیه می شود، به منظور ایمن بودن در برابر آن به هیچ وجه از واکسن هایی که دکتر ایروانی بهترین متخصص زنان برای درمان زگیل تناسلی در تهران تجویز کرده غافل نشوید. زیرا، واکسیناسیون از روش های بسیار ایمن برای جلوگیری از انتقال زگیل تناسلی محسوب می شود.

این موضوع به خصوص برای آنهایی که فعالیت جنسی خود را آغاز کرده اند، از اهمیت بیشتری برخوردار خواهد بود. شاید شما واکسن را به عنوان یک روش مناسب برای جلوگیری از ابتلا به این ویروس محسوب نکنید و یا اینکه آن را مهم تلقی نکنید، اما باید بدانید که واکسیناسیون تنها راهی بوده که در کاهش بروز زگیل های تناسلی تا حدود 90 درصد تاثیر داشته است.

ویروس پایلومای انسانی
ویروس پایلومای انسانی

چند نوع زگیل تناسلی وجود دارد؟

همانطور که قبلا اشاره کردم زگیل تناسلی در قسمت اندام تناسلی بدن افراد ایجاد شده و تنها به دلیل اینکه بافت های مرطوب این ناحیه را تحت تاثیر قرار می دهد، به آن زگیل تناسلی گفته می شود. ممکن است برخی ز فراد با مبتلا شدن و یا شنیدن زگیل تناسلی آن را ویروسی خطرناک بدانند

اما لازم است، بدانید که تمام زگیل های تناسلی برای سلامتی مضر نیستند. در حقیقت با توجه به نوع آن می توان مضر بودن یا مضر نبودن آن را تشخیص داد. غیر وخیم و وخیم انواع زگیل های تناسلی هستند که در مورد هر یک از آنها به صورت مفید و مختصر توضیح خواهیم داد.

زگیل تناسلی غیر وخیم:

زگیل تناسلی غیر وخیم یکی از ویروس هایی می باشد که سلول های سرطانی را دچار تغییر و دگرگونی نکرده و آنها را تحت تاثیر قرار نمی دهد و تنها به صورت یک زگیل بر روی سطح پوست ایجاد می شود.

در صورتی که این نوع زگیل در ناحیه اندام تناسلی به وجود آید، به این معنی خواهد بود که فرد دچار زگیل تناسلی غیر وخیم شده است. تمامی مردان و زنان ممکن است، به زگیل تناسلی غیر وخیم مبتلا شوند. اما، زنان باید در مورد این موضوع دقت بیشتری به خرج دهند.

زیرا، امکان دارد، در قسمت دهانه رحم و واژن آنها این بیماری ظاهر شود و قادر نباشند آن را مشاهده کنند. این زگیل ها معمولا همیشه در قسمت خارجی اندام تناسلی رخ می دهند. به طورکلی، زگیل های تناسلی غیر وخیم باعث به وجود آمدن سرطان نخواهند شد.

زگیل تناسلی وخیم:

یکی دیگر از انواع زگیل های تناسلی، زگیل تناسلی وخیم محسوب می شود که بسیار پرخطر بوده و در زنان سرطان هایی نظیر سرطان دهانه ی رحم، ناحیه ی واژن و سرطان دهانه ی واژن ایجاد خواهد کرد و در مردان باعث به وجود آمدن سرطان آلت تناسلی می شود.

علاوه بر این، این ویروس پرخطر از عوامل اصلی ایجاد سرطان های دیگری نیز مانند سرطان های دهانی، سرطان های زبانی، لوزه، حنجره و مقعد می باشد.

محل نفوذ و ایجاد زگیل های تناسلی وخیم، ناحیه داخلی اندام های تناسلی مردان و زنان خواهد بود. تقریبا 70 درصد از بیماری های سرطان های دهانه رحم و واژن بر اثر این نوع زگیل تناسلی رخ می دهند.

زگیل تناسلی وخیم:
زگیل تناسلی وخیم:

دلیل اصلی ابتلا به بیماری زگیل تناسلی چیست؟

با توجه به اینکه زگیل تناسلی یکی از انواع ویروس هایی می باشد که بر اثر رابطه جنسی ایجاد می شود، در صورتی که فردی به بیماری زگیل تناسلی مبتلا باشد و با فردی که سالم بوده رابطه جنسی برقرار کند این ویروس منتقل خواهد شد.

به دلیل اینکه زگیل تناسلی جزء بیماری های واگیردار به شمار می آید، هنگامی که یک پوست با پوست دیگر تماس پیدا می کند بلافاصله زگیل ایجاد می گردد.

تعداد زیادی از کسانی که رابطه جنسی را تجربه کرده اند، به این بیماری مبتلا شده اند و چنانچه از نظر جنسی فعال می باشند، در معرض مبتلا شدن به این ویروس خواهند بود.

زمانی که این ویروس وارد بدن می شود، ممکن است، به مدت چند ماه علائم آن بر روی پوست دیده شود و پس از آن به صورت زگیل هایی بر روی پوست ناحیه اندام تناسلی ظاهر شوند.

زگیل های تناسلی حالت توپه ای شکل و رنگی تیره یا روشن دارند، همچنین باید گفته شود که عدم رعایت اصول بهداشت فردی نیز در ابتلا به ویروس زگیل تاثیر بسیار زیادی دارد.

بنابراین، برقراری رابطه جنسی یکی از عوامل اصلی ایجاد بیماری زگیل تناسلی به شمار می آید. دکتر ایروانی، بهترین متخصص زنان برای درمان زگیل تناسلی در تهران توصیه های مفید و لازم را در مورد راه های پیشگیری از مبتلا شدن به این ویروس به کسانی که روابط جنسی خود را آغاز کرده اند، ارائه خواهد داد.

دلیل اصلی ابتلا به بیماری زگیل تناسلی چیست؟
دلیل اصلی ابتلا به بیماری زگیل تناسلی چیست؟

آیا باید به متخصص زنان برای درمان زگیل تناسلی در تهران مراجعه کنیم؟

از آنجایی که زگیل تناسلی یکی از انواع بیماری هایی به شمار می آید که در میان زنان بسیار شایع بوده و به منظور اینکه از این ویروس در بدن خود آگاهی داشته باشیم باید به متخصص زنان برای درمان زگیل تناسلی در تهران مراجعه کنیم. متخصص زنان ابتدا بیمار را به طور عمومی معاینه کرده و پس از آن زگیل ها را از نظر شکل ظاهر آنها شناسایی می کند.

نشانه ها و علائم ظاهری زگیل تناسلی کاملا واضح و مشخص می باشند و پزشک به راحتی قادر به تشخیص آنها خواهد بود. در صورتی هیچ گونه از علائم زگیل تناسلی در بدن فرد دیده نشد، پزشک تمام نواحی داخلی و خارجی اندام تناسلی بیمار را مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهد داد.

و این کار را با استفاده از دستگاه های ویژه انجام می دهد. به دلیل اینکه تعداد زیادی از زگیل ها در قسمت داخلی اندام تناسلی از جمله دهانه رحم و درون زنان واژن ایجاد می شوند،

بنابراین، به راحتی و آسانی قابل شخیص و مشاهده نیستند. گاهی اوقات پزشک پس از اینکه تمام معاینات لازم را انجام داد، احتمال می دهد که فرد به این نوع ویروس و یا عفونت هایی که بر اثر زگیل ایجاد می شوند، مبتلا شده است.

