عمل لابیاپلاستی در غرب تهران

عمل لابیاپلاستی در غرب تهران

در این مقاله با بررسی موضوع عمل لابیاپلاستی در غرب تهران با شما دوستان عزیز همراه هستیم.

عمل لابیاپلاستی در غرب تهران
عمل لابیاپلاستی در غرب تهران

عمل لابیاپلاستی در غرب تهران با توجه به تکنیک های به روز دنیا توسط متخصص صورت می گیرد و خانم های زیادی ترغیب به استفاده از این عمل می شوند تا مشکلات مربوط به ناحیه لابیای خود را برطرف کنند.

در ادامه مقاله به سوالاتی که در زمینه عمل  لابیاپلاستی در غرب تهران برای شما پیش بیاید و ذهنتان را درگیر می کند پاسخ می دهیم. امیدواریم مطالب این مقاله برای شما مفید باشد.

آیا در مورد عمل لابیاپلاستی اطلاعات لازم را دارید؟ منظور از انجام عمل لابیاپلاستی چیست؟

آیا در ناحیه تناسلی خانم ها لابیا های مختلفی وجود دارد؟

آیا لابیای بزرگ برای خانم ها مشکلاتی ایجاد می کند؟ مهم ترین مشکلات این ناحیه به چه مواردی مربوط می شود؟

دلایل توجه افراد به انجام عمل لابیاپلاستی به چه مواردی بر می گردد؟

آیا تمامی افراد می توانند عمل لابیاپلاستی را انجام دهند؟ عمل لابیاپلاستی در چه خانم هایی نباید استفاده شود؟

مزیت های مهم انجام عمل لابیاپلاستی کدام موارد می باشند؟

آیا خانم ها قبل از انجام عمل لابیاپلاستی نیاز به آمادگی های خاصی دارند؟ مهم ترین نکاتی که قبل از عمل  لابیاپلاستی باید مد نظر قرار بگیرد کدام موارد می باشند؟

بهترین زمان عمل لابیاپلاستی در خانم ها چه موقعی می باشد؟

عمل لابیاپلاستی به چه صورتی توسط متخصص انجام می شود؟

آیا  لابیاپلاستی برای خانم ها حس راحتی ایجاد می کند؟

انجام دادن عمل لابیاپلاستی چه مدتی طول می کشد؟

آیا عمل لابیاپلاستی نیاز به جلسات زیادی دارد؟

آیا انجام عمل لابیاپلاستی توسط متخصص نیاز به تجربه و تبحر کافی دارد؟

آیا برای عمل لابیاپلاستی نیاز به انجام تکنیک خاصی می باشد؟

دوران بهبودی بعد از عمل لابیاپلاستی تا چه مدت است؟

انجام دادن عمل  لابیاپلاستی چه تأثیری بر رابطه جنسی می گذارد؟ بعد از عمل  لابیاپلاستی در چه مدتی برقراری رابطه جنسی مشکلی ندارد؟

آیا انجام عمل لابیاپلاستی بعد از زایمان امکان پذیر است؟

بعد از عمل لابیاپلاستی انجام دادن چه مراقبت هایی اهمیت دارد؟

آیا عمل لابیاپلاستی درد دارد؟

آیا بعد از عمل لابیاپلاستی می توان روش های جراحی دیگری را به کار برد؟

موارد مهمی که در زمینه عمل لابیاپلاستی باید مد نظر قرار بگیرند کدام موارد می باشند؟

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد عمل لابیاپلاستی در غرب تهران با ما همراه باشید.

آیا در مورد عمل لابیاپلاستی اطلاعات لازم را دارید؟ منظور از انجام عمل لابیاپلاستی چیست؟

لابیاپلاستی را عمل خاص جراحی می دانند که به شکل جراحی زیبایی برای خانم ها انجام می شود و در این روش متخصص لبه داخلی واژن را تغییر شکل می دهد، یا در این روش پزشک متخصص لبه بیرونی واژن را به شکل خاصی تغییر داده و با این اقدام مشکلات ناحیه واژن را بهبود می بخشد.

در افرادی که قصد انجام  لابیاپلاستی را دارند، چه این افراد بخواهند برای زیبایی بهتر ناحیه تناسلی خود این نوع جراحی را انجام دهند، یا این که خانم ها قصد داشته باشند، برای بهبود مشکلات فیزیکی خود از روش  لابیاپلاستی به کار برند مسلما این نوع عمل می تواند تأثیرات زیادی را بر بدن خانم ها ایجاد کند و از این طریق مشکلات جنسی را در آنها به شدت کاهش می دهد و حس خوبی را به این افراد انتقال خواهد داد.

لابیاپلاستی را از جمله جراحی های زیبایی می دانند که برای جوان سازی ناحیه واژن این روش را به کار می برند و شکل لابیا های ناحیه واژن را تغییر می دهد.

آیا در مورد عمل لابیاپلاستی اطلاعات لازم را دارید؟ منظور از انجام عمل لابیاپلاستی چیست؟
آیا در مورد عمل لابیاپلاستی اطلاعات لازم را دارید؟ منظور از انجام عمل لابیاپلاستی چیست؟

لازم به ذکر است که آناتومی واژن و شکل ظاهری این ناحیه تناسلی در زنان و دختران تفاوت های زیادی دارد و عوامل مختلفی ممکن است، مشکل لابیا را در این افراد تغییر دهد و تا خانم ها ظاهر زیبایی داشته باشند.

اصلاح کردن لابیا های بزرگ

اصلاح کردن لابیا هایی که بزرگ هستند، از مهم ترین عمل هایی است که به عنوان جراحی زیبایی شناخته می شود و افراد در این زمینه باید به کیلنیک مناسب برای درمان بیماری خود مراجعه کنند.

در حال حاضر بر طبق آمارهای مختلفی مشخص شده است که خانم های زیادی علاقه به عمل  لابیاپلاستی دارند و ترجیح می دهند، مشکلات ناحیه واژن خود را تغییر داده تا با این اقدام متخصص بتوانند حجم لابیاها و اندازه واژن را کاهش دهد و از این طریق طول لبه داخلی واژن را در این افراد کمتر کند.

لازم به ذکر است که برای لبه واژن و لابیاها اندازه درست و ثابتی در همه خانم ها تعیین نشده و در خیلی موارد نمی توان اندازه خاصی را برای این قسمت از بدن مشخص کرد.

معمولا متخصصان در ارتباط با اندازه لبه های واژن بیان می کنند که سایز این نوع لابیاها به نوعی باشد که لبه داخلی از قسمت لبه خارجی این ناحیه بلندتر نباشد تا در هنگام لباس پوشیدن نمایان نشود و مشکلاتی را برای انجام فعالیت های روزمره به همراه نداشته باشد.

در جراحی مربوط به  لابیاپلاستی این ناحیه بریده می شود تا این میزان از لابیا به نوعی باشد که خانم ها مشکلی را در این زمینه تجربه نکنند و در برخی مواقع همزمان با بریدن اندازه لابیا لازم است، کلاهک اضافی و مقدار اضافی کلیتوریس نیز جراحی شود.

اصلاح کردن لابیا های بزرگ
اصلاح کردن لابیا های بزرگ

تا اینجا با مبحث آیا در مورد عمل لابیاپلاستی اطلاعات لازم را دارید؟ منظور از انجام عمل لابیاپلاستی چیست آشنا شدید پیشنهاد می کنیم تا انتهای پست عمل لابیاپلاستی در غرب تهران با ما همراه باشید.

آیا در ناحیه تناسلی خانم ها لابیا های مختلفی وجود دارد؟

در کل در ناحیه تناسلی خانم ها دو نوع لابیا وجود دارد، لابیای بیرونی که به آن لابیای ماژور نیز می گویند، شامل لایه های پوستی مختلفی است و این قسمت از بدن تا ناحیه پرینه بدن ادامه می یابد.

بخش بیرونی واژن در خانم ها دارای قسمت های خاصی است، وظیفه ای که لابیای ماژور دارد، مربوط به پوشش دهی ناحیه های حساس بدن است، همچنین این ناحیه تمامی ساختار های حساس بدن را محافظت کرده و به نوعی از این ساختارها در مقابل آسیب های ایجاد شده جلوگیری می کند.

