عمل لابیاپلاستی در شمال تهران

عمل لابیاپلاستی در شمال تهران

در این مقاله قصد داریم عمل لابیاپلاستی در شمال تهران را برای شما عزیزان مورد بررسی قرار دهیم:

لابیا پلاستی نوعی عمل زیبایی بوده که بر روی آلت تناسلی زنان انجام می گیرد، این نوع جراحی برای زنانی است که از بزرگی لابیاهای خود رنج می برند و اگر توسط پزشک جراح و به درستی انجام شود، موجب افزایش اعتماد به نفس و همچنین بهتر شدن شکل ظاهری آلت تناسلی می شود،

در این مقاله می خواهیم به صورت مفصل این عمل زیبایی را برای شما مورد بررسی قرار دهیم، برای این که در مورد این عمل جراحی اطلاعات مفیدی را به دست آورید تا پایان مقاله با ما همراه باشید:

در این مقاله به سوالات ذیل پاسخ خواهیم داد:

  • لابیا پلاستی چیست؟ و برای انجام این جراحی چه روش هایی وجود دارد؟
  • عمل لابیا پلاستی چه مزایایی دارد؟
  • برای انجام عمل لابیا پلاستی چه سنی مناسب می باشد؟
  • مراقبت های قبل از عمل لابیا پلاستی به چه صورت است؟
  • در صورت عدم رعایت مراقبت های قبل از عمل لابیا پلاستی چه پیامدهایی ممکن است، رخ دهد؟
  • آیا عمل جراحی لابیا پلاستی درد دارد؟
  • مراقبت های بعد از جراحی لابیا پلاستی چگونه است؟
  • در چه صورت بهترین نتیجه عمل با مراقبت های بعد از لابیا پلاستی حاصل می شود؟
  • خونریزی بعد از عمل لابیا پلاستی در چه صورت اتفاق می افتد؟
  • آیا با کوتاه نمودن اندازه لابیاها میل جنسی از بین می رود؟
  • عمل لابیا پلاستی برای چه افرادی مناسب است؟
  • چه افرادی نباید عمل لابیا پلاستی انجام دهند؟
  • آیا بعد از زایمان طبیعی، لابیاها بزرگتر می شوند؟
  • برای انجام عمل لابیا پلاستی باید به چه پزشکی مراجعه کنیم؟
  • هزینه عمل لابیاپلاستی به چه صورت است؟

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با عمل لابیاپلاستی در شمال تهران با ما همراه باشید.

لابیا پلاستی چیست؟ و برای انجام این جراحی چه روش هایی وجود دارد؟

لابیا پلاستی نوعی جراحی زیبایی زنان می باشد که در طی فرایندی شکل لب های کوچک و بزرگ واژن اصلاح میشود، دو گروه از زنان برای انجام این نوع جراحی زیبایی کاندید هستند:

لابیا پلاستی چیست؟ و برای انجام این جراحی چه روش هایی وجود دارد؟
لابیا پلاستی چیست؟ و برای انجام این جراحی چه روش هایی وجود دارد؟

دسته اول افرادی هستند که به دلیل مادرزادی دارای لابیای بزرگ و نامتقارنی هستند و دسته دوم زنانی که در طی زمان و به دلایل مختلف شکل ظاهری واژن آن ها تغییر می کند و تمایل دارند که این نوع جراحی را برای حل مشکل خود انجام دهند،

از جمله عوامل در تغییر شکل ظاهری لب های واژن می توان به بالارفتن سن و زایمان و… اشاره کرد، این نوع جراحی تحت بی حسی موضعی و برای برخی بیماران با بیهوشی انجام می شود.

زمانی که این جراحی تحت عمل بیهوشی موضعی انجام می شود، می بایست قبل از بیهوشی برای ناحیه تحت عمل کرم بی حسی موضعی استفاده شود که این عمل با استفاده از تزریق با سوزن های کوچک انجام خواهد شد که تقریبا 10 الی 20 ثانیه به طول می انجامد، در زمان جراحی بیمار نبایستی هیچ گونه دردی احساس کند.

ذکر این نکته نیز حائز اهمیت است که این نوع جراحی برای زنانی که دارای عفونت واژینال و یا سرطان هستند، نبایستی انجام شود، پزشکان بر این باورند که در دوران قاعدگی نباید این جراحی انجام شود، زیرا ممکن است، در این دوران ناحیه تحت جراحی دچار عفونت شود.

عمل لابیا پلاستی یک عمل جراحی سر پایی می باشد که هم انجام عمل جراحی و هم دوره بهبودی و نقاهت آن در مقایسه با روش های دیگر دارای تهاجم کمی است.

آیا عمل لابیا پلاستی در مطب انجام می شود؟

اگرعمل لابیا پلاستی با لیزر انجام شود، می توان آن را در مطب انجام داد، ولیکن برای واژینوپلاستی می بایست حتما در کلینیک و یا بیمارستان و اتاق جراحی انجام شود.

تا اینجا با مبحث آیا عمل لابیا پلاستی در مطب انجام می شود آشنا شدید و پیشنهاد می کنیم تا انتهای پست عمل لابیاپلاستی در شمال تهران با ما همراه باشید.

چه روش هایی برای انجام این جراحی وجود دارد؟

برای انجام این عمل زیبایی روش های متفاوتی وجود دارد، ولی معمولا پزشکان برای انجام این نوع جراحی یکی از دو روش ذیل را به کار می برند:

  • تکنیک trim:

دراین روش جراحی، قسمت اضافه لب های داخلی لابیا را برش زده و ناحیه برش را با بخیه می بندند، این نوع جراحی حدودا یک ساعت زمان نیاز دارد.

  • تکنیک wedge:

در این نوع جراحی لب های لابیا مینور را مانند v برش می دهند و از این طریق بافت بیشتری در این ناحیه برداشته می شود، این روش به زمان بیشتری نیاز دارد، ولیکن نتیجه انجام عمل نیز بهتر می باشد.

قبل از انجام عمل لابیا پلاستی می بایست یک جلسه مشاوره با پزشک جراح خود داشته باشید و در طی این جلسه پزشک چگونگی انجام جراحی و تمامی نکاتی که می بایست قبل و بعد از جراحی رعایت کنید،

را به شما گوشزد خواهد کرد، همچنین پزشک از شما خواهد پرسید که از این جراحی چه انتظاری دارید، این نوع جراحی جز در موارد خاص به بیهوشی نیاز نداشته و تحت بی حسی موضعی انجام می شود و زمان جراحی تقریبا 1 ساعت به طول می انجامد و 20 دقیقه بعد از اتمام جراحی می توانید به منزل برگردید.

تکنیک wedge:
تکنیک wedge:

تا اینجا با مبحث چه روش هایی برای انجام این جراحی وجود دارد آشنا شدید و پیشنهاد می کنیم تا انتهای پست عمل لابیاپلاستی در شمال تهران با ما همراه باشید.

عمل لابیا پلاستی چه مزایایی دارد؟

عمل لابیا پلاستی چه به منظور زیبایی انجام شود، چه برای از بین بردن مشکلات فیزیکی و جنسی، تاثیر فراوانی در زندگی افرادی که تحت این عمل جراحی قرار می گیرند، دارد، لابیا پلاستی در گروه عمل های زیبایی و جوان سازی واژن قرار دارد که سایز و شکل لبه های واژن در طی فرایند انجام آن تغییر می کند.