به همین جهت، او برای تشخیص این بیماری روش هایی درمانی خاصی را به کار خواهد گرفت. از مهمترین شیوه هایی که دکتر ایروانی به عنوان بهترین متخصص زنان برای درمان انواع زگیل های تناسلی مورد استفاده قرار می دهد، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

استفاده کردن از روش تست پاپ اسمیر:

یکی از روش هایی که پزشک متخصص زنان به منظور تشخیص بیماری زگیل تناسلی به کار می گیرد، تست پاپ اسمیر می باشد.

انجام این نوع تست به تمام خانم هایی که سن آنها از 35 سال بالاتر است، توصیه می شود. به طوری که آنها باید دست کم یک بار در سال آن را تحت نظر بهترین متخصص زنان انجام دهند. در حقیقت، پزشک انجام تست پاپ اسمیر را تنها برای زنان مناسب می داند. متخصص زنان ابتدا، سلول هایی که در ناحیه دهانه رحم و واژن هستند، را مورد آزمایش قرار می دهد

و سپس یک نتیجه دقیق و کلی از بیماری زگیل تناسلی و علائم آن به دست می آورد. علاوه براین، انجام تست پاپ اسمیر به تشخیص بسیاری از عفونت ها و سرطان هایی که در بخش اندام تناسلی زنان ایجاد می شود، کمک زیادی خواهد کرد.

پزشک در این روش تشخیصی دهانه رحم بیمار را با استفاده از یک دستگاه خاصی به طور خیلی آرام باز کرده و بعد نمونه برداری از دیواره ی رحم را از طریق یک ابزار استریل شده انجام می دهد.

گرفتن آزمایش خون از بیمار به منظور تشخیص زگیل تناسلی:

یکی دیگر از روش هایی که توسط پزشک متخصص زنان به منظور تشخیص بیماری زگیل تناسلی استفاده می شود، روش آزمایش خون می باشد. این نوع شیوه درمانی از قابلیت استفاده برای زنان و مردان برخوردار است. پزشک هنگام استفاده از این روش حساسیت بسیار زیادی را به خرج می دهد و همچنین آن را با دقت بالایی انجام خواهد داد. به طوری که از ابتلا شدن بیمار به ویروس مطلع می شود.

گرفتن آزمایش خون از بیمار به منظور تشخیص زگیل تناسلی:
گرفتن آزمایش خون از بیمار به منظور تشخیص زگیل تناسلی:

چه عواملی در ابتلا به بیماری زگیل تناسلی موثر است؟

همانطور که قبلا اشاره کردیم، هنگامی که پوست مبتلا به ویروس با پوست فرد سالم در برقراری روابط جنسی تماس پیدا می کند زگیل تناسلی ایجاد خواهد شد و این یکی از اصلی ترین عواملی می باشد که افراد را دچار این بیماری می کند.

مهم نیست که مرد یا زن به ویروس مبتلا بوده و برقراری ارتباط جنسی به یک اندازه در مبتلا کردن آنها به زگیل تاثیر دارد و ویروس از یک بدن به بدن دیگری از طریق تماس پوستی منتقل می گردد.

علاوه بر این، عوامل دیگری نیز هستند که در ابتلا به زگیل تناسلی تاثیر فراوانی دارند. به طوری که حتی بدون اینکه رابطه جنسی برقرار شود، افراد به بیماری زگیل مبتلا می شوند.

مهمترین این عوامل عبارتند از:

  1. افرادی که با افراد زیادی رابط جنسی برقرار می کنند، در معرض ابتلا به این نوع بیماری خواهند بود.
  2. تمامی کسانی که از سیستم دفاعی بدن ضعیف برخوردار هستند.
  3. مردان و زنانی که اصول و نکات بهداشتی را رعایت نمی کنند.
  4. آنهایی که مواد مخدر مصرف کرده و به نوشیدنی های الکی اعتیاد دارند، زیرا استعمال دخانیات و مصرف الکل باعث می شود، سیستم دفاعی بدن به مرور زمان ضعیف شود.
  5. افرادی که اصول برقراری رابطه جنسی به صورت ایمنی را رعایت نمی کنند.
  6. کسانی که به بیماری ایدز مبتلا هستند.
  7. آنهایی که از انواع بیماری های سرطانی و عفونت ها رنج می برند.
  8. در صورتی که از قرص های بارداری بیش از حد مجاز استفاده شود، فرد به زگیل تناسلی مبتلا خواهد شد.
  9. کسانی که فعالیت جنسی خود را در سن کم آغاز کرده اند.
  10. افرادی که جراحی پیوندی را انجام داده اند و در بدن آنها عضو جدیدی وجود دارد.
مهمترین این عوامل عبارتند از:
مهمترین این عوامل عبارتند از:

متخصص زنان برای درمان زگیل تناسلی در تهران رعایت چه نکاتی را ضروری می داند؟

از آنجایی که بیماری زگیل تناسلی یک بیماری انتقالی و واگیردار می باشد، هنگامی که به متخصص زنان برای درمان زگیل تناسلی در تهران مراجعه می کنید، علاوه بر اینکه روش های درمانی لازم را برای برطرف کردن بیماری مورد استفاده قرار می دهد، از شما نیز می خواهد تا مواردی را رعایت کنید و از این طریق از روند و پیشرفت زگیل های تناسلی جلوگیری شود.

متخصص زنان برای درمان زگیل تناسلی در تهران رعایت چه نکاتی را ضروری می داند؟
متخصص زنان برای درمان زگیل تناسلی در تهران رعایت چه نکاتی را ضروری می داند؟

مهمترین نکاتی که دکتر ایروانی به عنوان بهترین متخصص زنان به بیمار توصیه و از او می خواهد که آنها را رعایت کند شامل موارد زیر خواهد بود.

در صورتی که دچار این ویروس شدید، باید هنگام اصلاح کردن ناحیه تناسلی تحت هیچ شرایطی تیغ و موبر را مورد استفاده قرار ندهید. توصیه می شود، در این دوران ماشین های اصلاح مناسب را به این منظور به کار ببرید.

در صورتی که در قسمت ناحیه تناسلی خود احساس خارش کردید از خاراندن خودداری کنید.

هرگز به صورت مالشی ناحیه تناسلی خود را خشک نکنید.

اگر در این دوران استحمام کردید از کیسه کشیدن بر اندام تناسلی پرهیز کنید.

تا زمانی که به سلامتی کامل دست پیدا نکرده اید و زگیل ها برطرف نشده اند تعداد دفعات رابطه جنسی را کاهش دهید.

به هیچ وجه نباید رابطه جنسی به صورت غیرایمنی برقرار شود.

هنگام برقراری رابطه جنسی استفاده از کاندوم را فراموش نکنید.

دوره درمان خود را با مراجعه به متخصص زنان کامل کنید.

در صورتی که هر روز شاهد افزایش تعداد زگیل های تناسلی بودید، باید خیلی سریع از روش درمانی لیزر استفاده کنید.

در دورانی که به بیماری زگیل تناسلی مبتلا هستید، حتما سیستم دفاعی بدن خود را تقویت کنید. این کار را می توانید با پرهیز از استعمال دخانیات انجام دهید. زیرا، هرچه سیستم ایمنی بدن مقاوم تر باشد، این زگیل های تناسلی زودتر از بین خواهند رفت.

