عمل لابیاپلاستی در اصفهان

عمل لابیاپلاستی در اصفهان

در این مقاله تصمیم داریم با تشریح کامل موضوع عمل لابیاپلاستی در اصفهان در خدمت شما خوانندگان و مخاطبین گرامی باشیم. با ما همراه باشید.

عمل لابیاپلاستی در اصفهان
عمل لابیاپلاستی در اصفهان

امروزه زیبایی در بین مردم جهان به شدت فاکتور مهمی محسوب می شود، از این رو عمل های جراحی بسیار زیادی برای زیباتر کردن افراد خلق شده است، از جمله عمل های زیبایی در صورت، در بدن و حتی در ناحیه آلت تناسلی زنانه و مردانه.

عمل لابیاپلاستی در اصفهان
عمل لابیاپلاستی در اصفهان

این امر برای افراد متاهل بسیار حائز اهمیت است که بتوانند شریک زندگی خود را از لحاظ جنسی راضی نگه دارند، از این رو در این مقاله به عمل لابیاپلاستی که در واقع عمل زیبایی واژن است، می پردازیم.

اما عمل لابیا پلاستی چیست و به چه منظور انجام می شود؟

آیا در عمل لابیا پلاستی اندازه خاصی برای واژن در نظر گرفته شده است؟

چرا عمل لابیا پلاستی جدیدا مورد علاقه خانم ها قرار گرفته است و آن را انجام می دهند؟ هدفشان از این عمل چیست؟

مهم ترین دلایل برای این که زنان به سمت عمل لابیا پلاستی می روند، چه مواردی هستند؟

جراحی زیبایی واژن چگونه انجام می شود؟

برای انجام این عمل باید چه کاری را انجام بدهیم؟

برای انجام عمل لابیا پلاستی محدودیت سنی وجود دارد؟

عمل لابیا پلاستی چقدر از شما زمان اشغال می کند و برای آن چقدر باید زمان گذاشت؟

آیا این عمل ریسک پذیر است و می تواند خطرناک باشد؟

عمل لابیا پلاستی شامل چه عوارض احتمالی می باشد؟

بعد از انجام عمل لابیا پلاستی باید چه کار کنیم؟

برای این عمل چقدر باید هزینه بکنیم؟

آیا بیمه های درمانی هزینه این عمل را به عهده می گیرند؟

این جراحی چه تاثیری بر روی میل جنسی افراد می گذارد؟

عمل لابیا پلاستی شامل چه عوارض احتمالی می باشد؟

برخی از خانم ها این سوال را مطرح می کنند که می توان عمل لابیا پلاستی را در هنگام زایمان کردن انجام داد؟

آیا هنگام انجام عمل لابیا پلاستی دردی احساس می کنیم؟

مزایای کلی این عمل یعنی عمل لابیا پلاستی چیست؟

بعد از انجام این عمل چند بار باید به دیدار پزشک معالج خود برویم؟

چه کسانی باید این عمل را انجام دهند و برای آن ها خطر آفرین است؟

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد عمل لابیاپلاستی در اصفهان با ما همراه شوید.

اما عمل لابیا پلاستی چیست و به چه منظور انجام می شود؟

این جراحی در اصل برای خانم ها است. در این نوع جراحی معمولا شکل واژن را تغییر می دهند و لبه های آن را جراحی می کنند که نتیجه آن کوچک تر شدن یا بزرگ تر شدن واژن است، البته بیشتر تقاضایی که برای این جراحی انجام می شود، مربوط به این است که لبه واژن کوتاه تر شود.

این جراحی نوعی جراحی در جهت زیبایی محسوب می شود که جدیدا در بین خانم ها رواج پیدا کرده است. درست همانند جراحی های پلاستیک و زیبایی که از محبوبیت بالایی در میان خانم ها برخوردار هستند، از این رو این جراحی نیز مدتی است، در میان خانم ها محبوب شده است.

اما عمل لابیا پلاستی چیست و به چه منظور انجام می شود؟
اما عمل لابیا پلاستی چیست و به چه منظور انجام می شود؟

آیا در عمل لابیا پلاستی اندازه خاصی برای واژن در نظر گرفته شده است؟

جواب این سوال خیر است. طبق نظر سنجی که انجام شده است، در میان افرادی که دوست دارند، این عمل را انجام دهند، افرادی مایل به کوتاه کردن لبه های واژن خود داشته اند و افرادی مایل بودند لبه واژن خود را افزایش دهند و آن را بزرگ تر کنند،

اما در این میان افرادی که از دسته اول پیروی می کنند، تعداد بیشتری را دارند.
اما در میان استاندارد های بین المللی برای واژن زنان هیچ گونه اندازه ای در نظر گرفته نشده است و این در واقع یک امری است که افراد خود مشتاق به انجام آن هستند.