در حالت کلی مزایای عمل لابیا پلاستی شامل موارد ذیل می باشد:

  • زیبایی ظاهری واژن و در پی آن بالا رفتن اعتماد به نفس بیمار
  • کمتر شدن میزان برجستگی ناحیه تناسلی در زمان پوشیدن لباس های جذب
  • اصلاح عدم تقارن لبه های واژن که یکی از مسائلی است که در میان خانم ها شایع می باشد.
  • بهتر شدن کیفیت روابط جنسی
  • از بین رفتن احساس درد در لب های واژن به دلیل سایش مخصوصا در زمان ورزش کردن
  • تحریک بیشتر کلیتوریس
  • راحتی بیشتر در رعایت اصول بهداشتی
  • از بین رفتن مشکلات تحرک مزمن
در حالت کلی مزایای عمل لابیا پلاستی شامل موارد ذیل می باشد:
در حالت کلی مزایای عمل لابیا پلاستی شامل موارد ذیل می باشد:

تا اینجا با مبحث عمل لابیا پلاستی چه مزایایی دارد آشنا شدید و پیشنهاد می کنیم تا انتهای پست عمل لابیاپلاستی در شمال تهران با ما همراه باشید.

برای انجام عمل لابیا پلاستی چه سنی مناسب می باشد؟

رشد جسمی و رسیدن به بلوغ جنسی در زنان با هم تفاوت دارد و این امر به موارد مختلفی بستگی دارد، لذا از این رو نمی توان سن دقیق برای انجام این جراحی را اعلام نمود

ولیکن با توجه به آماری که از این نوع جراحی در زنان مختلف در دست است، می توان سن میانگین برای انجام این جراحی را زنان بالای 20 سال الی 50 سال دانست، زنان از سنین 50 سال به بالا بهتر است، این جراحی را انجام ندهند

زیرا در این سن ترمیم و بهبود بخیه ها روند کندی را در پیش دارد و ممکن است، در معرض عفونت قرار گیرد و در مورد خانمهایی که زیر 20 سال دارند، نیز بهتر است، این جراحی انجام نشود

زیرا ممکن است، رشد جنسی آن ها کامل نشده باشد، لازم است که بدانید رشد لابیا با بلوغ جنسی به همراه است، لذا بر این اساس به خانم های زیر 20 سال توصیه می شود که انجام این جراحی را به بعد از 20 سالگی موکول کنند.

برخی زنان با مراجعه به پزشک تمایل دارند که این جراحی را هم زمان با زایمان انجام دهند، اما پزشکان در این خصوص اعلام کرده اند که انجام این جراحی با زایمان اشتباه بوده و آن را ممنوع اعلام نموده اند

زیرا به علت این که در هنگام زایمان خونریزی بسیاری در ناحیه واژن انجام می شود، پس نمی توان به صورت هم زمان این دو را با هم انجام داد بهتر آن است که انجام عمل لابیا پلاستی را به بعد از زایمان موکول کنید.

تا اینجا با مبحث برای انجام عمل لابیا پلاستی چه سنی مناسب می باشد آشنا شدید و پیشنهاد می کنیم تا انتهای پست عمل لابیاپلاستی در شمال تهران با ما همراه باشید.

مراقبت های قبل از عمل لابیا پلاستی به چه صورت است؟

مراقبت هایی که برای عمل لابیا پلاستی می بایست انجام گیرد، به دو دسته تقسیم می شوند: مراقبت های قبل از عمل و مراقبت های بعد از عمل

که رعایت هرکدام از این دو مورد از اهمیت زیادی برخوردار است، در این بخش از مقاله مراقبت های قبل از عمل لابیا پلاستی را به صورت مفصل مورد بررسی قرار می دهیم:

مراقبت های قبل از عمل لابیا پلاستی می بایست به صورت دقیق انجام شود، زیرا هرگونه کوتاهی در مورد این مراقبت ها ممکن است، نه تنها موجب تغییر نتیجه عمل گردد، بلکه ممکن است، مجبور به انجام مجدد این عمل شوید.

مراقبت های قبل از عمل لابیا پلاستی به چه صورت است؟
مراقبت های قبل از عمل لابیا پلاستی به چه صورت است؟

دلیل مراقبت های قبل از عمل

مراقبت های قبل از این نوع عمل زیبایی موجب می شود تا بیمار در زمان جراحی و هم چنین بعد از آن با هیچ گونه مشکلی مواجه نگردد، یکی از دلایلی که پزشکان از بیمار می خواهند که مراقبت های قبل از عمل را رعایت کنند، این است که بیمار در حین عمل و پس از آن دچار مشکل نشود.

مراقبت های قبل از عمل لابیا پلاستی، شامل بررسی سلامتی بیمار از نظر واژینال و سلامت خون می باشد، بیمار می بایست کلیه موارد قبل از عمل را چک نماید و از سلامت خود اطمینان حاصل نماید، زیرا با رعایت نکات لازم دیگر امکان بروز هیچ گونه مشکلی نخواهد بود

اگر چنانچه مراقبت های قبل از این عمل زیبایی آنگونه که باید به درستی انجام نشود، ممکن است، موجب ایجاد برخی مشکلات شود که از جمله می توان به تغییرات بد در فرم و ظاهر لابیا ها اشاره کرد که ممکن است، موجب پیدایش عوارض بلند مدت گردد.

البته ذکر این نکته نیز بسیار جایز است که نگرفتن نتیجه مناسب از این عمل نمی تواند فقط عدم رعایت مراقبت های قبل از عمل باشد، بلکه یکی از مهم ترین نکات قبل از انجام این نوع جراحی، انتخاب پزشک با تجربه و دارای مهارت بالا در این زمینه می باشد، یک پزشک خوب قبل از انجام جراحی لابیا پلاستی تمامی نکات لازم در این زمینه را به بیمار گوشزد کرده و از وی می خواهد تمامی مراقبت ها و نکات قبل از عمل را به درستی و دقت انجام دهد.

مراقبت های قبل از عمل لابیا پلاستی از یک ماه قبل از انجام عمل شروع شده و تا یک روز قبل از جراحی ادامه خواهد داشت،

دلیل مراقبت های قبل از عمل
دلیل مراقبت های قبل از عمل

مراقبت های یک ماه قبل از عمل لابیا پلاستی

اگر تصمیم قطعی خود را برای انجام عمل لابیا پلاستی گرفته اید، می بایست از یک ماه قبل از عمل اقدامات ذیل را با دقت انجام دهید:

  • تست پاپ اسمیر

یک ماه قبل از این که عمل لابیا پلاستی را انجام دهید، می بایست توسط پزشک تحت معاینه واژینال قرار گیرید، آزمایش پاپ اسمیر بیمار را از وجود هرگونه عفونت واژینال و ژنیتال آگاه خواهد کرد و اگر چنانچه متوجه شوید که در این ناحیه دچار عفونت شده اید، می بایست برای درمان و رفع آن قبل از جراحی اقدام کنید.