انجام تمرینات و حرکات ورزشی را در برنامه روزانه خود قرار دهید. ورزش باعث می شود که تمامی سموم بدن دفع شود که این موضوع در بهبود زگیل ها تاثیر بسیار زیادی دارد.

تا آنجایی که امکان دارد، استرس را از خود دور کنید. استرس در تشدید شدن این ویروس بی تاثیر نخواهد بود.

واکسن هایی که پزشک متخصص برای شما تجویز می کند را حتما در زمان تعیین شده توسط او تزریق کنید. به دلیل اینکه واکسن ها بلافاصله پس از تزریق وارد بدن می شوند و با این ویروس مقابله می کنند.

استفاده از مکمل ها، ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها در برنامه رژیم غذایی خود قرار دهید. مصرف قرص های ویتامین طبق دستور پزشک به برطرف کردن زگیل ها و خارج شدن ویروس از بدن کمک زیادی خواهد کرد.

از مصرف سبزیجات، میوه جات، چای سبز، لیمو ترش، سیر و پیاز غافل نشوید. زیرا، به طور مستقیم با ویروس در بدن مقابله خواهند کرد.

بهترین متخصص زنان برای درمان زگیل تناسلی در تهران چه روش هایی را مورداستفاده قرار می دهد؟

هنگامی که افراد به بیماری زگیل تناسلی مبتلا می شوند، یکی از دغدغه های آنها این است که متخصص زنان برای برطرف کردن این نوع ویروس از بدن چه شیوه ای را مورد استفاده قرار خواهد داد. درحقیقت، این افراد از مراجعه به پزشک متخصص ترس و واهمه زیادی دارند و حتی گاهی اوقات زگیل های تناسلی برای آنها از موضوعات بسیار شرم آوری به شمار می آید.

اما، لازم است، این را ذکر کنیم که هر چه سریع تر برای درمان بیماری به پزشک مراجعه کنید، نه تنها زگیل ها به آسانی از بین خواهند رفت، بلکه از تشدید و دوباره رشد کردن آنها جلوگیری خواهید کرد.

در صورتی که پس از مبتلا شدن به ویروس استرس زیادی داشته باشید و به دلیل خجالت کشیدن و یا هر مورد دیگری این مسئله را پنهان کرده و از مراجعه به متخصص چشم پوشی کنید، میزان رشد و پیشرفت این ویروس و باکتری بیشتر شده و پزشک به سختی قادر خواهد بود تا آن را درمان کند.

زگیل های تناسلی مردان و زنان با استفاده از روش های یکسانی درمان می شوند. با توجه به اینکه زگیل های تناسلی، باعث می شود، بیمار به انواع سرطان ها نیز مبتلا شود، به همین جهت، اقدام سریع و به موقع برای درمان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد.

از شیوه های درمانی که دکتر ایروانی به عنوان بهترین متخصص زنان برای درمان زگیل تناسلی در تهران به کار می گیرد، می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. پزشک برای کسانی که سیستم ایمنی بدن آنها بسیار ضعیف می باشد، روش درمانی لیزر را مورد استفاده قرار می دهد. لیزر به دلیل پرتو نور بسیار شدیدی که دارد تا حد زیادی به از بین بردن زگیل های تناسلی کمک زیادی خواهد کرد.
  2. متخصص زنان زگیل های تناسلی را با استفاده از روش درمانی کرایوتراپی از روی سطح پوست برطرف می کند.
  3. سوزاندن زگیل های تناسلی با استفاده از الکتروکوتری یکی دیگر از روش های درمانی موثر می باشد که متخصص زنان از آن استفاده می کند. به طوری که جریان الکتریکی در از بین بردن زگیل های تناسلی نقش بسیار مهمی را ایفا می کند و تنها با بی حسی های موضعی امکان انجام این نوع روش درمانی وجود دارد.
  4. گاهی اوقات پزشک زنان پس از معاینه و مورد بررسی و ارزیابی قرار دادن زگیل های تناسلی انجام عمل جراحی را برای بیمار ضروری می داند. پزشک در این شیوه درمانی از بی حسی موضعی استفاده کرده و با بریدن زگیل تناسلی از روی پوست این ویروس را از بین می برد.
  5. ممکن است، پزشک پس از تشخیص نوع زگیل برای بیمار داروهای خاصی را تجویز کند و استفاده از روش دارو درمانی را برای بهبودی او گزینه ای مناسب محسوب کند.
از شیوه های درمانی که دکتر ایروانی به عنوان بهترین متخصص زنان برای درمان زگیل تناسلی در تهران به کار می گیرد، می توان به موارد زیر اشاره کرد.
از شیوه های درمانی که دکتر ایروانی به عنوان بهترین متخصص زنان برای درمان زگیل تناسلی در تهران به کار می گیرد، می توان به موارد زیر اشاره کرد.

آیا متخصص زنان برای درمان زگیل تناسلی در تهران، این ویروس را نوعی مانع دربارداری می داند؟

برخی از خانم هایی که دچار بیماری زگیل تناسلی شده اند، ممکن است، این موضوع در دوران بارداری، برای آنها نگرانی های زیادی را ایجاد کند. باید گفته شود که زگیل تناسلی مانند ویروس اچ آی وی نبوده و برای جنین هیچ گونه خطری را به همراه نخواهد داشت.

اما، به هر حال توصیه می شود، در صورتی که به این نوع بیماری مبتلا شده اید، حتما زایمان خود را به صورت سزارینی انجام دهید. وجود زگیل در مجرای زایمان یکی از موضوعاتی به شمار می آید که در دوران بارداری به طور زیاد مورد بحث قرار می گیرد.

اگر زگیل تناسلی اندازه بزرگی داشته باشد، هنگام زایمان مانع تولد نوزاد خواهد شد. در چنین مواقعی، استفاده از روش سزارین به منظور زایمان معقول تر می باشد. در حالی که در صورت داشتن زگیل های کوچک تناسلی معمولا انجام زایمان به شیوه طبیعی ممکن خواهد بود.

احتمال اینکه ضایعات زگیلی در قسمت مخاط حلق نوزاد ایجاد شود، وجود دارد، همچنین نوزادانی که تولد آنها از طریق جراحی سزارین انجام می گیرد، شاید به این ویروس مبتلا شوند.

به همین جهت، دکتر ایروانی که از بهترین متخصص زنان برای درمان زگیل تناسلی در تهران بوده، توصیه می کند افرادی که از وجود زگیل در اندام تناسلی خود رنج می برند و قصد دارند، برای بارداری اقدام کنند، بهتر است، قبل از بارداری حتما اقدامات لازم را برای درمان و کنترل زگیل های تناسلی انجام دهند.

آیا متخصص زنان برای درمان زگیل تناسلی در تهران، این ویروس را نوعی مانع دربارداری می داند؟
آیا متخصص زنان برای درمان زگیل تناسلی در تهران، این ویروس را نوعی مانع دربارداری می داند؟

بیماری زگیل تناسلی در افراد چگونه ظاهر می شود؟

از آنجایی که زگیل های تناسلی از هیچ گونه علائم و نشانه ای برخوردار نیستند اما، تمام افرادی که به این نوع مبتلا می شوند، بر روی پوست اندام تناسلی آنها ضایعات پوستی ایجاد خواهد شد.