قسمت دیگر مربوط به لابیای ماژور می شود که به عنوان لب های بیرونی واژن نیز شناخته می شود.

کلیتوریس نیز در خانم ها از قسمت های مهم بخش واژن است که تحریک از این طریق شکل می گیرد و در هنگام برقراری رابطه جنسی این ناحیه از بدن اهمیت زیادی دارد.

در خیلی مواقع به دلیل موارد مختلفی لابیا تغییر شکل می یابد و مانند گذشته این قسمت طراوت ندارد و دچار افتادگی می شود.

آیا در ناحیه تناسلی خانم ها لابیا های مختلفی وجود دارد؟
آیا در ناحیه تناسلی خانم ها لابیا های مختلفی وجود دارد؟

تا اینجا با مبحث آیا در ناحیه تناسلی خانم ها لابیا های مختلفی وجود دارد آشنا شدید پیشنهاد می کنیم تا انتهای پست عمل لابیاپلاستی در غرب تهران با ما همراه باشید.

آیا لابیای بزرگ برای خانم ها مشکلاتی ایجاد می کند؟ مهم ترین مشکلات این ناحیه به چه مواردی مربوط می شود؟

خانم هایی که در ناحیه تناسلی دارای لابیای بزرگ هستند، با مشکلاتی مواجه می شوند، یکی از این مشکلات که در خیلی از افراد تجربه می شود، مربوط به احساس سوزش است، خانم هایی که دارای لابیای بزرگ هستند، با سوزش شدید در ناحیه لابیاها مواجه می شوند که تمرکز را از این افراد می گیرد و در برخی موارد شدت سوزش زیاد ممکن است، با درد همراه باشد.

یکی دیگر از مشکلات لابیای بزرگ مربوط به التهاب و ورم زیاد این ناحیه است، در این افراد ورم در بیشتر روزها مشاهده می شود و در انجام فعالیت ها برای خانم ها میزان التهاب زیاد این ناحیه مشکلاتی را ایجاد می کند.

خارش نیز از مشکلات دیگری است که در خانم هایی که دارای لابیای بزرگ هستند، به وجود می آید و این مشکل افراد را بیشتر از گذشته درگیر درد می کند. خارش شدید خانم ها را وادار می کند که برای حل این مشکل خود از طریق متخصصان به نتیجه برسند.

در قسمت لابیای کوچک ناحیه تناسلی زنان در برخی موارد درد تجربه می شود و این درد مشکلاتی را به همراه دارد.مسلما لابیای بزرگ در خانم ها مشکلاتی را ایجاد می کند و به مرور باعث ایجاد شدن مشکلات دیگری خواهد شد.

درد در زمان رابطه جنسی

در مواردی که خانم ها لابیای بزرگ داشته باشند، درد شدیدی را در حین برقراری رابطه زناشویی تجربه می کنند و این درد در مواقعی که تحریک پذیری در بدن خانم ها به دلیل رابطه جنسی شکل می گیرد، بیشتر افزایش می یابد.

در برخی موارد خانم هایی که زایمان انجام می دهند، بعد از چندین بار زایمان طبیعی با لابیای بزرگ و نامتقارن مواجه شده و برای حل این مشکل خود روش  لابیاپلاستی را به کار می برند که در این زمینه به نتیجه مناسب برای عمل خود دست یابند.

لب های واژینالی که ناهموار باشد، ممکن است، مشکلات زیادی را برای زنان به وجود آورد که خوشبختانه این نوع مشکلات با استفاده از عمل  لابیاپلاستی قابل حل می باشد و از این طریق اعتماد به نفس را برای آنها به همراه دارد.

درد در زمان رابطه جنسی
درد در زمان رابطه جنسی

در مواردی ممکن است، بافت عضلانی که ناهموار باشد، یا لابیا هایی که چین و چروک زیادی دارد، خانم ها را با تهدیدات زیادی مواجه می کند و در ارتباط با زیبایی آنها مشکلاتی ایجاد می شود که به فکر درمان این مشکلات از روش علمی و پزشکی می باشند.

این خانم ها اگر این نوع مشکلات را درمان نکنند، با احساس خجالت و کاهش اعتماد به نفس در زندگی خود مواجه می گردند.

لابیا بزرگ و لباس تنگ

لابیای بزرگ باعث می شود که خانم هایی که لباس تنگ می پوشند، این لابیای بزرگ در زیر لباس مشاهده شود و خانم ها برای رهایی و حل این نوع مشکلات لازم دارند که لباس های آزاد به کار برند یا محدودیت های زیادی برای این افراد در انتخاب کردن لباس های خاص به وجود می آید و مشکلاتی را برای آنها به همراه دارد.

یکی از مشکلات حاد که خیلی از خانم ها را با مشکلات زیادی مواجه می کند مربوط به لب های واژن بزرگ است که این مورد تحریک مزمن را در خانم ها به همراه دارد و در خیلی مواقع برای این افراد در حین انجام دادن فعالیت ها یا کارهای خاصی درد و ناراحتی به وجود می آید و از این طریق وظایف خانم ها برای فعالیت های زندگی روزمره کاهش می یابد.

در خیلی مواقع خانم های متأهلی که دارای لابیای بزرگ هستند، ممکن است، در زمان برقراری رابطه جنسی درد شدیدی احساس شده و این افراد را درگیر مشکلات کند، در برخی مواقع خانم ها به دلیل تجربه درد در ناحیه لابیاها ترجیح می دهند که مقاربت جنسی را تجربه نکنند و از برقراری این رابطه دلسرد می شوند که همین مسأله کیفیت رابطه جنسی را کاهش می دهد و باعث می شود که زندگی زناشویی خانم ها با مشکلات جدی تری مواجه شده و این میزان درد مشکلاتی را به همراه دارد.

در مواردی که خانم ها در ناحیه تناسلی مشکل مربوط به لابیای بزرگ داشته باشند، ممکن است، این افراد با لباس پوشیدن نیز با درد شدیدی مواجه شوند و به راحتی نتوانند لباس های مورد علاقه خود را بپوشند، همچنین این افراد از پوشیدن لباس های تنگ که به آن علاقه دارند، منصرف می شوند.

خانم هایی که پیاده روی انجام می دهند

در خانم هایی که پیاده روی زیادی انجام می دهند و به مدت طولانی راه می روند، نیز این احتمال وجود دارد که لابیای بزرگ آنها را با محدودیت ها و مشکلاتی مواجه کند و این افراد نتوانند به راحتی فعالیت های مورد علاقه خود را در نظر بگیرند.

خانم هایی که پیاده روی انجام می دهند
خانم هایی که پیاده روی انجام می دهند

خانم هایی که دارای لابیای بزرگ باشند، در خیلی مواقع ممکن است که با مشکل خروج ادرار مواجه شوند و این لابیای بزرگ در خانم ها چند جهتی شدن ادرار را موجب شده که همین مسأله نیز مشکلاتی را به همراه دارد و ترجیح می دهند، از روش های خاصی چون  لابیاپلاستی برای درمان مشکل خود استفاده کنند.

یکی دیگر از مشکلاتی که در خانم ها به دلیل لابیای بزرگ ایجاد می شود، مربوط به درد شدیدی است که این افراد تجربه می کنند و در خیلی موارد درد در تمام روز ادامه می یابد و افراد را از فعالیت های اصلی زندگی خود دور می کند.

خانم هایی که متأهل می باشند و دارای لابیای بزرگ هستند، ممکن است، اعتماد به نفس لازم برای برقراری رابطه را از دست بدهند و تمایل خوبی به انجام رابطه نداشته باشند.

داشتن تقارن میان لابیاها

داشتن تقارن میان لابیاها نیز ضرورت دارد و در قسمت لب های کوچک ممکن است، عدم تقارن مشاهده شود که این مشکل تیرگی را در ناحیه لب ها ایجاد می کند و برطرف کردن این مشکل با استفاده از عمل  لابیاپلاستی امکان پذیر می شود.