تست پاپ اسمیر
تست پاپ اسمیر

زیرا اگر چنانچه در زمان جراحی به عفونت مبتلا باشید، موجب می شود، بعد از مدتی پس از عمل نیز به عفونت شدید به همراه درد دچار شده و موجب عدم دریافت نتیجه دلخواه از جراحی خواهد شد، لذا این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار بوده و بر این اساس بیمار را از نظر عفونت واژینال مورد بررسی و تست دقیق قرار می دهند تا اگر چنانچه مشکوک به عفونت باشند، برای درمان آن اقدام شود.

و بعد از درمان نیز می بایست مجددا این تست انجام شود تا مطمئن شوید که عفونت به صورت کامل برطرف شده است.

  • تبخال تناسلی

یکی دیگر از مواردی که می بایست قبل از انجام عمل لابیا پلاستی توسط پزشک مورد بررسی قرار گیرد، مبتلا شدن فرد به تبخال تناسلی است، اگر چنانچه بیمار به این عارضه مبتلا باشد تا زمانی که زائده های آن به طور کامل رفع نشده است، نباید این عمل را انجام دهد.

رعایت تمامی این موارد قبل از جراحی به نفع خود بیمار می باشد.

  • زگیل تناسلی

اگر چنانچه زگیل تناسلی دارید، لازم است، قبل از عمل پزشک خود را در جریان بگذارید و برای درمان آن اقدام کنید، میتوانید برای درمان سریع زگیل های تناسلی قبل از جراحی از روش لیزر و کرایوتراپی استفاده کنید.

  • حساسیت پوستی

میزان حساسیت پوست در افراد مختلف با هم فرق دارد، بر همین اساس می بایست از یک ماه قبل از جراحی در استفاده از لوسیون و یا هر نوع پماد در اطراف ناحیه تناسلی پرهیز کنید، زیرا ممکن است، پوست در برابر این مواد دارای آلرژی باشد و موجب ایجاد مشکلات جدی بعد از عمل شود.

  • کرم های سفید کننده و دارای هیدروکینون

کرم های حاوی هیدروکینون برای روشن نمودن ناحیه تناسلی مورد استفاده برخی از زنان می باشد، استفاده از این کرم ها ممکن است، موجب ایجاد عوارض جدی شوند، کرم های حاوی هیدروکینون موجب ایجاد حساسیت پوستی شده، لذا می بایست از یک ماه قبل از عمل لابیا پلاستی از این کرم استفاده نکنید،

همچنین بهتر است، در استفاده از انواع صابون های بهداشتی آرایشی در نواحی آلت تناسلی پرهیز کنید، زیرا ممکن است، این محصولات موجب التهاب و نازکی پوست شوند و قبل از عمل لابیل پلاستی نباستی هیچ گونه آثار حساسیت پوستی در این ناحیه وجود داشته باشد.

کرم های سفید کننده و دارای هیدروکینون
کرم های سفید کننده و دارای هیدروکینون
  • تاریخ انجام عمل لابیا پلاستی را به گونه ای تنظیم کنید که بعد از اتمام دوره عادت ماهیانه باشد، بهتر است، برای این مورد 4 روز از اتمام دوره قاعدگی گذشته باشد.

تا اینجا با مبحث مراقبت های یک ماه قبل از عمل لابیا پلاستی آشنا شدید و پیشنهاد می کنیم تا انتهای پست عمل لابیاپلاستی در شمال تهران با ما همراه باشید.

مراقبت های یک هفته قبل از لابیا پلاستی

هرچه به تاریخ و زمان جراحی نزدیکتر می شویم، می بایست نکات و اقدامات قبل از انجام لابیا پلاستی را با دقت بیشتری انجام دهیم، در ادامه مراقبت هایی که از یک هفته قبل از عمل لابیا پلاستی می بایست انجام دهیم را مورد بررسی قرار می دهیم:

  • قطع مصرف دخانیات

مصرف دخانیات دارای تاثیرات منفی فراوانی بوده و بر روی سلامت خون بسیار اثر گذار می باشد،

از یک هفته قبل از انجام این عمل می بایست از مصرف هر نوع مواد دخانیات پرهیز کنید،رعایت نکات لازم برای حفظ سلامتی از اهمیت بالایی برخوردار است،

  • قطع مصرف نوشیدنی های حاوی الکل

نوشیدنی های حاوی الکل برای سلامت مضر می باشند، بهتر است، از یک هفته قبل از عمل از مصرف این نوشیدنی های تهدیدکننده سلامتی پرهیز کنید.

قطع مصرف نوشیدنی های حاوی الکل
قطع مصرف نوشیدنی های حاوی الکل
  • قطع برخی داروها

داروهای رقیق کننده خون و ضد التهاب می بایست، از یک هفته قبل از جراحی مصرف نشوند، اگر داروی خاصی مصرف می کنید، می بایست حتما آن را به پزشک خود اطلاع دهید تا اگر لازم باشد، آن را قطع کنید، همچنین بهتر است، مواردی مانند ویتامین E– روغن زیتون- سیر- آووکادو- زرچوبه- دارچین- فلفل قرمز و… را از 3 روز قبل از این جراحی قطع کنید.

البته ذکر این نکته نیز حائز اهمیت است که قطع دارو را خود سرانه انجام ندهید، زیرا ممکن است، قطع دارو برای سلامتی بیمار خطراتی داشته باشد، لذا قبل از قطع مصرف حتما با پزشک خود مشورت کنید.

  • جلوگیری از یبوست

اگر مشکل یبوست دارید، لازم است، قبل از عمل حتما آن را درمان و برطرف کنید، بهتر است، برای این منظور حتما با پزشک خود مشورت کنید تا با تجویز دارو بتوانید این مشکل را درمان نمایید.

  • رابطه جنسی نداشته باشید

لازم است، از یک هفته قبل از جراحی لابیا پلاستی از برقراری رابطه جنسی پرهیز کنید.

  • استخر نروید

لازم است، از یک هفته قبل از این عمل از نشستن در وان حمام و رفتن به استخر حتما پرهیز کنید، رعایت بهداشت با دقت و به صورت کاملا جدی بسیار مهم می باشد و از بروز مشکلات بعدی ممانعت می کند.

استخر نروید
استخر نروید
  • تست بارداری

قبل از این که تحت این عمل جرای لابیا پلاستی قرار بگیرید، از باردار نبودن خود اطمینان حاصل کنید، زیرا انجام عمل جراحی برای زنان باردار ممنوع می باشد و برای جنین و مادر خطرناک می باشد، در طول دوره بارداری میزان خون رسانی به نواحی لگن و اندام های لگنی بیشتر می شود، لذا بر این اساس لازم است که فرد را از نظر بارداری بررسی نمود.

و از سوی دیگر در زمان بارداری به دلیل تغییرات هورمونی ممکن است، لابیاها از حالت معمول خود بزرگتر شده و تغییر شکل دهند، لذا پزشکان توصیه می کنند که 2 ماه بعد از بارداری اقدام به انجام این جراحی کنید.

  • آزمایش ادرار

لازم است، از 7 روز قبل از جراحی بیمار با انجام تست ادرار، از سلامت و عاری بودن از عفونت کلیه ها و… اطمینان حاصل کند.

  • آزمایش خون

لازم است، در مدت 7 الی 10 روز قبل از انجام عمل لابیا پلاستی آزمایش خون انجام دهید و نتیجه آن را به پزشک خود نشان دهید، انجام آزمایش خون قبل از این جراحی واجب و حتمی می باشد.