معمولا نشانه های این بیماری در مردان بر روی آلت تناسلی، روی بیضه ها، کشاله ران و اطراف ناحیه مقعد مشاهده می شود. در حالی که در زنان علائم ویروس را می توان در داخل واژن، بر روی آلت تناسلی، قسمت داخلی مقعد، اطراف مقعد به وضوح دید.

در صورتی که زگیل های تناسلی در زنان قابل مشاهده نباشد ترشحات واژن، خارش واژن و یا خونریزی از علائم بیماری به شمار می آیند. در بسیاری از موارد افراد روابط جنسی دهانی را برقرار می کنند و همین امر باعث می شود تا زگیل های تناسلی در داخل دهان یا روی لب نمایان شوند.

بنابراین، اگر متوجه هر یک از این علائم شدید به دکتر ایروانی که یکی از بهترین متخصص زنان برایدرمان زگیل تناسلی در تهران می باشد، مراجعه کنید.

بیماری زگیل تناسلی در افراد چگونه ظاهر می شود؟
بیماری زگیل تناسلی در افراد چگونه ظاهر می شود؟

متخصص زنان برای درمان زگیل تناسلی در تهران چه عوارضی را پیش بینی می کند؟

متخصص زنان برای درمان زگیل تناسلی در تهران، زگیل تناسلی را یکی از علت های اصلی مبتلا شدن زنان به سرطان های گردن رحم می داند. به همین جهت، او به بیماران توصیه می کند تا در صورتی که به این نوع بیماری مبتلا هستند، هر چه سریعتر دوره درمان خود را آغاز کنند،

همچنین اگر مردان از بیماری زگیل تناسلی رنج می برند توصیه متخصص زنان به آنها این است که برای جلوگیری از مبتلا شدن به سرطان های آلت جنسی حتما اقدامات لازم را برای درمان انجام دهند.

بنابراین، از مهمترین عوارض جانبی که زگیل تناسلی به دنبال خواهد داشت، عبارتند از:

  • سرطان گردن رحم: یکی از انواع بیماری هایی که با زگیل های تناسلی ارتباط نزدیکی داشته و در فرد مبتلا به این ویروس ایجاد می شود، سرطان گردن رحم می باشد. علاوه بر این نوع سرطان، سرطان های دیگری از جمله سرطان سینه، سرطان آلت تناسلی، سرطان گلو و سرطان دهان هستند که بر اثر ابتلا به زگیل تناسلی رخ خواهند داد.
  • ایجاد مشکل در دوران بارداری: خانم هایی که به زگیل تناسلی مبتلا می شوند، باید این را بدانند که این ویروس مشکلاتی را در هنگام زایمان برای آنها ایجاد خواهد کرد. از آنجایی که زگیل تناسلی پس از ایجاد شدن بر روی پوست این قابلیت را دارد که به مرور زمان رشد کند به همین جهت اگر به زگیل تناسلی مبتلا هستید و اقدامات لازم را برای درمان انجام دهید، در دوران بارداری این زگیل بزرگ تر شده و باعث می شود تا در هنگام زایمان طبیعی درناحیه تناسلی یا واژن دچار کشیدگی شوند. همچنین، با وجود این ویروس در ناحیه اندام تناسلی، ادرار کردن را با مشکلات زیادی همراه خواهد کرد.
بنابراین، از مهمترین عوارض جانبی که زگیل تناسلی به دنبال خواهد داشت، عبارتند از:
بنابراین، از مهمترین عوارض جانبی که زگیل تناسلی به دنبال خواهد داشت، عبارتند از:

از نظر متخصص زنان برای درمان زگیل تناسلی بهترین شیوه درمانی کدام است؟

متخصص زنان برای درمان زگیل تناسلی در تهران، استفاده از روش درمانی لیزر را یکی از بهترین و تخصصی ترین شیوه ها به منظور برطرف کردن ضایعات تناسلی بر روی پوست می داند. این شیوه معمولا زمانی مورد استفاده قرار خواهد گرفت که زگیل هایی با اندازه بزرگ بر روی پوست اندام تناسلی بیماران نمایان می شوند و از بین بردن آنها از طریق روش های درمانی دیگر امکان پذیر نیست.

از نظر متخصص زنان برای درمان زگیل تناسلی بهترین شیوه درمانی کدام است؟
از نظر متخصص زنان برای درمان زگیل تناسلی بهترین شیوه درمانی کدام است؟

زگیل هایی که در قسمت داخلی مقعد و یا مجرای اداری با لیزر درمان خواهند شد. پزشک متخصص زنان ابتدا، اندازه و تعداد زگیل ها را مد نظر قرار داده و سپس از بی حسی موضعی یا بیهوشی استفاده می کند تا قادر باشد، زگیل های را با لیزر بسوزاند.

بیمار پس از انجام لیزر در ناحیه اندام تناسلی خود درد و سوزش زیادی را احساس خواهد کرد که این کاملا طبیعی بوده و پس از گذشت چند روز برطرف می شود. استفاده از روش لیزر درمانی برای از بین بردن زگیل های تناسلی مزایای زیادی را به دنبال خواهد داشت که

مهمترین آنها عبارتند از:

  1. هنگامی که فرد روش درمانی لیزر را برای مقابله کردن با زگیل های تناسلی مورد استفاده قرار می دهد، احتمال اینکه مجددا زگیل ها بر روی پوست او ایجاد شوند، بسیار کم است.
  2. از آنجایی که روش های دیگر درمانی از جمله کرایوتراپی برای تکمیل کردن دوره ی درمان به تعداد جلسات زیادی نیاز دارند، تنها در یک جلسه، زگیل ها با استفاده از روش درمانی برطرف خواهند شد.
  3. با توجه به اینکه بیمار پس از انجام روش کرایوتراپی در ناحیه تناسلی خود کمی درد و سوزش را احساس خواهد کرد اما، در شیوه درمانی لیزر هیچ گونه درد و ناراحتی در طول درمان و پس از آن ایجاد نخواهد شد.
  4. زگیل های تناسلی با روش لیزر خیلی زود، از روی پوست از بین خواهند رفت.
  5. میزان اثر بخشی لیزر درمانی برای برطرف کردن زگیل های تناسلی در مقایسه با به کارگیری روش های دیگر بیشتر می باشد.

چه زمانی بهترین متخصص زنان برای درمان زگیل تناسلی در تهران از روش تشخیصی بیوپسی استفاده می کند؟

هنگامی که پزشک متخصص زنان برای درمان زگیل تناسلی در تهران، انجام تست و آزمایش های بیشتری را به منظور تشخیص ویروس لازم بداند، از روش تشخیصی بیوپسی استفاده خواهد کرد.

روش بیوپسی یکی از انواع روش های تشخیصی به شمار می آید که پزشک از بافت های زگیل تناسلی یا جاهایی که دچار این ویروس شده اند، نمونه برداری کرده و برای اینکه به طور دقیق و بیشتر مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد، آن را به آزمایشگاه ارسال می کند. این مسئله به متخصص زنان کمک زیادی می کند تا او قادر باشد، علائم سرطان های تناسلی و یا رحمی را به درستی تشخیص دهد.

برای افرادی که احتمال مبتلا شدن آنها به زگیل های تناسلی و همچنین ویروس اچ پی وی زیاد است، توصیه می شود، به طور منظم توسط پزشک معاینه و آزمایش بیوپسی را انجام دهند تا از کنترل وضعیت سلامتی خود نسبت به ابتلا شدن به این نوع ویروس ها اطمینان حاصل کنند.