بسیاری از زنان به شکل ژنتیکی در ناحیه تناسلی دارای لابیای بزرگ هستند، برخی دیگر از افراد به دلیل زایمان های متعدد این مشکل برای آنها ایجاد می شود. بالا رفتن سن در خیلی از خانم ها سبب ایجاد لابیای بزرگ می شود و چین و چروک های ناحیه تناسلی در آنها بیشتر می گردد.

برخی از افراد با مشکلات هورمونی در ناحیه تناسلی مواجه می شوند که این اختلالات باعث ایجاد چین و چروک و مشکلات بیشتر شده و ظاهر لابیا را تغییر می دهد.

در حال حاضر با پیشرفت های بسیاری که در علم پزشکی به وجود آمده است و با توجه به دسترسی افراد برای مراجعه به متخصص، انجام دادن روش هایی که بهتر بتواند ظاهر مناسبی را ایجاد کند اهمیت زیادی دارد.

داشتن تقارن میان لابیاها
داشتن تقارن میان لابیاها

دلایل توجه افراد به انجام عمل  لابیاپلاستی به چه مواردی بر می گردد؟

در دنیایی که ما امروزه قرار داریم توجه به ظاهر بدن از اهمیت زیادی برخودار است و این افراد باید دارای زیبایی ظاهری خاصی باشند، همچنین این افراد به ویژه خانم ها به ظاهر اندام های تناسلی خود نیز توجه می کنند و به این نوع زیبایی نیز همانند زیبایی ظاهری دقت خواهند کرد.

در سال های گذشته مسائل زیادی وجود داشت که به نوعی تابو محسوب می شدند و صحبت کردن در مورد این مسائل برای افراد مشکلاتی ایجاد می کرد یا این افراد حس خوبی را از گفتن مشکلات خود دریافت نمی کردند، در مواردی که خانم ها در دستگاه تناسلی مشکلات خاصی داشتند ترجیح می دادند، در این موارد با فردی صحبت نکنند و این مشکل همچنان برای آنها ادامه می یافت و درمانی در این باره وجود نداشت.

اما با پیشرفت های مختلف این محدودیت ها برطرف شده و خانم ها از طریق متخصصان و جراحانی که در زمینه عمل های مختلف اطلاعات دارند، برای درمان این مشکلات به شکلی اصولی و علمی استفاده کنند.

در صورتی که لبه های واژن بزرگ باشد، ترشحات ناحیه واژن با مشکل مواجه شده و این خانم ها دچار عفونت های بیشتری در ناحیه واژن می شوند.

احساس کشیدگی ناحیه تناسلی با استفاده از عمل  لابیاپلاستی قابل درمان است.

دلایل توجه افراد به انجام عمل  لابیاپلاستی به چه مواردی بر می گردد؟
دلایل توجه افراد به انجام عمل  لابیاپلاستی به چه مواردی بر می گردد؟

تا اینجا با مبحث دلایل توجه افراد به انجام عمل  لابیاپلاستی به چه مواردی بر می گردد آشنا شدید پیشنهاد می کنیم تا انتهای پست عمل لابیاپلاستی در غرب تهران با ما همراه باشید.

آیا تمامی افراد می توانند عمل  لابیاپلاستی را انجام دهند؟ عمل  لابیاپلاستی در چه خانم هایی نباید استفاده شود؟

خانم ها در ارتباط با این که عمل  لابیاپلاستی در چه افرادی قابل انجام است، سوالات زیادی دارند، در خیلی موارد دخترانی که سن پایین دارند و زیر هجده سال می باشند، ممکن است، به دلیل این که بدن آنها به اندازه کافی رشد نکرده با مشکلاتی مواجه شوند و بهتر این است که خانم ها تا هجده سالگی صبر کرده و در مورد انجام این روش عجله ای نداشته باشند.

با رشد لابیاها این قسمت از بدن دوباره بزرگ می شود و حتی با انجام دادن  لابیاپلاستی نتیجه لازم از عمل را خانم ها دریافت نمی کنند، دخترانی که سن کمتر از هجده سال دارند، باید تا دوران جوانی تحمل کنند و این عمل را انجام ندهند، زیرا بعد از این اقدام مجددا نیاز می باشد که خانم ها عمل  لابیاپلاستی را تکرار کنند و در یک جلسه به نتیجه می رسند.

در برخی از خانم ها بیماری های مختلفی در ناحیه واژن شکل می گیرد که قبل از انجام دادن  لابیاپلاستی این افراد باید مشکلات و بیماری های خود را درمان کنند تا بعد از آن بتوانند عمل  لابیاپلاستی را بدون هیچ محدودیتی انجام دهند و از این طریق نتیجه لازم را دریافت شود.

بانوانی که در سنین جوانی هستند، یا خانم های میانسالی که دارای سلامت جسمی مناسبی هستند، می توانند روش  لابیاپلاستی را به کار برند، همچنین خانم هایی که از ظاهر لابیای بزرگ خود ناراضی بوده و در این زمینه شاکی هستند، می توانند این روش را انجام دهند.

آیا تمامی افراد می توانند عمل  لابیاپلاستی را انجام دهند؟ عمل  لابیاپلاستی در چه خانم هایی نباید استفاده شود؟
آیا تمامی افراد می توانند عمل  لابیاپلاستی را انجام دهند؟ عمل  لابیاپلاستی در چه خانم هایی نباید استفاده شود؟

داشتن عفونت در این ناحیه واژن

بیماری های عفونی ناحیه واژن و داشتن عفونت در این ناحیه باعث می شود که نتیجه مناسب از عمل  لابیاپلاستی دریافت نشود، همچنین بهتر است، قبل از هر اقدامی زگیل های تناسلی ناحیه واژن درمان شود و بعد از آن درمان  لابیاپلاستی برای خانم ها انجام گیرد.

خانم هایی که باردار هستند، بهتر است، در هنگام بارداری خود عمل  لابیاپلاستی را انجام ندهند و تا بعد از اتمام بارداری خود و زایمان صبر کرده و از این طریق به نتیجه برسند، زیرا عمل کردن در حین زایمان می تواند تأثیرات عمل را در افراد کاهش دهد و خانم های بارداری که روش  لابیاپلاستی را به کار می برند این نوع عمل ممکن است، خطراتی را برای جنین آنها به همراه داشته باشد.

به طور کلی می توان گفت که هر فردی که سلامت جسمی و عمومی داشته باشد و در بدن خود نقصی ندارد، یا علائم خاص یک بیماری را نداشته باشد، به راحتی می تواند از طریق متخصص و بعد از انجام معاینه عمل خود را انجام دهد و تحت بررسی و درمان قرار بگیرد.

داشتن عفونت در این ناحیه واژن
داشتن عفونت در این ناحیه واژن

منع خاصی در افراد برای استفاده از عمل زیبایی واژن نمی باشد و اگر بیمار در این زمینه موافقت داشته باشد، بهتر می تواند نتیجه را از عمل خود بگیرد، تصمیم گیری آگاهانه خانم ها و مراجعه به متخصص برای این کار از مهم ترین شروطی می باشد که در عمل  لابیاپلاستی باید بررسی شود.

لابیاپلاستی یک عمل زیبایی می باشد

لابیاپلاستی یک عمل زیبایی می باشد و انجام آن تنها با رضایت بیماران صورت می گیرد و نباید اجباری در این زمینه باشد، به طور مثال اگر خانمی مشکلی در زمینه تناسلی ندارد و قصد انجام این کار را ندارد، همسر یا خواهر این فرد نمی تواند به اجبار از بیمار بخواهد که عمل  لابیاپلاستی را به کار برد، زیرا این روش به عنوان جراحی زیبایی شناخته می شود و برای هیچ فردی انجام آن به اجبار امکان پذیر نمی باشد.

لابیاپلاستی یک عمل زیبایی می باشد
لابیاپلاستی یک عمل زیبایی می باشد

خانم هایی که در بدن خود زخم هایی دارند، یا بیماری های خاصی را در ناحیه واژن تجربه می کنند، بهتر است تا درمان کامل این بیماری عمل  لابیاپلاستی را انجام ندهند.

مسلما سیگار کشیدن یا استفاده از مواد مخدر روند التیام را در افراد کاهش می دهد و این مورد ممکن است، خطر باز شدن زخم را در ناحیه واژن بیشتر کند.