آزمایشات قبل از جراحی از اهمیت بالایی برخوردارند، زیرا از این طریق سلامت فرد به صورت کامل بررسی می شود، در اکثر موارد زنانی که بعد از جراحی مجددا عمل ترمیم نیز انجام داده اند، افرادی بوده اند که نکات فوق قبل از عمل را رعایت نکرده و آزمایشات ضروری قبل از این جراحی را انجام نداده اند.

آزمایش های قبل از عمل لابیا پلاستی

آزمایشات ذیل می بایست حتما قبل از جراحی انجام شوند:

  • آزمایش ادرار
  •  آزمایش بارداری
  • آزمایش خون
  •  پاپ اسمیر
  • نور قلب
آزمایش های قبل از عمل لابیا پلاستی
آزمایش های قبل از عمل لابیا پلاستی

بعد از انجام مجموعه آزمایش های ذکر شده، موارد ذیل مورد بررسی قرار گرفته و اگر چنانچه مشکلی وجود داشته باشد، آن را درمان کرده، سپس برای جراحی اقدام نماید.

  • ویتامین D
  •  کم‌خونی
  •  عملکرد تیروئید
  •  فاکتورهای انعقادی
  •  هپاتیت
  •  HPV
  •  تبخال تناسلی
  • سوابق بیماری
  • دیابت
  • وضعیت کلیه ها

ممکن است، با توجه به سن افراد نیاز به انجام برخی آزمایشات وجود نداشته باشد، ولی لازم است که برخی موارد در تمامی افراد با هر رده سنی که هستند، بررسی شود.

برخی دیگر از افراد متقاضی عمل لابیا پلاستی که دارای بیماری های خاصی هستند، ممکن است، لازم باشد، در صورت صلاح دید پزشک آزمایشات دیگری را نیز انجام دهند.

آزمایش های قبل از عمل لابیا پلاستی
آزمایش های قبل از عمل لابیا پلاستی

مراقبت های یک روز قبل از عمل لابیا پلاستی

یک روز قبل از عمل لابیا پلاستی می بایست به مواردی که در ذیل گفته می شود، توجه لازم را داشته باشید:

  • حتما شب قبل از جراحی حمام نموده تا نواحی لابیاها پاکیزه باشند.
  • شیو کردن می بایست چند روز قبل از جراحی باشد و نباید آن را به روز قبل از جراحی موکول کنید.
  • بهتر است، روز قبل از جراحی از مصرف غذاهای چرب پرهیز کنید و غذای سبک مصرف کنید.
  • عمل لابیا پلاستی اگر چه حساس و ظریف می باشد، اما نوعی جراحی سبک به شمار می آید.
  • بهتر است، قبل از جراحی داروهای مورد نیاز برای بعد از عمل را تهیه نمایید.
  • لازم است، 1 الی 2 روز بعد از جراحی استراحت مطلق داشته باشید.
  • برای نواحی دستگاه تناسلی نباید از کرم و لوسیون استفاده کنید
  • از انجام فعالیت هایی که موجب تحریک ناحیه تناسلی می شود، پرهیز کنید.
  • لازم است، یک روز قبل از جراحی استراحت نموده و خواب کافی داشته باشید.

تا اینجا با مبحث مراقبت های یک روز قبل از عمل لابیا پلاستی آشنا شدید و پیشنهاد می کنیم تا انتهای پست عمل لابیاپلاستی در شمال تهران با ما همراه باشید.

در صورت عدم رعایت مراقبت های قبل از عمل لابیا پلاستی چه پیامدهایی ممکن است، رخ دهد؟

در صورت عدم رعایت مراقبت های قبل از عمل لابیا پلاستی چه پیامدهایی ممکن است، رخ دهد؟
در صورت عدم رعایت مراقبت های قبل از عمل لابیا پلاستی چه پیامدهایی ممکن است، رخ دهد؟

نتیجه عمل جراحی لابیا پلاستی به دو مورد مهم بستگی دارد:

  • همکاری بیمار قبل و بعد از عمل لابیا پلاستی
  • مهارت جراح

اگر پزشک شما در انجام این عمل مهارت و تجربه داشته باشد، به طور قطع عمل جراحی شما دارای نتیجه عالی است.

ولیکن اگر چنانچه بیمار در زمان قبل از عمل همکاری لازم را نداشته باشد، نتیجه تغییر خواهد کرد.

اگر فرد در مراقبت های قبل از عمل همکاری لازم را داشته باشد و تمامی نکات و موارد گفته شده را به درستی و دقت بالا انجام دهد، دچار هیچ گونه عفونتی نمی شود،

اکثریت افرادی که بعد از عمل لابیا پلاستی دچار عفونت می شوند و بخیه دارند، فرم لابیاهای آن ها با آنچه پزشک جراحی نموده فرق دارد و بعد از این که بهبودی لازم را پیدا کردند، نتیجه جراحی برخلاف آن چیزی خواهد بود که انتظارش را داشته اند.

بر همین اساس فرد می بایست با انجام آزمایشات مختلف، از وجود هر گونه عفونت واژینال آگاه شده و برای درمان آن اقدام نماید که این مورد بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد،

انجام مراقبت های قبل از عمل لابیا پلاستی از بروز هر نوع عفونتی جلوگیری می کند، انجام برخی از آزمایشات مانند تست ادرار- خون و بارداری- از بروز مشکل در زمان عمل جلوگیری می کند.

زیرا در زمان انجام جراحی لابیا پلاستی عدم خونریزی و انعقاد خون بسیار مهم و با اهمیت می باشد.

آیا عمل جراحی لابیا پلاستی درد دارد؟

خیر، این جراحی درد ندارد، زیرا قبل از انجام جراحی از بی حسی موضعی استفاده می کنند که این امر موجب می شود که بیمار در زمان جراحی هیچ گونه دردی نداشته باشد.

آیا عمل جراحی لابیا پلاستی درد دارد؟
آیا عمل جراحی لابیا پلاستی درد دارد؟

آیا بعد از لابیا پلاستی شخص درد دارد؟

بعد از جراحی لابیا پلاستی شخص درد کمی داشته که با مصرف مسکن و دارو تسکین می شود، ذکر این نکته نیز حائز اهمیت است که بعد از جراحی از مرطوب بودن ناحیه تناسلی پرهیز کنید، زیرا مرطوب بودن این ناحیه محلی برای رشد باکتری ها و میکروب ها می باشد، بهتر است، بعد از شست و شو و استحمام برای خشک نمودن ناحیه تناسلی از سشوار استفاده کنید.

اگر بعد از جراحی درد شدید و غیر قابل تحمل باشد، می بایست به پزشک خود اطلاع دهید.

تا اینجا با مبحث آیا بعد از لابیا پلاستی شخص درد دارد آشنا شدید و پیشنهاد می کنیم تا انتهای پست عمل لابیاپلاستی در شمال تهران با ما همراه باشید.

چند روز بعد از لابیا پلاستی می توانیم سر کار برویم؟

بیمار بهتر است، روز بعد از جراحی استراحت داشته باشد و بعد از گذشت 72 ساعت استراحت می تواند به صورت نسبی باشد.

بیمار می تواند روز اول بعد از جراحی فعالیت های روزمره خود را از سر بگیرید، ولی بازگشت به سرکار بعد از 72 ساعت بلا مانع می باشد.

