عمل لابیاپلاستی در شرق تهران

عمل لابیاپلاستی در شرق تهران

در این مقاله تصمیم داریم موضوع عمل لابیاپلاستی در شرق تهران را برای شما شرح دهیم و مطالب مهمی را در این رابطه بیان کنیم. به این موضوع توجه داشته باشید که عمل جراحی لابیا پلاستی یکی از عمل های زیبایی مخصوص خانم ها است که مزیت ها بسیار زیادی را به دنبال دارد

عمل لابیاپلاستی در شرق تهران
عمل لابیاپلاستی در شرق تهران

البته در بعضی از موارد عمل جراحی لابیا پلاستی با رویکرد زیبایی انجام نمی شود و هدف آن درمان است، اگر چه در همین موارد باز هم جنبه زیبایی این عمل جراحی حفظ می شود. توصیه می کنیم که با ما همراه باشید تا به طور کامل با عمل جراحی لابیا پلاستی آشنا شوید.

در این مقاله قصد داریم به سوالات زیر پاسخ دهیم:

آیا با علت های عدم زیبایی واژن آشنایی دارید؟

آیا می دانید چه عمل های جراحی برای زیبایی واژن وجود دارد؟

آیا با عمل جراحی لابیا پلاستی آشنایی دارید؟

آیا می دانید انجام عمل جراحی لابیا پلاستی چه اهمیتی دارد؟

آیا با سن مناسب برای انجام عمل لابیا پلاستی آشنایی دارید؟

عمل جراحی لابیا پلاستی با چه اهدافی انجام می شود؟

آیا می دانید عمل جراحی لابیا پلاستی چگونه انجام می گیرد؟

آیا می دانید عمل جراحی لابیا پلاستی چه مزیت هایی دارد؟

آیا عمل جراحی لابیا پلاستی معایبی هم دارد؟

آیا با رعایت نکات قبل از عمل جراحی لابیا پلاستی آشنایی دارید؟

دوران نقاهت عمل جراحی لابیا پلاستی چه مدت به طول می انجامد؟

آیا با رعایت نکات بعد از انجام عمل جراحی لابیا پلاستی آشنایی دارید؟

در انتخاب پزشک معالج برای انجام عمل جراحی لابیا پلاستی به چه مواردی باید توجه کرد؟

در انتخاب مرکز برای انجام عمل جراحی لابیا پلاستی به چه نکاتی باید توجه داشت؟

آیا می دانید هزینه های انجام عمل جراحی لابیا پلاستی چگونه مشخص می شود؟

با تاثیر نقش پزشک در تعیین هزینه ها لابیا پلاستی آشنایی دارید؟

با تاثیر نقش مرکز انجام عمل جراجی لابیا پلاستی در تعیین هزینه های آن آشنایی دارید؟

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد عمل لابیاپلاستی در شرق تهران با ما همراه باشید.

آیا با علت های عدم زیبایی واژن آشنایی دارید؟

همان‌ طور که می‌ دانید واژن تمامی بانوان و زنان شکل ثابتی داشته و در بعضی از جزئیات آن‌ ها با یکدیگر متفاوت هستند، به همین دلیل نمی‌ توان گفت که تمامی افراد اندامی مشابه یک دیگر داشته و شکلی ثابت دارند.این در حالی‌ است که کلیت واژن در بین تمامی زنان حالت ثابتی دارد و فقط در بعضی از موارد کوچک با یکدیگر متفاوت هستند.

به هرحال وجود بعضی از تفاوت‌ های شایعه به عنوان عدم زیبایی واژن به حساب آمده و باید در صدد برطرف کردن آن باشیم. به طور مثال این تفاوت‌ های کوچک، حالت کلی واژن شما را متفاوت با دیگران می کند.

به عبارت دیگر واژن شما به طور کامل با دیگران متفاوت است و تنها در جزئیات شباهت دارند. همان‌ طور که متوجه شدید تغییرات کوچکی در واژن افراد عادی است

اما اگر این تغییرات از حد عادی بیشتر شده و شباهت بین واژن افراد را از بین ببرد به این معنی است که واژن شما زیبایی نداشته و یا به‌ عبارتی دیگر شکل طبیعی واژن را از دست دادید.

آیا با علت های عدم زیبایی واژن آشنایی دارید؟
آیا با علت های عدم زیبایی واژن آشنایی دارید؟

برای درمان عدم زیبایی واژن خود اقدام کنید

به همین دلیل شما باید برای درمان عدم زیبایی واژن خود اقدام کرده و اگر از این تفاوتی که در واژن شما می باشد، اذیت هستید، برای درمان این مشکل هم فکری کنید.

در این بخش از مقاله قصد داریم علت‌ های عدم زیبایی را بیان کنیم. تا به اکنون متوجه شدیم که با چه تفاوت‌ هایی می توان گفت واژن ما دارای شکلی طبیعی نبوده و مشکل دارد.

اکنون قصد داریم علت‌ های عدم زیبایی را بررسی کنیم. اگر شما هم مانند هزاران فرد دیگر در واژن خود تغییراتی مشاهده کردید که از حالت طبیعی خارج شده است، حتماً این مقاله را مطالعه کرده و با ما همراه باشید. امیدوارم در انجام عمل زیبایی به شما کمک شود و بتوانید مشکل خود را درمان کنید.

زایمان‌ های طبیعی

یکی از مهم‌ ترین علت‌ های به وجود آمدن عدم زیبایی در واژن بانوان انجام زایمان‌ های طبیعی می باشد. همان‌ طور که می‌ دانید زایمان طبیعی عوارض زیادی داشته و یکی از مهم‌ ترین آن‌ ها که کم تر از هر موردی به آن توجه می شود، ایجاد تغییراتی در ظاهر واژن بانوان می باشد. یکی از مواردی که زایمان طبیعی را بیشتر از قبل آزار دهنده می‌ کند، داشتن چندین زایمان می باشد.

به طور مثال بانوانی که چند فرزند را به دنیا آورده و زایمان تمامی آن‌ ها به طور زایمان طبیعی بوده است، با این مشکل رو به رو خواهند شد.

همان طور که متوجه شدید علت‌ های متفاوتی برای به وجود آمدن تفاوت در ظاهر واژن شما به وجود دارد که داشتن زایمان‌ های طبیعی متعدد یکی از این موارد می باشد.

در ادامه قصد داریم شما را با علت‌ های دیگری که سبب به وجود آمدن عدم زیبایی واژن شما می‌شود آشنا کنیم. به طور مثال داشتن رابطه جنسی زیاد یکی دیگر از مؤثرترین علت‌ های به وجود آمدن تغییرات ظاهری در واژن بانوان خواهد بود.

زایمان‌ های طبیعی
زایمان‌ های طبیعی

آیا می دانید چه عمل های جراحی برای زیبایی واژن وجود دارد؟

همان‌ طور که در سطرهای قبل با ما همراه بودید، در رابطه با علت‌ های به وجود آمدن عدم زیبایی در واژن بحث کردیم؛ اکنون قصد داریم شما را با انواع جراحی هایی که به شما کمک می‌ کنند تا بتوانید مشکلات واژن خود را برطرف کنید، آشنا کنیم. همان‌ طور که می‌ دانید عمل‌ های زیبایی صرفاً به خاطر برطرف کردن ایرادات ظاهری بوده و همان‌ طور که از نام آن‌ها پیدا است، خاصیت زیبایی دارند.

این در حالی‌ است که جراحی های واژن هم جزئی از عمل های زیبایی به حساب می‌آیند، اما در بعضی از موارد واقعاً خاصیت درمانی هم داشته و دردهای ناشی از تغییراتی که در واژن شما به‌ وجود آمده را از بین خواهند برد. همان‌ طور که در سطرهای قبلی هم بیان شد، داشتن تغییراتی در ظاهر واژن شما یا مشکلات ذاتی که از همان بدو تولد برای شما اتفاق افتاده است، آزار دهنده بوده و درد دارد.

عمل زیبایی واژن عمل درمانی

به همین دلیل عمل زیبایی واژن صرفاً خاصیت زیبایی نداشته و می‌ تواند عمل درمانی هم به حساب بیاید. در بسیاری از افراد این اعتقاد وجود دارد که داشتن عمل زیبایی اشتباه بوده و نباید آن‌ ها را انجام داد، به همین دلیل به سمت انجام عمل زیبایی نرفته و به اصطلاح از تیغ جراحی بیم دارند.