آیا در عمل لابیا پلاستی اندازه خاصی برای واژن در نظر گرفته شده است؟
آیا در عمل لابیا پلاستی اندازه خاصی برای واژن در نظر گرفته شده است؟

چرا عمل لابیا پلاستی جدیدا مورد علاقه خانم ها قرار گرفته است و آن را انجام می دهند؟ هدفشان از این عمل چیست؟

ویژگی های بدن هر زنی با زن دیگر متفاوت است. در واقع آن ها به یک شکل نیستند، از این رو این امر در واژن نیز برای آن ها صدق می کند. ممکن است، برخی از زنان بعد از بروز مشکلاتی دچار عوارضی مانند افتادگی یا بزرگی واژن شوند که برای آن ها مشکل ایجاد کند

البته این مشکلات ممکن است، بعد از زایمان و به دنیا آوردن بچه نیز شکل بگیرد، از این رو در روحیه آن ها ممکن است، به شدت تاثیر بدی بگذارد. یکی از روش های حل این مشکل عمل لابیاپلاستی است که به زیبایی و حل مشکلات واژن کمک می کند.

زنان بسیار نسبت به اندام خود حساس هستند، برای مثال بدن عضلانی را دوست ندارند، از چین و چروک متنفر هستند و دوست دارند، همواره زیبا و جوان به نظر بیایند.

این امر در زیبایی آلت تناسلی آن ها یعنی واژن نیز صدق می کند، به طوری که آن ها به این اندام نیز به شدت توجه می کنند و دوست دارند، همواره زیبا به نظر بیایند، به خصوص این امر در میان خانم های متاهل بیشتر دیده می شود تا بتوانند برای همسر خود بهترین باشند.

اثر گذاری بر روی اعتماد به نفس خانم ها

این مسئله به طور ویژه و مستقیم بر اعتماد به نفس خانم ها تاثیر گذار است. زیبایی شاید اولین مولفه برای خانم ها به شمار برود و اگر مشکلی در آن به وجود بیاید، روحیه آن ها را به شدت تخریب می کند و در اعتماد به نفس آن ها تاثیرات منفی شدیدی خواهد گذاشت.

برای مثال زنی که متاهل است، ممکن است، بعد از زایمان دچار عوارض مختلفی شود. یکی از این عوارض ایجاد تغییرات در آلت تناسلی او است.

به طوری که ممکن است، زیبایی اندام تناسلی او را از بین ببرد، خب در همین حال این زن دوست دارد، برای شریک زندگی خود بهترین باشد، خب عادی است که این مسئله در روحیه او تاثیر گذار خواهد بود و میتواند او را به سمت تخریب اعتماد به نفس پیش ببرد.

این امر می تواند تا حدی بزرگ شود که حتی در مسایل خصوصی و زناشوئی دو فرد تاثیر گذار باشد و آن ها را از لذت بردن دو طرفه دور نماید.

برای مثال اگر زنی لبه های واژنش بعد از زایمان دچار بزرگی بیش از حد شوند، هنگام پوشیدن لباس های مخصوص برای اتاق خواب و حضور در کنار همسر خود این امر به خوبی خود را نشان می دهد و باعث خجالت کشیدن یا حتی تخریب روحیه او می شود.

این مسئله به قدری می تواند مهم باشد که امروزه متخصصان برای آن عملی جراحی به نام عمل لابیاپلاستی را توصیه می کنند تا بتواند شما را راضی نگهدارد و از زندگی خود لذت کافی را ببرید.

مهم ترین دلایل برای این که زنان به سمت عمل لابیا پلاستی می روند، چه مواردی هستند؟

الف: ممکن است، زنان در هنگام مقاربت جنسی با شریک زندگی خود لذت کافی را نبرند. در واقع در هنگام آمیزش جنسی ممکن است، آن ها احساس درد در ناحیه آلت تناسلی خود داشته باشند. عمل لابیاپلاستی به این امر کمک می کند تا این مشکل را حل کنید و بتوانید از روابط خود لذت کافی را ببرید.

ب: ممکن است، زنی دچار وسواس و عدم اعتماد به نفس بشود. این امر ممکن است، از دلایل بسیار زیادی سرچشمه بگیرد که یکی از آن ها نارضایتی از اندام جنسی است.

این امر به شدت برای خانم ها مهم است، به طوری که باعث می شود، آن ها از رابطه جنسی فراری باشند و از شریک خود خجالت بکشند، از این رو متخصصان برای این مسئله راه حلی را پیشنهاد می دهند که عمل لابیاپلاستی نام دارد. شما با انجام این جراحی می توانید مشکلات خود را حل کنید و به راحتی با شریک زندگی خود آمیزش جنسی داشته باشید.

ج: یکی از مشکلاتی که ممکن است، برای واژن زنان به وجود آید این است که دو طرف واژن و دو لبه آن با هم همسان و متقارن نباشند، این امر از لحاظ زیبا شناختی امر بدی محسوبی می شود. از این رو برای این مشکل می توانید از عمل لابیاپلاستی کمک بگیرید، این عمل مشکل شما را اصلاح خواهد کرد و باعث با کیفیت شدن زندگی شما می شود.