خانم هایی که شغل آن ها به صورت سرپایی می باشد، می بایست بعد از عمل لابیا و بازگشت به سرکار هر سه ساعت یک بار به مدت 5 دقیقه بنشینند تا هیچ گونه فشاری به ناحیه تناسلی وارد نشود، ولی نشستن به مدت طولانی هرگز توصیه نمی شود، زیرا موجب ایجاد فشار و بروز خونریزی می شود.

بانوانی که شغل آن ها در باشگاه های ورزشی می باشد، می بایست به مدت یک ماه از انجام تمرینات پرهیز کنید، زیرا ممکن است، بر اثر فعالیت های ورزشی سنگین و با وارد نمودن فشار به ناحیه تناسلی موجب باز شدن بخیه ها می شود.

آیا درد زیاد بعد از جراحی لابیا پلاستی نشانه عفونت است؟

زخم هایی.که از طریق بخیه شدن بسته می شوند، به مرور روند بهبودی را در پیش می گیرند و ورم و درد بعد از جراحی نیز کمتر می شود، اما اگر چنانچه بالعکس این موارد اتفاق افتد، احساس درد شما نیز بیشتر خواهد شد،

آیا درد زیاد بعد از جراحی لابیا پلاستی نشانه عفونت است؟
آیا درد زیاد بعد از جراحی لابیا پلاستی نشانه عفونت است؟

لازم است، به تمامی علائم و نشانه های بعد از عمل دقت داشته باشید و در صورت بروز هر گونه نشانه غیر عادی آن را به پزشک معالج خود اطلاع دهید، اگر ترشحات و التهاب لابیاها در مقایسه با روز اول جراحی بیشتر شود، می تواند نشانه عفونت باشد.

همانطور که همگی ما می دانیم، درد بعد از جراحی کاملا عادی و طبیعی می باشد، البته درد هر جراحی به نسبت و نوع جراحی بستگی دارد، لذا دقت داشته باشید، درد قابل تحمل بعد از عمل لابیا پلاستی را با دردهای شدید که بر اثر عفونت بروز می کنند، اشتباه نگیرید.

آیا درد زیاد بعد از جراحی لابیا پلاستی نشانه عفونت است؟
آیا درد زیاد بعد از جراحی لابیا پلاستی نشانه عفونت است؟

یکی از مهمترین نکات برای کاهش درد در این نوع جراحی این است که بیمار بعد از گذشت 72 ساعت اولیه بعد از جراحی که از کمپرس سرد استفاده کرده لازم است که از کمپرس گرم استفاده نماید تا از این طریق از بروز تورم جلوگیری نماید، یکی از عواملی که در این زمینه می تواند تاثیرگذار باشد، مصرف ویتامین C است.

مراقبت های بعد از جراحی لابیا پلاستی چگونه است؟

مراقبت بعد از جراحی لابیا پلاستی بسیار مهم می باشد و رعایت تمام نکات بعد از جراحی دارای اهمیت می باشد:

اگر عمل شما تحت بیهوشی انجام شده باشد، می بایست تا چند ساعت بعد از بیهوشی فقط مایعات مصرف کنید تا از طریق ادرار ماده بیهوشی از بدن شما خارج گردد.

اگر بیمار در این خصوص همکاری لازم را داشته باشد، می تواند در صورت تشخیص پزشک، همان روز جراحی از مرکز درمانی ترخیص شود.

اگر عمل لابیا پلاستی را تحت بیهوشی انجام داده باشید، لازم است که برای ساعات اولیه بعد از جراحی حتما همراه داشته باشید تا در راه رفتن به شما کمک کند، زیرا ممکن است، شما تا چند ساعت بعد از جراحی تحت تاثیر ماده بیهوشی باشید و نتوانید به خوبی راه بروید، لذا این امر موجب می شود، نتوانید تعادل خود را حفظ کنید.

درد تا سه روز بعد از جراحی

تا سه روز بعد از جراحی در ناحیه واژنیال درد دارید و پزشک برای تسکین آن برای شما داروی مسکن تجویز می کند، درد بعد از جراحی قابل تحمل بوده و این برخلاف باور عموم در این خصوص است که تصور می کنند، درد بعد از جراحی لابیا پلاستی آزاردهنده است

اگر چنانچه شما بعد از جراحی لابیا پلاستی درد زیادی داشتید، می بایست حتما به پزشک خود اطلاع دهید، زیرا این درد زیاد بعد از این جراحی غیر طبیعی می باشد.

بعد از انجام جراحی ناحیه تحت جراحی دچار تورم می شود که می بایست حتما از کمپرس سرد برای جلوگیری از تورم استفاده کنید، زیرا ممکن است، تورم از کنترل خارج شده و لازم باشد، برای کنترل آن اقدامات دیگری صورت گیرد، استفاده از کمپرس سرد را تا چند روز بعد از جراحی ادامه دهید، ولیکن لازم است، در ساعات اولیه بعد از عمل، به صورت مرتب بر روی ناحیه تناسلی قرار گیرد.

لازم است به مدت دو روز بعد از جراحی حمام نروید و بعد از گذشت دور روز تنها به یک دوش برای تمیز شدنتان اکتفا کنید، در زمان استحمام نباید بر ناحیه تحت جراحی ضربه وارد کنید و از دست زدن به بخیه ها جلوگیری کنید، استفاده از وان برای استحمام بعد از جراحی ممنوع می باشد تا زمانی که بخیه ها کاملا جذب بدن شوند و بهبود پیدا کنند.

رفتن به استخر نیز خودداری کنید

از رفتن به استخر نیز خودداری کنید، زیرا ممکن است، نواحی تحت عمل که هنوز زخم بوده و بهبود پیدا نکرده اند دچار عفونت شوند، لذا لازم است تا زمانی که بهبودی کامل را به دست نیاورده اید، از رفتن به استخر خودداری کنید.

برای ممانعت از عفونی شدن نواحی تحت جراحی و زخم ها لازم است، از پمادهای آنتی بیوتیکی مطابق با تجویز پزشک استفاده کنید که لازم است تا زمانی که بهبودی کامل را به دست می آورید، از این پمادها استفاده نمایید، از این طریق زخم های شما عفونی نمی شوند، زیرا اگر زخم ها و بخیه ها عفونی شوند، متحمل دردهای شدید و بروز برخی مشکلات می شوید، لذا بهتر است، از ابتدای کار از بروز چنین مشکلاتی ممانعت کنید.

شاید برای برخی از شماها این سوال پیش آید که آیا بخیه های لابیا پلاستی نیاز به شست و شو دارند؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم بله، محل زخم و بخیه های لابیا پلاستی می بایست به صورت کامل و مرتب با آب و صابون شسته شوند،

نکته

حتما به این نکته نیز توجه داشته باشید، شست و شو می بایست بدون وارد نمودن کوچکترین فشاری باشد و با شست و شو ناحیه عمل و زخم ها را پمادها- کرم ها و دیگر آلودگی ها پاک نمود. و سپس می بایست بعد از شست و شو با استفاده از یک حوله تمیز ناحیه مورد نظر خشک شود.