دکتر ایروانی یکی از با تجربه ترین متخصص زنان در تهران انجام این نوع تست را به بهترین شکل ممکن انجام خواهد داد.

چه زمانی بهترین متخصص زنان برای درمان زگیل تناسلی در تهران از روش تشخیصی بیوپسی استفاده می کند؟
چه زمانی بهترین متخصص زنان برای درمان زگیل تناسلی در تهران از روش تشخیصی بیوپسی استفاده می کند؟

متخصص زنان برای درمان زگیل تناسلی در تهران چه داروهایی را تجویز خواهد کرد؟

گاهی اوقات متخصص زنان برای درمان زگیل تناسلی در تهران، علاوه بر به کار گیری روش های کریوتراپی، الکتروکوتر، جراحی و لیزر شیوه های درمانی دیگری را که به صورت مستقیم بر روی پوست اعمال می شوند، را مورد استفاده قرار خواهد داد. مهمترین آنها شامل موارد زیر می شود:

استفاده از کرم های موضعی:

زیکلارا و آلدارا از انواع کرم های موضعی به شمار می آیند و هنگامی که بر روی پوست زده می شوند، به گونه ای سیستم دفاعی بدن را تقویت می کنند تا توانایی لازم را برای مبارزه کردن با این ویروس داشته باشد.

توجه کنید که پس از زدن کرم ها بر روی اندام تناسلی خود به هیچ وجه نباید رابطه جنسی برقرار کنید. حتی، در صورتی که از کاندوم استفاده شود. زیرا، کاندوم در برابر این کرم ها ضعیف بوده و ممکن است، شریک جنسی شما دچار آسیب های پوستی شود.

برطرف کردن زگیل های تناسلی با پدوفیلین:

پزشک متخصص زنان با استفاده از پدوفیلین بافت های زگیل تناسلی را برطرف خواهد کرد. اگرچه، درمان این زگیل ها با استفاده از روش پدوفیلین حتما باید توسط پزشک انجام گیرد، ولی، متخصص زنان راهنمایی های لازم را در اختیار بیمار قرار خواهد تا قادر باشد، آن را در خانه انجام دهد.

استفاده از سینکاتچینز برای از بین بردن زگیل های تناسلی:

سینکاتچینز یکی از انواع کرم های موضعی ی باشد که پزشک زنان آن را برای درمان زگیل های تناسلی داخلی، خارجی و اطراف مقعد برای بیماران تجویز می کند. این کرم از عوارض جانبی شامل سوزش، درد، خارش و قرمزی پوست برخوردار است.

توصیه می شود، هرگز هیچ کدام از این کرم ها را بدون تجویز پزشک تهیه نکرده و مورد استفاده قرار ندهید. زیرا، پزشک آنها را با توجه به اندازه و تعداد ضایعات تناسلی بر روی پوست شما خواهد زد. در صورتی که کرم های موضعی را تحت نظر پزشک مصرف نکنید به سوزش و درد زیادی در اندام تناسلی خود مبتلا خواهید شد.

استفاده از سینکاتچینز برای از بین بردن زگیل های تناسلی:
استفاده از سینکاتچینز برای از بین بردن زگیل های تناسلی:

آیا متخصص زنان برای درمان زگیل تناسلی در تهران تزریق واکسن را به بیماران توصیه می کند؟

واکسن گارداسیل یکی از واکسن هایی می باشد که متخصص زنان برای درمان زگیل تناسلی در تهران، به عنوان روشی پیشگیری از ابتلا به این ویروس به بیماران خود توصیه میکند. تزریق این نوع واکسن باعث می شود تا بیمار از مبتلا شدن به انواع سرطان های تناسلی پیشگیری کند.

به طوری که با تقویت کردن سیستم ایمنی بدن از ایجاد زگیل های تناسلی جلوگیری خواهد کرد. یکی دیگر از واکسن هایی که پزشک زنان تزریق آن را برای پیشگیری کردن در مقابل ابتلا به سرطان گردن رحم کاربردی می داند، واکسن سرواریکس است.

احساس درد در ناحیه تزریق شده، سردرد، سرگیجه و تب از جمله عوارضی هستند که افراد پس از تزریق این واکسن ها با آنها مواجه خواهند شد.

به خاطر داشته باشید که واکسن ها با بیماری زگیل تناسلی مقابله نخواهند کرد تنها کاری که آنها انجام می دهند، این است که از ابتلا به سرطان های تناسلی و زگیل های تناسلی ممانعت خواهند کرد.

آیا متخصص زنان برای درمان زگیل تناسلی در تهران تزریق واکسن را به بیماران توصیه می کند؟
آیا متخصص زنان برای درمان زگیل تناسلی در تهران تزریق واکسن را به بیماران توصیه می کند؟

چه علائم و نشانه های در فرد مبتلا به زگیل تناسلی دیده می شود؟

  • هنگامی که فردی به بیماری زگیل در قسمت اندام تناسلی خود مبتلا می شود، ضایعات گوشتی و خاکستری رنگ به صورت توپه ای شکل بر روی پوست قسمت تناسلی آنها ظاهر خواهد شد.
  • در اندام تناسلی خود احساس خارش و سوزش می کنند.
  • بیماری زگیل تناسلی به گونه ای می باشد که با قرار گرفتن چند تا زگیل با هم در اندام تناسلی نمایان خواهند شد.
  • در صورتی که به این نوع ویروس مبتلا شده باشید، ممکن است، در زمان مقاربت دچار خونریزی شوید.
  • احساس خارش و ناراحتی در اندام تناسلی از دیگر علائم و نشانه هایی به شمار می آید که فرد مبتلا به این نوع بیماری واگیردار با آن مواجه می شود.
چه علائم و نشانه های در فرد مبتلا به زگیل تناسلی دیده می شود؟
چه علائم و نشانه های در فرد مبتلا به زگیل تناسلی دیده می شود؟

از نظرمتخصص زنان برای درمان زگیل تناسلی در تهران چه راه های پیشگیری وجوددارد؟

با توجه به اینکه جلوگیری از مبتلا شدن به زگیل های تناسلی کار بسیار سخت و دشواری می باشد و تقریبا امکان پذیر نیست. اما، به طور کلی متخصص زنان برای درمان زگیل تناسلی در تهران راه هایی را پیشنهاد کرده که با به کارگیری آنها خطر ابتلا به این نوع ویروس را تا حد زیادی می توان کاهش داد.