تحریک کلیتوریس

د: مهم ترین عامل در تحریک زنان هنگام آمیزش جنسی، تحریک کلیتوریس است. ممکن است، در اطراف این ناحیه پوست یا گوشت اضافه وجود داشته باشد. در نتیجه هنگام عمل آمیزش جنسی ممکن است، فرد احساس ناخوش آیندی داشته باشد و این احساس مانع لذت بردن او از آمیزش جنسی بشود،

اما راه حل این مشکل ساده است. یکی از فواید عمل لابیاپلاستی این است که می تواند گوشت و پوست اضافی را در نزدیکی کلیتوریس بردارد و این امر باعث رضایت هر چه بیشتر شما از آمیزش جنسی می شود.

پ: برای زنان گاهی دوچرخه سواری یا ورزش هایی از این دست به علت داشتن اندام جنسی مختلف درد آور و ملال آور است. این امر به دلیل وجود مشکلاتی در ناحیه واژن به وجود می آید و باعث می شود که خانم ها در هنگام انجام این فعالیت ها احساس درد بکنند،

اما یکی از فواید عمل لابیاپلاستی این است که این عمل باعث از بین بردن این گونه درد ها در خانم ها می شود و باعث ارتقاء سلامت آن ها می شود. هم چنین آن ها می توانند که بعد از انجام عمل لابیاپلاستی کیفیت زندگی خود را افزایش داده و به انجام ورزش های مختلف از جمله دوچرخه سواری بپردازند.

پیشنهاد می کنیم از مقاله هزینه عمل لابیاپلاستی در کرج دیدن کنید.

بدن خانم ها یکی از عوامل زیبایی

ذ: بدن خانم ها یکی از عوامل زیبایی آن ها محسوب می شود، از این رو پوشیدن لباس های مختلف برای زیبا تر نشان دادن بدن آن ها گاهی ضروری محسوب می شود، برای مثال لباس های تنگ و چسبان برای خود نمایی کردن زنان با بدنشان لازم است و باعث جذابیت بیشتر بدن آن ها می شود،

اما گاهی این مشکل به وجود می آید که آن ها با پوشیدن این گونه لباس ها احساس ناراحتی در ناحیه واژن خود بکنند و این امر باعث می شود که آن ها از پوشیدن این لباس ها محروم شوند.

این امر سبب آن می شود که آن ها از بدن خود احساس نارضایتی بکنند و باعث بشود که از بدن خود بیزار باشند، اما این مشکل بزرگی نیست، زیرا شما می توانید با عمل لابیاپلاستی این مشکل را حل کنید. یکی از فوایدی که عمل لابیاپلاستی دارد، این است که این گونه مشکل ها را به خوبی حل می کند.

ث: ممکن است، برخی از خانم ها در هنگام انجام فعالیت های بدنی و ورزشی احساس سوزش در ناحیه واژن خود داشته باشند. این مشکل باعث می شود تا آن ها از ادامه فعالیت خود محروم شوند،

زیرا سبب حس و حال ناخوش آیندی برای آن ها می شود، اما این مشکل چندان مشکل سختی نیست، زیرا شما می توانید این مشکل را با انجام عمل لابیاپلاستی حل کنید و به فعالیت های بدنی و ورزشی خود بدون درد و سوزش بپردازید.

بدن خانم ها یکی از عوامل زیبایی
بدن خانم ها یکی از عوامل زیبایی

جراحی زیبایی واژن چگونه انجام می شود؟

برای انجام عمل لابیاپلاستی روش های زیاد و متنوعی وجود دارد، اما به طور کل در دنیا این عمل به چند روش خاص انجام می شود، در این بین دو روش از محبوبیت خاصی برخوردار هستند.

اولین روش، روش تریم کردن است، در این روش لب های واژن را که در ناحیه درون آن قرار دارند، برش می زنند. لایه های ایجاد شده را به هم متصل می کنند و بعد آن ها را به هم می دوزند.

انجام این روش از شما زمان زیادی را نمی گیرد، برای انجام تریم کردن شما به زمانی در حدود ۶۰ دقیقه نیاز دارید که نسبتا زمان کمی است.

در روش دوم، بافت های درون واژن را به شکل حرف وی انگلیسی بر میدارند. لب های میانی را نیز کوتاه تر می کنند تا طول واژن کمی بیشتر شود. این روش نسبت به تریم کردن زمان بیشتری نیاز دارد و بیشتر طول می کشد.

از این رو حتما باید به این نکته توجه داشته باشید که این روش دست پزشک جراح را برای کار بهتر باز می گذارد و می تواند عمل بهتری را برای شما انجام دهد، در نتیجه شما راضی خواهید بود.

جراحی زیبایی واژن چگونه انجام می شود؟
جراحی زیبایی واژن چگونه انجام می شود؟

برای انجام این عمل باید چه کاری را انجام بدهیم؟

نکته مهم قبل از انجام عمل لابیاپلاستی این است که شما حتما باید با پزشکی متخصص مشورت کنید. او شما را در جریان کار خواهد گذاشت و به شما توصیه های مختلفی را ارائه می دهد تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید.
نکته دیگر انتخاب جراح خوب و زبر دست است.