لازم است بدانید بعد از جراحی، نباید فعالیت های فیزیکی سنگین را انجام دهید، ممنوعیت انجام هر نوع فعالیت سنگین و برداشتن اجسام، می بایست به مدت 6 ماه ادامه داشته باشد، پزشک جراح برای مدت تعیین شده انجام برخی فعالیت های سبک را به شما توصیه می کند که لازم است، به صورت مرتب انجام شود.

بهتر است، بعد از جراحی از مواد غذایی حاوی فیبر و گیاهی استفاده شود، از این طریق بعد از جراحی به یبوست دچار نمی شوید که رعایت این مورد قبل و بعد از جراحی بسیار مهم می باشد که اگر رعایت نشود، ممکن است، به لابیاها فشار وارد شود و باعث ایجاد مشکلات جدی شود.

در صورت درد شدید به پزشک مراجعه کنید

در صورت مشاهده دردهای شدید- تورم – بوی بد و ترشحات غیر عادی لازم است، حتما به پزشک مراجعه کنید.

تا زمانی که لابیا به صورت کامل بهبود پیدا نکرده، نبایستی رابطه جنسی برقرار کنید و می بایست تمامی مراقبت های بعد از جراحی را به صورت مرتب رعایت نمایید.

برای جلوگیری از هر گونه استرس و اضطراب تا زمانی که بخیه ها و تورم لابیاها کاملا بهبود پیدا نکرد، از نگاه کردن به آن پرهیز کنید.

مولتی ویتامین ها در ترمیم سریع زخم ها بسیار موثر می باشند.

در چه صورت بهترین نتیجه عمل با مراقبت های بعد از لابیا پلاستی حاصل می شود؟

نتیجه عمل بعد از جراحی به همکاری بیمار با پزشک و نیز مراقبت های بعد از عمل بستگی دارد، همکاری بیمار بعد از جراحی و رعایت نکاتی که پیشتر به آن اشاره کردیم،

در چه صورت بهترین نتیجه عمل با مراقبت های بعد از لابیا پلاستی حاصل می شود؟
در چه صورت بهترین نتیجه عمل با مراقبت های بعد از لابیا پلاستی حاصل می شود؟

برای دریافت بهترین نتیجه بسیار تاثیرگذار می باشد، عمل لابیا پلاستی در زمره عمل های حساس و ظریف قرار دارد و بیمار می بایست برای جلوگیری از بروز هر گونه مشکلی می بایست تمامی نکات ذکر شده ی قبلی را رعایت نماید.

در صورت عدم رعایت نکات بعد از جراحی، بیمار آزار می بیند و ممکن است، درگیر مسائل مختلفی شود که در این صورت می بایست برای رفع مشکل مدام به پزشک مراجعه کند، لذا برای دریافت بهترین نتیجه علاوه برتبحر و مهارت جراح، رعایت نکات بعد از جراحی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

بیمارانی که بعد از عمل به صورت مرتب داروها و پمادهای تجویز شده پزشک را مصرف می کنند و در انجام مراقبت های فیزیکی نیز هوشمندانه عمل می کنند، در گروه افرادی هستند که قطعا از نتیجه جراحی خود رضایت کامل را دارند.

بعد از جراحی لابیا پلاستی، برگه ای که حاوی تمامی نکات مراقبت های بعد از جراحی است، به بیمار داده می شود، رعایت نکات به صورت دقیق بسیار مهم می باشد.

ممکن است، برخی افراد با وجودی که نکات بعد از جراحی را نیز رعایت نموده اند، دچار مشکلاتی از قبیل درد- خارش و… شوند که لازم است، این موراد را به پزشکتان اطلاع دهید و با تجویز و راهنمایی های پزشک اقدام به درمان کنید.

از انجام هر گونه درمان خود سرانه خودداری کنید.

در چه صورت بهترین نتیجه عمل با مراقبت های بعد از لابیا پلاستی حاصل می شود؟
در چه صورت بهترین نتیجه عمل با مراقبت های بعد از لابیا پلاستی حاصل می شود؟

خونریزی بعد از عمل لابیا پلاستی در چه صورت اتفاق می افتد؟

پیشتردر مورد مراقبت های بعد از جراحی لابیا پلاستی به صورت مفصل بحث کردیم و دانستیم رعایت نکات مربوط به مراقبت های بعد از جراحی از اهمیت بالایی برخوردار است، در صورت عدم رعایت این مراقبت ها ممکن است، مشکلاتی رخ دهد که باعث می شود،

بیمار دوره نقاهت طولانی تری را برای بهبودی داشته باشد که یکی از این مشکلات بروز خونریزی است، آنچه که موجب بروز خونریزی بعد از عمل لابیا پلاستی می شود، واردآمدن فشار به لابیاها می باشد که یکی از علل آن می تواند نشستن های طولانی مدت باشد

اگر شما کارمند هستید و مجبورید مدت زمان طولانی را در پشت میز خود بنشینید بهتر است، برای این که بتوانید استراحت کافی داشته باشید و از بروز فشار به ناحیه تحت عمل جلوگیری کنید، حتما چند روزی را مرخصی بگیرید و در زمان استراحت در منزل نیز طوری بنشینید که هیچ گونه فشاری به بخیه ها وارد نشود.

از دیگر مواردی که موجب وارد آمدن فشار به بخیه و بروز خونریزی می شود، به قرار ذیل است:

رابطه جنسی:

در هفته های اول بعد از جراحی تا زمان بهبودی کامل نباید فعالیت جنسی انجام شود، زیرا به دلیل این که بخیه ها هنوز جوش نخورده اند ممکن است، بر اثر دخول به ناحیه تناسلی فشار وارد شود.

فعالیت های سنگین:

بیمار نباید در هفته های اول بعد از جراحی هیچ گونه فعالیت سنگینی را انجام دهد، مانند بلند کردن و جا به جا کردن اجسام و یا انجام فعالیت های ورزشی و…

تمیز کردن لابیاها:

در زمان شست و شو ناحیه تناسلی، نبایستی با فشار آب انجام شود و در زمان خشک کردن میبایست حتما از یک پارچه نرم استفاده کنید و آن را بدون فشار دادن فقط بر روی نواحی که مرطوب شده اند، قرار دهید، از وارد آمدن فشار به ناحیه تناسلی در زمان خشک کردن پرهیز کنید، می توانید برای جلوگیری از فشار به این ناحیه در زمان خشک کردن از سشوار استفاده کنید.

شما در حال مشاهده پست عمل لابیاپلاستی در شمال تهران هستید.

پوشیدن لباس های تنگ:

لازم است، در روزهای اول بعد از جراحی به آرامی لباس بپوشید و از پوشیدن لباس های تنگ و جذب پرهیز کنید.

یبوست:

یکی دیگر از عواملی که موجب وارد آمدن فشار به ناحیه تناسلی تحت عمل می شود، یبوست می باشد، لذا بهتر است، حتما در برنامه غذایی خود مصرف روزانه فیبر را قرار دهید، همچنین می توانید در صورت تجویز پزشک از داروهای ملین نیز استفاده کنید.

آیا با کوتاه نمودن اندازه لابیاها میل جنسی از بین می رود؟

پاسخ این سوال خیر است، لازم است که بدانید عصب های جنسی در ناحیه کلیتوریس و نقطه جی قرار دارد و لابیاهای مینور فاقد هر نوع عصب جنسی می باشند، لذا عمل لابیا پلاستی نمی تواند موجب از بین رفتن این عصب ها و کم شدن میل جنسی شود.