این در حالی‌ است که داشتن هر یک از عمل‌ های زیبایی واژن به شما کمک می‌ کند تا درد ناشی از عدم زیبایی آن را از بین برده و اعتماد به‌ نفس خود را افزایش دهید. شاید باور نکنید که وجود تغییرات کوچکی در واژن شما که در دیگر افراد وجود ندارد، بسیار آزار دهنده بوده و اعتماد به‌ نفس شما را کاهش می‌ دهد.

به‌ همین دلیل توصیه می‌ کنیم، اعتقادات خاصی را در مورد عمل جراحی زیبایی نداشته باشید و در صدد انجام آن باشید.

عمل زیبایی واژن عمل درمانی
عمل زیبایی واژن عمل درمانی

در این بخش از مقاله قصد داریم شما را با انواع عمل‌ های زیبایی واژن آشنا کنیم، با ما همراه باشید. عمل‌ های جراحی زیبایی واژن دارای انواع بی‌ شماری هستند که از جمله ی آن‌ ها می توانیم به عمل زیبایی لابیا پلاستی، واژینو پلاستی، عمل جراحی مونس پلاستی، عمل جراحی لبیو پلاستی،عمل جراحی فرونو پلاستی و…. اشاره کرد.

آشنایی با عمل های زیبایی واژن

در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با تک‌ تک این عمل های نام‌ برده شده، آشنا کنیم و در رابطه با هر یک از آن‌ ها اطلاعات مفیدی را به شما عزیزان ارائه دهیم؛، چرا که هر یک از این عمل‌ ها برای شخص خاصی با ویژگی خاصی مناسب بوده و نمی‌ توان به طور خود سرانه هر یک از آن‌ ها را انجام داد.

اگر شما هم مشکل خاصی را در واژن خود احساس می‌ کنید و قصد دارید، درد ناشی از آن را برطرف کرده و به دنبال انجام هر یک از عمل‌ های زیبایی باشید، حتماً مطالعه ی این مقاله را ادامه داده و تا به انتها با ما همراه باشید تا بدانید کدام یک از عمل‌ ها برای شما مناسب بوده و در رابطه با چگونگی انجام آن اطلاعات کاملی را داشته باشید.

آشنایی با عمل های زیبایی واژن
آشنایی با عمل های زیبایی واژن

آیا با عمل جراحی لابیا پلاستی آشنایی دارید؟

همان‌ طور که در سطرهای بالاتر هم مطالعه کردید،یکی از انواع عمل‌ های جراحی زیبایی واژن عمل لابیا پلاستی است که بسیار کاربردی بوده و برای عده ی زیادی از کسانی که شکل ظاهری واژن متفاوتی دارند،

همین عمل توصیه خواهد شد، به همین دلیل در این مقاله قصد داریم بیشتر از هر یک از عمل‌ های جراحی زیبایی واژن در رابطه با عمل لابیا پلاستی بحث کرده و اطلاعات مفیدی را به شما عزیزان ارائه دهیم با ما همراه باشید.

قبل از بیان هر نکته‌ ای در رابطه با عمل جراحی زیبایی لابیا پلاستی باید به شما این نکته را یادآور شویم که لابیا چیست و به چه عضوی از واژن لابیا گفته می‌ شود.

در ابتدا لازم است، بدانید به لبه‌ های واژن زنان لابیا گفته می شود. در حالت کلی لابیا به دو دسته لابیای مینور و لابیای ماژور تقسیم می‌ شود. در حالت کلی به لبه‌ های واژن زنان که از بیرون قابل رویت بوده و زیبایی واژن بسته به آن است، لابیا نامیده می‌ شود.

در ادامه قصد داریم شما را با هر دو از این لابیاها آشنا کرده و در رابطه با آن به شما عزیزان اطلاعات مفیدی ارائه بدهیم.

در این بخش از مقاله لازم به ذکر است، لابیا واژه لاتین و به معنی لب می باشد و لبه‌ های واژن زنان را در برمی‌ گیرد. برای تکمیل صحبت‌ ها لازم است، بدانید لابیا وظیفه دارد که از واژن محافظت کرده و اندام‌ های داخلی واژن را بپوشاند.

در این بخش قصد داریم شما را با لایه ی ماژور آشنا کنیم. لایه ی ماژور در واقع همان لبه بیرونی واژن است که دیده شده و در حالت کلی در علم پزشکی این لایه را به بیرونی‌ ترین لایه واژن می‌ شناسند.

پوست بیرونی واژن

پوست بیرونی واژن یا همان لایه ی ماژور از استخوان شرمگاهی آغاز شده و تا به انتهای واژن کشیده خواهد شد، اگر که تصویر زیر را مشاهده کنید، دقیقاً لایه ی ماژور را خواهید دید. لازم است، به شما عزیزان یاد آوری کنیم که لایه ماژور باید از عضوهای حساس داخلی واژن محافظت کرده و وظیفه اصلی این لایه همین است.

در این قسمت از مقاله لازم است، شما را در رابطه با لایه ی مینور آشنا کنیم. لایه مینور در واقع به لایه ی داخلی شناخته شده و همان پوستی است که در داخل لایه ی ماژور قرار دارد.

لازم به ذکر است، لایه ی داخلی یا همان لایه ی مینور هم در بین واژن قابل رویت بوده و دقیقاً همین لایه است که در بین افراد دارای سایز متفاوتی می باشد.

ن قابل رویت بوده و دقیقاً همین لایه است که در بین افراد دارای سایز متفاوتی می باشد.
ن قابل رویت بوده و دقیقاً همین لایه است که در بین افراد دارای سایز متفاوتی می باشد.

شاید برای شما عزیزان جالب باشد که عمل جراحی زیبایی لابیاپلاستی دقیقا به روی همین لایه ی مینور انجام داده خواهد شد.

نکته بسیار مهم و حائز اهمیت

نکته بسیار مهم و حائز اهمیت این است که به طور علمی سایز دقیقی برای لایه ی مینور ذکر نشده و نمی‌ توان گفت که واژن های طبیعی دارای لایه ی مینور با چه اندازه ای هستند، این در حالی‌ است که سایز لایه ذکر شده به عوامل مختلفی همچون ژنتیک، سن، زایمان، مقدار رابطه جنسی و… بستگی دارد.

در حالت کلی بنا به دلایلی می توان گفت سایز لایه ی مینور از مقدار طبیعی خود خارج شده و بزرگ‌ تر است. به طور مثال کسانی که در هنگام پوشیدن لباس یا شلوارهای تنگ اذیت شده و در ناحیه ی واژن درد بسیار زیادی را احساس کنند، دارای لایه ی مینور با سایز بزرگی هستند.

علاوه بر این لازم به ذکر است، کسانی که در هنگام انجام فعالیت‌ های ورزشی در ناحیه واژن خود احساس درد می‌ کنند و یا این‌ که نمی‌ توانند لباس های خاصی را بپوشند، هم از لحاظ بزرگ بودن لایه ی مینور مشکل دارند.

در سطرهای بالا به موارد خاصی که بتوانید طبق آن ها تشخیص دهید، لایه مینور شما از سایز طبیعی بزرگ‌ تر هست یا خیر، اشاره کردیم. اگر هر یک از شما هم دارای عوارض ذکر شده در سطر بالا هستید، حتماً برای انجام عمل لابیا پلاستی اقدام کرده و بدانید که این نوع عمل برای شما لازم و ضروری است.

شاید در ابتدا با خود فکر کنید، داشتن یک واژن با لایه ی مینور بزرگ‌ تر از حد طبیعی اصلاً عوارض خاصی نداشته و صرفاً برای نپوشیدن شلوار تنگ به مشکل بر می‌ خورید یا این‌ که در تمرینات ورزشی اذیت می‌شوید؛

پیشنهاد می کنیم تا پایان مقاله عمل لابیاپلاستی در شرق تهران ما را همراهی کنید.

از عبور ترشحات داخل واژن جلوگیری می شود

این در حالی‌ است که عوارض بزرگ بودن لایه ی مینور به همین موارد ختم نشده و لازم است، بدانید، در صورتی که لایه ی مینور شما بزرگ‌ تر از حد عادی باشد، از عبور ترشحات داخل واژن جلوگیری کرده و ممکن است، عفونت های شدیدی را برای شما در پی داشته باشد.