برای این کار باید پیش خوش نام ترین جراح شهر محل سکونت خود بروید، البته ممکن است که این کار برای شما هزینه هایی نیز به همراه داشته باشد، چون جراح خوب معمولا دستمزد های بالایی را طلب می کند.

خب در این مرحله باید یک بیمارستان یا کلینیک خوب را پیدا کنید، برای این کار می توانید سری به انجمن های گفتگو در اینترنت بزنید، در آن جا افراد مختلفی تجربیات خود را به اشتراک گذاشته اند که می توانید از آن ها استفاده کنید.

مورد مهمی که در این قسمت دارای اهمیت است، این است که شما باید حتما بدانید که عمل لابیاپلاستی را برای چه منظوری انجام می دهید. باید کاملا استحقاق این عمل را داشته باشید و بیخود و بی جهت خود را به تیغ جراحی واگذار نکنید.

برای انجام این عمل باید چه کاری را انجام بدهیم؟
برای انجام این عمل باید چه کاری را انجام بدهیم؟

تا اینجا با مبحث برای انجام این عمل باید چه کاری را انجام بدهیم آشنا شدید پیشنهاد می کنیم تا انتهای پست عمل لابیاپلاستی در اصفهان با ما همراه باشید.

عمل لابیا پلاستی چقدر از شما زمان اشغال می کند و برای آن چقدر باید زمان گذاشت؟

این عمل معمولا در کلینیک ها و به صورت عمدتا سر پایی انجام می شود. بهتر است، برای انجام این عمل با شکم پر مراجعه نکنید، بلکه باید سبک باشید تا مشکلی برای شما به وجود نیاید.

در این عمل یعنی عمل لابیاپلاستی نیازی یه بیهوشی نیست، بلکه این عمل با بی حسی موضعی انجام می شود، در بدن شما یک بی حس کننده ی قدرت مند تزریق می کنند که باعث می شود، کمر به پایین چیزی را حس نکنید، بعد ازآن جراح دست به کار می شود.

برای جراح های زبر دست و حرفه ای این عمل معمولا کمتر از ۶۰ دقیقه طول می کشد و شما می توانید بعد از انجام آن با استراحتی کوتاه از آن مرکز خارج شوید و به خانه خود بروید.

این عمل عوارض چندانی ندارد و نهایتا به نیم ساعت استراحت احتیاج دارد. بعد از این زمان اگر درد خاصی نداشتید، می توانید کار های روز مره خود را از سر بگیرید.

عمل لابیا پلاستی چقدر از شما زمان اشغال می کند و برای آن چقدر باید زمان گذاشت؟
عمل لابیا پلاستی چقدر از شما زمان اشغال می کند و برای آن چقدر باید زمان گذاشت؟

تا اینجا با مبحث عمل لابیا پلاستی چقدر از شما زمان اشغال می کند و برای آن چقدر باید زمان گذاشت آشنا شدید پیشنهاد می کنیم تا انتهای پست عمل لابیاپلاستی در اصفهان با ما همراه باشید.

آیا این عمل ریسک پذیر است و می تواند خطرناک باشد؟

جواب این سوال خیر است. این عمل به هیچ وجه خطرناک نیست و مشکلی را برای شما به وجود نخواهد آورد، اما ذکر این نکات حائز اهمیت است که شما کجا و چگونه عمل می کنید.

برای مثال، اگر شما در جایی معتبر و دارای مجوز این کار را انجام بدهید به راحتی و بدون دردسر این کار برای شما انجام خواهد شد و شما از نتیجه آن راضی خواهید بود.

مورد دیگر پزشک و جراح حرفه ای است که می تواند بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان بیاورد، اگر این موارد را رعایت نکنید ممکن است، این عمل برای شما پر خطر ظاهر شود و نتوانید نتیجه مناسبی را دریافت کنید.

آیا این عمل ریسک پذیر است و می تواند خطرناک باشد؟
آیا این عمل ریسک پذیر است و می تواند خطرناک باشد؟

تا اینجا با مبحث آیا این عمل ریسک پذیر است و می تواند خطرناک باشد آشنا شدید پیشنهاد می کنیم تا انتهای پست عمل لابیاپلاستی در اصفهان با ما همراه باشید.

عمل لابیا پلاستی شامل چه عوارض احتمالی می باشد؟

هر عمل جراحی ممکن است، دارای عوارضی باشد. این امر غیر قابل پیشگیری است و ممکن است، حتی برای درمان های ساده نیز اتفاق بی افتد، بنابراین آمادگی و دانستن عوارض احتمالی بسیار مهم و حیاتی است.
اما برای این عمل عوارض بسیار خاصی وجود ندارد، تنها مانند ساید عمل ها ممکن است، افراد دچار عوارض کوتاه مدت شوند و پس از مدت کوتاهی از بین بروند.

برای مثال ممکن است، ناحیه تناسلی افرادی که عمل را انجام داده اند، دچار تورم شود که این تورم تا حدودی طبیعی است، اما بعد از مدتی کوتاه شاید چند ساعت بعد از بین می رود و می توانید با خیالی آسوده به زندگی خود بپردازید.