  1. رطوبت یکی ازعواملی می باشد که باعث می شود، روز به روز بر تعداد زگیل ها افزوده شود و در حقیقت، به رشد آنها کمک زیادی خواهد کرد. بنابراین تا آنجایی که امکان دارد، زگیل های ایجاد شده بر روی اندام تناسلی را باید خشک نگه داشت و از خیس کردن آنها خودداری کرد.
  2. از آنجایی که این ویروس از پوستی به پوست دیگر انتقال می یابد، به همین جهت، در صورتی که فرد در قسمتی از بدن خود مانند پاها به بیماری زگیل مبتلا شد، باید با رعایت و اصول بهداشت از انتقال بیماری به افراد دیگر خودداری کند. برای مثال، برای راه رفتن در منزل از جوراب و یا دمپایی شخصی کند.
  3. هرگز لوازم و وسایل شخصی کسی که دچار این بیماری شده است، از جمله تیغ، حوله، دمپایی، جوراب و کفش او را مورد استفاده قرار ندهید.
  4. در صورتی که فرد به بیماری زگیل تناسلی مبتلا شده، از لمس کردن زگیل های ایجاد شده بر روی پوست او خودداری کنید.
از نظرمتخصص زنان برای درمان زگیل تناسلی در تهران چه راه های پیشگیری وجوددارد؟
از نظرمتخصص زنان برای درمان زگیل تناسلی در تهران چه راه های پیشگیری وجوددارد؟

متخصص زنان برای درمان زگیل تناسلی در تهران با لیزر هزینه را چگونه تعیینخواهد کرد؟

با در نظر گرفتن اینکه روش درمانی لیزر یکی از روش هایی به شمار می آید که در مقایسه با روش های دیگر درمانی پیشرفته تر بوده و اثرگذاری مثبت آن بیشتر است،

به همین جهت، هنگامی که بیماران به متخصص زنان برای درمان زگیل تناسلی در تهران مراجعه می کنند، پزشک آنها را از گران و پرهزینه بودن این روش درمانی مطلع خواهد کرد.

اما، به طورکلی متخصص زنان پس از اینکه آزمایشات و معاینات لازم را به طور دقیق انجام داد و همچنین تعداد و اندازه زگیل های تناسلی را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد، میزان هزینه درمان با استفاده از لیزر را نیز برای بیمار تعیین خواهد کرد.

متخصص زنان برای درمان زگیل تناسلی در تهران با لیزر هزینه را چگونه تعیینخواهد کرد؟
متخصص زنان برای درمان زگیل تناسلی در تهران با لیزر هزینه را چگونه تعیینخواهد کرد؟

روش کرایوتراپی را متخصص زنان برای درمان زگیل تناسلی در تهران چگونه انجاممی دهد؟

روش کرایوتراپی یکی از انواع روش هایی به شمار می آید که متخصص زنان برای درمان زگیل تناسلی در تهران مورد استفاده قرار می دهد. در این روش پزشک از طریق نیتروژن مایع و یک اپلیکاتور که به صورت پنبه ای است، زگیل های ایجاد شده بر روی پوست را فریز خواهد کرد.

او کار فریز زگیل را تنها به مدت 10 الی 20 ثانیه انجام می دهد. متخصص در صورتی که به زگیل های زیاد و بزرگی مبتلا شده باشد، قبل از اینکه کار فریز را آغاز کند ابتدا، قسمتی از بدن را که دارای زگیل بوده با استفاده از بی حسی موضعی بی حس می کند.

تعداد زیادی از متخصصان، همچنین دکتر ایروانی که از با تجربه ترین متخصص زنان می باشد، در حال حاضر روش درمانی کرایوتراپی را با توجه به مزایای بسیاری که دارد، به عنوان بهترین روش محسوب می کنند و این مزایا عبارتند از:

  1. روش کرایوتراپی به صورت سرپایی انجام می گیرد و به بیهوشی بیمار نیازی نیست.
  2. در مقایسه با روش های دیگر درمانی هیچ گونه درد و عارضه ای را در فرد ایجاد نخواهد کرد.
  3. پس از اینکه با استفاده از روش کرایوتراپی زگیل های تناسلی درمان شدند پوست دچار آسیب نشده و جای لک و زخمی را بر جای نمی گذارد.
  4. با مورد استفاده قرار دادن این شیوه درمانی، زگیل های تناسلی بازگشت نخواهند داشت.
  5. تنها به یک جلسه درمانی به منظور برطرف کردن زگیل های تناسلی نیاز بوده و پزشک زنان این کار را در کمتر از 10 دقیقه انجام می دهد.
  6. زگیل های تناسلی را در بخش های دیگر بدن ایجاد نکرده و از تشدید آنها جلوگیری می کند.
روش کرایوتراپی را متخصص زنان برای درمان زگیل تناسلی در تهران چگونه انجاممی دهد؟
روش کرایوتراپی را متخصص زنان برای درمان زگیل تناسلی در تهران چگونه انجاممی دهد؟

توصیه های مراقبتی پس از روش کرایوتراپی توسط متخصص زنان برای درمان زگیل تناسلی در تهران چیست؟

پس از اینکه متخصص زنان برای درمان زگیل تناسلی در تهران،روش کرایوتراپی را مورد استفاده قرار داد و زگیل ها را برطرف کرد توصیه های مراقبتی مهمی را به بیماران خود ارائه داد که شامل موارد زیر هستند:

  • برای اینکه زگیل های تناسلی دوباره پس از انجام عمل کرایوتراپی ظاهر نشوند، از بیماران می خواهد تا از اصلاح نمودن ناحیه تناسلی با استفاده از تیغ اجتناب کنند.
  • پس از اینکه یک هفته از فریز کردن زگیل ها سپری شد، زگیل های تناسلی به رنگ سیاه درآمده و برای ریختن خود به خود آماده می شود. در این مدت توصیه می شود، هرگز به آنها دست نزنید و از کندن زگیل ها خودداری کنید.
  • تا زمانی که زگیل های تناسلی به طور کامل بهبود پیدا کنند، استفاده از کاندوم در هنگام مراقبت بسیار ضروری است.
  • بیمار پس از انجام عمل کرایوتراپی قادر خواهد بود با استفاده از شامپو و صابون استحمام کند.
  • توصیه می شود، بعد از انجام عمل کرایوتراپی، هر 12 ساعتی یک بار پمادهای التیام دهنده که توسط پزشک تجویز شد اند را حتما مورد استفاده قرار دهید.
  • ممکن است، بیمار پس از این نوع عمل در ناحیه تناسلی خود کمی احساس سوزش و درد کند. جای هیچ گونه نگرانی نبوده و پس از گذشت چند روز برطرف خواهند شد.
  • پزشک به بیمار توصیه می کند که یک هفته پس از عمل کرایوتراپی، برای اینکه نتیجه عمل مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد، به او مراجعه کند.
توصیه های مراقبتی پس از روش کرایوتراپی توسط متخصص زنان برای درمان زگیل تناسلی در تهران چیست؟
توصیه های مراقبتی پس از روش کرایوتراپی توسط متخصص زنان برای درمان زگیل تناسلی در تهران چیست؟

بهترین متخصص زنان برای درمان زگیل تناسلی از چه ویژگی هایی برخوردار است؟

بهترین متخصص زنان برای درمان زگیل تناسلی در تهران لازم است که حتما از ویژگی های زیر برخوردار باشد:

یکی از مهمترین ویژگی های که بهترین دکتر زنان باید از آن برای درمان زگیل های تناسلی بیماران برخوردار باشد، این است که در مورد شیوه درمانی زگیل ها با قدرت بالایی تصمیم گیری کند.

متخصص زنان خوب هنگامی که زگیل های تناسلی بیماران خود را معاینه می کند تمامی لوازم و وسایلی که مورد استفاده قرار می دهد، را به طور کامل استریل و تمیز خواهد کرد.

میزان تجربه و تخصص متخصص زنان در زمینه درمان زگیل های تناسلی به اندازه ای می باشد که بیماران پس از گذراندن دوره ی درمان دچار زگیل های تناسلی نخواهد شد.