آیا با کوتاه نمودن اندازه لابیاها میل جنسی از بین می رود؟
آیا با کوتاه نمودن اندازه لابیاها میل جنسی از بین می رود؟

عمل لابیا پلاستی برای چه افرادی مناسب است؟

همانطور که گفتیم، عمل لابیا پلاستی نوعی جراحی زیبایی واژن است که در طی مراحلی با کوچک نمودن لابیاهای مینور و لبه های پوستی دو طرف واژن صورت می گیرد، آناتومی دستگاه تناسلی در افراد مختلف با هم فرق دارد و شکل ظاهری لابیاها در بانوان به یک شکل و اندازه نمی باشد

برخی از همان ابتدای تولد دارای لابیاهای کوچکی هستند و بسیاری دیگر از افراد نیز ممکن است، اندازه لبه های آن ها بعد از تولد تغییر کند، از این رو بعضی از خانم ها ممکن است، از شکل ظاهر و انداره لابیاهای خود ناراضی باشند، البته عوامل متعددی مانند افزایش سن- زایمان های متعدد – افزایش وزن و… در تغییر شکل و اندازه لابیاها تاثیر گذار است.

که تمامی این عوامل در کنار هم موجب از بین رفتن زیبایی ظاهری دستگاه تناسلی و کاهش اعتماد به نفس در این دسته از خانم ها می شود، لذا به این دسته افراد انجام جراحی لابیا پلاستی پیشنهاد می شود.

نحوه انجام جراحی لابیا پلاستی به گونه ای است که پزشک طی فرایندی با ایجاد هماهنگی و متقارن نمودن لابیا موجب می شود که دستگاه تناسلی از نظر ظاهری زیبا شود، قطعا بعد از جراحی و بهبودی در این گروه از زنان احساس خوشایندی ایجاد خواهد شد، البته لازم است که بدانید که عمل لابیا پلاستی به دو دلیل انجام می شود که یکی از آن ها زیبایی بوده و دیگری از بین بردن مشکلات عملکردی لابیا.

در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد که این نوع جراحی برای چه کسانی مناسب تر است:

خانم هایی که لابیای آن ها نامتقارن است و ظاهر زیبایی ندارد:

این گروه از خانم ها از این که لابیای آلت تناسلی آنان متقارن نمی باشد، احساس خوشایندی ندارند، البته لازم است که بدانید نامتقارن بودن لابیا به عوامل ژنتیکی افراد ارتباط دارد و این خود یکی از عوامل نارضایتی در روابط جنسی زوجین می باشد، قطعا چنین شرایطی موجب ایجاد مشکلاتی از قبیل کاهش اعتماد به نفس و یا خجالت کشیدن از آلت تناسلی در این گروه از بانوان می شود.

مخاطب گرامی شما در حال مشاهده مقاله عمل لابیاپلاستی در شمال تهران هستید.

بانوانی که به دلیل داشتن لابیای بزرگ فعالیت های روزانه خود را به سختی انجام می دهند:

گروهی از بانوان نیز به دلیل این که اندازه لابیای آن ها بزرگ است، ممکن است، در انجام برخی فعالیت ها مانند ورزش کردن با مشکل رو به رو شوند، مثلا این دسته از زنان نمی توانند ورزشی مانند دوچرخه سواری را انجام دهند، از جمله عوارضی که بر اثر این مشکل ممکن است، بروز کند سوزش- درد- زخم شدن ناحیه بیرونی واژن است.

این افراد می توانند با انجام عمل لابیا پلاستی برای رفع مشکل خود اقدام کنند.

خانم هایی که در پوشیدن شلوارهای تنگ احساس ناخوشایند دارند.

خانم های زیادی هستند که به دلیل لابیای بزرگ پوشیدن شلوار تنگ برایشان خوشایند نمی باشد، این گروه از زنان در زمان پوشیدن شلوارهای جذب با دو مشکل عمده رو به رو می شوند:

لابیای آن ها در زیر شلوار جذب نمایان می شود و این امر موجب ایجاد خجالت برای این افراد می شود.

به دلیل این که لبه های مینور و ماژور در آن ها متقارن نمی باشد و همچنین به دلیل تنگ بودن شلوار، از ناحیه واژن دچاز عرق سوزی شدید می شوند.

چه افرادی نباید عمل لابیا پلاستی انجام دهند؟

از آنجا که این نوع جراحی در دسته عمل های زیبایی قرار دارد، جز برای مواردی خاص، انجام آن هیچ گونه منع و مشکلی ندارد، ولیکن در برخی شرایط نبایستی این جراحی را انجام داد و توصیه می شود، انجام آن را به زمانی دیگر موکول نمایند.

زنان باردار:

دوران بارداری قطعا زمان مناسبی برای انجام عمل لابیا پلاستی نمی باشد، زیرا از آن جا که معمولا این عمل تحت بی حسی موضوعی انجام می شود، ممکن است، برای جنین خطرآفرین باشد، در دوران بارداری به دلیل تغییرات هورمونی که در بدن زنان ایجاد می شود،

موجب می گردد که لابیا دچار تورم شده و از حالت طبیعی خود نیز بزرگتر شود، البته این حالت موقتی بوده و بعد از زایمان از بین می رود، در زمان زایمان لابیاها دچار کشیدگی شده و تغییر شکل می دهند،

لذا بر این اساس اگر قصد بارداری دارید و یا این که در دوران بارداری هستید، بهتر است، انجام این جراحی را به بعد از باراداری موکول کنید، مناسب ترین زمان برای انجام عمل لابیا پلاستی دو ماه بعد از زایمان می باشد.

زنان باردار:
زنان باردار:

زنانی که دچار زگیل و یا تبخال تناسلی شده اند:

پزشکان به زنانی که به دچار زگیل تناسلی شده اند، توصیه می کنند که از انجام هر نوع عمل زیبایی واژن ممانعت کنند، زیرا عمل های زیبایی موجب ازدیاد زگیل و تبخال در ناحیه تناسلی می شوند.

خانم های زیر 20 سال:

رشد لابیا و بلوغ چنسی تا 20 سالگی ادامه دارد، لذا بر این اساس انجام این عمل زیبایی برای خانم های زیر 20 سال مناسب نمی باشد.

خانم های بالای 55 سال:

با افزایش سن سیستم ایمنی بدن در ترمیم زخم و جوش به شدت کاهش پیدا می کند و از آن جا که می دانید به هر میزان که زخم و جراحت بعد از جراحی روند بهبودی را کندتر طی کند، بیشتر در معرض عفونت قرار می گیرد، لذا به این دسته از خانم های بالایی 55 سال توصیه می شود که این جراحی زیبایی را انجام ندهند.

زنانی که دارای عفونت و زخم درون واژنی هستند:

اگر در دسته افرادی قرار دارید که به بیماری های عفونی ناحیه تناسلی مبتلا شده اید و یا این که دارای زخم درون واژنی هستید، می بایست ابتدا برای درمان زخم و بیماری داخلی خود اقدام نموده، سپس برای جراحی زیبایی لابیا پلاستی را انجام دهید.