البته در مواردی نیز ممکن است، این تورم تا سی روز طول بکشد که اصلا جای نگرانی نیست، زیرا این امر به سبب فشار بیش از حد است و خود به خود رفع می شود.

عمل لابیا پلاستی شامل چه عوارض احتمالی می باشد؟
عمل لابیا پلاستی شامل چه عوارض احتمالی می باشد؟

بعد از انجام عمل لابیا پلاستی باید چه کار کنیم؟

بعد از انجام این عمل یعنی عمل لابیاپلاستی شما به سرعت و در عرض چند ساعت خوب می شوید و به راحتی می توانید کار های خود ر اانجام دهید، اما برای بهبودی هر چه سریع تر نکاتی را باید رعایت کنید که دانستن آن ها خالی از لطف نیست.

در چند روز اول ممکن است، دچار احساس درد و تورم در ناحیه واژن خود بشوید، اصلا نگران نباشید، زیرا این درد ها طبیعی هستند و نباید از آن ها ترسید، برای مهار این گونه درد ها شما می توانید از مسکن هایی همچون استامینوفن یا ایبوپروفن استفاده کنید، این قرص ها به شما کمک می کنند تا به راحتی این درد ها را کنترل و درمان کنید.

هنگامی که عمل لابیاپلاستی را انجام دادید، برای بعد از آن توصیه می شود که از یخ برای ناحیه تناسلی خود استقاده کنید، این کار به شما کمک می کند تا بتوانید از درد و تورم رهایی پیدا کنید، همچنین شما باید واژن خود و نواحی نزدیک به آن را تمیز نگهدارید.

تا اینجا با مبحث بعد از انجام عمل لابیا پلاستی باید چه کار کنیم آشنا شدید پیشنهاد می کنیم تا انتهای پست عمل لابیاپلاستی در اصفهان با ما همراه باشید.

تا برطرف شدن عوارض های احتمالی لباس تنگ نپوشید

تا زمانی که به طور کامل از شر عوارض احتمالی رهایی پیدا نکرده اید، بهتر است که از پوشیدن لباس های تنگ و چسبان خودداری کنید، زیرا این کار باعث می شود که به واژن فشار وارد آمده و برای شما درد آور باشد، پس بهتر است، این گونه لباس ها را نپوشید و از لباس های گشاد و راحتی استفاده بکنید.

شما می توانید بلافاصله به فعالیت های روزانه خود بازگردید، اما توصیه متخصصان این است که بین سه روز تا پنج روز استراحت کنید تا کاملا خوب شوید، این کار برای سلامتی شما ضروری است.

حتی الامکان روز اول بعد از انجام عمل لابیاپلاستی را به حمام نروید، بگذارید ۲۴ ساعت از عمل شما بگذرد، سپس به حمام رفته و دوش بگیرید.

تا زمانی که کاملا احساس خوب شدن نکرده اید، از ورژش های آبی خودداری کنید، برای مثال برنامه های استخر خود با دوستانتان را به بعد موکول کنید.

نکته ای که در این جا حائز اهمیت است، این است که درد در افراد مختلف به خودی خود رفع می شود و این اصلا نگران کننده نیست.

تا برطرف شدن عوارض های احتمالی لباس تنگ نپوشید
تا برطرف شدن عوارض های احتمالی لباس تنگ نپوشید

شما در حال مشاهده پست عمل لابیاپلاستی در اصفهان هستید.

برای انجام عمل لابیا پلاستی محدودیت سنی وجود دارد؟

این سوال بسیار سخت است. معمولا دوران بلوغ برای هر فردی متفاوت است و نشانه و علائم خاص خود را دارد. ممکن است، در سنی که دختری بالغ شود، دختر دیگر در سن دیگری این تجربه را به دست آورده باشد، از این رو نمی توان سن دقیقی را برای این گونه اعمال محاسبه نمود،

اما به طور کل عمل لابیاپلاستی برای دخترانی که سن بلوغ را رد کرده اند تا زنان ۵۰ سال انجام می شود و هیچ گونه ضرر یا مانعی برای آن وجود ندارد، اما در سنین بالا تر با توجه به کهولت سن این جراحی توصیه نمی شود و بهتر است، افراد دیگر به سراغ عمل لابیاپلاستی نروند.

همچنین این عمل برای دخترانی که به سن بلوغ نرسیده اند توصیه نمی شود و ممکن است، برای آن ها ضرر هایی داشته باشد.

پس بهترین سن را می توان بین سن بلوغ کامل جنسی تا ۵۰ سالگی زنان عنوان کرد تا این عمل به خوبی و بدون عوارض انجام شود.

برای انجام عمل لابیا پلاستی محدودیت سنی وجود دارد؟
برای انجام عمل لابیا پلاستی محدودیت سنی وجود دارد؟

تا اینجا با مبحث برای انجام عمل لابیا پلاستی محدودیت سنی وجود دارد پیشنهاد می کنیم تا انتهای پست عمل لابیاپلاستی در اصفهان با ما همراه باشید.