از عبور ترشحات داخل واژن جلوگیری می شود
از عبور ترشحات داخل واژن جلوگیری می شود

از این رو توصیه می‌ کنیم، اگر متوجه بزرگ بودن سایز لایه ی مینور خود شدید، از همین الان برای انجام عمل لابیا پلاستی اقدام کرده و آن را به زمان دیگری موکول نکنید، چرا که مشکل شما علاوه بر درد ناشی از بزرگ بودن سایز لایه ی مینور،یک مورد دیگر یعنی داشتن عفونت واژن خواهد بود.

در این بخش از مقاله لازم به ذکر است که وجود هر نوع عفونتی در دستگاه تناسلی زنان بسیار آزار دهنده بوده و ممکن است، خطرات جبران‌ ناپذیری داشته باشد، به همین دلیل توصیه می‌ کنیم، از وجود لابیای بزرگ سریعاً مطلع شده و در اولین زمان برای درمان این مشکل اقدام کرده و عفونت دستگاه تناسلی یا همان واژن را جدی بگیرید.

در این بخش از مقاله لازم به ذکر است که با وجود تمامی مطالب بیان‌ شده در سطرهای بالا عده ی بسیار زیادی عمل لابیا پلاستی را صرفاً برای خاصیت زیبایی آن انجام داده و در زمانی که به پزشک معالج خود مراجعه می کنند، می‌ خواهند که زیبایی واژن خود را تامین کنند.

از عبور ترشحات داخل واژن جلوگیری می شود
از عبور ترشحات داخل واژن جلوگیری می شود

آیا می دانید انجام عمل جراحی لابیا پلاستی چه اهمیتی دارد؟

همان‌ طور که می‌ دانید واژن یکی از بخش‌ های مهم بدن خانم‌ ها می باشد و در کاهش یا افزایش اعتماد به‌ نفس آن‌ ها نقش به سزایی دارد.

این در حالی‌ است که اگر شما به هر دلیلی دارای واژن غیر عادی باشید، اعتماد به نفس بسیار پایینی داشته و نمی‌ توانید به طور عادی در جامعه زندگی کنید.

به طور مثال بزرگ بودن سایز واژن، افتادگی پوست زیر شکم و…. جزئی از مواردی هستند که ممکن است، اعتماد به‌ نفس شما را از بین برده و یا حتی درد و آزار و اذیت برای شما داشته باشند.

به طور مثال بزرگ بودن سایز لبه‌ های واژن می تواند، درد وحشتناکی را برای فرد به وجود آورده و از انجام بعضی از امور مانع شود، به عبارتی دیگر وجود هر نوع ایرادی در واژن بانوان نه‌ تنها باعث درد و آزار آن‌ ها می‌شود، بلکه اعتماد به‌ نفس آن‌ ها را کاهش داده و سبب عدم حضور آن‌ ها در جامعه خواهد شد.

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که بعد از داشتن زایمان، رابطه‌ جنسی زیاد و… در واژن خود تغییرات ظاهری را دیده باشید.

آیا می دانید انجام عمل جراحی لابیا پلاستی چه اهمیتی دارد؟
آیا می دانید انجام عمل جراحی لابیا پلاستی چه اهمیتی دارد؟

کاهش اعتماد به‌ نفس

در هر حال وجود هر نوع مشکلی در واژن بانوان سبب می‌ شود که آن‌ ها نتوانند در جامعه حضور پیدا کرده و یا در خانواده و در کنار همسرشان وجود کاملی داشته باشند، به عبارت دیگر ممکن است، بعد از به وجود آمدن هر نوع مشکلی در واژن شما دیگر نتوانید مانند سابق در کنار همسر خود باشید.

البته لازم به ذکر است، کاهش اعتماد به‌ نفس به همین موارد ختم نشده و شاید دیگر حتی نتوانید در مهمانی‌ ها و مجالس حضور پیدا کرده و از نمایان شدن مشکل خود در زیر لباس تان بیم داشته باشید.

به هر حال وجود هر نوع مشکلی در واژن زنان سبب اذیت آن‌ ها شده چه از لحاظ اعتماد به‌ نفس و چه از لحاظ درد و اذیت شدن؛

به همین دلیل اکثر بانوان دارای مشکل واژن به دنبال راه‌ حل درمانی و یا انجام عمل زیبایی هستند. همان‌ طور که می‌ دانید راه‌ حل درمانی مانند استفاده از روش خاصی وجود ندارد تا شما بتوانید به طور کامل این مشکل را برطرف کنید و به‌ عبارتی تنها راه‌ حل برطرف کردن مشکلات ظاهری واژن افراد استفاده از عمل‌ های زیبایی می‌ باشد.

همان طور که در سطرهای بالاتر هم اشاره کردیم، استفاده از عمل‌های زیبایی به عبارتی تنها راه‌ حل درمانی زنانی است که مشکلات واژن دارند.

به همین دلیل در این مقاله قصد داریم، شما را با انواع عمل‌ های زیبایی واژن آشنا کرده و در رابطه با هر یک از آن‌ ها اطلاعات مختصری را به شما عزیزان ارائه دهیم. اگر شما هم مانند هزاران نفر دیگر درگیر مشکلات واژن هستید و از ابراز درد و مشکل خود بیم دارید، حتماً این مقاله را مطالعه کرده و اطلاعات خود را در رابطه با هر یک از عمل‌ های زیبایی واژن افزایش دهید.

کاهش اعتماد به‌ نفس
کاهش اعتماد به‌ نفس

آیا با سن مناسب برای انجام عمل لابیا پلاستی آشنایی دارید؟

همان‌ طور که می‌ دانید عمل لابیا پلاستی صرفاً برای واژن بانوان مناسب بوده و کاربرد دارد، به همین دلیل باید در رابطه با این که چه بانوانی در چه سنی می توانند این عمل را انجام دهند، بحث کنیم و اطلاعات مهمی را در رابطه با این موضوع به شما عزیزان ارائه دهیم.

اگر شما هم با این سوال مواجه شدید که سن مناسب برای انجام عمل لابیا پلاستی حدوداً چه سالی هست با ما همراه بوده تا بتوانید پاسخی مناسب برای سوال خود دریافت کنید.

در حالت کلی صرفا بانوانی برای انجام عمل لابیا پلاستی مناسب هستند که به سن بلوغ رسیده و کودکی را گذارنده باشند.همان‌ طور که می‌ دانید سن بلوغ در بین تمامی افراد سن دقیقی نبوده و نمی‌ توان بازه زمانی خاصی را برای آن در نظر گرفت.

در حالت کلی بازه زمانی حدودی را برای انجام عمل لابیا پلاستی بین سن بیست سالگی تا پنجاه سالگی می باشد و باید دقت کنید که این اعداد و ارقام بیان شده صرفاً در حالت کلی بوده و استثنائاتی هم وجود دارد.

به طور مثال اگر شما به پزشک معالج خود مراجعه کردید و او برای شما عدم توانایی انجام این عمل را در نظر گرفت، به صحبت او اعتماد کرده و بدانید تجربه و مهارت کافی را دارد که این تصمیم را برای شما گرفته است.

آیا با سن مناسب برای انجام عمل لابیا پلاستی آشنایی دارید؟
آیا با سن مناسب برای انجام عمل لابیا پلاستی آشنایی دارید؟

تا اینجا با مبحث آیا با سن مناسب برای انجام عمل لابیا پلاستی آشنایی دارید آشنایی دارید آشنا شدید پیشنهاد می کنیم تا انتهای پست عمل لابیاپلاستی در شرق تهران با ما همراه باشید.

عمل جراحی لابیاپلاستی با چه اهدافی انجام می شود؟

در سطرهای قبلی به طور مختصر در رابطه با عمل جراحی زیبایی لابیا پلاستی بحث کردیم و هدف‌ های آن بیان شد. اکنون قصد داریم در رابطه با هدف‌ های انجام عمل جراحی زیبایی لابیا پلاستی اطلاعات بیشتری را به شما عزیزان ارائه دهیم با ما همراه باشید.

یکی از مهم‌ ترین و اساسی‌ ترین دلایل انتخاب عمل جراحی لابیا پلاستی خاصیت زیبایی آن می باشد و همان‌ طور که در سطرهای قبلی هم بارها تکرار کردیم، زیبایی یکی از مهم‌ ترین معیار بانوان برای انتخاب این عمل می‌ باشد.

یکی دیگر از مهم‌ ترین دلایل بانوان از انتخاب عمل جراحی زیبایی لابیا پلاستی این است که درد ناشی از بزرگ بودن سایز لایه ی مینور خود را از بین برده و با آرامش بیشتری زندگی کنند.