در مواردی که در کلاژن و جذب آن اختلال هایی ایجاد می شود، زخم هایی در ناحیه تناسلی به وجود می آید که خانم ها را درگیر مشکلاتی می کند و بهتر این است که افراد سیگار و… را مصرف نکنند.

تمامی خانم ها بعد از سن 18 سالگی تا سن 55 می توانند روش  لابیاپلاستی را به کار برند و در این زمینه مشکلی ندارند.

در خانم هایی که در سن بالاتر از 55 هستند، ترمیم یافتن ناحیه زخم های لابیا با مشکل مواجه می شود و زمان طولانی تری برای این ترمیم وجود دارد.

خانم هایی که بعد از 55 سالگی متقاضی انجام روش  لابیاپلاستی هستند، بهتر است که با متخصص در این باره مشورت کرده و متخصص بتواند تمامی آزمایشات لازم را برای افراد در نظر بگیرد و بعد از بررسی نتایج آزمایشات این روش را انجام دهد.

انجام دادن برنامه ریزی هایی مناسب برای عمل  لابیاپلاستی اهمیت دارد و بیماران باید آگاهانه برای انجام دادن عمل خود اقدام کنند.

شما در حال خواندن پست عمل لابیاپلاستی در غرب تهران هستید.

مزیت های مهم انجام عمل لابیاپلاستی کدام موارد می باشند؟

خوشبختانه با استفاده از روش جراحی خاصی چون  لابیاپلاستی مشکلاتی که در ناحیه تناسلی خانم ها وجود دارد، برطرف می شود و این افراد می توانند از داشتن بدن مناسبی که مشکلی ندارد، لذت ببرند.

مزیت های مهم انجام عمل لابیاپلاستی کدام موارد می باشند؟
مزیت های مهم انجام عمل لابیاپلاستی کدام موارد می باشند؟

بعد از انجام  لابیاپلاستی و برطرف کردن مشکلات ناحیه تناسلی، مسلما خانم ها با اعتماد به نفس بیشتری در زندگی مواجه می شوند و حس بهتری نسبت به بدن خود پیدا می کنند. داشتن حس خاص برای برقراری رابطه جنسی به خانم ها کمک می کند که حس ویژه ای نسبت به بدن خود داشته باشند و این افراد از برقراری رابطه لذت می برند و ارگاسم را تجربه می کنند.

انجام دادن جراحی  لابیاپلاستی می تواند، روابط زناشویی خانم ها را بهبود دهد و از این طریق عمل  لابیاپلاستی موجب می شود که شریک جنسی از برقراری رابطه با همسر خود لذت ببرد و این حس متقابل بین دو نفر به وجود آید، همچنین مشکلاتی که خانم ها در هنگام برقراری رابطه جنسی تجربه می کردند به شدت کاهش می یابد و متقابلا خانم ها رابطه مناسبی را احساس می کنند.

بعد از  لابیاپلاستی نامتقارنی لب ها به ویژه در قسمت لابیای بزرگ کاهش می یابد و این افراد از ناحیه تناسلی مناسب تری برخوردارند.

این روش به شکل جراحی صورت می گیرد و سرپایی این نوع عمل انجام می شود، برای خانم هایی که قصد به کار بردن عمل  لابیاپلاستی را دارند، نیازی به بیهوشی نمی باشد و این افراد بدون هیچ محدودیتی می توانند این عمل را توسط متخصص به کار برند.

لابیاپلاستی را متخصص با استفاده از بی حسی و تزریق ماده مناسب برای بیماران در نظر می گیرد و این روش را می توان بدون درد در خانم ها انجام داد.

خونریزی در روش  لابیاپلاستی به شدت کم است و زخم های بیمار در مدت زمان کمی می تواند بهبود یابد.

لابیاپلاستی می تواند تحریک بیشتر ناحیه کلیتوریس را در برداشته باشد و این افراد با مشکلاتی مواجه می شوند، در مواردی که لابیای ناحیه تناسلی بزرگ تر باشد، این نوع لابیا باعث ایجاد چین های پوستی در این ناحیه می شود و این مسأله به مرور کلیتوریس را کمتر تحریک می کند و خانم ها لذتی از برقراری رابطه نمی برند.

با استفاده از  لابیاپلاستی تحریک کردن ناحیه تناسلی به ویژه کلیتوریس در خانم ها بهتر صورت می گیرد و این افراد از حس بهتری در زندگی خود برخوردار می شوند.

خانم ها بعد از جراحی  لابیاپلاستی به آسانی می توانند مسائل بهداشتی را رعایت کنند و در این زمینه راحت تر اقدامات صورت می گیرد، در خانم هایی که در ناحیه تناسلی مشکلاتی چون چین و چروک زیاد وجود دارد، زنان می توانند با استفاده از این نوع عمل، بهداشت را به آسانی انجام داده تا به این روش از ایجاد عفونت در این ناحیه خودداری شود.

در افراد مشکلاتی که مربوط به تحریک مزمن می شود، از این طریق برطرف می گردد. در خانم هایی که دارای لابیای بزرگ هستند، تحریک به شکل مستمر و مزمن به وجود می آید و این افراد درگیر مشکلات زیادی می شوند که در خیلی موارد با این میزان از تحریک، درد در آنها ایجاد می گردد.

شما در حال مشاهده مقاله عمل لابیاپلاستی در غرب تهران هستید.

لابیای نامتقارن

همان طور که اشاره شد لابیای نامتقارن مشکلاتی را برای خانم ها ایجاد می کند و درمان این مشکل در حال حاضر از جمله اهداف خانم ها می باشد تا بتوانند روش  لابیاپلاستی را به کار برند و به بهترین نحو مشکلات ناحیه تناسلی خود را برطرف می کنند.

با استفاده از جراحی  لابیاپلاستی می توان لابیای بزرگ را به اندازه مناسب از طریق جراح و متخصص این حرفه کوچک کرد و یکی از مزیت های اصلی عمل  لابیاپلاستی به کوچک کردن لابیا و تغییر دادن اندازه آن مربوط می شود.

بعد از انجام عمل لابیا پلاستی، خانم ها واژن جوان و بهتری را مشاهده می کنند و در خیلی موارد تیرگی های این ناحیه کاهش می یابد. با استفاده از این روش متفاوت تیرگی و مشکلات ناحیه تناسلی کمتر می شود و خانم ها بدن زیباتری دارند.

دوران بهبودی

از مزیت های مهم روش لابیاپلاستی مربوط به دوران بهبودی آن است که بعد از این جراحی افراد نیاز ندارند که دوران نقاهت طولانی را بگذرانند و بهبودی آنها خیلی زود اتفاق می افتد. خیلی از خانم ها برای انجام دادن عمل های زیبایی ناحیه تناسلی به موارد خاصی چون دوران نقاهت و بهبودی بعد از عمل دقت می کنند و بیشتر آنها ترجیح می دهند، روش هایی را به کار برند که در مدت زمان کمتری به نتیجه برسند و مشکلی برای جسم آنها به وجود نیاید.

روش لابیاپلاستی را روشی کوتاه و ساده می دانند که درصد ایجاد خطرات این روش به شدت کمتر از دیگر شیوه ها است و تمامی مشکلات افراد را جراحی  لابیاپلاستی می تواند محدود کند، البته نوع درمان را متخصص با توجه به وضعیت بیمار و مشکلات این ناحیه مشخص می کند.

درمان مشکلات جسمی نیز از مهم ترین مزیت های  لابیاپلاستی است و مشکلاتی که مربوط به لابیای نامتقارن و چین و چروک های این ناحیه می باشد، به این طریق کاهش می یابد.

خوشبختانه مزیت هایی که از روش  لابیاپلاستی به دست می آید، به صورت دائمی ایجاد می شود و این نوع درمان تنها در یک بار انجام می پذیرد که خانم ها نیازی به عمل مجدد ندارند و همین مورد خانم های زیادی را ترغیب می کند که این روش را به کار برند تا درمان را راحت تر انجام دهند و تنها با مراجعه به متخصص مورد نظر و انجام این عمل می توانند نتیجه لازم را از درمان خود دریافت کنند.