برای این عمل چقدر باید هزینه بکنیم؟

یکی از عواملی که بسیار اهمیت دارد و هزینه را تا حدودی تغییر می دهد، نوع خدمت دریافتی شما است، شما چه خدمتی را میخواهید دریافت کنید؟ آیا این خدمت جزء خدمات گران محسوب می شود، یا ارزان؟ تمام این سوال ها برای بررسی هزینه نهایی تاثیر گذار هستند.

یکی دیگر از عوامل این است که از چه مرکزی خدمات دریافت می کنید، خب این امر طبیعی است که هر مرکزی از متخصصینی مختص به خود استفاده می کند. ممکن است، برخی از این متخصص ها افرادی با دست مزد بالا باشند که این کار در هزینه نهایی تاثیر گذار است و باید پول بیشتری را پرداخت کنید.

اما ممکن است، از مرکزی خدمات دریافت کنید که متخصص های آن افرادی با دست مزد پایین و کم باشند، در نتیجه هزینه نهایی شما کم تر خواهد بود و شما باید پول کم تری پرداخت کنید.

نوع مرکز درمانی

یکی دیگر از مسائلی که در تعیین هزینه برای شما موثر خواهد بود، نوع مرکز درمانی است که از آن خدمات دریافت می کنید.

ممکن است، مرکزی که از آن خدمات دریافت می کنید، در منطقه ای اعیان نشین باشد، از این جهت هزینه شما بنا به دلایل بسیاری بالا خواهد رفت. چون این مراکز مجبور هستند که اجاره بهایی بالاتری نسبت به باقی مکان ها پرداخت کنند

اما اگر مکانی که انتخاب می کنید تا از آن خدمات دریافت کنید، در منطقه ای به اصطلاح پایین شهر باشد، هزینه شما نسبتا پایین تر خواهد آمد، زیرا این مراکز نسبتا هزینه های کم تری برای اجاره بها و… پرداخت می کنند، پس این امر در تعیین قیمت نهایی و پرداختی های شما موثر خواهد بود.

اما دیگر عامل تاثیر گذار در هزینه، کادر آن مرکز هستند. ممکن است، آن مرکز از کادری بسیار حرفه ای استفاده کند و هزینه هایی که برای آن ها می کند، بسیار بالا باشند، از این رو هزینه های شما بالا خواهند رفت، اما اگر از مرکزی با کادر درمانی ضعیف تر خدمات دریافت می کنید، شما نسبتا هزینه های کم تری را پرداخت خواهید کرد، زیرا این مراکز برای کادر خود هزینه های کم تری می کنند.

نوع مرکز درمانی
نوع مرکز درمانی

آیا بیمه های درمانی هزینه این عمل را به عهده می گیرند؟

جواب این سوال خیر است. این جراحی نوعی جراحی زیبایی محسوب می شود، در نتیجه برای انجام آن باید از هزینه شخصی خودتان خرج کنید و این هزینه را متقبل شوید.

این جراحی چه تاثیری بر روی میل جنسی افراد می گذارد؟

این جراحی روی میل جنسی افراد تاثیر منفی نخواهد گذاشت. آن ها می توانند بعد از انجام این جراحی به راحتی ارتباط جنسی خود را داشته باشند، اما این نکته مهم است و باید به آن توجه کرد. این نکته این است که افراد بعد از انجام این جراحی باید تا هفته ها برای مثال یک ماه تا یک ماه و نیم نباید رابطه جنسی داشته باشند.

خب در این مرحله طرح چند سوال و پاسخ به آن ها ضروری است.
برخی از خانم ها این سوال را مطرح می کنند که می توان عمل لابیاپلاستی را در هنگام زایمان کردن انجام داد؟
جواب این سوال خیر است. در هنگام زایمان، مادر دچار عوارض زیادی می شود.

این عوارض باعث جلوگیری از دید پزشک می شوند و نمی گذارند که کارش را به خوبی انجام دهد، در نتیجه این عمل یعنی عمل لابیاپلاستی را نباید در هنگام زایمان انجام داد، بلکه باید آن را در زمان دیگری انجام داد تا بتوان نتیجه بهتری برای خود به دست آورد.

مخاطب گرامی شما درحال خواندن پست عمل لابیاپلاستی در اصفهان هستید.

آیا هنگام انجام عمل لابیا پلاستی دردی احساس می کنیم؟

این نکته را باید دانست که هر عمل جراحی درد دارد، اما باید بدانیم چه میزان دردی را متحمل می شویم. برای مثال در هنگام انچام عمل لابیاپلاستی شما دردی را حس نمی کنید، زیرا داروی بی حس کننده موضعی به شما تزریق شده است، در نتیجه در هنگام انجام عمل دردی حس نمی شود

اما بیشتر سوال ها از درد بعد از انجام عمل است. این نکته را باید توجه کرد که این عمل از درد بسیار پایینی بر خوردار است، شاید بعد از انجام آن اصلا درد خاص و شدیدی را احساس نکنید.
البته برخی نکات ممکن است، باعث ایجاد درد هایی بشوند،برای مثال حساسیت هایی که ممکن است، در واژن وجود داشته باشد.