در این بخش از مقاله لازم به ذکر است، زمانی که سایز لایه ی مینور شما بزرگ‌ تر از حد عادی باشد، درد شدیدی داشته و حتی نمی‌ توانید رابطه جنسی صحیحی هم برقرار کنید.

به همین دلیل اکثر بانوان علاوه بر خاصیت زیبایی عمل جراحی لابیا پلاستی به دنبال خاصیت درمانی آن بوده و می‌ خواهند درد ناحیه تناسلی خود را به طور کامل از بین ببرند.

عمل جراحی لابیاپلاستی با چه اهدافی انجام می شود؟
عمل جراحی لابیاپلاستی با چه اهدافی انجام می شود؟

یکی دیگر از مهم‌ ترین اهداف داشتن عمل جراحی لابیا پلاستی این است که شما در زمان برقراری رابطه جنسی درک و لذت واقعی را داشته باشید.

عدم تقارن بین لایه‌ های واژن

به عبارتی دیگر عدم تقارن بین لایه‌ های واژن سبب نارضایتی شما از برقراری رابطه با همسرتان شده و یکی از دلایل مهم زنان برای داشتن عمل جراحی لابیا پلاستی همین مورد است.

شاید شما هم در رابطه‌ های جنسی خود لذت واقعی را نداشته باشید و حتی از انجام و برقراری آن فراری باشید، توصیه می‌ کنیم، قبل از هر چیزی به بررسی سایز لایه ی مینور خود پرداخته و در رابطه با آن تحقیق کنید، چرا که یکی از مهم‌ ترین دلایل نارضایتی زنان در روابط جنسی بزرگ بودن سایز همین لایه است که با انجام عمل جراحی لابیا پلاستی برطرف خواهد شد.

تغییر سایز لایه ی مینور امکان تمیز کردن و مرتب بودن واژن شما را از بین می برد

لازم به ذکر است، یکی دیگر از دلایلی که هدف انجام عمل جراحی لابیا پلاستی عنوان می شود، ولی تاثیر آن به‌ مراتب کم تر از موارد بیان‌ شده در سطرهای بالا است، این مورد می باشد که تغییر سایز لایه ی مینور امکان تمیز کردن و مرتب بودن واژن شما را از بین برده و مانع این امر خواهد شد.

همان‌ طور که می‌ دانید تمیزی برای جلوگیری از عفونت و افزایش زیبایی واژن بسیار لازم و ضروری است و نباید از آن غافل شد، این در حالی‌ است که بزرگ بودن سایز لایه ی مینور امکان تمیز سازی واژن را از شما سلب کرده و تا حدی با مشکل رو به رو خواهید شد.

به همین دلیل به شما توصیه می‌ کنیم، اگر در زمان تمیز سازی واژن خود با مشکلات خاصی رو به رو خواهید شد، در ابتدا به بزرگ بودن سایز لایه ی مینور خود توجه کرده و آن را بررسی کنید.

در صورتی‌ که به هر دلیلی در واژن خود احساس درد می‌کنید، حتماً به پزشک زنان مراجعه کرده و چند جلسه را برای معاینه واژن خود تنظیم کنید تا در صورت بروز هر نوع مشکلی برای انجام عمل لابیا پلاستی اقدام کرده و مشکلات ناشی از بزرگ بودن سایز لایه ی مینور بتوانید به راحتی برطرف کنید.

تغییر سایز لایه ی مینور امکان تمیز کردن و مرتب بودن واژن شما را از بین می برد
تغییر سایز لایه ی مینور امکان تمیز کردن و مرتب بودن واژن شما را از بین می برد

آیا می دانید عمل جراحی لابیا پلاستی چگونه انجام می گیرد؟

در ابتدا و قبل از بیان هر نکته‌ ای لازم به ذکر است که انجام عمل جراحی لابیا پلاستی به روش‌ های متفاوتی قابل انجام است. به عبارتی دیگر درد و نوع بزرگ بودن سایز لایه ی مینور شما است که تعیین می‌ کند کدام یک از روش‌ های انجام عمل جراحی لابیا پلاستی برای شما قابل اجرا خواهد بود.

در قسمت‌ های قبلی به طور مفصل در رابطه با هدف انجام عمل جراحی زیبایی لابیا پلاستی صحبت کردیم، اکنون قصد داریم، در رابطه با نحوه ی انجام آن بیشتر بحث کرده و اطلاعات مفیدی را به شما عزیزان ارائه دهیم.

اگر شما هم مانند هزاران بانوی دیگر دارای مشکل بزرگی لبه های واژن هستید، حتماً این مقاله را مطالعه کرده و اطلاعات خود را در رابطه با نحوه ی چگونگی انجام عمل لابیا پلاستی افزایش دهید.

همان طور که در بخش های بالا هم بیان شد، عمل جراحی لابیا پلاستی به چندین روش مختلف انجام می شود‌. در ادامه قصد داریم دو مورد از پرکاربردترین روش های انجام عمل لابیا پلاستی را برای شما عزیزان شرح داده و در رابطه با چگونگی انجام آن بحث کنیم. با ما همراه باشید.

عمل لابیا پلاستی به روش trim

همان طور که در سطرهای بالاتر هم بیان شد، روش یا تکنیکtrimیکی از کاربردی ترین روش های انجام عمل لابیا پلاستی است که در طی آن لبه‌ های واژن بانوان نگه داشته شده و توسط دکتر جراح برش داده می شود. در نهایت با کوچک شدن سایز لب های واژن مشکل موجود از بین رفته و تغییر سایز لازم انجام خواهد شد.

به‌ این‌ ترتیب طبق روش نام برده شده، عمل لابیا پلاستی انجام شده و سایز لایه ی مینور شما به سایز عادی در خواهد آمد. همان طور که متوجه شدید عمل لابیا پلاستی برای هر کسی به یک شکل انجام می‌ شود و به میزان بزرگ بودن سایز لایه ی مینور شما بستگی دارد

به عبارتی دیگر نمی‌ توان گفت برای تمامی افراد این برش لبه ی واژن، در حد دو سانتی‌ متر یا مقدار دیگری خواهد بود؛، چرا که برای هر کسی بسته به مقدار بزرگ بودن سایز لایه ی مینور انجام می شود و حد ثابتی ندارد.

عمل لابیا پلاستی به روش trim
عمل لابیا پلاستی به روش trim

عمل لابیا پلاستی به روش wedge

روشwedegیکی دیگر از انواع روش‌ های پرکاربرد انجام عمل لابیا پلاستی است که در ادامه قصد داریم در رابطه با نحوه ی انجام آن بحث کرده و اطلاعات مفیدی را به شما عزیزان ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

در طی این روش جراح متخصص زیبایی زنان ابتدا شکل v را روی لایه ی مینور شما برش داده و بر اساس آن مقدار بسیار زیادی از حجم لایه مینور اضافی بریده شده و شکل طبیعی را به خود خواهد گرفت. به عبارتی دیگر در این روش حجم بسیار زیادی از لایه ی مینور در قسمت مرکزی خود از بین رفته و بریده خواهد شد.

به‌ عبارتی دیگر زمانی که شما از این روش استفاده می‌ کنید، نسبت به روش قبلی که در سطرهای بالا در رابطه با آن بحث کردیم، نتیجه بهتری گرفته و سایز لایه مینور واژن شما بهتر خواهد شد. به‌ عبارتی دیگر این روش برای کسانی مناسب است که سایز لایه ی مینور آن ها خیلی بزرگ‌ تر از حد عادی می باشد.

عمل لابیا پلاستی به روش wedge
عمل لابیا پلاستی به روش wedge

تا اینجا با مبحث آیا می دانید عمل جراحی لابیا پلاستی چگونه انجام می گیرد آشنا شدید پیشنهاد می کنیم تا انتهای پست عمل لابیاپلاستی در شرق تهران با ما همراه باشید.

آیا می دانید عمل جراحی لابیا پلاستی چه مزیت هایی دارد؟

همان‌ طور که در سطرهای بالاتر هم بیان شد، عدم تقارن بین لایه‌ های یک واژن سبب کاهش اعتماد به‌ نفس بانوان شده و از طرفی درد شدیدی را برای افراد به همراه دارد.

طبق همین مطلب می‌ توان نتیجه گرفت انجام عمل لابیاپلاستی به‌ عنوان یکی از جراحی‌ های زیبایی واژن به شما این مزیت را می‌ دهد که اعتماد به نفس از دست‌ رفته خود را باز پس گرفته و از طرفی درد ناشی از بزرگ بودن سایز لبه واژن خود را درمان کنید.