دوران بهبودی
دوران بهبودی

آیا خانم ها قبل از انجام عمل  لابیاپلاستی نیاز به آمادگی های خاصی دارند؟ مهم ترین نکاتی که قبل از عمل  لابیاپلاستی باید مد نظر قرار بگیرد کدام موارد می باشند؟

خانم هایی که دارای بیماری هایی هستند که در آنها نقص ایمنی را ایجاد می کند و برای این افراد خطراتی را به همراه دارد، لازم است، قبل از عمل خود با متخصص در این باره مشورت کنند و در صورتی که جراح برای سلامتی فرد خطری نمی بیند عمل  لابیاپلاستی را انجام دهد.

برخی از بیماری ها ممکن است، نیاز به دارو های خاصی داشته باشند که باید این نوع داروها مرتبا مصرف شود تا با انجام عمل تداخل ایجاد نگردد و مشکلاتی به وجود نیاید و به بیماران توصیه می شود که قبل از عمل  لابیاپلاستی تمامی موارد را به متخصص اعلام کنند و از این طریق درمان خود را انجام دهند تا جراح تمامی موارد را بررسی کند و خطرات را به کمترین حد ممکن برساند.

خانم های زیادی هستند که از آسپرین استفاده می کنند و در طول هفته چندین بار این دارو را مصرف خواهند کرد، بهتر است، این افراد قبل از عمل  لابیاپلاستی خود مصرف کردن این نوع داروها را قطع کرده و آنها را به کار نبرند، متأسفانه دارو هایی چون آسپرین باعث می شود که بر پلاکت خون تأثیر بگذارد و از ده روز قبل از عمل استفاده از آن ممنوع است.

داروهای مربوط به انعقاد خون

دارو هایی وجود دارند که در زمینه انعقاد خون، افراد را با مشکلاتی مواجه می کنند و مناسب تر این است که بیماران در هنگام مراجعه به متخصص تمامی دارو هایی را که مصرف می کنند، با جراح مطرح کرده تا در صورت ایجاد مشکل متخصص از بیمار بخواهد که مصرف این نوع داروها را قطع کند.

بعضی از دارو های مصرف شده توسط بیمار، از یک هفته قبل از عمل  لابیاپلاستی باید از مصرف کردن آنها به طور کامل خودداری شود و دارو های دیگری وجود دارند که از روز قبل از عمل مصرف آنها ممنوع است.

در جلسه مشاوره قبل از عمل لابیاپلاستی بیماران نیاز دارند، در ارتباط با تمامی این داروها با متخصص خود صحبت کنند تا داروهایی که در عمل آنها مشکلی ایجاد می کند را قبل از این عمل قطع کرده و درمان بهتری را انجام دهند.

داروهای مربوط به انعقاد خون
داروهای مربوط به انعقاد خون

خانم های مبتلا به روماتیسم

خانم هایی که به بیماری هایی چون روماتیسم دچار هستند، یا ناراحتی های پوستی شدیدی دارند که آنها را درگیر می کند، قبل از عمل  لابیاپلاستی خود بهتر است که مصرف کردن این نوع داروها را کاهش دهند، پیشنهاد این است که مصرف این داروها به طور کامل قطع شده و در صورت نیاز برای بیماران دارو های دیگری جایگزین شود.

بیمارانی که فشار خون دارند، قبل از عمل خود باید با متخصص صحبت کرده و این نوع بیماری تحت کنترل متخصص باشد تا در حین عمل مشکلی برای بیمار ایجاد نشود.

برای بعضی از افراد که در سنین پایین قرار دارند، به کار بردن آزمایش های خاصی لزومی نداشته و ممکن است، متخصص تنها آزمایشی که برای تعیین میزان هموگلوبین اهمیت دارد، را در نظر بگیرد، خانم هایی که  لابیاپلاستی را در نظر می گیرند، میزان هموگلوبین خون در آنها باید بیشتر از عدد ده مشخص شود.

بیماران نباید دچار کم خونی شدید یا تالاسمی مینور باشند، زیرا در حین عمل با مشکلاتی مواجه می شوند و درگیر مشکلاتی هستند.

میزان هموگلوبین خون در آزمایش خانم ها

در مواردی که میزان هموگلوبین خون در آزمایش خانم ها از ده کمتر است، یا تست انعقاد خون این افراد در حد نرمال نیست، بهتر است، انجام عمل را تا حل بیماری های خود به تعویق اندازند و مشکلات خود را برطرف کنند.

خانم هایی که دیابت دارند، یا مشکلات کلیوی خاصی دارند، نیز بهتر است، قبل از عمل  لابیاپلاستی این مشکلات را حل کرده و به متخصصان برای درمان این نوع بیماری ها مراجعه کنند.

خانم هایی که بیماری تیروئید دارند و متقاضی انجام عمل  لابیاپلاستی هستند، نیاز دارند که قبل از عمل خود یک آزمایش در نظر بگیرند و در صورت مشکل نداشتن این عمل برای آنها انجام پذیرد.

جالب این است که در هر خانمی آزمایشات مختلفی نوشته می شود و در بیماری که کم خونی شدید دارد، آزمایش تالاسمی و در خانم هایی که مشکل تیروئید دارند، این نوع آزمایشات بررسی می گردد و پیشنهاد به خانم ها این است که قبل از عمل خود با متخصص مشورت کرده و تمامی موارد را مطرح کنند تا متخصص با آگاهی بیشتری عمل را انجام دهد و تمامی مشکلات را حل کند.

دقت در بهداشت ناحیه تناسلی

قبل از انجام عمل لابیاپلاستی بهتر است، خانم ها به بهداشت ناحیه تناسلی خود دقت داشته باشند و رعایت بهداشت را از اولین مواردی بدانند که پیش از  لابیاپلاستی باید انجام دهند. متخصصان به بیماران توصیه می کنند که استحمام را قبل از عمل خود در نظر بگیرند.

در خیلی از موارد جراح به خانم ها پیشنهاد می کند که در شب قبل از عمل شیو کردن ناحیه تناسلی را انجام نداده و این کار را به تعویق اندازند، زیرا با این شیو کردن باکتری هایی در حین عمل به ناحیه زخم وارد شده و درصد عفونت را در آنها بیشتر می کند.

استفاده کردن از آنتی بیوتیک و… تنها باید به وسیله مشورت با متخصص صورت گیرد و افرادی که بدن سالمی دارند، نیاز به هیچ گونه داروی آنتی بیوتیک ندارند.

دقت در بهداشت ناحیه تناسلی
دقت در بهداشت ناحیه تناسلی

بهترین زمان عمل لابیاپلاستی در خانم ها چه موقعی می باشد؟

برای انجام دادن عمل  لابیاپلاستی نیاز می باشد که خانم ها در طول دوران قاعدگی نباشند و بعد از چند روز از اتمام قاعدگی خود، اگر این عمل را انجام دهند، بهتر است، همان طور که می دانیم روزهای اولی که جراحی صورت می گیرد، از اهمیت زیادی برخودار است و مناسب تر می باشد که بیماران برای جلوگیری از ایجاد ورم و… در تایم مشخصی که متخصص اعلام می کند برای انجام عمل اقدام کنند.

در دوران پریود در خانم ها هورمون استروژن بیشتر می شود و ممکن است، ورم در بدن خانم ها به وجود آید، بهتر است، خانم ها با آگاهی از سیکل قاعدگی خود برای درمان مراجعه کنند و چند روز قبل از پریودی عمل  لابیاپلاستی را انجام ندهند،

زیرا همان طور که اشاره شد در نظر گرفتن مراقبت های مهم برای چند روز اول بعد از عمل مهم می باشد و خانم هایی که بعد از عمل خود بلا فاصله پریود می شوند، استرس های مربوط به دوران قاعدگی و درد را همزمان با عمل خود تجربه می کنند و در خیلی موارد برای این افراد به هم ریختگی شکل می گیرد.

تا اینجا با مبحث بهترین زمان عمل لابیاپلاستی در خانم ها چه موقعی می باشد آشنا شدید پیشنهاد می کنیم تا انتهای پست عمل لابیاپلاستی در غرب تهران با ما همراه باشید.