این حساسیت ها ممکن است، باعث ایجاد درد شوند، پس لازم است، قبل از انجام عمل لابیاپلاستی این گونه حساسیت ها را از روی خود پاک کنیم و بعد اقدام به عمل بکنیم.

آیا هنگام انجام عمل لابیا پلاستی دردی احساس می کنیم؟
آیا هنگام انجام عمل لابیا پلاستی دردی احساس می کنیم؟

مزایای کلی این عمل یعنی عمل لابیا پلاستی چیست؟

این عمل به چندین منظور انجام می شود که هر کدام خواص خاص خود را دارند. ممکن است، شما این عمل را برای مشکلاتی که دارید، انجام می دهید، یا برای زیبایی این عمل را انجام می دهید.
اصلا مهم نیست که برای چه منظوری عمل لابیاپلاستی را انجام می دهید، مهم این است که نتیجه چه چیزی باشد و آیا شما راضی هستید، یا خیر.

در این جا به چند مورد از این مزایای عالی اشاره می کنیم.
مورد اول زیبا سازی واژن است. این اندام برای خانم ها از اهمیت بالایی برخوردار است و می توان گفت بخش اعظمی از اعتماد به نفس آن ها در گرو همین عضو است و زیبا سازی آن می تواند کمک قابل توجهی به اعتماد به نفس خانم ها بکند. این امر در روحیه و نشاط خانم ها تاثیرات گسترده ای می گذارد.

دومین اثر مثبتی که این عمل یعنی عمل لابیاپلاستی می تواند برای شما داشته باشد، این است، که شما بعد از انجام آن می توانید روابط جنسی خود را به سمت بهتر شدن و جذاب شدن هدایت کنید.

خانمی که اعتماد به نفس بالایی داشته باشد، می تواند خود را رها کرده و به خوبی از آمیزش جنسی لذت ببرد، یکی دیگر از مواردی که این عمل به بهبود آن در روابط جنسی کمک میکند این است که بعد از انجام عمل لابیاپلاستی، شما می توانید بدون ترس از اندام جنسی خود لباس های جذاب بر تن کنید. این امر به خودی خود می تواند در بهبود عملکرد جنسی شما تاثیر گذار باشد.

راحت شدن از درد های ناحیه واژن

یکی دیگر از این مزایا راحت شدن از درد هایی است که در ناحیه واژن وجود دارند، برخی خانم ها در این ناحیه احساس درد دارند که این امر به خاطر وجود لبه های اضافه است و یکی از مزایای عمل لابیاپلاستی این است که این عمل باعث از بین بردن این درد ها می شود. شما می توانید با خیالی آسوده از این درد ها رهایی پیدا کنید و از زندگی خود لذت ببرید.

برخی خانم ها دچار این مشکل هستند که به شدت تحریک می شوند. این تحریک به خاطر وجود لب های اضافی است. این لب ها می توانند با برخورد به لباس و… به راحتی تحریک پذیری بالایی را به دنبال داشته باشند، از این رو هنگام انجام این عمل یعنی عمل لابیاپلاستی می توانید از شر این اتفاق راحت شوید و به زندگی عادی خود بازگردید.

تحریک پذیری نقاطی در واژن در هنگام عمل جنسی برای زنان بسیار مهم است. برخی از خانم ها از این کار محروم هستند و این امر به خاطر مشکلاتی در واژن است. عمل لابیاپلاستی این مشکلات را حل می کند و باعث بهبود روابط شما با شریکتان می شود.

راحت شدن از درد های ناحیه واژن
راحت شدن از درد های ناحیه واژن

بعد از انجام این عمل چند بار باید به دیدار پزشک معالج خود برویم؟

برای دیدار با پزشک خود بهتر است، چند روزی را صبر کنید تا بهبودی حاصل شود. بعد از آن می توانید برای دیدار از زخم ها به دیدن پزشک خود بروید، او به شما اطمینان خواهد داد که زخم ها التیام پیدا کرده است، سپس به خانه خود باز گردید. بعد از آن نیز شما باید حداقل دو یا سه بار برای ویزیت به پزشک خود مراجعه کنید تا مورد بررسی قرار بگیرید و سلامتی شما مورد اطمینان قرار گیرد.

اما برخی از افراد به کرات به پزشک خود مراجعه می کنند که این امر باعث متحمل شدن هزینه های سنگین برای آن ها می شود، از این رو لازم است تا این نکته گفته شود که نیازی به این کار نیست و این کار صرفا برای شما هزینه بیشتری را در بر خواهد داشت.

برای دیدار پزشک خود جهت ویزیت همان تعداد جلساتی که گفته شد، کفایت می کند و نیازی به ویزیت های بیشتر نمی باشد.