انجام تمرینات ورزشی

از طرفی بانوانی که این درد را داشته، دیگر می توانند مانند عادی لباس پوشیده و یا حتی به انجام تمرینات ورزشی بپردازند، بدون این‌ که نگران درد ناشی از بزرگ بودن سایز لبه ی واژن خود باشند.

در این بخش از مقاله لازم به ذکر است، دیگر درد ناشی از نزدیکی همسرتان به علت وجود لبه ی بزرگ‌ تر از حد عادی از بین رفته و به راحتی می توانید برای برقراری رابطه جنسی اقدام کنید.

همان‌ طور که می‌ دانید وجود یک رابطه جنسی در زندگی زناشویی به حدی مهم است که بر دیگر امور زندگی هم تاثیر داشته و نباید از اهمیت آن غافل شد.

عدم توانایی برقراری رابطه جنسی صحیح

شاید بارها برای شما هم اتفاق افتاده باشد که عدم توانایی برقراری رابطه جنسی صحیح در دیگر امور زندگی شما تأثیرات منفی به‌ یاد ماندنی داشته باشد و به‌ هیچ‌ وجه نتوانید آن را از خاطرتان پاک کنید.

این در حالی‌ است که اگر شما هر چه سریع‌ تر برای انجام عمل لابیا پلاستی اقدام کنید، نه‌ تنها از لذت بزرگی بی‌ بهره نخواهید ماند، بلکه مشکلات ناشی از نبود آن را تجربه نکرده و حتی در صورت وجود این مشکلات آن‌ ها به اتمام خواهند رسید.

در ادامه لازم است، شما را با چند مزیت دیگر از عمل لابیا پلاستی آشنا کنیم، به طور مثال این عمل نیاز به بی هوشی نداشته و با بی‌ حسی موضعی به طور کامل انجام خواهد شد.

از طرفی لازم است، بدانید عمل لابیا پلاستی مدت خیلی کمی به طول می‌ انجامد و در ساعات طولانی مدتی انجام نخواهد شد.

علاوه بر این کسانی که عمل لابیا پلاستی یا همان عمل زیبایی واژن را انجام می‌ دهند، نیازی به بستری شدن نداشته و بعد از به اتمام رسیدن تایم مورد نیاز برای انجام عمل می توانند، به منزل خود مراجعه کرده و مانند روزهای عادی، امور خود را انجام دهند.

عدم توانایی برقراری رابطه جنسی صحیح
عدم توانایی برقراری رابطه جنسی صحیح

همان طور که متوجه شدید این عمل عوارضی نداشته و شما را از انجام کارهای معمولی روزانه دور نمی‌ کند و می‌ توانید مانند قبل کارهای عادی و روزانه را انجام داده و به زندگی معمول خود بپردازید

چرا که همان‌ طور که می‌ دانید بسیاری از عمل‌ های درمانی نیاز به مدت خاصی بستری شدن و استراحت طولانی مدت دارند؛ در صورتی‌ که عمل لابیا پلاستی به این موارد خاص نیازی ندارد.

آیا عمل جراحی لابیا پلاستی معایبی هم دارد؟

همان‌ طور که در سطرهای بالاتر هم بیان کردیم، عمل جراحی واژن لابیا پلاستی هیچ عوارض و معایبی نداشته و اگر شما بتوانید تمامی نکات قبل و بعد از عمل را رعایت کنید، دیگر معایبی شامل حال شما نخواهد شد. به‌ عبارتی دیگر ماهر بودن پزشک معالج شما تا حدی در این مورد مؤثر بود و معایب یا عوارض عمل لابیا پلاستی را به حداقل می‌ رساند.

در این بخش از مقاله لازم به ذکر است، عمل لابیا پلاستی معایبی ندارد، چرا که با لیزر انجام‌ شده و بخیه‌ های این عمل هم بعد از مدتی به‌ طور کامل جذب خواهند شد؛ به این ترتیب هیچ ایرادی به این عمل وارد نبوده و عوارض خاصی هم ندارد.

همان‌ طور که در سطرهای بالاتر هم بیان شد، انجام عمل لابیا پلاستی به دوران نقاهت یا مدتی برای استراحت نیاز نداشته و شما بعد از انجام این عمل در بیمارستان بستری نخواهید بود و حتی در منزل هم به استراحتی نیاز ندارید و می‌ توانید زندگی عادی خود را از سر گرفته و مانند قبل به امور روزانه خود بپردازید.

آیا عمل جراحی لابیا پلاستی معایبی هم دارد؟
آیا عمل جراحی لابیا پلاستی معایبی هم دارد؟

به همین دلیل به‌ طور قاطع می‌ توان گفت عمل زیبایی واژن یا همان لابیا پلاستی هیچ معایبی نداشته و بدون عوارض می باشد، صرفاً به شما توصیه می‌ کنیم، نکات بیان‌ شده توسط پزشک معالج خود را انجام داده و آن‌ ها را جدی بگیرید.

تا اینجا با مبحث آیا با رعایت نکات قبل از عمل جراحی لابیا پلاستی آشنایی دارید آشنا شدید پیشنهاد می کنیم تا انتهای پست عمل لابیاپلاستی در شرق تهران با ما همراه باشید.

آیا با رعایت نکات قبل از عمل جراحی لابیا پلاستی آشنایی دارید؟

همان‌ طور که می‌ دانید قبل از عمل جراحی لابیا پلاستی باید به نکات خاصی توجه کنید که در این قسمت از مقاله قصد داریم شما را با بعضی از مهم‌ ترین این نکات آشنا کنیم.

اگر شما هم مانند هزاران بانوی دیگر درگیر مشکل عدم تقارن لبه ی واژن خود هستید، حتماً این بخشی از مقاله را مطالعه کرده تا بدانید قبل از انجام عمل لابیا پلاستی باید چه اقداماتی را انجام دهید تا بتوانید نتیجه انجام عمل را تغییر داده و از عوارض احتمالی آن جلوگیری کنید.

آیا با رعایت نکات قبل از عمل جراحی لابیا پلاستی آشنایی دارید؟
آیا با رعایت نکات قبل از عمل جراحی لابیا پلاستی آشنایی دارید؟

به طور مثال قبل از انجام عمل لابیا پلاستی شما باید چیزی حدود یک هفته الی ده روز کامل از برقراری رابطه جنسی با همسر خود جلوگیری کرده و به‌ عبارتی دیگر به واژن خود استراحت دهید. رعایت این مورد بسیار مهم و حیاتی بوده و نقش تعیین‌ کننده‌ ای در نتیجه عمل شما خواهد داشت.

تا اینجا با مبحث آیا با سن مناسب برای انجام عمل لابیا پلاستی آشنایی دارید آشنایی دارید آشنا شدید پیشنهاد می کنیم تا انتهای پست عمل لابیاپلاستی در شرق تهران با ما همراه باشید.

ده روز قبل از انجام عمل جراحی لابیاپلاستی از رابطه جنسی جلوگیری کنید

به همین دلیل توصیه می‌ کنیم، از چیزی حدوده ده روز قبل از انجام عمل جراحی لابیا پلاستی از هر نوع برقراری رابطه جنسی را جلوگیری کرده و با همسر خود نزدیکی نکنید، چرا که ممکن است، واژن شما را در عمل جراحی خسته نشان داده و عوارضی همچون خون‌ ریزی زیاد و… به همراه داشته باشد.

به همین دلیل توصیه می‌ کنیم، این مورد را جدی گرفته و از انجام آن غافل نشوید. از دیگر مواردی که قبل از انجام عمل لابیا پلاستییا همان زیبایی واژن باید رعایت کنید، می توانیم به این مورد اشاره کنیم که از مصرف هر نوع داروی شیمیایی خود داری کرده و بدون مشورت پزشک خود دارویی را مصرف نکنید.

توجیه علمی مطلب بیان شده، این است که بعضی از داروها می توانند سبب افزایش خون‌ ریزی شما در حین انجام عمل جراحی شوند و یا حتی عوارض بعد از عمل را برای شما در پی خواهند داشت

به همین دلیل قبل از این‌ که هر نوع دارویی مربوط به درد های دیگر خود را مصرف کنید، ابتدا با دکتر معالج خود در این رابطه مشورت کرده و بدون اجازه او دارویی را مصرف نکنید.