عمل لابیاپلاستی به چه صورتی توسط متخصص انجام می شود؟

عمل  لابیاپلاستی به این صورت انجام می شود که متخصص بافت های تیره ای که در ناحیه واژن وجود دارد، را به طور کامل از بین می برد و آویزان بودن لب های بزرگ ناحیه واژن را درمان می کند.

در خیلی مواقع متخصصان تلاش می کنند، قسمتی از بافت های مخاطی ناحیه واژن را به آرامی بر دارد تا از این طریق مخاطی نرم بتواند جایگزین این ناحیه از بدن شود.

در این روش واژن کوچک تری ایجاد می شود و برای خانم ها ظاهری جذاب تر را فراهم می کند.

عمل لابیاپلاستی به چه صورتی توسط متخصص انجام می شود؟
عمل لابیاپلاستی به چه صورتی توسط متخصص انجام می شود؟

آیا لابیاپلاستی برای خانم ها حس راحتی ایجاد می کند؟

در مواردی که لب های ناحیه واژن بزرگ باشند، یا این قسمت از لابیای داخلی اندازه بزرگی داشته باشند، ممکن است، خانم ها نتوانند لباس های راحت و مناسب بپوشند و این مسأله برای آنها ناراحتی ایجاد می کند.

لباس های شنا یا لباس زیر خانم ها در خیلی مواقع فشار زیادی را بر ناحیه لب های بیرونی و داخلی وارد کرده و این مسأله حس سختی را به خانم ها منتقل می کند و ساییدگی در این ناحیه شکل می گیرد و در برخی خانم ها خارش در ناحیه تناسلی شکل می گیرد.

در مواردی که جراح تلاش می کند تا لابیاها را به شکل درستی دقیق و منظم کند ممکن است، مسائلی که در خانم ها فشار را ایجاد می کند با انجام این نوع روش خاص کاهش یابند تا از این طریق واژن سالم تری به وجود آید و راحت تر زندگی خود را ادامه دهند.

تا اینجا با مبحث آیا لابیاپلاستی برای خانم ها حس راحتی ایجاد می کند آشنا شدید پیشنهاد می کنیم تا انتهای پست عمل لابیاپلاستی در غرب تهران با ما همراه باشید.

انجام دادن عمل لابیاپلاستی چه مدتی طول می کشد؟

عمل  لابیاپلاستی برای خانم ها زمان زیادی طول نمی کشد و این روش در یک ساعت قابل انجام است. متخصصان به بیماران توصیه می کنند که بعد از عمل  لابیاپلاستی یک همراه را با خود در کلینیک و مرکز مورد نظر داشته باشند و بعد از  لابیاپلاستی همراه بتواند به افراد کمک کند که به منزل برگردند.

مناسب تر این است که بعد از عمل  لابیاپلاستی خانم ها رانندگی نکنند و در روز اول کارها و فعالیت هایشان را با کمک گرفتن از همراه مورد نظر انجام دهند.

انجام دادن روش عمل  لابیاپلاستی در خانم ها حدود یک ساعت زمان می برد و در مواردی که متخصص بی حسی را برای بیمار به کار می برد این عمل مهم کمی طولانی تر می شود

البته مدت زمان عمل به بافت هایی که در ناحیه واژن وجود دارد، نیز بستگی داشته و در برخی از افراد ناحیه تناسلی دارای بافت های بیشتری می باشد و نیاز به در نظر گرفتن زمان بیشتری چون دو ساعت برای بیمار است.

با توجه به بافت لابیا در خانم ها مدت زمان عمل تعیین می شود، زیرا برای هر نوع بافت و سایز لابیا، پزشک تلاش می کند که روش های خاصی را به کار برد که این نوع تکنیک ها با توجه به شرایط متفاوت بدن خانم ها زمان بیشتر یا کمتری را لازم دارد.

انجام دادن عمل لابیاپلاستی چه مدتی طول می کشد؟
انجام دادن عمل لابیاپلاستی چه مدتی طول می کشد؟

آیا عمل لابیاپلاستی نیاز به جلسات زیادی دارد؟

برای در نظر گرفتن عمل  لابیاپلاستی بیماران نیاز به یک جلسه درمان دارند و این روش خاص تنها در یک جلسه قابل انجام است، اما با توجه به عروق موجود در بدن و غدد لنفاوی که در ناحیه هایی چون واژن بیشتر هستند، این امکان وجود دارد که نتیجه عمل  لابیاپلاستی در افراد متفاوت باشد و با توجه به بهبودی زمان زیادی برای انجام عمل نیاز است.

تا اینجا با مبحث آیا عمل لابیاپلاستی نیاز به جلسات زیادی دارد آشنا شدید پیشنهاد می کنیم تا انتهای پست عمل لابیاپلاستی در غرب تهران با ما همراه باشید.

آیا انجام عمل  لابیاپلاستی توسط متخصص نیاز به تجربه و تبحر کافی دارد؟

عمل  لابیاپلاستی می تواند توسط افراد زیادی صورت گیرد، اما مسلما تمامی این متخصصان در کار خود تجربه بالایی ندارند و داشتن تبحر، تجربه و آشنایی با مهارت پزشک از مهم ترین مواردی است که بیماران قبل از عمل باید در مورد آن به انتخاب درستی برسند و بتوانند متخصص مورد نظر را انتخاب کنند که در کار خود تبحر بالایی داشته باشد.

آیا انجام عمل  لابیاپلاستی توسط متخصص نیاز به تجربه و تبحر کافی دارد؟
آیا انجام عمل  لابیاپلاستی توسط متخصص نیاز به تجربه و تبحر کافی دارد؟

این که جراح مورد نظر چند تا عمل  لابیاپلاستی انجام داده از موارد مهمی است که قبل از عمل باید به آن توجه کرده و با تحقیق درست در این باره اطلاعات مناسبی را کسب کنند،

زیرا شکل لابیا های متفاوت در هر خانمی باعث می شود که برای انجام عمل تبحر زیادی نیاز باشد و متخصصی که عمل بیشتری را در مدت فعالیت خود انجام داده باشد، بهتر می تواند در عمل خود موفق شود، زیرا این جراح با انواع لابیا های متفاوت در بدن خانم ها آشنایی بیشتری دارد و آسان تر می تواند عمل خود را انجام دهد.

متخصصی که در کار خود تبحر کافی داشته باشد، به راحتی می تواند  لابیاپلاستی را بدون هیچ گونه خونریزی برای بیماران در نظر بگیرد و مشکلی در این باره به وجود نیاید. این مسأله از نظر برخی از افراد کاری مشکل است و خانم هایی که مد نظر دارند که عمل  لابیاپلاستی را انجام می دهند، لازم است، در این زمینه اطلاعات خود را بالاتر ببرند.

آیا انجام عمل  لابیاپلاستی توسط متخصص نیاز به تجربه و تبحر کافی دارد؟
آیا انجام عمل  لابیاپلاستی توسط متخصص نیاز به تجربه و تبحر کافی دارد؟

آیا برای عمل لابیاپلاستی نیاز به انجام تکنیک خاصی می باشد؟

روش های انجام دادن عمل  لابیاپلاستی در سال های گذشته به این شکل انجام می شد که جراح تلاش می کرد پوست اضافی که در ناحیه واژن وجود داشت، را از بین ببرد و از این طریق مشکلات این ناحیه کاهش می یافت.

جراحان با پیشرفته شدن عمل و تکنولوژی در این زمینه روش های خاصی را برای انجام عمل  لابیاپلاستی در نظر گرفتند و این روش را ارتقا می دهند.

در روش های قدیمی متأسفانه افراد با عوارض زیادی مواجه می شدند و در برخی موارد زخم در ناحیه تناسلی به وجود می آمد که خانم ها را در مدت زمان زیادی درگیر می کرد، همچنین این افراد با مشکلات و آسیب های عصب های حسی مواجه می شدند که این مسأله مشکلات زیادی ا به همراه داشت.

برای این کار می توان از یک جراح خوب که در این زمینه تخصص دارد، کمک گرفت تا متخصص با کمترین آسیب بتواند روش  لابیاپلاستی را برای خانم ها انجام دهد.