با صبر و حوصله ی زیاد به معاینه و درمان زگیل های تناسلی بیماران خود می پردازد.

متخصص زنان خوب برای درمان زگیل های تناسلی روشی را مورد استفاده قرار خواهد داد که بیماران پس از درمان با هیچ گونه عوارضی مواجه نشوند.

هنگامی که می خواهد از روش درمانی برای از بین بردن زگیل های تناسلی بیماران استفاده کند ابتدا شرایط جسمی و روحی آنها را مورد توجه قرار می دهد و سپس درمان را آغاز خواهد کرد.

از اعتماد کافی برخوردار باشد

پزشک زنانی برای درمان زگیل تناسلی به عنوان بهترین پزشک محسوب می شود که از اعتماد کافی برخوردار باشد و هرگز بیماران خود را به دلیل مبتلا شدن به این نوع بیماری سرزنش نخواهد کرد. به طوری که حتی بیمار بر اثر مبتلا شدن به زگیل تناسلی روحیه و اعتماد به نفس خود را از دست داده باشد، به او کمک خواهد کرد تا روحیه اولیه خود را مجددا به دست آورند.

بهترین متخصص زنان با بیماران زگیل تناسلی رفتاری آرام و مهربان دارد.

هنگامی که زگیل های تناسلی بیماران را درمان می کند هیچ گونه آسیب و صدمه ای را به سلامتی آنها وارد نخواهد کرد و روش های درمانی را با دقت زیادی به کار می گیرد.

در طول به کارگیری روش های درمانی برای زگیل های تناسلی، توصیه های مفیدی را به بیماران خود ارائه خواهد داد.

به تمام مشکلات و مسائلی که افراد در طول بیماری زگیل تناسلی با آنها مواجه شدند با دقت گوش خواهد داد.

هنگام معاینه زگیل های تناسلی با بیماران به گونه ای رفتار می کند تا آنها با پزشک احساس راحت تری داشته باشند و از مبتلا شدن به این بیماری احساس شرم ساری نداشته باشند.

به صورت روشن و واضح صحبت کند

هنگام معاینه بیماران خود در مورد درمان زگیل های تناسلی با آنها به صورت روشن و واضح صحبت خواهد کرد.

تمام روش های درمانی برای از بین بردن زگیل های تناسلی را با موفقیت انجام می دهد.

همیشه تلاش می کند تا رضایت بیماران و مراجعه کنندگان خود را به دست آورد.

هرگز با بیمارانی که از زگیل تناسلی رنج می برند بد رفتاری نخواهد کرد.

در زمینه انواع شیوه ها برای درمان بیماری زگیل های تناسلی دوره های آموزشی لازم را گذرانده و با آنها آشنایی کامل دارد.

برای اینکه زنان و مردان هنگام مبتلا شدن به زگیل تناسلی از سطح مراقبت های بهداشتی بیشتری برخوردار باشند، راهنمایی های لازم را به آنها ارائه خواهد داد.

به منظور درمان بیماری زگیل های تناسلی اقدامات صحیح و درستی را به کار خواهد گرفت.

آموزش های لازم

آموزش های لازم را در اختیار بیماران قرار می دهد تا از مبتلا کردن دیگری به زگیل های تناسلی خودداری کنند.

بیماران خود را به خوبی درک می کند.

در صورتی که بیماران بر اثر مبتلا شدن به زگیل های تناسلی دچار ناراحتی شوند، به آنها کمک خواهد کرد تا آرام تر شوند.

در صورتی که بیمار برای درمان زگیل های تناسلی خود به مشاوره نیاز داشته باشد، راهنمایی های لازم را در اختیار او قرار دهد.

میزان دانش و تجربه او در زمینه فعالیت های پزشکی مختلف از جمله درمان زگیل های تناسلی به مقدار کافی باشد.

آموزش های لازم
آموزش های لازم

متخصص زنان برای درمان زگیل تناسلی در تهران چه وظایفی دارد؟

از مهمترین وظایف متخصص زنان برای درمان زگیل تناسلی درتهران می توان به موارد زیر اشاره کرد:

میزان تجربه و تخصص او در زمینه تشخیص انواع بیماری ها از جمله زگیل تناسلی و روش های درمانی آنها به اندازه کافی باشد.

پس از اینکه نوع بیماری مربوط به اندام تناسلی را تشخیص داد بهترین شیوه درمانی را به کار گیرد.

انواع سرطان هایی که ممکن است، بر اثر زگیل در ناحیه تناسلی به وجود آید را به خوبی تشخیص خواهد داد و روش درمانی مناسب را برای بیمار تجویز می کند.

به تمام کسانی که به بیماری زگیل تناسلی مبتلا می شوند، توصیه می کند که استرس را از خود دور نگه دارند و نگرانی آنها را در مورد این بیماری با ارائه توصیه های مفید برطرف خواهد کرد.

برای اینکه از وضعیت بیماری زگیل های تناسلی اطلاعات کافی را به دست آورد تست های تشخیصی را انجام می دهد.

بررسی وضعیت زگیل تناسلی بیمار

پزشک متخصص زنان خوب وظیفه دارد، به طور مرتب وضعیت بیماری زگیل تناسلی بیمار را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهد.

هنگامی که بیمار برای درمان زگیل تناسلی به متخصص زنان مراجعه می کنند، آنها را به صورت فیزیکی معاینه کرده و با انجام نمونه برداری از دهانه رحم نوع بیماری را تشخیص می دهد.

در صورتی که لازم باشد، زگیل های ایجاد شده بر روی دستگاه های تناسلی زنان را جراحی خواهد کرد.

خانم هایی که بر اثر دچار شدن به بیماری زگیل، در ناحیه تناسلی خود درد و ناراحتی احساس می کنند، را معاینه کرده و در صورتی که نیاز باشد، برای آنها داروهای مناسب را تجویز خواهد کرد.

وظیفه دکتر متخصص زنان این است که به هیچ وجه بیمارانی که به زگیل های تناسلی مبتلا شده اند، را مورد سرزنش قرار ندهد و به بیمار کمک کند تا تمامی مشکلات خود را به صورت واضح و خیلی راحت با او در میان بگذارد.

تخصص و تجربه مناسب

در تشخیص سرطان رحم، نوع زگیل تناسلی و مشکلاتی که بر اثر ابتلا به بیماری زگیل در ناحیه تناسلی ایجاد می شود، از تخصص و تجربه ی مناسبی برخوردار می باشد.

هنگامی که فرد به بیماری زگیل تناسلی مبتلا می شوند، تمام روش های درمانی از جمله لیزر را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد.

در صورتی که خانم های باردار دچار بیماری زگیل تناسلی شوند، قادر باشد، توصیه های لازم را به مادر برای حفظ سلامتی جنین در هنگام زایمان ارائه خواهد داد.

به بیمارانی که به زگیل تناسلی مبتلا هستند، درباره خطرات رابطه جنسی راهنمایی های لازم را ارائه خواهد داد.

هنگامی که ناحیه تناسلی به طور غیر طبیعی بر اثر زگیل های تناسلی دچار خونریزی می شود، علت آن را به درستی تشخیص خواهد داد.

اختلالات که در سیستم تناسلی با زگیل های تناسلی رخ می دهند، را برطرف خواهد کرد.