چه کسانی نباید این عمل را انجام دهند و برای آن ها خطر آفرین است؟

این جراحی نوعی جراحی زیبایی محسوب می شود. از این رو ممکن است، فکر کنید که هر کسی قادر به انجام آن است،

اما ذکر این نکته ضروری است که در هر گونه جراحی چه زیبایی چه هر چیز دیگری برای افرادی این منع وجود دارد که نباید آن را انجام دهند و ممکن است، برای آن ها مضر باشد، از این رو دانستن این نکته مهم است که شما جزء این افراد هستید، یا خیر.

چه کسانی نباید این عمل را انجام دهند و برای آن ها خطر آفرین است؟
چه کسانی نباید این عمل را انجام دهند و برای آن ها خطر آفرین است؟

اگر شما خانم باردار هستید و جنینی در رحم خود دارید، بهتر است، از انجام این عمل خودداری کنید. انجام این عمل در دوران بارداری برای خانم ها ممکن است، صدمات غیر قابل جبرانی به همراه داشته باشد که بعد ها ممکن است، باعث پشیمانی برای آن ها بشود.

پس اگر خانمی باردار هستید، به هیچ وجه به سمت انجام این عمل نروید و بهتر است تا به دنیا آمدن بچه صبر کنید، سپس نسبت به انجام آن اقدام کنید تا از رضایت بالایی برخوردار باشید و نتیجه خوبی کسب کنید.

امیدواریم تا اینجا از مقاله عمل لابیاپلاستی در اصفهان اطلاعات مفیدی کسب کرده باشید.

بیماری در ناحیه واژن

اگر شما خانمی هستید که دچار بیماری در ناحیه واژن خود هستید، نباید به سمت انجام این جراحی بروید، زیرا در هنگام بیماری در ناحیه واژن ممکن است که لابیا ها دچار تغییر شوند و عمل کردن آن ها سخت باشد.

غیر از این مورد شما باید این را در نظر داشته باشد که در هنگام بیماری پزشک شما نمی تواند به خوبی جراحی را انجام دهد و این کار برای شما خطرناک است.

بهتر است، در ابتدا بیماری خود را درمان کنید، سپس نسبت به انجام عمل لابیاپلاستی اقدام کنید، در این صورت شما از عمل خود رضایت کامل خواهید داشت و نتیجه به دست آمده کاملا راضی کننده خواهد بود.

اگر شما خانمی هستید که دچار زگیل تناسلی می باشید، بهتر است تا این عمل را انجام ندهید، زیرا ممکن است، انجام این جراحی برای شما خطر آفرین باشد و آسیب های سنگینی به شما وارد سازد، در نتیجه در ابتدا باید به فکر درمان خود باشید، سپس نسبت به عمل لابیاپلاستی اقدام کنید.

بیماری در ناحیه واژن
بیماری در ناحیه واژن

دخترانی که به سن بلوغ نرسیده اند. این دختران نباید این عمل را انجام دهند، زیرا هنوز اندام جنسی آن ها به بلوغ کامل نرسیده است و ممکن است، در عمل آن مشکلاتی به وجود آید و نتوانند در آینده به خوبی از زندگی جنسی خود لذت ببرند.

تا بعد از سن بلوغ صبر کنید

پس بهتر است، این خانم ها تا بعد از سن بلوغ صبر کنند، سپس نسبت به انجام عمل لابیاپلاستی اقدام کنند، در این صورت نتیجه برای آن ها راضی کننده خواهد بود و می توانند از زندگی خود نهایت لذت را ببرند.

خانم هایی که عمر آن ها فراتر از پنجاه سال است. این خانم ها نباید این عمل یعنی عمل لابیاپلاستی را انجام دهند، زیرا می تواند برای آن ها خطر آفرین باشد و عوارضی را برای آن ها به دنبال داشته باشد، از این رو این عمل برای این دسته خانم ها توصیه نمی شود و بهتر است، قید آن را بزنند.

خانم هایی که دچار عفونت در ناحیه داخلی واژن خود هستند. این افراد نباید عمل لابیاپلاستی را انجام دهند و خطر آلوده شدن بدن خود به عفونت را به جان بخرند

زیرا این کار برای آن ها میتواند خطرات جانی را به همراه داشته باشد. پس بهتر است، این افراد اول به فکر راه درمان برای مشکل خود باشند، سپس اقدام به انجام این جراحی بکنند.

نتیجه گیری:

این عمل نوعی عمل جراحی می باشد، برای انجام آن باید با پزشکی حرفه ای و با تجربه مشورت کنیم، البته انجام آن در جایی مناسب نیز پیشنهاد می شود.

برای انجام آن نباید عجله کرد، همچنین شما می توانید از مزایای بسیار زیاد این عمل بهره مند شوید که می توانند به زندگی شما کمک شایانی بکنند، از این رو شما می توانید برای بهبود کیفیت زندگی خود عمل لابیاپلاستی را انجام دهید.

از اینکه تا انتهای پست عمل لابیاپلاستی در اصفهان با ما همراه بودید متشکریم و امیدواریم از خواندن پست عمل لابیاپلاستی در اصفهان نهایت بهره را برده باشید.

Share this post

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email