ده روز قبل از انجام عمل جراحی لابیاپلاستی از رابطه جنسی جلوگیری کنید
ده روز قبل از انجام عمل جراحی لابیاپلاستی از رابطه جنسی جلوگیری کنید

در این قسمت از مقاله سعی بر این داشتیم شما را با نکاتی که قبل از انجام عمل لابیا پلاستی باید رعایت کنید، آشنا کنیم

اما در هر حال به شما پیشنهاد می‌ دهیم قبل و بعد از انجام عمل لابیا پلاستی به طور کامل با دکتر معالج خود مشورت کرده و تمامی اقداماتی که باید انجام دهید، یا از انجام آن اجتناب کنید، را به طور کامل مرور کرده و به خاطر بسپارید، چرا که انجام آن‌ ها در تعیین نتیجه عمل شما تاثیر داشته و نقش به سزایی دارد.

دوران نقاهت عمل جراحی لابیاپلاستی چه مدت به طول می انجامد؟

همان‌ طور که در سطرهای قبلی هم بیان شد، انجام عمل جراحی زیبایی واژن به نام جراحی لابیا پلاستی به دوران استراحت و بستری شدن خاصی نیاز نداشته و بعد از انجام این عمل می‌ توانید به منزل خود بازگشته و امور عادی روزانه خود را از سر بگیرید.

این در حالی‌ است که بایدحداقل1 ماه از برقراری رابطه ی جنسی با همسر خود اجتناب کرده و آن را به 1 ماه بعد از انجام عمل لابیا پلاستی موکول کنید.

چرا که مدت زمان کمی از انجام عمل شما گذشته و بخیه‌ های واژن تازه هستند. همان‌ طور که می‌ دانید باید مدت خاصی از بخیه شما بگذرد تا بتواند جذب شده و از بین نرود. در ادامه اطلاعات بیشتری در رابطه با انجام جراحی زیبایی واژن به شما ارائه خواهیم داد با ما همراه باشید.

دوران نقاهت عمل جراحی لابیاپلاستی چه مدت به طول می انجامد؟
دوران نقاهت عمل جراحی لابیاپلاستی چه مدت به طول می انجامد؟

آیا با رعایت نکات بعد از انجام عمل جراحی لابیا پلاستی آشنایی دارید؟

همان‌ طور که در سطرهای بالاتر با ما همراه بودید، انجام عمل لابیا پلاستی در مدت زمان بسیار کمی انجام شده و نیازی به بستری شدن یا استراحت‌ های طولانی‌ مدت ندارد.

این در حالی‌ است که شما باید بعضی از موارد مهم را مدت‌ ها بعد از انجام عمل لابیا پلاستی رعایت کرده و از بروز عفونت یا مشکلات این‌ چنینی جلوگیری کنید.

به طور مثال شما باید هر بار بعد از انجام عمل که به سرویس بهداشتی می روید از ماده‌ های شوینده ‌ی خاصی استفاده کرده و به طور کامل واژن خود را بشورید.

عدم بروز عفونت‌ های ناشی از انجام عمل جراحی واژن

علت این امر عدم بروز عفونت‌ های ناشی از انجام عمل جراحی واژن می باشد. همان‌ طور که می‌ دانید بروز عفونت‌ های واژن بسیار خطرناک بوده و صرفاً با رعایت نکات بهداشتی می‌ توان از آن جلوگیری کرد، پس توصیه می‌ کنیم، تمامی نکات بهداشتی را رعایت کرده و از به وجود آمدن مشکلی مانند عفونت جلوگیری کنید.

عدم بروز عفونت‌ های ناشی از انجام عمل جراحی واژن
عدم بروز عفونت‌ های ناشی از انجام عمل جراحی واژن

علاوه‌ بر این یکی دیگر از مواردی که باید بعد از انجام عمل لابیا پلاستی به آن توجه کرده و جزء نکات مهم بعد از انجام عمل به حساب می‌آید،این است که از قرص‌ های انعقاد کننده خون استفاده نکرده و در حالت کلی هیچ گونه دارویی را بی مشورت با پزشک معالج خود مصرف نکنید.

به طور مثال بعضی از داروهای شیمیایی یا حتی گیاهی هستند که ممکن است، عوارض بعد از عمل لابیا پلاستی را افزایش داده یا باعث بروز خون‌ ریزی یا عفونت برای شما شود

به همین دلیل توصیه می‌ کنیم، بعد از انجام عمل لابیا پلاستی واژن مدت‌ ها تحت نظر پزشک خود دارو مصرف کرده و از استفاده خود سرانه از دارو های خاصی به طور جدی خود داری کنید.

تا اینجا با مبحث آیا با رعایت نکات بعد از انجام عمل جراحی لابیا پلاستی آشنایی دارید آشنا شدید پیشنهاد می کنیم تا انتهای پست عمل لابیاپلاستی در شرق تهران با ما همراه باشید.

در انتخاب پزشک معالج برای انجام عمل جراحی لابیا پلاستی به چه مواردی باید توجه کرد؟

همان‌ طور که می‌ دانید در رابطه با انجام هر یک از عمل‌ ها نه‌ تنها عمل زیبایی واژن باید به مهارت پزشک خود دقت کنید. دکترهای معالج باید توانایی لازم را داشته و به عبارتی مهارت لازم برای انجام عمل های تخصصی را دارا باشند.

از طرفی دکترهایی که دارای تجربه کافی هستند، می‌ توانند در موقعیت‌ های حساس تصمیم‌ های درستی گرفته و در نتیجه عمل جراحی لابیا پلاستی را به طور کامل درست و دقیق انجام دهند.

شاید این موضوع برای شما قابل درک باشد که مهارت و تجربه دکتر معالج در تعیین نتیجه عمل جراحی شما نقش به سزایی دارد و مهم است. به‌ همین دلیل توصیه می‌ کنیم، قبل از این‌ که دکتری را برای این عمل خود انتخاب کنید، به این نکته توجه کنید که تجربه‌ های قبلی او تا به چه اندازه درست بوده‌ است.

بسیاری از پزشکان در عمل های خود موفق بودند و هیچ نوع اشتباهی را انجام ندادند، این به معنی درایت کامل و مهارت بالای آن دکترها می‌ باشد،

به همین دلیل به شما عزیزان هم توصیه می‌ کنم، در انتخاب پزشک معالج خود برای انجام هر یک از عمل‌ ها علی‌ الخصوص عمل زیبایی واژن یا همان عمل لابیا پلاستی به این نکته توجه کنید که پزشک شما مهارت لازم را داشته باشد و در تجربه‌ های پیشین خود موفق عمل کرده باشد.

در انتخاب پزشک معالج برای انجام عمل جراحی لابیا پلاستی به چه مواردی باید توجه کرد؟
در انتخاب پزشک معالج برای انجام عمل جراحی لابیا پلاستی به چه مواردی باید توجه کرد؟

در انتخاب مرکز برای انجام عمل جراحی لابیا پلاستی به چه نکاتی باید توجه داشت؟

همان‌ طور که می‌ دانید در انتخاب مرکز عمل جراحی علی‌ الخصوص جراحی زیبایی لابیا پلاستی باید به این نکته توجه کنید که آن مرکز درمانی نظافت کافی را داشته و از هر نوع میکروب و کثیفی پاک باشد. در حالت کلی تمامی مراکز درمانی که برای انجام عمل لابیا پلاستی مناسب هستند، باید نظافت کافی را رعایت کنند و علاوه بر آن پاکیزگی حین عمل را هم در نظر داشته باشند.

در حالت کلی وجود کوچک‌ ترین میکروبی سبب بروز عفونت‌ های ناشی از کثیفی مطب شده و نباید به مطبی برای انجام عمل لابیا پلاستی مراجعه کنید که دارای میکروب می باشد.

شاید برای انتخاب کلینیک یا مطب درمانی در زمان قبل از انجام عمل لابیا پلاستی به هزینه‌ هایی که لازم است، پرداخت کنید، توجه داشته باشید، این در حالی‌ است که هزینه‌ ها تعیین‌ کننده عمل شما نبوده و باید به پاکیزگی مطب و نوع رسیدگی افراد آن کلینیک دقت کنید.

یکی دیگر از مواردی که به اندازه پاکیزگی کلینیک مهم و ضروری است، وجود جلسات مشاوره‌ ای قبل و بعد از انجام عمل لابیا پلاستی می باشد. به همین دلیل لازم است، شما را در رابطه با جلسات مشاوره قبل و بعد از انجام عمل آشنا کنیم و در رابطه با آن اطلاعات مهمی را به شما عزیزان ارائه دهیم با ما همراه باشید.