آیا بعد از زایمان طبیعی، لابیاها بزرگتر می شوند؟

خیر، لابیاها بعد از این که تحت جراحی لابیا پلاستی قرار گرفتند، دیگر حتی بعد از زایمان طبیعی نیز رشد نمی کنند، تنها در زمان بارداری به دلیل تغییرات هورمونی حجم لابیاها بزرگتر می شود، در میان عمل های زیبایی تنها جراحی هایی تنگ کردن واژن است که ممکن است، بعد از زایمان طبیعی تغییر کنند.

آیا بعد از زایمان طبیعی، لابیاها بزرگتر می شوند؟
آیا بعد از زایمان طبیعی، لابیاها بزرگتر می شوند؟

تا اینجا با مبحث آیا بعد از زایمان طبیعی، لابیاها بزرگتر می شوند آشنا شدید و پیشنهاد می کنیم تا انتهای پست عمل لابیاپلاستی در شمال تهران با ما همراه باشید.

برای انجام عمل لابیا پلاستی باید به چه پزشکی مراجعه کنیم؟

پزشک مناسب برای این نوع جراحی،جراح زیبایی زنان است، البته تمامی پزشکان که در زمینه زنان تخصص دارند، می توانند این جراحی را انجام دهند، این جراحی به حساسیت و ظرافت بالایی نیاز دارد، لذا می بایست در انتخاب پزشک نهایت دقت لازم را داشته باشید

اگر این جراحی توسط پزشک جراح زیبایی زنان انجام شود، احتمال خطای بسیار کمتری در آن وجود دارد، زیرا این پزشکان علاوه بر این که در حیطه زنان و زایمان دارای تخصص می باشند، دوره جراحی زیبایی زنان را نیز به طور جداگانه گذرانده اند و در خصوص جراحی هایی زیبایی اطلاعات دقیق تری را در اختیار دارند.

پزشک جراح زیبایی زنان در خصوص انجام عمل زییایی زنان، دارای مهارت بسیار بالایی است و این یکی از مهم ترین موارد در انتخاب پزشک مناسب برای این جراحی می باشد.

دلیل حساسیت در انتخاب پزشک مناسب برای عمل لابیا پلاستی، شاید حساس بودن این عمل زیبایی باشد، همانطور که می دانید عمل های زیبایی زنان اگرچه در مواردی در مطب و به صورت سرپایی انجام می شود، ولیکن در دسته عمل های جراحی حساس قرار دارد، زیرا اگر در این نوع جراحی هر گونه خطایی رخ دهد، ممکن است، جبران ناپذیر بوده و نتوان آن را ترمیم و یا به صورت کامل مداوا نمود.

تا اینجا با مبحث برای انجام عمل لابیا پلاستی باید به چه پزشکی مراجعه کنیم آشنا شدید و پیشنهاد می کنیم تا انتهای پست عمل لابیاپلاستی در شمال تهران با ما همراه باشید.

در ادامه مواردی را که نشان دهنده حساس بودن این جراحی است، را برایتان بازگو می کنیم:

هدف از انجام عمل لابیا پلاستی تغییر شکل ظاهر لابیاها بوده و به منظور زیبایی انجام می شود. حال اگر این جراحی توسط پزشکی که در این زمینه مهارت کافی نداشته باشد، انجام شود، چه اتفاقی ممکن است، بیفتد؟ در این صورت نه تنها شکل لابیاها بهتر نمی شود، بلکه ممکن است، در مقایسه با حالت اولیه خود بدتر نیز شود و این موضوع موجب کاهش بیش از حد اعتماد به نفس شما خواهد شد.

اگر عمل لابیا پلاستی توسط پزشک با مهارت بالا و با تجربه انجام نشود، ممکن است، جای بخیه بعد از بهبودی جراحی بر روی لابیاها باقی بماند و حتی ممکن است، بیمار دچار خونریزی و عفونت های شدید شود.

پزشک می بایست در انجام این جراحی دقت لازم را داشته باشد، زیرا اگر اندازه مناسب میان لابیاها و کلیتوریس در نظر گرفته نشود، موجب می شود که ناحیه آلت تناسلی از نظر ظاهری بدتر از قبل شود.

امیدواریم تا اینجا از مطالعه مقاله عمل لابیاپلاستی در شمال تهران اطلاعات مفیدی کسب کرده باشید.

تکنیک های لابیا پلاستی

در انجام عمل زیبایی لابیا پلاستی تکنیک های مختلفی وجود دارد، انجام هر نوع تکنیکی در زمان جراحی به موارد ذیل بستگی دارد:

  • شکل لابیاها
  • سایز لابیاها
  • انتظار بیمار از انجام عمل لابیا پلاستی

در گذشته برای هر بیمار از یک تکنیک استفاده می کرده اند، از این رو مطابق با آمار به دست آمده در آن دوره این جراحی زیبایی دارای موفقیت چندانی نبوده و آمار مراجعین برای ترمیم بیشتر بوده است.

ولیکن امروزه با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی و استفاده از روش ترکیبی در این نوع جراحی، نتایج عمل بر روی افراد مختلف موفقیت آمیز بوده است، از این رو انتخاب تکنیک مناسب برای هر شخص تنها توسط پزشک جراح زنان امکان پذیر است.

شما در حال مطالعه مقاله عمل لابیاپلاستی در شمال تهران هستید.

انتخاب پزشک مناسب

برای انتخاب پزشک مناسب برای این جراحی کافی است که در زمان های مختلفی به مطب پزشکی که از قبل در نظر گرفته اید مراجعه کنید و از افرادی که تحت این عمل جراحی توسط پزشک مربوطه قرار گرفته اند سوالاتی را بپرسید.

و نتایج کار را از طریق این افراد مورد بررسی قرار دهید، همچنین مورد دیگر که می تواند به شما کمک کند که آیا انتخابتان درست است، یا خیر؟ برخورد مناسب کارکنان مطب پزشک است که این خود یکی از نشانه های پزشک با تجربه و مهارت بالا است.

پزشک جراح زیبایی زنان برای انجام عمل زیبایی لابیا پلاستی، تمامی مراحل انجام عمل را در جلسه اولیه مشاوره برای شما بازگو کرده و شما را در جریان روند کار قرار می دهد، از این طریق بیمار با آگاهی و اطلاعات لازم در این خصوص در زمان جراحی حاضر می شود، پزشک با برخورد خوب موجب می شود که تمامی حساسیت ها و نگرانی های بیمار در زمان جراحی برطرف شود.

انتخاب پزشک مناسب
انتخاب پزشک مناسب

هزینه عمل لابیا پلاستی به چه صورت است؟

همانگونه که پیشتر نیز گفتیم، انجام این عمل جراحی در افراد مختلف با هم فرق دارد، از این رو نمی توان گفت که این جراحی برای همه افراد مختلف دارای یک قیمت ثابت می باشد، بهتر است، در زمانی که به مطب مراجعه می کنید و در جلسه اولیه معاینه، میزان هزینه جراحی را از پزشک خود بپرسید.

عمل زیبایی لابیا پلاستی در گروه عمل های زیبایی قرار دارد و مشمول هیچ بیمه درمانی نخواهد شد.

از اینکه تا انتهای پست عمل لابیاپلاستی در شمال تهران با ما همراه بودید متشکریم و امیدواریم از خواندن پست عمل لابیاپلاستی در شمال تهران نهایت استفاده را کرده باشید.

Share this post

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email