در حال حاضر متخصصی که در کار خود تبحر دارد، از آخرین و بهترین تکنیک ها و روش هایی که برای کوچک کردن لابیا یا اصلاح شکل آن وجود دارد، بهره می برد و از این طریق تلاش می کند که رنگ لابیا و زیبایی این ناحیه حفظ شود، همچنین روشی باید استفاده شود که حساسیت های ناحیه تناسلی کاهش نیابد و زخمی بر بدن ماندگار نشود.

با توجه به وضعیت سلامتی بیماران این روش می تواند به شکل سرپایی انجام شود، یا با استفاده از دارو های بیهوشی برای بیماران در نظر گرفته می شود.

جراح متخصص برش هایی را بر ناحیه پوست لابیاها انجام می دهد و مشکلات این ناحیه را از بین می برد و در این مورد جراح بافت اضافی ناحیه واژن را بخیه می زند.

 

دوران بهبودی بعد از عمل لابیاپلاستی تا چه مدت است؟

جراحی که عمل  لابیاپلاستی را انجام می دهد، لازم است، مراقبت های مهم و ضروری که بیماران بعد از این نوع عمل باید در نظر بگیرند را به طور کامل به بیمار خود اطلاع دهد.

استفاده از شلوارهای تنگ برای بیماران ممنوع است، اما برای از بین بردن ورم این ناحیه پوشیدن لباس های گن دار ممکن است، توسط پزشک در نظر گرفته شود.

بیشتر بیماران بعد از عمل خود نیاز به گذراندن دوره بهبود طولانی ندارند و بعد از پنج روز می توانند کار خود را ادامه دهند.

برای گذراندن دوران بهبودی در بیماران بهتر است که رابطه جنسی محدود شود و این افراد رابطه ای نداشته باشند.

ذکر این نکته الزامی می باشد که بهبودی بعد از عمل لایبا پلاستی در خانم ها متفاوت است و در هر فردی با توجه به نوع عمل ممکن است، بیماران مجبور شوند، مدت زمان بیشتری را به استراحت اختصاص دهند و برای اطلاع از میزان استراحت و… مراجعه بعد از هفته اول به متخصص اهمیت زیادی دارد تا با توجه به معاینه بیمار و وضعیت کلی سلامتی بتواند این مورد را تعیین کند.

دوران بهبودی بعد از عمل لابیاپلاستی تا چه مدت است؟
دوران بهبودی بعد از عمل لابیاپلاستی تا چه مدت است؟

مخاطب گرامی شما در حال مشاهده پست عمل لابیاپلاستی در غرب تهران هستید.

انجام دادن عمل  لابیاپلاستی چه تأثیری بر رابطه جنسی می گذارد؟ بعد از عمل  لابیاپلاستی در چه مدتی برقراری رابطه جنسی مشکلی ندارد؟

لابیاپلاستی می تواند اثرات مثبت زیادی را بر رابطه جنسی و کیفیت آن بگذارد. در خانم هایی که این عمل را انجام می دهند، پوست هایی که دهانه واژن را مسدود کرده یا اضافی هستند، در این ناحیه باید برداشته شود و از این طریق حس مربوط به تحریک اندام تناسلی به خانم ها بر گشته و به حالت سالم بر می گردند.

جراحی که در این زمینه ماهر باشد، سعی دارد، برش هایی را که در ناحیه تناسلی به وجود می آورد را با دقت انجام دهد که عصب های حسی این ناحیه آسیبی نبیند و برای محافظت از این اعصاب نهایت تلاش را به کار می برد.

برقراری رابطه جنسی بعد از عمل  لابیاپلاستی از چهار تا شش هفته بعد از آن امکان پذیر است، البته ترمیم لابیاها در این مورد اهمیت دارد و در افراد این مدت متفاوت می باشد.

بعضی از افراد بدنشان نسبت به ترمیم کردن زخم خیلی سریع اقدام می کند و در این افراد بهبودی زودتر اتفاق می افتد و برخی از افراد نیاز به زمان بیشتری برای ترمیم و بهبود زخم های ناحیه لابیاها دارند و ممکن است، دو ماه فرصت برای بهبود یافتن زخم در آنها وجود داشته باشد.

بعد از این مدت که بدن بهبود کامل می یابد، خانم ها می توانند رابطه جنسی برقرار کنند و در این مورد مشکلی ندارند.

انجام دادن عمل  لابیاپلاستی چه تأثیری بر رابطه جنسی می گذارد؟ بعد از عمل  لابیاپلاستی در چه مدتی برقراری رابطه جنسی مشکلی ندارد؟
انجام دادن عمل  لابیاپلاستی چه تأثیری بر رابطه جنسی می گذارد؟ بعد از عمل  لابیاپلاستی در چه مدتی برقراری رابطه جنسی مشکلی ندارد؟

آیا انجام عمل لابیاپلاستی بعد از زایمان امکان پذیر است؟

در زمان زایمان میزان خونی که در ناحیه تناسلی وجود دارد، به شدت زیاد می باشد و برای انجام عمل  لابیاپلاستی مشکلاتی وجود دارد و مناسب تر این است که انجام این جراحی زیبایی را به وقت دیگری به تعویق انداخت و این روش را به کار نبرند.

در دوران بارداری در خانم ها هورمون های زنانه افزایش می یابد و در بدن آنها این میزان هورمون به شدت بالاست و در خیلی موارد واژن را متورم می کند یا ناحیه تناسلی را تغییر می دهد و ظاهر این ناحیه ممکن است، تیره تر شود

اما بعد از بارداری و به اتمام رسیدن بارداری این مشکل کاهش می یابد و متخصصان این حرفه به خانم ها این پیشنهاد را دارند که  لابیاپلاستی را در حین زایمان انجام دهند و تحمل کنند تا هورمون ها به اندازه متعادل در بدن برسد.

آیا انجام عمل لابیاپلاستی بعد از زایمان امکان پذیر است؟
آیا انجام عمل لابیاپلاستی بعد از زایمان امکان پذیر است؟

بعد از عمل لابیاپلاستی انجام دادن چه مراقبت هایی اهمیت دارد؟

بانوانی که عمل  لابیاپلاستی را انجام می دهند، بعد از این عمل بهتر است، چند روزی را به استراحت کردن اختصاص دهند و به این طریق خانم ها فعالیت های خود را محدود کنند و کارهای روزمره خود که به این ناحیه فشار وارد می کند را برای چند روز نادیده بگیرند.

انجام دادن فعالیت های زیاد باعث می شود که خانم ها با ورم زیاد در ناحیه واژن مواجه شده و این مشکل ناراحتی هایی را برای آنها در پی دارد.

بیماران بعد از عمل  لابیاپلاستی نباید ورزش های سنگین را انجام دهند و بهتر است که این کار را تا مدت زمان خاصی به تعویق اندازند.

برای خانم هایی که نیاز به دارو های خاص و… دارند، این کار تا مدتی محدود است و این افراد نباید در ماه اول دارو های ناحیه واژن یا کرم های مخصوص واژینال را استفاده کنند.

برش هایی که بعد از عمل لابیاپلاستی شکل می گیرد، به شدت کم می باشد و در خیلی مواقع جای زخم در خانم ها وجود ندارد.

مراجعه به متخصص در فرصت مناسب برای معاینه

بیماران باید بتوانند بعد از عمل خود در فرصت مناسب به متخصص مراجعه کنند تا معاینه را برای آنها انجام دهد.

بعد از عمل برای برخی از بیماران نیاز به استفاده از آنتی بیوتیک و دارو های خاصی است که از این طریق بتوان از ایجاد عفونت در آنها جلوگیری کرده که البته میزان دوز دارو با توجه به نوع جراحی که برای بیمار در نظر گرفته شده فرق می کند.

ممکن است، دارو هایی که التهاب را در ناحیه تناسلی کمتر می کنند، نیز توسط متخصص برای بیماران تجویز گردد و در صورتی که جراح این نوع داروها را برای بیمار می نویسد بهتر است تا اتمام داروها استفاده گردد و با قطع درد ناحیه تناسلی مصرف این داروها نیز کمتر نشود. مصرف این داروها ورم را در ناحیه تناسلی کاهش می دهد و از عوارض ناشی از این نوع عمل کاسته می شود.