مخاطب گرامی شما در حال مطالعه پست عمل لابیاپلاستی در شرق تهران هستید.

جلسات قبل از عمل

جلساتی که قبل و بعد از انجام عمل برگزار می‌ شوند، برای توجیه علمی شما و علاوه بر آن معاینه دقیق بیمار بسیار لازم و ضروری است

به طور مثال در جلساتی که قبل از انجام عمل برگزار می‌ شود، به شما نحوه ی کامل عمل را توضیح داده و استرس شما را کاهش می دهند.

همین کاهش استرس به شما این امکان را می‌ دهد که بتوانید در زمان انجام عمل آرامش لازم را داشته باشید و در انجام عمل تأثیرات منفی نگذارید.

علاوه بر این جلسات قبل از انجام عمل به شکلی است که به شما آموزش می دهند، چه فعالیت‌ هایی را انجام داده و یا این‌ که از انجام چه کارهایی اجتناب کنید.

به طور مثال در سطرهای بالاتر یکی از مواردی که به آن پرداخته شد، نکات قبل از انجام عمل لابیا پلاستی بود، به همین دلیل لازم به ذکر است، در زمانی که جلسات قبل از انجام عمل لابیا پلاستی در مطب‌ های متخصص انجام می شود،

دقیقاً همین نکاتی را که در این مقاله با عنوان نکات قبل از انجام عمل بیان کردیم، به شما آموزش داده خواهد شد و به طور تخصصی‌ تر در رابطه با آن‌ ها بحث خواهد شد.

این در حالی است که جلسات مشاوره‌ ای بعد از انجام عمل هم به شما آموزش کامل در رابطه با نکات رعایت شده بعد از عمل را خواهند داد.

تا اینجا با مبحث در انتخاب مرکز برای انجام عمل جراحی لابیا پلاستی به چه نکاتی باید توجه داشت آشنا شدید پیشنهاد می کنیم تا انتهای پست عمل لابیاپلاستی در شرق تهران با ما همراه باشید.

آیا می دانید هزینه های انجام عمل جراحی لابیا پلاستی چگونه مشخص می شود؟

اگر شما هم مانند افراد دیگری با مشکل بزرگ بودن سایز لایه ی مینور خود دست‌ و پنجه نرم می‌ کنید و قصد انجام عمل جراحی زیبایی لابیا پلاستی را دارید، شاید در رابطه با هزینه‌ های پرداختی سوال هایی را داشته باشید؛ به همین دلیل در این قسمت از مقاله قصد داریم شما را با میزان هزینه‌ های پرداختی آشنا کرده و در رابطه با این مورد بحث کنیم، با ما همراه باشید.

یکی از مهم‌ ترین و اساسی‌ ترین مواردی که در تعیین هزینه‌ های پرداختی برای انجام عمل زیبایی واژن یا همان عمل لابیا پلاستی تأثیر گذار است، میزان بزرگ بودن سایز لایه ی مینور شما می باشد؛ به عبارت دیگر نمی‌ توان برای تمامی افراد یک قیمت مشخص را تعیین کرد و هر کسی بسته به نوع لایه ی خود و عدم تقارنی که دارد، هزینه خاصی را باید بپردازد.

از طرفی یکی دیگر از دلایلی که میزان هزینه‌ ها را برای هر کسی متغیر می‌ کند این است که شما بخواهید کدام یک از روش‌ ها عمل لابیا پلاستی را انجام دهید.

همان‌ طور که در سطرهای بالاتر و قسمت های قبلی هم بیان کردیم، عمل زیبایی واژن یا همان عمل لابیا پلاستی با دو روش خاص انجام می‌ شود که پرکاربردترین روش‌ ها هستند، اما به جز آن ها تعداد زیادی روش برای انجام عمل لابیا پلاستی وجود داشته و هر یک از آن‌ ها به طبیعتا قیمت مختص به خود را دارند.

تا اینجا با مبحث آیا می دانید هزینه های انجام عمل جراحی لابیا پلاستی چگونه مشخص می شود آشنا شدید پیشنهاد می کنیم تا انتهای پست عمل لابیاپلاستی در شرق تهران با ما همراه باشید.

هزینه های پرداختی به انتخاب شما بستگی دارد

به همین دلیل بستگی به انتخاب شما دارد که کدام یک از روش‌ های انجام عمل لابیا پلاستی را انتخاب کنید و طبق انتخاب شما هزینه‌ های پرداختی تا حدودی تعیین خواهد شد.

از طرفی لازم به ذکر است، دولتی یا شخصی بودن مطب و کلینیک مورد نظر شما هم در مقدار هزینه‌ های پرداختی تاثیر بسیار داشته و نباید از آن غافل شد؛، چرا که همان‌ طور که می‌ دانید هزینه ی این دو نوع مطب با یک دیگر متفاوت بوده و تفاوت‌ های شاخصی دارند.

یکی دیگر از مواردی که در تعیین هزینه‌ های پرداختی برای انجام عمل لابیا پلاستی تعیین‌ کننده بوده و نقش به سزایی دارد، این است که شما کدام یک از دکترهای متخصص را انتخاب کنید، یا به‌ عبارتی دیگر دکتر متخصص انتخابی شما چه مقدار مهارت داشته باشد.

در حالت کلی مهارت دکتر شما هر مقدار که بیشتر بوده و تجربه لازم را داشته باشد، هزینه پرداختی برای عمل لابیا پلاستی هم بالا رفته و در تعیین مخارج کلی عمل تاثیر گذار است.

در این بخش از مقاله لازم به ذکر است که به شما توصیه می‌ کنیم، کیفیت را فدای قیمت نکنید، حتی اگر قرار است، هزینه‌ های بیشتری را پرداخت کنید، با سلامت جسمی خود بازی نکرده و اعتماد به‌ نفس خود را از آن بیشتر کاهش ندهید.

هزینه های پرداختی به انتخاب شما بستگی دارد
هزینه های پرداختی به انتخاب شما بستگی دارد

با تاثیر نقش پزشک در تعیین هزینه ها لابیا پلاستی آشنایی دارید؟

در این بخش از مقاله قرار است، در رابطه با نقش پزشک در تعیین هزینه‌ های پرداختی شما برای انجام عمل جراحی لابیا پلاستی بحث کنیم و در رابطه با آن اطلاعات مفیدی را به شما عزیزان ارائه دهیم با ما همراه باشید.

در ابتدا و قبل از بیان هر نکته‌ ای لازم به ذکر است که تنها کسی که می تواند عمل جراحی لابیا پلاستی را انجام دهد، پزشک متخصص می باشد، توجه داشته باشید که پزشک اگر تخصص داشته باشد، یک هزینه‌ ای را برای دستمزد خود دریافت می‌ کند و اگر دارای فوق‌ تخصص زنان و زایمان باشد، دستمزدی که دریافت می کنند، طبیعتاً بیشتر خواهد بود.

به شما توصیه می‌ کنیم که در هنگام انتخاب پزشک به هزینه ی آن توجه نداشته باشید، زیرا مطمئناً پزشکی که فوق‌ تخصص دارد، مهارت و تجربه بیشتری هم در کار خود کسب کرده است و سلامتی شما بیشتر تضمین خواهد شد.

تا اینجا با مبحث با تاثیر نقش پزشک در تعیین هزینه ها لابیا پلاستی آشنایی دارید آشنا شدید پیشنهاد می کنیم تا انتهای پست عمل لابیاپلاستی در شرق تهران با ما همراه باشید.

با تاثیر نقش مرکز انجام عمل جراجی لابیا پلاستی در تعیین هزینه های آن آشنایی دارید؟

در قسمت‌های قبلی در رابطه با نوع مطب یا کلینیک انتخابی شما بحث کردیم و دانستیم که انتخاب کلینیک در تعیین هزینه‌ های پرداخت عمل شما تاثیر به سزایی دارد.

به همین دلیل در این بخش از مقاله قصد داریم در رابطه با این مورد بیشتر بحث کرده و اطلاعات مفیدی را به شما عزیزان ارائه دهیم با ما همراه باشید تا بتوانید کلینیک یا مطبی که با هزینه‌ های شما تطابق دارد، را انتخاب کرده و از بابت هزینه‌ های خود دردسری نداشته باشید.