از توانایی مقابله کردن با بیماری هایی که پس از مبتلا شدن به زگیل های تناسلی ایجاد می شوند، برخوردار می باشد.

زنان باردار را از این موضوع مطلع خواهد کرد که دلیل برطرف کردن زگیل تناسلی قبل از زایمان ضرورت دارد.

یکی از مهمترین وظایفی که باید از بهترین دکتر زنان انتظار داشت، این است که پس از انجام جراحی های زگیل تناسلی انجام می گیرد، وضعیت سلامتی آنها را به صورت مداوم مورد بررسی و ارزیابی قرار دهد تا بیماران هر چه سریعتر به سلامتی خود دست پیدا کنند و همچنین از تشدید دوباره زگیل ها جلوگیری کند.

در مورد اینکه چه نوع روشی برای برطرف کردن بیماری زگیل تناسی افراد مناسب می باشد، به طور مصمم و به درستی تصمیم گیری خواهد کرد.

سرعت بسیار بالا

عمل های جراحی زگیل تناسلی را با سرعت بسیار بالایی انجام خواهد داد.

مراحل درمانی را به گونه ای انجام می دهد که از استانداردهای پیشرفته و مدرن نیز برخوردار باشند.

علت و نوع بیماری زگیل های تناسلی زنان را به موقع تشخیص می دهد و با به کارگیری روش های مناسب مانع پیشرفت زگیل ها خواهد شد.

در صورتی که بارداری زنانی که به زگیل های تناسلی مبتلا هستند، به گونه ای باشد که قادر به انجام زایمان طبیعی نباشند، جراحی سزارین را برای به دنیا آوردن نوزاد تجویز خواهد کرد.

برای اینکه خطر مبتلا شدن به زگیل های تناسلی زنان و مردان را مورد بررسی و ارزیابی انجام دهد، آزمایش های تشخیصی از جمله پاپ اسمیر و بیوپسی را انجام خواهد داد.

سرعت بسیار بالا
سرعت بسیار بالا

قبل از مراجعه به متخصص زنان برای درمان زگیل تناسلی در تهران به چه نکاتی بایدتوجه کنیم؟

مورد توجه قرار دادن یک سری از نکات، قبل از مراجعه به متخصص زنان برای درمان زگیل تناسلی در تهران از اهمیت زیادی برخوردار می باشد که همه ما باید آنها را رعایت کنیم.

به میزان تحصیلات متخصص زنان توجه کنید:

بهترین متخصص زنان به کسی گفته می شود که در زمینه درمان زگیل های تناسلی دوره های آموزشی مربوطه را گذرانده است. به همین جهت باید میزان تحصیلات و مدرک تخصصی پزشک زنان را مورد توجه قرار دهید.

تجربه لازم را داشته باشد:

داشتن تجربه و مهارت لازم پزشک زنان به دلیل اینکه درمان بیماری زگیل تناسلی را تضمین می کند اهمیت بسیار زیادی دارد. بنابراین، از اینکه پزشک تا چه اندازه در زمینه درمان این نوع بیماری دارای مهارت و تجربه می باشد، را حتما قبل از مراجعه به او مد نظر بگیرید.

به توانایی های متخصص زنان اهمیت دهید:

در صورتی که به زگیلهای ناحیه ی تناسلی دچار شده اید، بهتر است، به دنبال انتخاب متخصص زنانی باشید، از توانایی های کافی برای به کار گرفتن متدهای درمانی برخوردار باشد و تنها در یکی از شیوه های درمانی مهارت و تخصص نداشته باشد. بهترین متخصص زنان با تمامی روش ها به منظور برطرف کردن زگیل های تناسلی آشنایی دارد.

به مرد یا زن بودن متخصص زنان دقت کنید:

تعداد زیادی از کسانی که به بیماری زگیل تناسلی مبتلا می شوند، برای اینکه تمام مشکلات مربوط به بیماری خود را به راحتی با او در میان بگذارند تمایل دارند، به پزشکی مراجعه کنند که هم جنس خودشان باشد و این موضوع برای آنها بسیار مهم است.

در صورتی که شما جزء این دسته از افراد باشید و هنگام انتخاب کردن پزشک این نکته را مورد توجه قرار ندهید احتمال اینکه در طول درمان احساس خوبی نداشته باشید، وجود دارد، بنابراین قبل از مراجعه به متخصص حتما هدف خود را از نظر جنسیت پزشک مشخص کنید تا قادر باشید، با رضایت کافی و حس خوب اقدامات لازم را برای درمان آغاز کنید.

به مرد یا زن بودن متخصص زنان دقت کنید:
به مرد یا زن بودن متخصص زنان دقت کنید:

مطب متخصص زنان را از نظر موقعیت مکانی در نظر بگیرید:

هنگامی که شما قصد دارید، برای درمان بیماری زگیل تناسلی خود به یک متخصص زنان مراجعه کنید، بهتر است، موقعیت مکانی مطب او را نیز در نظر بگیرید.

گاهی اوقات لازم است، پزشک از شما بخواهد که دفعات زیادی را به مطب او مراجعه کنید تا به طور کامل بهبود پیدا کنید. سعی کنید، پزشکی را انتخاب کنید که زمان و هزینه زیادی را بابت رفتن به مطب او صرف نکنید.

متخصص زنانی را انتخاب کنید که دیدگاه او با شما مشترک باشد:

در صورتی که یک دیدگاه مشترکی میان شما و پزشک زنان وجود داشته باشد، باعث می شود، شما را در درک مشکلات مربوط به بیماری زگیل تناسلی درک کند و ابتدا وضعیت سلامتی و روحی شما را در نظر بگیرد، سپس شیوه درمانی مناسب با وضعیت کنونی که دارید، را مورد استفاده قرار دهد که این موضوع در رضایت بیمار از درمان تاثیر زیادی خواهد داشت.

به متخصص زنان شناخته شده و مورد اعتماد مراجعه کنید:

با توجه به اینکه هنگام مراجعه به متخصص زنان باید تمامی مسائل مربوط به زندگی شخصی خود از جمله روابط جنسی و مشکلات مربوط به مقاربت را با او در میان بگذارید، بنابراین توسط پزشکی ویزیت شوید که شما را بابت مبتلا شدن به زگیل تناسلی سرزنش نکند و کاملا مورد اعتماد باشد.

مراجعه کردن به پزشک سرشناس و مورد اعتماد باعث می شود که از گفتن مشکلات خود هیچ گونه ترس و واهمه ای را نداشته باشید.

با دوستان خود مشورت کنید:

بهتر است تا آنجایی که امکان دارد، قبل از اینکه به متخصص زنان برای برطرف کردن زگیل تناسلی خود مراجعه کنید، با نزدیکان و دوستان خود در مورد بهترین پزشک مشورت کنید.

زیرا، گاهی اوقات با مشورت کردن می توانیم بهترین دکتر را پیدا کنیم. شاید دوستان شما پزشک متخصصی را بشناسند که در زمینه برطرف کردن زگیل های تناسلی بسیار ماهر و با تجربه می باشد.

به همین جهت توصیه می شود، تحقیقات لازم را در میان دوستان و آشنایان در مورد این موضوع انجام دهید. دکتر ایروانی یکی از بهترین متخصص زنان برای درمان زگیل تناسلی در تهران می باشد که می توان در صورت ابتلا به زگیل تناسلی به ایشان مراجعه کرد.

Share this post

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email