مراجعه به متخصص در فرصت مناسب برای معاینه
مراجعه به متخصص در فرصت مناسب برای معاینه

بافت ناحیه واژن نرم می باشد و استفاده از دارو های ضد التهابی تا کاهش ورم این ناحیه توصیه می شود.

بیماران بهتر است، بعد از عمل  لابیاپلاستی کمتر بایستند و ساعاتی را به استراحت اختصاص دهند تا ورم های ناحیه تناسلی کمتر شود.

قطع کردن نمک در چند هفته اول

در چند هفته اول بعد از عمل  لابیاپلاستی لازم است، مصرف نمک قطع شود و از سدیم و… نیز استفاده نشود، چون این نوع مواد جذب آب را افزایش داده و ورم در ناحیه تناسلی بیشتر می گردد.

جراح  لابیاپلاستی برای بیماران خود نکات مهمی را در نظر می گیرد و آموزش های لازمی را ارائه می دهد که یکی از این نوع آموزش های قابل توجه مربوط به شست و شوی ناحیه تناسلی بعد از عمل است که در این زمینه متخصص به بیمار یادآوری می کند که شست و شوی ناحیه واژن را بعد از عمل فراموش نکند و از این طریق ترشحات ناحیه واژن کمتر شود.

بعد از عمل باید ناحیه واژن خشک باشد و در روز های ابتدایی بعد از حمام رفتن لازم است، این ناحیه خشک شود.

ترشحات ناحیه واژن بعد از عمل ممکن است، افزایش یابد که شستن این ناحیه اهمیت زیادی دارد.

بعد از عمل  لابیاپلاستی بهبودی نیاز به زمان دارد و سریع تر می تواند درمان صورت گیرد.

درد و ورم

در چند روز اول بعد از عمل  لابیاپلاستی تجربه درد و کمی ورم در بیماران طبیعی می باشد و این درد را با مصرف دارو های مسکنی که متخصص تجویز می کند می توان کنترل کرد.

برای تمیز نگه داشتن این ناحیه در خانم ها و جلوگیری از ایجاد ورم می توان از کمپرس یخ استفاده کرد.

حمام طولانی در چند روز اول ممنوع است و این بیماران نباید در وان بنشینند. بهتر است، در ماه اول به استخر نروند و از این اقدامات جلوگیری کنند.

خانم ها نیاز دارند که از یبوست جلوگیری کنند و غذا هایی را استفاده کنند که از این طریق یبوست در آنها کمتر ایجاد شود.

مراجعه به متخصص بعد از عمل  لابیاپلاستی و در روز بعد از این عمل ضرورتی ندارد، اما لازم است که بیماران یک هفته بعد از عمل خود به پزشک برای معاینه مراجعه کنند، البته در مواردی که در ناحیه تناسلی ترشحات زردی مشاهده شود، یا در این زمینه مشکلی وجود داشته باشد، بهتر است که سریعا به متخصص مراجعه شود.

خانم هایی که در ناحیه واژن بوی بدی را تجربه می کنند و این بو همچنان ادامه دارد و با رعایت بهداشت کاهش نمی یابد، بعد از عمل خود باید به متخصص مراجعه کنند تا بررسی شود که لابیاها دچار عفونت نشده و این بوی بد به این علت نمی باشد.

در خانم هایی که بعد از عمل خود خونریزی شدیدی را تجربه می کنند، نیاز می باشد که برای درمان این مشکل به دکتر مراجعه کرده و در اسرع وقت درمان را ادامه دهند.

درد و ورم
درد و ورم

آیا عمل لابیاپلاستی درد دارد؟

خانم های زیادی هستند که به درد عمل  لابیاپلاستی فکر کرده و در این باره استرس زیادی را تجربه می کنند. برخی از افراد تصور دارند که این عمل درد زیادی داشته و مشکلاتی در این باره دارند. ناحیه تناسلی به ویژه واژن دارای عصب های حسی می باشد که حساس هستند و همین مورد خانم ها را ناراحت می کند که درد در این زمینه شدت بیشتری دارد.

عمل  لابیاپلاستی از آنجایی که با بی حسی صورت می گیرد، متخصص تمام تلاش خود را می کند که درد کمتری در بیمار تجربه شود و از انجام این روش پشیمان نشوند، خوشبختانه درصد افرادی که از این روش رضایت دارند، در حد زیادی است و خانم هایی که عمل  لابیاپلاستی را زیر نظر متخصص انجام داده اند، از این روش راضی هستند و به دیگر خانم هایی که مشکل دارند، این روش را پیشنهاد می کنند.

تا اینجا با مبحث آیا عمل لابیاپلاستی درد دارد آشنا شدید پیشنهاد می کنیم تا انتهای پست عمل لابیاپلاستی در غرب تهران با ما همراه باشید.

آیا بعد از عمل لابیاپلاستی می توان روش های جراحی دیگری را به کار برد؟

خیلی از خانم هایی که به فکر داشتن یک ناحیه تناسلی زیبا و خاص هستند، در مواردی دوست دارند که همزمان با عمل  لابیاپلاستی خود عمل های دیگری را انجام دهند. خیلی از افرادی که قصد انجام این کار را دارند، به وسیله مشورت با متخصص خود می توانند جراحی های ترمیمی خاصی را در نظر بگیرند و از این طریق روشن سازی واژن و… را توسط متخصص به کار برند.

تا اینجا با مبحث آیا بعد از عمل لابیاپلاستی می توان روش های جراحی دیگری را به کار برد آشنا شدید پیشنهاد می کنیم تا انتهای پست عمل لابیاپلاستی در غرب تهران با ما همراه باشید.

موارد مهمی که در زمینه عمل لابیاپلاستی باید مد نظر قرار بگیرند کدام موارد می باشند؟

از موارد مهمی که قبل از انجام عمل  لابیاپلاستی باید به آن دقت شود، مربوط به انتخاب متخصص است، جراحی برای این عمل باید در نظر گرفته شود که دانش این فرد در حد بالایی باشد و با تجربه ای که از عمل  لابیاپلاستی دریافت کرده است، در کار خود تبحر کافی داشته باشد.

همان طور که اشاره شد آناتومی بدن خانم ها با یکدیگر متفاوت است و متخصص متبحر در این زمینه می تواند نوع پوست خانم ها را تشخیص دهد، همچنین متخصص به شکل لابیاها توجه می کند

و بر اساس سایز لابیای متفاوت در خانم ها عمل را انجام می دهد. متخصص آگاه می داند که سایز لابیاها به چه میزانی در انتخاب روش  لابیاپلاستی موثر است و می تواند روش جراحی متفاوتی را برای بیماران در نظر بگیرد.

قبل از انجام دادن جراحی  لابیاپلاستی افراد می توانند در جلسه مشاوره به متخصص مراجعه کنند و با جراح در ارتباط با این نوع عمل مشورت کرده و سوالات خود را از متخصص بپرسند.

تا اینجا با مبحث موارد مهمی که در زمینه عمل لابیاپلاستی باید مد نظر قرار بگیرند کدام موارد می باشند آشنا شدید پیشنهاد می کنیم تا انتهای پست عمل لابیاپلاستی در غرب تهران با ما همراه باشید.

نمونه کار

در خیلی مواقع متخصص تلاش می کند تا نمونه کار هایی را به بیماران نشان دهد و از این طریق بیماران عکس های قبل از عمل لابیاپلاستی را ببینند و با آگاهی بیشتری عمل را در نظر بگیرند

همچنین جراح می تواند عکس های مناسبی را پس از  لابیاپلاستی به بیماران نمایش دهد تا از این طریق خانم ها در زمینه جراحی زیبایی و نوع جراحی این متخصص ارزیابی های لازم را در نظر بگیرند.

متخصص  لابیاپلاستی می تواند مراقبت های خاص را برای بیماران در نظر بگیرد و این مراقبت ها را به بیماران کاملا اطلاع دهد.

مسلما اگر بعد از عمل مراقبت های لازم صورت گیرد، بیماران بهتر می توانند بهبودی می یابند و زخم ها راحت تر درمان می شوند.

از اینکه تا انتهای پست عمل لابیاپلاستی در غرب تهران با ما همراه بودید متشکریم و امیدواریم از خواندن پست عمل لابیاپلاستی در غرب تهران بهره کافی را برده باشید.

Share this post

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email