همان‌ طور که می‌ دانید کلینیک‌ های دولتی و خصوصی قیمت‌ های متفاوت با یک دیگر را داشته و نمی‌ توان در حالت کلی یک قیمت ثابتی را برای آن‌ ها در نظر گرفت.

این در حالی‌ است که شما در زمان انتخاب مطب مورد نظر برای انجام عمل لابیا پلاستی نباید فقط به هزینه‌ های پرداختی آن توجه کنید و همان‌ طور که در سطرهای قبلی هم تکرار کردیم، وجود پاکیزگی و نبود میکروب در انتخاب مطب باید تعیین‌ کننده باشد و صرفاً هزینه‌ های پرداختی مهم نیست.

این در حالی‌ است که علاوه بر تمامی موارد نام‌ برده شده، تخصص پزشک شما هم باید حائز اهمیت باشد. در حالت کلی توصیه می‌ کنیم، برای انتخاب مطب مشخصی دولتی یا شخصی بودن آن مد نظر شما نباشد و صرفاً به مهارت دکتر و همچنین پاکیزگی مطب توجه داشته باشید.

مخاطب گرامی شما در حال خواندن پست عمل لابیاپلاستی در شرق تهران هستید.

علت تاکید بر مهارت پزشک و پاکیزگی مطب

علت تاکید بر مهارت پزشک و پاکیزگی مطب این است که سلامت جسم و روح شما را تعیین کرده و سبب از بین رفتن درد و ناراحتی شما خواهد شد و همچنین اعتماد به‌ نفس از دست‌ رفته ی خود را مجدد به دست خواهید آورد.

علت تاکید بر مهارت پزشک و پاکیزگی مطب
علت تاکید بر مهارت پزشک و پاکیزگی مطب

در نهایت با توجه به مطالب بالا می توان به این موضوع اشاره کرد که شکل واژن در تمامی بانوان تقریباً حالت یکسانی داشته و شباهت های بزرگی با یک دیگر دارند، این در حالی‌ است که تفاوت بین رنگ، سایز و….در بین بانوان رایج بوده و در بسیاری از آن‌ ها همین موارد هم مشابه هستند؛، اما در بعضی از افراد شکل واژن بسیار متفاوت بوده و شباهت های کم تری با دیگران دارند.

به طور مثال افراد بسیار زیادی هستند که لبه ی واژن آن‌ ها بزرگ‌ تر از حد عادی بوده و در برقراری رابطه جنسی و یا حتی پوشیدن لباس هم اذیت خواهند شد. این درد و ناراحتی به همین موارد ختم نشده و افرادی که دارای واژن متفاوتی هستند، حتی نمی‌ توانند ورزش‌ های ساده را انجام داده و تحرک بالایی داشته باشند.

در این بخش از مقاله لازم به ذکر است که واژن بخش مهمی از اندام یک خانم به حساب آمده و در صورتی که زیبایی آن از بین رفته باشد، آن فرد اعتماد به‌ نفس کافی را نداشته و نمی‌ تواند در جامعه یا مجلسی مانند تولد و عروسی و…. حضور پیدا کند.

شاید در رابطه با حساسیت این افراد کنجکاو شده باشید و به همین دلیل لازم به ذکر است که بعضی از افراد که دارای لبه ی واژن بزرگی هستند، اعتماد به نفس بسیار کمی دارند.

شما در حال خواندن پست عمل لابیاپلاستی در شرق تهران می باشید.

بزرگ بودن لبه ی واژن آزار دهنده است

جالب است بدانید بزرگ بودن لبه ی واژن در حدی آزار دهنده می باشد که از زیر لباس هم کاملاً مشخص بوده و افراد هم از دیده شدن و مسخره شدن توسط دیگران بیم دارند.

به همین دلیل توصیه می‌ کنیم، در اولین فرصت سایز لابیا یا لبه ی واژن خود را با حالت عادی مقایسه کرده و در صورتی که هر نوع عدم تقارنی در واژن شما وجود دارد، سریعاً برای برطرف سازی آن اقدام کنید تا بتوانید اعتماد به‌ نفس از دست‌ رفته خود را مجدد به دست آورید.

شما در حال خواندن پست عمل لابیاپلاستی در شرق تهران هستید.

رابطه جنسی در رابطه زناشویی

یکی دیگر از مواردی که بسیار مهم و ضروری است، وجود رابطه جنسی در رابطه زناشویی است. همان‌ طور که همه ما می‌ دانیم رابطه جنسی اهمیت بالایی داشته و نباید آن را در ارتباط با همسرتان قطع کنید.

این در حالی‌ است که اگر بانوان در شکل ظاهری واژن خود ایرادی را پیدا کرده باشند، علاوه بر این‌ که اعتماد به‌ نفس کافی را برای حضور در کنار همسر خود پیدا نمی‌ کنند، بلکه در زمان برقراری رابطه جنسی هم درد فراوانی داشته و بسیار اذیت خواهند شد.

به همین دلیل این افراد باید در اولین فرصت برای انجام عمل زیبایی واژن اقدام کرده و مشکل ظاهر واژن خود را برطرف کنند. در ادامه با انواع عمل‌ های جراحی زیبایی واژن آشنا شدیم و دانستیم عمل زیبایی لابیا پلاستی از دیگر عمل‌ ها کاربردی‌ تر بوده و بسیار پرطرفدار است.

در قسمت‌ های بعدی مقاله در رابطه با هدف‌ های انجام عمل لابیا پلاستی بحث کردیم و دانستیم که پس گرفتن اعتماد به‌ نفس از دست‌ رفته، برداشتن مقدار اضافه لبه ی بیرونی واژن، از دست دادن درد ناشی از بزرگ بودن سایز لبه ی بیرونی واژن و …جزئی از هدف‌ های انجام عمل لابیا پلاستی بوده و به این دلایل افراد به سمت این عمل جذب خواهند شد. در این بخش از مقاله لازم است، شما را با نام انواع لابیاها آشنا کنیم.

انواع لابیا

۱. لابیای ماژور

۲. لابیای مینور

همان‌ طور که در سطرهای قبلی هم بیان شد، لابیای ماژور به لایه بیرونی واژن گفته می شود و بخش های حساس واژن را در خود جای داده است.

لابیای مینور هم بخش داخلی واژن بانوان بوده و بخش بسیار مهمی می باشد.در ادامه در رابطه با مزیت های انجام عمل لابیا پلاستی بحث کردیم و دانستیم این عمل نیازی به بستری شدن نداشته و لازم نیست، بعد از مراجعه به پزشک مدتی را در بیمارستان بستری شوید.

مخاطب گرامی شما در حال مشاهده مطالب مقاله عمل لابیاپلاستی در شرق تهران هستید.

بعد از مدتی کوتاه بعد از عمل می توانید به مزل برگردید

از طرفی لازم به ذکر می باشد که بعد از اتمام تایم کوتاهی که برای عمل لازم است، می توانید به منزل برگشته و تمامی فعالیت‌ های عادی خود را مانند قبل انجام دهید و حتی نیاز به استراحت کوتاهی برای یک روز هم ندارید.

همین امر سبب شده است که عمل لابیا پلاستی بسیار کاربردی باشد و افراد خاصی را به سمت خود جذب کند. علاوه بر این لازم به ذکر می باشد که انجام عمل لابیا پلاستی یا همان عمل زیبایی واژن به بیهوشی نیاز نداشته و با بی‌ حسی موضعی انجام خواهد شد.

علاوه‌ بر این لازم به ذکر است که شما تنها نکته‌ ای که بعد از انجام عمل لابیا پلاستی باید رعایت کنید، عدم برقراری رابطه جنسی تا چیزی حدود یک ماه می‌ باشد.

شاید بارها دیده باشید که اکثر عمل‌ ها مخصوصاً عمل‌ های لاغری به شکلی هستند که مدت زمان مشخصی را نیاز به بستری شدن و استراحت در منزل نیاز داشته و باید رژیم‌ های غذایی بسیار سختی را تا مدت‌ ها بعد از عمل لاغری انجام دهید.

این در حالی‌ است که عمل‌ های زیبایی واژن از این قاعده مستثنی بوده و نیاز شما به بستری شدن یا استراحت بعد از عمل را تا حد قابل‌ قبولی کاهش خواهند داد.

از این که مقاله عمل لابیاپلاستی در شرق تهران را مطالعه کردید، ممنونیم و امیدواریم از خواندن مقاله عمل لابیاپلاستی در شرق تهران بهره کافی را برده باشید.

Share this post

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email